Quin tipus de música us agrada ¿?

Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

El disc de la flama ja el tinc, però no sé si em va semblar sentir que havien tret un single o alguna cosa d'aquestes... (estic parlant d'obrint pas xD)
És que com que últimament no se'n sent a parlar... Era per si sabieu alguna cosa.
Espero que donin senyals de vida aviat......

The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Segre
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 107
Membre des de: ds. ago. 06, 2005 1:02 pm
Ubicació: Lleida ( sota el pont )

Entrada Autor: Segre »

kk_xû_black ha escrit:El disc de la flama ja el tinc, però no sé si em va semblar sentir que havien tret un single o alguna cosa d'aquestes... (estic parlant d'obrint pas xD)
És que com que últimament no se'n sent a parlar... Era per si sabieu alguna cosa.
Espero que donin senyals de vida aviat......

The Kamikaze Kaito
estan en una espècie de retir des de el festivern...

edito: bé, acabo de veure a al seva web que el "retir" es de sis mesets i que per a després preparen una gira internacional...
Prukogui, Prukogui, Prukogui

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

d'obrint pas tinc un Cd amb 5 cançons que es diu la Revolta de l'`nima, a algú li sona, a mi no em sonava fins k vai veure que corria x casa i k l'havia comprt ma germana
de mägo de oz tinc un cd k s diu Fölktergeist, k es d'un concert que van fer a no sé on que té dos CD, i quan tenia uns 7 anys m'encantava la canço de molinos de viento pk ma germana mi va enganxa i quan la vaig tornar a sentir men vaig recordar

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Weee!! he trobat la web oficial d'strombers!! A més et pots baixar un munt de cançons!! *______*
http://www.strombers.com/img/strombers-lagota.wmv (videoclip de la gota)
Per als qui els interessi... http://www.strombers.com/discografia.asp?lng=cas

Me gusta strombear! :ballar:
The Kamikaze Kaito
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
yana
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dc. març 01, 2006 8:26 pm
Ubicació: LLeiDa CiTY!

Entrada Autor: yana »

A mi, sentin-ho molt, la música catalana no m´agrada, igual que no m´agrada l´espanyola. M´agrada la extranjera, sobretot amb anglès. Bandes tipus Offspring, Queen, Rolling Stones, Europe, i sobretot Green Day, formen part de la meva llista de musica preferida :D
Imatge

Avatar de l’usuari
todmorvoscrodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. març 05, 2006 8:42 pm
Contacta:

Entrada Autor: todmorvoscrodlel »

en català: Sangtraït, Sopa de cabra, Lax'n'busto, Els Pets, Sau, Whiskyn's, Dept., Brams, Ignot,
en castellà: Ska-P i Mägo de Oz
en anglès: Guns n'roses, Deep Purple, AC/DC, Manowar, Queen, Toy Dolls
en euskera: Berri Txarrak i Ken Zazpi

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

Juas, Heavy metal forever!!!!!!Haviam escolto de tot(menys makineta)pero que em compri cd's doncs de Heavy, hard rock, power metal, etc. Quasive tot el metal m'agrada, menys les seves variants extremes(black i tal). A si, no m'agrada gens l'Ska ni els grups akets q en un estiu treuen un cd q s'aprofita 1 canço i lo demes es palla i despres no es torna a sentir res mes d'ells.i el pop-rock i punk tmpoc
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

a mi no m'agrada O.T., però la meua cantant preferida és Chenoa (raro, eh?). Tmb soc gran fan de Wolfang Amadeus Mozart, tinc tots els discos de musica seua que puc, perq es el millor compositor de la història, tot i que també m'agraden els pasdobles (Amparito Roca, les marxes mores...vamos,lo normalet.) Les TaTu canten de p.m. i m'encanta la cançò Rumors, de Lindsay Lohan.
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

A mi m'agrada SImple Plan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I la Spears!!!!! I el rock català (lax'n'busto, els pets, gossos... lo normalet, noooo??????)XDXDXDXD :ballar: :ballar: :ballar: :ballar:

MAssa :riure:
[I Si fos...?]

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

neus_snitch ha escrit:i m'encanta la cançò Rumors, de Lindsay Lohan.
la lindsay lohan no es l'actriu protagonista de "Chicas malas" k te droga fins al cul i k es una de les ties més rikes, amb mes pasta, mes forrades i me estupides del mon?

a mi sk les ties tipu lindsay lohan, hilary duff...no em cauen be...i mira k nu les conec eeh! po nu me cauen be!

Hopeless-82
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dg. nov. 21, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Hopeless-82 »

Pos a mI m'encanta. Brams, Inadaptants, Obrint Pas, Els Pets, Dr. Calipso (Brigadistes Internacionals la millor), Agua Bendita, Dekrepits, Deskizia (sOn de l'ALt emPordà, i poc coneguts), Betagarri, Skatalà... :ballar:Oi, Oi, Oi x catalunya! :ballar: tmb me deixat Opció K95 :mrgreen:
sUMIA eN uNA cOSA iMPROBABLE tE uN nOM hO aNOMENEM ESPERANÇA!!!
[bOletairE43]

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

juas, voleu grups de veritat???Dream Theater,Queen,Stratovarius(els discos antics....),HammerFall,DragonForce,Edguy,Rhapsody,Iron Maiden,Judas Priest,Nightwish,Avalanch,WarCry,WhiteSnake,Symphony X,Saratoga,GammaRay,Helloween,Scorpions,Avantasia,Manowar,Van Halen,Mägo de Oz,Sonata Arctica,Kamelot.....i la de grups q em deixo!!!Visca el HEAVY!!!!XDDD
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Ohh Dream Theateeeeer :mrgreen: Jo no en sóc gens experta però tinc el CD de Scenes from a memory i unes quantes cançons més i està força bé :P

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Sento, aixafar la guitarra, però Sau són (o eren, depen de com t'ho miris :roll: ) els millors!!!! No hi ha cap grup que tingui unes lletres com les seves!!!! A mi sempre m'han acompanyat, tant en moments tristos com en els que l'alegria s'apodera de mi... (que bonic....) :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

juas pues si, el Scenes es de lo millor k te Dream :boohoo: juas, pero no se, tots els seus discos tenen algo diferent,jeje.Soc mol fan d'ells :mrgreen:
Avalanch o Warcry¿?jajajaja,pues Avalanch amb els components de Warcry. Es a dir, Avalanch abans de k es separesin. Els discos k han tret un i altre no superaran mai el Llanto de un Heroe ni el Angel Caido!!!Tot i k m'agrada bastant mes l'estil de Warcry k el de Avalanch....Avalanch han canviat massa drasticament d'estil, i m'agradava mol mes el k feien abans^^
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Respon