Comença el Rodatge!!

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Fa cara de... :riure: de Luke Skywalker!

Espero que no ho sigui... No s'assembla gens al gran (bueno, tampoc s'assemblen el James i el Harry, però ves... :roll: ) i no sembla gens de l'aire del Llopin :wink:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Ok, ja he vist la noti a Mugglenet.
No hi encara, encara, quan he fet la notícia. :P

A veure, amb el maquilaltge tot es pot fer... Però aquest noi no s'assembla al Llopin gran ni de conya.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

juas, espero k el director s'ho curri mes k laltre.De tots els 3 directors k ha passat,em kedo amb el de la tercera peli.Em va agradar mol com narrava la historia.Despres obiament amb el de les 2 primeres.i finalment amb l'home k ha destrossat el 4rt llibre i l'ha convertit a la pantalla.
Una ultima cosa, sisplau, k tornin a pillar com a compositor al Jhon Williams!!!!!k la musica de la 4rt peli era una merda!!!!!Williams al poder!!!(per ki no ho sapiga, compositor de Star Wars, Jurassic Park,E.T.,Indiana Jones, i un llarg etc.)
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Però si la quarta és la millor!!!!!
És una meravella el que ha fet amb el llibree!!! :o

Per cert, a Mugglenet surt el John Williams com a compositor, però jo encara no ho he vist confirmat enlloc.. :cry:
Que torni, sisplaaaau.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

Raistlin ha escrit: Una ultima cosa, sisplau, k tornin a pillar com a compositor al Jhon Williams!!!!!k la musica de la 4rt peli era una merda!!!!
La música no es una merda,solament es diferent.Quina mania que hi ha de dir que es pitjor!
HpConan,la 4ª la millor peli?si han massacrat el llibre totalment!Si no fos pels efectes especials i tal ,seria un rotllo de c****ns!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Un amic meu m'ha dit que ahir al migdia a la primera a "Corazon corazon" (o algo aixi) van dir que la cinquena peli es rodara una part aqui Espanya: a Barcelona i tres ciutats mes. Jo ho he mirat a veritaserum i a harrylatino i no en diuen res. No m'ho acabo de creure pero si algo ho va veure o ha sentit algo per l'estil que ho digui.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

Finalpotter ha escrit:Un amic meu m'ha dit que ahir al migdia a la primera a "Corazon corazon" (o algo aixi) van dir que la cinquena peli es rodara una part aqui Espanya: a Barcelona i tres ciutats mes. Jo ho he mirat a veritaserum i a harrylatino i no en diuen res. No m'ho acabo de creure pero si algo ho va veure o ha sentit algo per l'estil que ho digui.
jo ho vaig veure i et puc dir que no és aixì.El que passa és que en Daniel Radcliffe va dir que havia estat de vacançes a Espanya,i havia visitat aquestes ciutats,Barcelona,Bilbao i San Sebastián.Però de venir a rodar no és va dir res de res.

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

Aviam, k la musica es diferent es cert. Pero si tu li canvies la musica a la 3 peli de Star Wars, k opinaries¿??¿?¿?¿?per mi, la musica sempre va relacionada amb la peli, no la poden canviar axis com axis i molt menys en una saga.Aviam, ki no reconeix la musica de Star Wars¿?¿?O la de Indiana Jones¿??¿?¿per mi, la musica va mol lligada a les sages, i es un element mes de reconeixement.ja se k aketes pelis no passaran a l'historia, pero com a minim k respectin les cses bones k tenen.juas, ja se k m'he anat del tema pero wueno.es nota k m'encanta la musica en tots ls sentits¿?¿?¿?^^
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

N0000! El 4t llibre va ser masacrat perque era molt llarg i per a fer-lo ben fet feia falta un bon artista pero cm ultimamen no se'n veuen massa... I la música ...això si que es de veres,,, deurien de continuar amb la d'abans q jo no savia per a res qui la feia pero esta xulisima . :boohoo: I no esta tan mal la lluna!!! A mi el q em preocupa es el lupin... Això fara de lupin? Sen han pasat ! Podrien ficar alguna cosa mes mona no? La Lily es molt cuca! I en James tb.... :wink: :wink: :wink: Esperem Q el 5é llibre no sofrisca tants canvis... :| :| :happycry:

