Quedada a Girona

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
catelena
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 191
Membre des de: dl. des. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: Les Borges Blanques
Contacta:

Entrada Autor: catelena »

Uoooo ! jo tampoc podre vindre ! Girona... buff... està massa lluny...xD Jo no aniria a un xino ni alguna cosa aixi... fa molt mal rotllo aquell menjar...xD Jo em decantaria cap a un boccata o algo aixi... :wink:

roni ha escrit:
Wenu, i sobre lo de l de lleida, poriem kedar a més amb el club de fans de HP de lleida... (potser m'envalooooo) Nono, ja mirarem cap a més endavant de fer-ne una a lleida, k ja tocaria, k en tota la historia de la web no se n'ha fet cap...
beéééé, tinc ganes de k sigui el 1 d'abril!!! catelenaaaaa, k ja tenim dataaaaaaa!!!! (la majoria us foteu i no sabeu d k va...)

EDITO: El dia 1 d'abril a més tink partit... dificil.. haure de triar... (nif) :(


Roger !!! Uooooo ! l´1 d´ Abril ... hahaha encara falta... :( i que és això que tens partit ? que no vindras ? Potser és més important el basquet que jo ? :evil: xD
Avere si la quedada a Lleida es fa aviat !!! :mrgreen:
||*|| Is that really what my hair looks like from the back? ||*||

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Bé, només es per dir una cosa perque la elena ho miri... esk el meu entrenador ma dit k no li podia fer aixo... k tenia k nar al partit... el dissabte a les 12 i mitja.... A ANDORRA!!!! Es flipant!! Tenim k estar alli massa aviat... :cry: :cry: :cry: jo et vull coneijxer elena!!! BUaaaaaa
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

He pensat que la millor manera d'arribar a Girona és en tren (Déu ni dó, com penso :lol: ) i els trens de Girona... diguem que és Figueres-Girona i Bcn-Girona. Com que de Figueres hi ha... poca gent :lol: (Cristian, no ens oblidem de tu) podrieu quedar tots a Bcn per agafar junts el tren. He mirat l'horari de trens (si em preocupo i tot! :o ) i podrieu agafar el de les 12:25 a passeig de Gràcia (ja sabeu on és no? la via 2 :wink: ) Podrieu quedar a les 11 al cavall, a les 11:30 anar cap a gràcia, a les 12 comprar els bitllets i a les 12:25, al tren ^^ potser és una mica aviat, però és perquè no aneu justos de temps.

El pla que hi ha és fer un joc molt divertit, a mi m'agrada almenys :wink: i fer una visita per Girona, i anar a la bolera ho veig molt difícil, i em nego a anar al cine, així que si teniu cap proposta, encantada de rebre'l, però l'important és tornar-nos a veure, no? :greetings: I variar, no anar sempre a Bcn, farem una revolució!!! :twisted:

Finalpotter ha escrit:Els meus contactes m'han informat que a l'alcaldia de Girona estan pensant de donar un premi honorific a la Sandra com a exemple a seguir, a nivell patriotic, pels altres gironins.
:lol: :lol: :lol: No crec que l'Anna Pagans (Joan Clos en gironí) es digni a donar-me el títol que em pertoca de gironina honorífica :sol però coneix la meva mare, ja és un pas per a formar part de la història de tan bella i noble ciutat :cavall
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Quedar a les 11 per agafar el tren a les 12.25?? 8O 8O 8O

No és per desprestigiar la teva feina d'organitzadora de quedades Sandra ( :wink: ) però si a la resta de gent li sembla bé no seria més pràctic quedar directament al vestíbul de la Renfe de Passeig de Gràcia allà les 12? Amb 25 minuts n'hauriem de tenir prou per comprar els bitllets :P Què us sembla?

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Padfoot ha escrit:Quedar a les 11 per agafar el tren a les 12.25?? 8O 8O 8O

No és per desprestigiar la teva feina d'organitzadora de quedades Sandra ( :wink: ) però si a la resta de gent li sembla bé no seria més pràctic quedar directament al vestíbul de la Renfe de Passeig de Gràcia allà les 12? Amb 25 minuts n'hauriem de tenir prou per comprar els bitllets :P Què us sembla?
Tens raó
:explosion:
Va, ara ho organitzes tu, per llesta :elis
No, en serio, quedeu a les 12 al vestíbul de passeig de gràcia, però que consti que m'he preocupat de mirar els trens, eh!! :cavall
I pel que respecta als pocs que quedem directament a Girona, quedem a la una davant de l'estació d'Olot? (no pas l'estació de trens d'Olot, eh! :ballar: )
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Osres tan lluny ens vols fer anar? Jo voto per anar al carrer Girona... XD
Em sembla bé això d'anar a Girona, mm pot ser sóc una privilegiada i em porten en cotxe... no ho sé. Podem quedar per agafar el tren si... la pregunat és qui pensa dir que si? Jo trobo que 1 d'abril està a qui la cantonada.. a més si fa poquíssim que vam fer una no? Bé, bé no em malinterpreteu, no és que no tingui ganes de venir! Pro abans de decidir el dia, preguntaria qui està disposat a anar a Girona.
Jo ho estic.
De què va el joc del homes llops? Mmm... no m'agraden peluts. :riure:

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

i els de girona aurem desperar la penya a lestacio no? Jo seguramen vindre!! jeje, em vureu la kara!!!
Sandraaaa, viska girona!! No es tan lluny....segur k si us diguessiu x na al Bulli i nirieu...apa gen!! ja ns vurem x lla l cul d la lleona!
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

