El Progrés de les pel·lícules

Aquí comenta la tercera pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Sabeu ke voleu dir això?

Que sinno fan els calers ke esperen. ja que els nens no la niarn a veure, faran la 4 pelicula mçés infantil ke haurem vist mai
sera horroròs, esatn jugant en foc ja que en realita nmome´s importen els diners.

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

ostres Calis! deia un violador en serie x dir kualsevol kosa, em referia a koses reals, si k pot escriure moments de terror, però a mi la fantasia no0 m fa por, xk se k es fantasia, pots passaro malament x l personatge xk ti fikes a la pell, xo a l'hora d'anar al lavabo no li demanes a ningu k tacompanyi x poir de trobarte Lord Voldemort. En canvi si et diuen k hi ha un violador al teu barri k viola noies de la teva edat k van soles a les 12 de la nit, donks kuan vagis sola x l barri a les 12 de la nit, a la minima k vegis algú sospitos, tespantes, nop? xk son kloses reals, k et poden passar.
mas entes millor ara?

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

"[/i]en aquesta peli hi han escenas q son una merda"
és el q va dir una nena que hi havia darrere meu al cine desprès de veure la 3a peli. Primer em vaig cabrejar, i vaig pensar " q coi sabrà una nena de uns 6 anys de cine i menys de hp, perq segur q no s'els havia llegit, a part es una nena estupida pq no ha parat de donar-me patadetas durant tota la peli".
pero desprès vaig pensar q si hi havia molts nens q pensaven aixó volia dir q la peli no els agradava i potser a la 4a no hi van. :D
Però weno això ha estat nomès una nena, i potser m'equivoco i és una super crítica i s'ha llegit tots els llibres i la peli no li agrada pq no s'hi assembla i com jo i tots els fans de hp hi troba pegues. :?
Per cert això de q els nens no els agrada q els tractin com nens, allà ells, però els adolescents tampoc volem ser discriminats per q ens agradin coses q els agrden als nens. no se si m'explico.
Jo tmpc vull q em tractin com a una nena. ( weno sempre hi han exepcions 8) )

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Noxy ha escrit:ostres Calis! deia un violador en serie x dir kualsevol kosa, em referia a koses reals, si k pot escriure moments de terror, però a mi la fantasia no0 m fa por, xk se k es fantasia, pots passaro malament x l personatge xk ti fikes a la pell, xo a l'hora d'anar al lavabo no li demanes a ningu k tacompanyi x poir de trobarte Lord Voldemort. En canvi si et diuen k hi ha un violador al teu barri k viola noies de la teva edat k van soles a les 12 de la nit, donks kuan vagis sola x l barri a les 12 de la nit, a la minima k vegis algú sospitos, tespantes, nop? xk son kloses reals, k et poden passar.
mas entes millor ara?
T'havia entès completament... però tot i així... Has llegit Poe alguna vegada??
A mi no m'espanta llegir un llibre que em parla d'una cosa k puc viure jo qualsevol dia com això d'un suposat violador al carrer k no és més que una iaia que torna de festa....

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

jo no et parlo dun violador en serie kualsevol, et dik un k està x l teu barri, a vale, putser esk tu ets molt valenta o putser aixo de k et violin et va, xo a mi m'en faria de por.
i si no es un violador donks un kualsevol... nose, esk jo nomes volia dir k a mi no em fan por els llibres de HP xk es fantasia.... ja sta, aparta lo del violador.

a, i aixo de k m'havies entes completament... nose nose....

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Tornem amb això del violador... Em faria por trobar-m'hi.. no llegir-ho!!!!!

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Calis, pensa que el violador ara mateix et pot estar esperant a sota de casa teva per violar-te... així que vigila, i recorda que no està mort tot el que roman eternament, i en temps ignots, fins la mort pot morir. ^^
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

jops.... :cry: :oops: :cry: :oops: :cry:

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

en VOldu va escriure el 29 de juny que ara mateix t'esperava el violador que portava temps observant-te sense que ho sabessis, i avui que estem a dia 4, ja t'ha violat o no hi havia motius per tenir por?

:P :o

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Doncs...nop...ningú m'ha violat....sense permís, nop... Però el violador en sèrie del Voldy no ha aparegut.. x cert...com sabia ell que m'esperava un violador sota casa?

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Evidentment, pk ell va ser ki va disenyar Matrix, :juggle:

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

En Voldy és l'arquitecte? però no pot ser perquè l'arquitecte no és passeja entre la gent, en tot cas deu ser el programa que es dedica a dissenyar i fer que tinguin lloc les violacions :!:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Éstas insinuant ke es un programa defectuós?

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

NO :!: Hi ha programes rebels que no segueixen la directiva de l'arquitecte però et recordo que Matrix no és perfecte, té un component de caos com ara violacions.... :twisted:

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Però us heu oblidat d'una cosa; si jo fos l'arquitecte, jo tindria sexe amb totes les noies boniques hagudes i per haver, i no serien violacions perquè elles farien cua a la porta... Ah, i no estudiaria filologia clàssica XDDD
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Bloquejat