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

si,Raistlin,tens part de raó,però com no vols que canviin de music i de música?,les pel.lícules de Harry Potter son un catxondeo,amb el canvi de directors i escenaris,així que la música no ha de ser diferent,no?.
Jo estic d'acord en que la música es molt diferent a les 3 primeres pelis,però és que la 4ª peli també és diferent.
El canvi,pot agradar o no,però no es un mal canvi,jo per exemple ,el tema de Hedwig,no me l'imagino sonant a aquesta peli,i això que es la música més identificativa de la saga,però no li pega a la peli.(Encara que n'han introduit un troçet al tema d'apertura,i no queda mal)
La música ha de evolucionar al ritme de les pel.lícules,i si es diferent al qu ens hem acostumat (o malacostumat),no vol dir que sigui pitjor que la de les 3 primeres

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Actors de l'Ordre del Fènix

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Aquest són els actors confirmats segons http://www.mugglenet.com, pagina recomenada per Rowling. Per veure'n les fotos haureu d'entrar al web que és en anglès.

http://www.mugglenet.com/movies/movie5/otpcast.shtml

Alfred Enoch
Dean Thomas
Confirmed by Alfred at the Goblet of Fire Premiere

Ralph Fiennes
Lord Voldemort
Confirmed in an interview with Coming Soon.

Rupert Grint
Ron Weasley
Confirmed on October 22nd 2005 here.

George Harris
Kingsley Shacklebolt
Revealed by CCBC Newsround on 30th January 2006.

Kathryn Hunter
Arabella Figg
Officially announced by Warner Bros. 2nd February 2006

Robbie Jarvis
Young James Potter
Revealed by CCBC Newsround on 30th January 2006.

Katie Leung
Cho Chang
Confirmed by Katie in her newsletter.

Evanna Lynch
Luna Lovegood
Announced by Warner Bros. on February 7th 2006

Helen McCrory
Bellatrix Lestrange
Officially announced by Warner Bros. 2nd February 2006

Devon Murray
Seamus Finnegan
Confirmed by Devon at FX 2006 convention.

Gary Oldman
Sirius Black
Confirmed by Warner Bros. 7th February 2006

James Phelps
Fred Weasley
Confirmed by James at the Goblet of Fire Premiere.

Oliver Phelps
George Weasley
Confirmed by Oliver at the Goblet of Fire Premiere.

Daniel Radcliffe
Harry Potter
Confirmed in an interview with USA Today.

Chris Rankin
Percy Weasley
Confirmed by Chris in January 2006.

Imelda Staunton
Dolores Umbridge
Officially announced by Warner Bros. 2nd February 2006

David Thewlis
Remus Lupin
Confirmed by Warner Bros. 7th February 2006

Natalie Tena
Nymphadora Tonks
Officially announced by Warner Bros. 2nd February 2006

Emma Watson
Hermione Granger
Publically announced in an interview with Teen Vogue.

Julie Walters
Molly Weasley
Announced by Julie Walters in interview with Film Focus.

Michael Wildman
Magorian the Centaur
Revealed by CCBC Newsround on 1st February 2006.

Jamie Waylett
Vincent Crabbe
Confirmed by Jamie at Goblet of Fire Premiere.

Bonnie Wright
Ginny Weasley
Confirmed by Bonnie at the Goblet of Fire Premiere
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

Mooooltes nutícies sobre la cinquena película :wink:
El website IMDB ha publicado hoy en su página dedicada a Harry Potter y la Orden del Fénix que John Williams, el compositor de las tres primeras películas de Harry Potter, habría sido seleccionado para crear la música de la quinta película, en vez de sólo aportar algunas de sus composiciones como en el caso de HP4. Ésta información aún no ha sido confirmada oficialmente por Warner Bros.
La WB ha confirmado hoy la fecha del estreno de Harry Potter y la Orden del Fénix, la próxima adaptación cinematográfica de la saga Potter. El día es el viernes 13 de Julio de 2007. Cabe destacar que el filme aun no ha terminado de rodarse (incluso aun falta dar a conocer algunos actores) mas sin embargo la fecha ha quedado fija, esperemos que en este lapso se haga un trabajo digno de la WB.

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

Wueno, menos mal k algo de bo faran si tornen a pillar al Williams jejeje. el 17 de juliol¿?¿??¿jeje tres dies abans es el meu cumple!!!!^^
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
lluisa
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:11 pm
Ubicació: Freixinet

Entrada Autor: lluisa »

nonono... el 17 de juliol no, el 13! un dia abans que el teu aniversari.

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Que guai!! Ja he vist algunes fotos del rodatge i també he vist el doble d'en Daniel Raddcliffe. No s'assembla gens, pràcticamen!! Si no han trobat cap clon que s'hi assembli més... xDD
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Bloquejat