1r. He triat el dia perquè queda molt lluny d'exàmens, si no va bé canviem. I sé que se n'ha fet una fa molt poc, però és que si anem gaire més lluny els exàmens s'apropen, el temari augmenta, augmenten exponencialment les ganes de deixar la carrera i dedicar-se a la venda ambulant de bisturins... Però si voleu fer-la més tard, cap problema :wink:
2n. Aquesta és la llista dels que vindran. Potser em deixo algú, no ho sé, però si m'ho dieu pel msn després no me'n recordo!!! :o :o :o Aviseu per mp, que tampoc costa tant :cry:

Segurs:
Padfoot (gran llista :cavall )

Que m'ho han dit per mp :clap: :clap: :
Finalpotter
Flippy

Que m'ho han dit pel msn, directa o indirectament (tan de bo me'n deixi algun :elis ):
Aina
llewellyn
beryl_malfoy
Lady
Corellian
Ginny_Bell

I jo mateixa, clar :ballar: :ballar: :ballar:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

geeeeeen!!! k teniu kontra girona!!! nos kuan kal venim a bCN, dons k us kosta fe un esforç petit petit i veni un dia!?
Jomastt!! K tu stas a 30 minuts!! I n o vindras? Noi kina decepcio...XD
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Corellian
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 20
Membre des de: dl. març 21, 2005 12:13 am
Ubicació: 0:0:0:0:0:0:0:1
Contacta:

Entrada Autor: Corellian »

Ei jo m'apunto!! Si no trobem cap pla sempre podem visitar una mica girona o bé, quedar-nos en algun parc on hi hagi lloc per seure o gespa per estirar-nos i prendre el sol :relax: (és una idea, vull dir potser no ens cal cap pla :P al fi i al cap la qüestió és veure'ns tots ;))
«Si algú té una opinió diferent que ho digui ara, o que calli per sempre...» :riure:
Imatge GPG Key-ID: 0x564903FA - Jabber ID: corellian@swissjabber.ch

Bup, bup, cargolets! :P © by Getta91

Avatar de l’usuari
Flippy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 62
Membre des de: dg. feb. 01, 2004 7:00 am
Ubicació: Gurb
Contacta:

Entrada Autor: Flippy »

De moment les respostes del meus pares són: "Ens ho hem de pensar". Suposo que aixo vol dir que si... El meu problema es que no se com puc anr a Girona... :? I aixo de primer anar a BCN, llavors agafar el tren i quan tornem tornar-lo a agafar cap a Vic... fa mandra.... :P
Canviar d'aires per les quedades esta be xD Sisplau, no anem a la lleona!! :pray:

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Segurs:
Padfoot
Aina
beryl_malfoy(la llista creix!!!!! :cavall )

Que m'ho han dit per mp :clap: :clap: :
Finalpotter
Flippy

Que m'ho han dit pel msn, directa o indirectament (tan de bo me'n deixi algun :elis ):
llewellyn
Lady
Corellian
Giny_Bell
Jomast

I jo mateixa :ballar: :ballar: :ballar:

Flippy ha escrit:Canviar d'aires per les quedades esta be xD Sisplau, no anem a la lleona!! :pray:

:riure: :riure: :riure:
-sandra- l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 13, 2006 3:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

Ah, i se m'havia oblidat comentar una cosa... 8)
He anat a buscar un plànol de Girona (no és que no m'ho conegui, però la zona antiga té els carrers molt enrebessats :lol: ) i mentre anava fent un itinerari curt però que veiéssiu la ciutat m'he adonat que... :roll: més us val portar calçat còmode :lol: :lol:
A més, ja em va passar un cop, no sé on tinc el cap :P . Vaig portar uns amics de la meva facultat a fer una visita per Girona i no se m'acut altra cosa que portar botes, com si la barcelonina fos jo i no conegués el terra ple de rocs de ma terra :roll: :roll: Les botes ara mateix estan al contenidor :lol: :lol: és conya, amb lo rata que sóc jo, llançar-les és un pecat! Però sí que les vaig haver de dur al sabater, i no amb gaires esperances :mrgreen: . Així que ja sabeu, calçat còmode i mudes de recanvi :lol: :lol: és que això de calçat còmode em recorda les colònies :boohoo: No, en serio, no vingueu mudats, ara, tampoc cal que aneu amb xandall eh, que tampoc caminarem tant, és només que el terra és pedregós :wink: i a falta d'un transport públic decent... :greetings:
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Be la Sandra m'ha demanat que m'encarregui de quedar amb la gent de Barcelona, així que em toca pringar de nou...snif

Weno doncs Barcelonins que vingueu aviseu-me dacord? Gracies :wink:

De moment em sembla que es queda a passeig de gracia, però no es que ho conegui gaire jo eh! :|

Be ja me les apanyaré!
Imatge

Avatar de l’usuari
beryl Malfoy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 111
Membre des de: dc. ago. 24, 2005 5:14 pm
Ubicació: Slytherin

Entrada Autor: beryl Malfoy »

Hey Flippy ets de vic?? Jo tmb surtire de vic xo pensava anari amb autobus no anira més bé?

Yo si k vindre xo encara no t' envio l' mp k lels ho de de dir els meus pares x lo mes segur es k em deixen. I xl dia crec k ja nira be. Sorry x tardar tant a mirar-m'ho. :oops:
" El que hagués d'arribar, ja arribaria... I seria aleshores quan s'hi hauria d' enfrontar."

Bloquejat