Quedada a Girona

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Quedada a Girona

Entrada Autor: -sandra- »

Després d'haver-ho proposat mig en serio mig en conya diverses vegades, al final m'he decidit: podem fer una quedada a Girona. Sé que podrà venir poca gent, ja que anar a Bcn és més fàcil (sou uns aclaparadors :cabrejat: ) però després en podriem fer una a Tarragona i una a Lleida (evidentment, que se n'encarregui de muntar-ho algú que sigui d'aquella ciutat, no m'ho feu organitzar a mi :lol: ). Jo seria l'organitzadora (quina por em feu :o ) el que passa és que amb mi només podeu contar per la tarda (wenu, dinar i tarda) ara que ho penso, surto a la una, podriem quedar a les 12:30, li dono a algu la llista de qui hagi de venir i punt. Pues això, seria anar a dinar a, jo què sé, a un Boccatta, o al Vienna... Ja està! Al xino all-you-can-eat (no em surt en català ú_ù) que costa uns set o vuit €, ara no recordo, i pots menjar fins a reventar (begudes no incloses). O també a un japonès que també és all-you-can-eat, però és més car, ja puja a 12€, o sino alternativa fàcil: boccatta o pizzeria, o també al vegetarià aquell, que tampoc em surt el nom (tinc un cap avui :jawdrop: ) Sí, el Fresco! Pues això. El dia que jo proposo, i que a no ser que a ningú li vagi bé, no es canviarà, és el dia 1 d'abril. Sé que molts no us va bé Girona, però podeu muntar també quedades a altres llocs, és per no quedar sempre a la capital. I el que farem després de dinar... això ja és més complicat, ja que no em conec la zona antiga de Girona (mata'm, Harry :explosion: ) un cop no vaig trobar el call jueu, va ser molt trist, vinga a donar voltes pel barri vell i ni rastre :boohoo: , també podriem anar a la Devesa. PER SUPOSAT anirem a fer una visita a la Lleona, aquesta sí que la tinc controladíssima :greetings: i ja ta, el cas és quedar :wink:

:ballar: :ballar: Propostes, propostes :ballar: :ballar:
I envieu mps, clar :mrgreen:

No em critiqueu gaire, és el primer cop que organitzo algo :oops: sigueu compassius, sinó... :chainsaw:

PD: tranquils, no aniré disfressada :lol:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Jo no puc venir,(evidentment) però aixó del dinar...

Xino all you can eat-> no hi neu per res,es esqueròs!
:rage: vomitareu!!

japònes-> Us recomano al del carrer migdia(no se si parlaves d'aquest) all you can eat i ademès és bo (si a algú no li agrada,al costat hi ha una pitzzeria boniiiisima)

-> El viena es boniisim,aquest si que l'has plasmat.


Sobre el call jueu i la zona vella, :jawdrop: Un gironí s'ho ha de saber al peu de la lletra.

Seguiu l'Onyar fins al pont de pedra,passeu per la rambla,aneu a la catedral,a st. felix,carrer de la força etc,i i des d'allà aneu al call jueu...
Imatge

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Jo he anat molts cops al xino i encara no m'he mort, trobo que el menjar està boníssim ^^ m'agrada molt.
El japonès em referia al de la plaça Miquel de Palol (on abans estava el circ Raluy, abans que fessin obres a la plaça) i està molt bo també, no sé quin és el del carrer migdia.

I canviant de tema: com és que "evidentment" no pots venir? :cry: :cry:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Bé,hi ha diversos xinos,però jo,dels del "all you can eat" només en conec 1,el de l'espai girònes...Si està bo no devies pas voler dir aquell :crispetes: :vomita :vomita :vomita

No puc venir evidentment perquè

amb 11 anys,suposo que els teus pares no et deixaries vagar per la ciutat amb gent desconeguda (per ells) :rage: :rage: :rage:
Imatge

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Woleeeeeeeeeeeeeeees!!!!!!!! Ohh... jo no podria anar... si us penseu k els meus pares son tan inconsients per deixar-me anar fins a Girona tot sol aneu fins... A més, em sembla k no hi ha cap tren directe fins a Girona.... Vamos... k dubto moltisim k hi pugui anar... pero be, per provar... ah si, i per dinar, jo em decantaria per un japonesss :alcoholic M'agrada força tot tipus de menjar estran ger, sobretot asiatic (re de gripaus, gossos i serps eh??) Més aviat ánecs i coses rares XD

Wenu, i sobre lo de l de lleida, poriem kedar a més amb el club de fans de HP de lleida... (potser m'envalooooo) Nono, ja mirarem cap a més endavant de fer-ne una a lleida, k ja tocaria, k en tota la historia de la web no se n'ha fet cap...
beéééé, tinc ganes de k sigui el 1 d'abril!!! catelenaaaaa, k ja tenim dataaaaaaa!!!! (la majoria us foteu i no sabeu d k va...)

EDITO: El dia 1 d'abril a més tink partit... dificil.. haure de triar... (nif) :(
roni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 06, 2006 9:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Doncs com ja li he dit a la Sandra... sent a Girona no puc venir, i més sent dia 1 d'abril (aniversari de ma mare=dinar familiar).

Jo només podré venir a les quedades que es facin a BCN... és injust! :cry:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Sandra a sant de que vols fer aquesta quedada? PEr menjar al xino (veurem al "xino"? :lol: ) aixo si vinc. Ja et dire algo mes endavant, pero si us plau proposa un pla.

