Comentaris que se senten al cinema

Aquí podeu comentar les darreres estrenes cinematogràfiques o les vostres pel·lícules preferides
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Neville Longbottom
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: Neville Longbottom »

jo quan vaig anar a veure la primera peli de HP hi havia una nena que va preguntar quan va sortir el Harry: .qui és aquest?????
estava desesperat.
Ja podeu llegir Un patós amb talent, una molt bona FF

Nevi!!!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Neville Longbottom ha escrit:jo quan vaig anar a veure la primera peli de HP hi havia una nena que va preguntar quan va sortir el Harry: .qui és aquest?????
estava desesperat.
:jawdrop: :o 8O :o :jawdrop:
però que és això!!!!??? com pots anar a veure una peli de Harry Potter i no saber qui és el Harry Potter? :?
ale, sense comentaris...
ho sento, no he pogut omplir les kuatre línies... aso m'ha deixat de pedra...xd ja sta, dws!
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

jajaja que bons tots

quan vaig anar a veure narnia amb les amigues tota l'estona quan veiem que la nena peque, amb el tio bo d'en moseley deiem:
- nena tonta, nena tonta
i quan era l'atra
- nena dexa'l
i quan sortia el nen petit:
- hillipollas
quan sortia en peter-moseley
- tio bueno uhhhh ( i jo pensava: aquet tio te msn)

en vam petar el cul
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
jeanne_crazy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: ds. març 11, 2006 7:26 pm

Entrada Autor: jeanne_crazy »

quan jo vaig anar a veure harry potter i la pedra filosofal tenia una nena petita que era una pesada i no callava, quan estaven al tauler d'escacs ja casi al final de la peli, la nena li deia a la mar 2 jo no se jugar a escacs i tu mama" quan vaig anar a veure la segona hi havia un que tambe s'havia llegit el llibre i tot el rato deia "ara pasara aixo, i ara pasara allo" com si jo no ho sapigues que jo ja m'havia llegit el llibre, quan vaig anar a veure la tercera la gent cridava perque lo de ca l'alfred i lo del mapa no ho pillave('¬¬) i quan vaig anar a veure la quarta, sabeu qua al principi es veu la casa rodle, donç uns anaven comentat"i aixo que es, que no se suposa que es una peli de harry potter" totes les pelis que he vist al cine de harry potter les he vist amb gent pesada al voltant que no callava!!!!!

black4aida
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 6:30 pm

Entrada Autor: black4aida »

kuan vax anar a veure HP4 amb ls amics per cumensa la majoria no s'avien llegit el llibre i no van entendre res i, com q io era l'unica d la fila (xq en vam ocupar 3 xdxd) q me l'havia llegit els hi havia d'esplica tot.

el noi del meu costat deia:
- tan us agrada el cedric, xo si io estic millo...!!!

el de l'atre costat em deia:
- si t'agafa por el meu braç esta disponible i io tmb...

i cuan voldemot torna a la vida ens vam posa tot a crida: TIO BUENOOO!!!
(no cal di q vam plorar cuan maten al cedric)

*********

canvian d peli, cuan vax anar a veure la d NARNIA am mun cosi ens vam pasa l'estona tiran les crispetes a l'aire a veure si ens anaven a la boca i casi ens fan fora del cine.......... :lol: :lol:

esk no es gaire aconsellable ana al cine am mi......sempre l'acabem liant

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

:cry: :cry: Jo vull una sesio de cine divertida ...Al cine que jo vaig no parlen... Sols en la pelicula tercera el meu germa que tindria 3 anyets vingue i quan eixiren els dementors de la ''por'' es keda torrat o siga k
JO VULL UNA SESSIO DIVERTIDA DE CINEEEEEEEE!!!!! :flame:
AURAA!!

Avatar de l’usuari
lavander
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dv. març 03, 2006 7:39 pm
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: lavander »

jo un cop em vai em porta a la meva germana petita (9 anys, no tn petita...) al cine a veure star wars, va se fatal! tot el ratu manava dien:
- i quan s'acava?
- i ki es aket?
- i pk fa aixo?
- i pk el maten?
- macompanyes al lababo?
- vull mes crispetes...
les tipìkes preguntes dels nens k savurreixen al cine... ai x favor mai mes! al final ksi k no menterava ni jo de la pelicula.

Avatar de l’usuari
Hermion Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 43
Membre des de: ds. març 18, 2006 11:42 am
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Hermion Granger »

a mi em va passar el mateix que a black4aina, però no nomes una fila, sino les dues classes del meu curs!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Jajajaja, k pobres!! Kin rallassu d tios no? "tink el braç disponible, i jo tb..." pfff. Me son a un d la meua klasse, k es super xulu i a sobre sempre diu k li sobren els calers. Un dia stava fardan (seu just darrere meu...no c kom enkara no le matat) d k tenia 8 o 9 kaskus d moto, k sen kumpraria un atre i k li subraven els kalers, em vai gira i li vai di "a tu lu k te sobra es la xuleria imbecil!" es va kda flipan, pq no li avia dit mai re, pro kontinua = . Li e repetit mil vegades: :stupid: i kontinua =...pffff... i a sobre es kreu guapu jeje.
I a una atre klasse, ni a un d mol kregut tb, i kumença a dirli a una meua amiga: "sok wapu oi? jeje! stik mol bo...almenus d kara..." i al meua amiga li va di: "si, d kara...d kara a la paret!"
No van riure ni re akell dia...
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

spai girones

Entrada Autor: Enllunada »

