El Cor de la Ciutat o Ventdeplà?

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

El Cor de la Ciutat o Ventdelplà?

El Cor de la Ciutat
20
24%
Ventdelplà
62
76%
 
Vots totals: 82

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

Pobre quim, es un encant de tio, amb la p---- de la profe aquella :evil: :evil: :evil: ... jo crec que l'incindi la fet el novella i no el monras, potser dema ho sabem
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Nimfadora Tonks
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 7:28 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Nimfadora Tonks »

dons jo crec q a stat el montras pq i te interessos. el tio ja no sap q fer si tothom l'abandona...

per cert VISCA EL BARÇA !!! q ahir va guanyar 5-1 contra el Betis!!! :ballar: :ballar:

Avatar de l’usuari
Nimfadora Tonks
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 7:28 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Nimfadora Tonks »

a per cert q me ne oblidat, jo prefereixo ventdelplà tot i q pobres els del poble son una mica gafes els i passa de tot... jeje :roll:

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

HpConan ha escrit:Oh! us oblidàveu de Pasión de Gavilanes i Frijolito!!!!!

:P
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:ballar: :ballar:
Sí, lapot, com has pogut oblidar les millors series de televisió del segle (ironia)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XDXD :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jo prefereixo Ventdelplà.... po tas deixat Jet Lag amb T det Teatre, que és la meva série preferida i avui comencen NOUS episodis!!!!!!!!!!! ueeeeeeeee!!!

Massa :mrgreen:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

és veritat, jet lag ostia gracies no men enrecordava :juggle: :juggle: gracies :ballar: :ballar:
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
yana
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dc. març 01, 2006 8:26 pm
Ubicació: LLeiDa CiTY!

Entrada Autor: yana »

A mi el cor de la ciutat m´agrada més, ja que Ventdelplà ho vec una copia, i ademés el Cor el vec desde el capitol 520 o així, i ja em sé l´historia. Si que es veritat, però, que el cor a baixat de nivell, encara m´enrecordo d´en Paco, en Marcel, la Laura, etc. Pero igualment per distreurem m´agrada força. 8)
Imatge

parvati
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 6:22 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: parvati »

ui, a mi m'agrada per mol mes vendelpla... encara k a vegades tmb miro el cor de la ciutat els diumenges kuan maburreixo... Ara, trobu k els guionistes d vendelpla cada cop tenen menys idees. Totes les coses del mon passen a vendelpla, un "poblacho" d mala mort..., es massa irreal: k si dos es moren en un accident d cotxe, k si l'altre troba els diamants d'un tio k se li mor al taxi (aixo ho vai trobar massa xD), k si als altres els segresten... i un llarg etc.

Però a mi igualment magrada!!!
parvati l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 10, 2006 5:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Mentre conduïa, el tiet Vernon es va estar queixant a la tieta Petúnia. Li agradava queixar-se de les coses: la gent de la feina, el Harry, el consistori, el Harry, el banc i el Harry tot just eren alguns dels seus temes preferits.

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

el cor de la ciutat ja no ho miro, em ralla moltíssim (prefereixo jugar als sims 2 a aquesta hora :mrgreen: ) Vendelplà, m'agrada bastant, és entretingut, però és d'aquelles sèries, que ja saps què és el que passarà...
vaig trobar cutríssim que el david i al teresa quedéssin un dia a la setmana per deixar buida la casa perque el martí i la isona poguessin...

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

ultimament els diumenges miro el cor de ciutat, weno a canviat molt molt... ara la fan durar la serie... millor ventdelpla...
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Ventdelplà tot hi que ho miro es molt fals i exagerat. li tinc molta mania a la Teresa, x tant m quedo amb el cor pero el davans millor.

Avatar de l’usuari
camporan
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dj. juny 02, 2005 11:10 pm
Ubicació: el pont de suert (catalunya, pel pirineu perdut)

Entrada Autor: camporan »

vendel!!!!

el cor de la ciutat no ho he vit gaire (per no dir mai) xo vendel es va enganxar de molt de la clase k mo van acabar enganxant a mi
"Intel·ligència militar són dos termes contradictoris."

Grouxo Marx

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

a veure també és un tema que no agrada molt a la gent del cor:

quin cor t'agrada més el d'ara
o el d'avans


a mi el de abans, ara tots és david per qui, tu tas liat amb aquella, hem tallat, i coses per lestil... millor el de bans, amb el narcis i tota la colla,allo si que era cor de la ciutat i no ara.
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

a mi m'agradava molt més el cor d'abans perquè ja coneixies tots els personatges i ara ja no està tan bé, i tothom és molt desgraciat: a la mercè li fan búlling, els peris k stan fatal tots 4, l'alícia que creu el david s'ha casat amb ella x la pasta, el david k està preocupat x sons pares i pel k creu l'alícia, el fidel que no t pasta i li ha de deixar son fill, el pare de la sandra que l'eva el puteja a la feina, l'eva i l'altre k s'han separat, i apa tota la família preocupada!! el professorat de l'escola que està preocupat x si corren drogues x l'escola
i encara em deixo un pila de desgràcies més!!

apa siau!!

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

jo també estic mab tu laila... pero una cosa perque hi ha tant mal rotllo entre la sandra i la merce? és que encara no ho he pillat!!! pobreta merce, cony de sandra!!! :evil: :evil:
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

el que fan no està bé (semblo una nena petita!) nono, po a veure a qui li agradaria que li féssin búling. la sandra a casa son pare la tracta fatal, avui li ha fotut una hòstia i tot! i és que la sandra no volia posar una rentadora perquè sempre les posa ella i perquè li ha dit a son pare que sempre s'emborratxa. i si jo fos la mercè ja ho hauria explicat a algú i hagués canviat d'institut a la de ja! i de bon començament no li hagués permès que em tractés així. no estic justiicant la sandra, és una mala p*ta , parlant clar, però és que la mercè és aturadeta...
la millor d'aquell tro és la Fabila, o com es digui, encara que és una covarda, perquè està en contra del què li fan a la emrcè ella no diu absolutament res perquè la sandra li fa por. i l'altre, pos diguem que necessita viure per la sandra, perquè sola no fotria res.

estar malalta tampoc està tan malament, et tragues una de sèries...avui he vist, <<La Mujer en el Espejo>> és la cosa més cutre cutre cutre que he vist en ma vida. no explico de que va, perquè és tan rebuscat, que no he entes absolutament res!

Respon