Temes sense contingut

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Jo crec q potser teniu raó però al cap de poc arribarà un munt de gent nova que tornarà a fer el mateix. :roll:

La gent és així... I potser a algú li interessa més opinar sobre qui és guapo i qui no (encara q a tu et sembli una xorrada) q opinar quin llibre li ha agradat més. Va a gustos.

ciao!
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Ja, però obrir un munt temes del mateix, també hi ha ganes d'emplenar el fòrum... :roll:

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

jo també estic d'acord però deixeu-me dir una última xorrada :sabieu que hi ha un jugador del tarragona que es diu bombarda!!!!
Imatge

Imatge

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

sisi, jo tb hi estic d'acord. caratsus!!! kin nom!!! es diu bombarda de nom o de cognom??

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

si si, io tmb estik dacord amb tots vosaltes.

(aixo de bombarda ia ho havia sentit)
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

mmm sent molt trencar la ratxa de ''estic d'acord'' aquesta tan bonica i intatxable que portaveu, pero em sembla q el tema sobre quin dels tres es mes wapo era meu, amb un altre nom d'usuaria, si no vols dirlo tu el dic jo...nika_snitch, crec. Q vols q diga...jo he pensat molts temes i no+ he penjat un (i x demanar ajuda al ff) xq com certa gent em te mania (jo tp vaig a dir noms) sabia q acabarien borrantlo o tancantlo, aixi q...pa q perdre tmps? ale, au cacau i bones pasques.
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

k maku, tothom dacord i units per erradicar un mal jajaja.doncs jo penso k el mes wapo es.....jajajaja.en fin, em sembla mol be lo k dieu, pero no cal k tothom repeteixi com un lloro "estic d'acord"jejeje.
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Neuseta ningú et té mania, però tu mateixa em vas dir pel msn que era insultar els teus ideals (veure el tema: esteu a favor de l'independencia dels països catalans), però nosaltres creiem que el valencià i el català occidental son el mateix idioma en diferents dialectes, i si tu ho negues estas insultant els nostres ideals. MODERADORS I ADMINISTRADORS: crec que, per molt popular que sigui aquest tema l'haurieu de tancar. Siauuu!
Ara tornant al tema: jo un cop vaig fer això i no sabeu com n'estic, d'arrepentit!!! Crec que els moderadors haurieu de fer tot el possible per fer que això no passi (o, si més no, inentar-ho) També es podria donar a entendre a aquests usuaris que han d'intentar oibrir (si volen) temes amb contingut.

Massa :blah:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

no, q va , no em tenen mania...com m'han insultat ni res...weno, i q te collons te q vore ara lo del tema dels països catalans? jo em referia a un tema q vaig fer fa moooolt de temps i mel van tancar; allò dels paisos catalans x mi està mort i enterra però veig q x a la resta de la gent encar no. Ai mareee quant de rencor acumulat. Au cacau i disfruteu de les pasques per mi, que no eixiré de casa :roll:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

neus_snitch ha escrit:no, q va , no em tenen mania...com m'han insultat ni res...weno, i q te collons te q vore ara lo del tema dels països catalans? jo em referia a un tema q vaig fer fa moooolt de temps i mel van tancar; allò dels paisos catalans x mi està mort i enterra però veig q x a la resta de la gent encar no. Ai mareee quant de rencor acumulat. Au cacau i disfruteu de les pasques per mi, que no eixiré de casa :roll:
Neus, pasa dels comentaris, Mira millor arma que hi ha es la ignorància.
"Aplícate el cuento".
No sé perque coi et tenen mania, cadascu té les seves opinions. Crec que s'han de respectar.
Que no eixiràs de ca teva, QUE VOL DIR? QUE NO ET MOURAS? Jo tampoc em moure així que ja som dues :lol: :mrgreen:

PD:Pau :peace: , amor :heart: i bon rollo!!!
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

si, memoriespotter, ja fa tmps q vaig passar i q vaig deixar apartat el tema aquell de l'idioma. Jo no vull perdre amics per culpa de la merda de la política, pero es veu q alguns no pensen com jo.
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

Tornant al tema principal!!! Si, hi ha temes un poquet inútils que no haurien de exposar-se. Si una persona sap que aquell tema no importa a ningu , perqé fer-lo ?
Jo no se si n'he fet algun tema sense contingut... me pareix que no, però si ho he fet em sap greu, intentarem evitar-ho.
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

oye neus ningu et te mania!! numes k hi van haver conflictes i diguem que tu no estaves d'acord am la resta (que no fou exactament asins, po wenu, x explicaro rapid) i ens vam barallar! i ja sta, sta oblidat! no cal que tornem a terure el teme! es que son ganes eh!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

A veure, pau a tots i totes, no hi tornem!!
Veieu? X això jo no vaig comentar a cap tema ni contestar algun tipus de missatges, ja són ganes de crear "escàndol" al forum...
Q tots no pensem igual? Doncs està clar, per a això estan els forums x a debatir diferents opinions, però d'aki a dir q s'insulta o es té mania... :roll:
Això és un forum, és Internet, i a Internet mai es poden prendre les coses tan seriosament, q ens tornarem bojos!!
Jo proposo q tot torni d'una vegada a la normalitat, ja q desde feia temps akest tema estava sense res nou, cosa q era bona senyal, xq significa q no hi havien problemes amb temes de cap tipus...Fem q torni a estar així...Fem del forum un lloc on tots estem bé amb tots, q és el millor, no¿?

PD: Tot i q a algú li sembli malament q ho digui, Pau i Bon Rotllo!!

Làlia
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 448
Membre des de: dt. gen. 11, 2005 7:00 am

Entrada Autor: Làlia »

estic molt d'acord am tu Tània, hauriem de fer com i res no hagues passat i tornar a parlar dels temes que ens interessen com abans, sobretto HP...
no creem mal rollus!!


P.D.:Tània, no ets l'única que veus House :ballar: :ballar:

Bloquejat