Jo y unes frends, vam anar fa mlt poc a l'spai girones al cineebox, a veure “la madre de él” i tavem nosaltres soles iunes iaies a davant. Clar, al principi nosaltres xerravem o quant surtia el tiu bo cridavem “tiu boooo”, guapuuu”... V.V i les iaies deien, voleu callar nenes! Ui nosaltres ens partiem el cul. Llavors vam callar i quant la tia li tira el pastis a la cara de la sogra, les iaies allà, hohhohoho hohohoho...(semblaven el papa noel), i nosaltres vam fer alhora, sense dirnuso, ens va sortir del cor: chiiiisssstt!!! i ens vam fotre a riure... com es van quedar les iaies...per déu... :nose :stupid:
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Hopeless-82
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dg. nov. 21, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Hopeless-82 »

Jo amb uns amics van anar a veure una peli taaaan bona que no se ni de que anava 8) i anavem saltan pels seients amb els cascos de la moto i cridan: "El cine amb protecció" i va venir un noi molt freak k cuneixem que treballa allà i ens en vam enfotre molt :twisted:

I miran la de Destino final o saw ( no se una k fas: :jawdrop: ) erem jo i una amiga i no vam calla ni un momen, sort k erem soles i ja pasaven de nosaltres xk si no ens fan fora... :riure:

P.D: També hi ha la versió d'anar cridan "Po k aces killo" i tira crispetes si la peli es molt dolenta ( uN grAAAAAn exemple es "Tirant lo Blanc" altrament dit "Tirante el Blanco")
sUMIA eN uNA cOSA iMPROBABLE tE uN nOM hO aNOMENEM ESPERANÇA!!!
[bOletairE43]

Avatar de l’usuari
Alyson
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dg. març 12, 2006 10:40 am
Ubicació: Rubí

Entrada Autor: Alyson »

Jo me'n recordu q vaig anar am els amis al cine a veure aeron flix(o com s'escrigui :mrgreen: ) i com q erem 6 i estavem als costats i nomes eren de 4 butaques una amiga i jo ens vam posar a devant i era tan aborrida la peli que vam anar mirant la gent un tiu estava dormint i hi havia un noi q era molt guapo a la fila del costat i no deixavem de mirarlo i els de darrere llençant-nos crispetes i un amic li va fotre la cocacola al cap de l'amiga que estaba al meu costat :P :lol: :lol: quin fart de riure! LA veritat es que no ens vam entera de res de la pelicul·la i ostra tu!! la tia donava cent mil voltes a l'aire i no es despentinava!!!!!(la de la peli) :o :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: Va ser bonisim!!

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Quan vaig anar a veure la primera pelicula de HP en angles pero substitulada en català, a la sala erem pocs, i tots Catalans, Catalans,i van fer un anunci de Salamanca, dient k era molt maca, i tal i tal, i al final del anunci una veu en off diu:
- K + vols de Salamanca?¿¿?.
I un del costat salta i cridant diu:
- Els Papers!!!!!
Tothom va començar a riure.



Ara fa poc quan vaig anar a beure Ice-Age (en Català) Al costat en teniem dos k tota la estona parlaven en castella, i quan va començar la peli van dir cridant:
- Vaia mierda és en Catalan!!!
Van ser els k + van riure de tot el cine i quan es va acabar la pelicula l'home k tenien al darrera els hi va dir amb veu alta:
- Que la "mierda" aquesta ta fet gracia he!!!!
I els dos nois van marxar corrents. :lol: :lol:
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Ma kosina ens va porta a mi i a una amiga a vere una peli als albeniz d girona, una peli k nava dun matematik boig o algu axi. I ella intentan convecens d k era mol bona i d k segu k ens agradaria. Entrem a la sala, i stavem soles. Van passa 10 minuts, pro no va veni ningu, i vam veure la peli totes soles, nos 3 i ningu +. I d tan en tan enkara ens giravem a vere si entrava algu, i una vegada veiem una dona al fons d tot amb unes ulleres rodones k se li reflectia la llum d la pantalla (tipu peli d po jeje) i ns vam kaga d po, alla kridan.Ens girem a mira la peli, i al kap d 5 minuts, ja no i era.
Resulta k era la d la takilla, k saburria i nava entran i surtin dalgunes sales jajajaja, I k dolenta era la peli...
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Una vegada cuan vam anar al cinema a veure Sr. & Sra. Smith es va anar l'imatge i en vam quedar a obscures, tot el cinema gritant al técnic, jajajaj despres va tornar l'imatge i un altre cop es va anar! Tot el cinema una altra vegada a abuxeando al tecnic i cridant "No hemos pagado 5 euros en esta porqueria!""Huuuuuu!! Fueraaa!!! La Peli!!!!" I coses així .. jajaja que bo va ser!!!! I la pel·li es va veure molt malament tot el rato tenien el cap de pepinillo!! jajaja ¡Sr & Sra Pepinillo! :ballar: :ballar:

I una altra vegada erem a una peli de po, i jo vai fotre un grito a un lloc que no havia que gritar! Tot el cinema em va mirar de cop! :oops:
Imatge

Respon