El Quidditch és un frau!

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

però al quidditch guanya qui millor escombres té com gairebé a tot arreu!el barça guanya la lliga perquè, a part de jugar bé , té un molt bon equip
Però jo trobo que el que no està molt ben pensat és el quidditch a hogwarts!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

ronsantanna ha escrit:jo trobo que el que no està molt ben pensat és el quidditch a hogwarts!
Com es aixo? Jo crec que esta ben pensat. Es com les lligues escolars que fan alguns colegis.

Avatar de l’usuari
tsubasa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. set. 14, 2005 2:00 pm
Contacta:

Entrada Autor: tsubasa »

pero q te ke veure aket esport inventat amb el futbol o la formula 1.... a mi m'agrada ....i n es jugara mai a la realitat
per mi ja esta b jaja... :lol:
I'm not crazy.....Just a little Unwell....
Imatge

Avatar de l’usuari
claudia_granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: dv. gen. 13, 2006 8:13 pm
Ubicació: limbhad

Entrada Autor: claudia_granger »

A mi tb m'agrada potser si que hi ha algunes coses que ens agradaria canvia però crec que es divertit, a mi m'agaradaria jugar . jajaja :lol:
"La vida és una novel·la que mai no acaba bé: el protagonista sempre es mor"

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

doncs a mi el Quidditch m'avorreix, com la majoria dels esports, exepte l'atletisme, el futbol i tot el k tingui a veure amb caminar...trobo que no és un joc just, no existeixen les targetes vermelles ni rogues i hi ha un jugador que és mes important que la resta de l'equip...no m'agrada el quiditch!!

Avatar de l’usuari
natter
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dt. feb. 14, 2006 1:34 am
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: natter »

Doncs a mi em sembla genial XD

El primer cop que s'explica el joc als llibres vaig alucinar, em smblava molt ben trobat, una mena de bàsket amb escombres, és boníssim XD
Quan llegeixo els partits em venen moltes ganes de jugar-hi, però segur que si existís realment, em faria força por :imslow: No sé, ho viuen molt i sembla molt emocionant, la competició oficial té molts seguidors incondicionals (m'encanta tota la part del mundial de quidditch!)

Però potser sí que és veritat que agafar la papallona val massa punts, clar que és el més difícil però potser hauria de valdre una mica menys. El que m'agrada és que el partit s'acabi caçant la papallona, així no se sap mai quan durarà un partit! :lol:

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

pues jo trobo el quiddich es una passada!!!! i en Harry a segon no anava amb l' ultim model anava amb una Nimbus 2000 i en Malfoy amb un Nimbus 2001 que hi certa diferencia!!! i per que van guanyar a 2 davant del malfoy perque el Harry es molt millor tot i te mes vista per se buscador !!!

Avatar de l’usuari
Neville Longbottom
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
Ubicació: Torre de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: Neville Longbottom »

tampoc no només compta el model d'escombra que té un jugador sinó que també la punteria en el cas dels encistelladors. dic la punteria perquè jo sóc una patós i tinc la punteria al "piip", però se n'ha de tenir per posar-la en els aros. en el cas del caçador, també s'ha de tenir bona vista, ja que algu qualsevol no la podria atrapar.


buff! quatre linies, m'ha costat
Ja podeu llegir Un patós amb talent, una molt bona FF

Nevi!!!

Avatar de l’usuari
fitag05
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 6:28 pm
Ubicació: my hOusE

Entrada Autor: fitag05 »

jo el trobu un esport xulissim! :imslow: :mrgreen: :mrgreen:

I no nomes fa falta bones escombres, xk pots tenir l'ultima i millor escombra k a surtit al mercat, xo ser un guenyo eskivant les bales (i si leguip contrari te bons batadors, et llançen un bon cop de bala, i un cop a terra, la superescombra no et serveix de res :lol: :lol: :lol: :lol: )
jejejejeje
crec k es importan k tot l'ekip estigui ven organitzat 8)
...I'll try to go on like I never knew you...

Avatar de l’usuari
kiddy
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 171
Membre des de: dg. juny 27, 2004 7:00 am
Ubicació: Més enllà de les estrelles :)

Entrada Autor: kiddy »

Doncs jo també el trobo perfecte!
Ha sigut molt bona idea tot! Potser això de que la papallona valgui 150 no ho trobo tant bé, crec que són masses, perquè és ben bé que "qui caça la papallona guanya el partit", menys en algunes excepcions que tothom coneix bé (422è mundial de quidditch).
A mi no se m'hagués pas acudit! ara que si ho penseu bé, 7 jugadors, 7 llibres... la JKR dóna una importància bastant gran al número 7 o sóm paranoies meves?
...HD...

BARRABAS
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. març 05, 2006 1:49 pm

Entrada Autor: BARRABAS »

A veure, és que sembleu aturats chaval. Queixar-vos sobre el Quidditch, reportarà alguna millora substancial pel que fa una nova reestructuració de les normes? NO

Dir que és injust que sempre guanyi el Harry és estúpid, perquè es tracta d'un esport inventat i en el mateix moment que no l'hem inventat nosaltres, no som qui per considerar si es just o no.

ÉS UNA QÜESTIÓ FORÇA IDIOTA

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Si t'ho mires d'aquesta manera qualsevol cosa que diguem aqui no farà canviar el que ha escrit o el que escriurà la Rowling i no per això diem que les preguntes i comentaris de la gent són idiotes per tan una mica de respecte cap als altres usuaris eh :evil:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

BARRABAS segons el teu raonament com que nosaltres no hem inventat les guerres, la fam i el racisme i altres realitats injustes, no tenim perque queixar-nos ja que no ho he minventat nosaltres, el que hem de fer es acceptar-ho i esperar que arribi l'hora de la nostra mort. Doncs no! D'acord que npo podem fer res pero sempre podem comentar (en el cas del quidditch) que ens sembla i com que creiem que es podria millorar, com a bons frikis que som (o aspirants). I en el cas de les realitats del nostre temps, el que cal fer es manifestar-nos i donar a coneixer la nostra opinio i intentar creixer i, en el futur, educar els nostres fills de manera que la violencia comenci a decaure fins arribar a uns minims raonables.

Bloquejat