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

:crits: aixo aixo.... una quedada per visitar Girona? si a barcelona mai ho fem!!! O es que no hi ha res a fer a Girona??? si es que...

JAJAJJAJAJA es CONYA!!!!

A mi em sembla bé, jo si que hi podria anar..sé el que em tocarà fer, com bessar a la lleona, però en fi! Doncs per dinar, m'és igual del tot, el menjar japones no m'apasiona, però sempre tenen xinès així que fins i tot aqui aniria.

Tot i que aixó de pensar un pla si que crec q estaria bé, sino haurem de pensar jocs d'esplai o alguna cosa... (eh sandra! lo del llop o el calcetinazo!jejeje) Tot i així tmb pot ser una excusa per veure'ns o per comentar el 6è llibre, jejeje
Sino, podem anar a una bolera! (o bitllera!) si no som molts exageradament... no??? i si n'hi ha cap a Girona!

Doncs aixó que jo m'apunto si no hi ha cap imprevist, ja t'enviare el mp quan ho tinguem més preparat!

PD: VISCA NO SOC L'ORGANITZADORA!!! CREMEM LES LLISTES!!! :ban:

Ho sento Sandra :anim
Imatge

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Pla: en el restaurant, sigui el que sigui, parlarem d'HP, però trobo molt difícil poder parlar del sisè, perquè no tots ens haurem llegit el sisè, el que podriem fer és partir-nos en dues taules, però com que estic en contra de formar guetos, pues no ens separarem, ho sento molt :P
Després podriem fer el joc dels homes llop (no guardo cap tipus de relació amb en Llopin ni amb HP, però és molt entretingut), el que no crec que poguem jugar és al calcetinazo, perquè en una sola tarda és molt complicat, a les colònies almenys teniem dos dies i la nit per fer-ho :? però podem fer els homes llop, i potser alguna altra parida podem muntar, depenent de la gent que siguem i de com d'aviat m'ho aviseu, i com més millor :mrgreen:
Després anirem a fer una visita turística per Girona, si us fieu de mi us perdreu, estar clar, però no és maco perdre's? :lol: :lol:
Perquè em sembla que hi havia una bolera, però no sé on és, i si les meves fonts són correctes, l'han treta, i evidentment no hi ha skating ni res. Com a molt al cine, però no hi ha cap película en especial que valgui la pena i no podriem xerrar, només amb la persona del cantó. Així que visita turística, amb parada a la Lleona i lo demés no importa 8)
Dieu-me qui pot venir i ja miraré de preparar quelcom (necessitava dir "quelcom", era una necessitat :elis )

Això, dieume qui pot venir i jo monto qualsevol cosa, tranquils, que he estat monitora (ilegal :lol: , però monitora :) )
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

si que hi ha bolera!!! :) :) :) està a la carretera barcelona,al costat d'una botiga de motos que fa cantonada,si no ho trobeu aneu per la zona,buskeu un carrer amb un retòl gegant a la paret que posa A.D.F i agafeu-lo i sortireu al costat de la bolera :banana i si no,pregunteu,que els gironins ja ho sabràn!!! Pero cuidado amb quin dia és,pq a vegades kuan hi vaig em trobo que sta tancat...
Imatge

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

M'estàs dient que no sóc gironina? :cry: Només per no saber on és la bolera? :cry: Crec que em suicidaré.

:explosion:

Ja ho he fet. Però la carretera de Barcelona és MOLT GRAN, quina botiga de motos m'estàs dient? Tan és, ja m'informaré com cal. I als demés, us agradaria anar a la bolera en cas que la trobi?
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

:cry: Que no sandra que tu ets molt gironina...Que fariem sense tu i el teu bisturi??? :o
La bolera està a la part de la carretera que dona a tot de empreses de cotxes,dons tirant cap allà... 'nant cap al Mcdonalds :eatshit: :eatshit: :eatshit: :toast: :toast: :toast:
Imatge

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Ja sé on és!!!!! Ara hi he caigut :wink:

Però anar fins allà caminant serà mortal :o :o Si anem caminant acabarem sense aire, i anar en cotxe... :? el meu pare no us pensa portar, a més, si algú ES DIGNÉS A ENVIAR-ME UN MP (encara no n'he rebut ni un :cry: ) tampoc i cabriem (a no ser que no vingui ningú, clar :lol: )

:abraça
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Elenagir ha escrit::cry: Que no sandra que tu ets molt gironina...Que fariem sense tu i el teu bisturi???
Que els teus pares formen part del gremi del enterramorts? :riure:

Els meus contactes m'han informat que a l'alcaldia de Girona estan pensant de donar un premi honorific a la Sandra com a exemple a seguir, a nivell patriotic, pels altres gironins.

Sobre la bolera si no hi podem anar (soposant que vingui) potser millor i tot :roll: suposo que ens faries una visita turistica (i gratuita) a la teva habitacio.

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

-sandra- ha escrit:Si anem caminant
Això rai,aneu corrents :riure: I de pas feu esport... :strong: :strong: :strong: :fuig :fuig :fuig
finalpotter ha escrit:donar un premi honorific a la sandra com a exemple a seguir...
(... millor no comento)


¿Perquè millor no anar a la bolera? Si és molt divertit!!! :bomb: (Això si no et tiren a tu)
Visita turística a la teva habitació
Aqui hi ha el meu bisturí...Aqui els llibres de harry potter...Aqui el meu peluix preferit i a aqui el meu llit. Preu: Quaranta euros la persoooooooona! :ballar:
Imatge

Bloquejat