Músics

Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Eres músic?

Si, estic a una banda
5
14%
Si, però no estic a cap banda
19
53%
No, no soc músic
8
22%
Vaig ser músic, i m'ho vaig deixar
4
11%
 
Vots totals: 36

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Músics

Entrada Autor: neus_snitch »

Hola! Ja se que és un tema inútil, però jo toque el clarinet i el piano i és el primer que pregunte (a part de ''liges HP?'') quan conec la gent.
Sou músics?
A mi m'encanta tocar pasdobles, i l'obra KV622 de Mozart per a clarinet i orquestra, sobretot el 2n i el 3r moviment, el solo... uau.
Vaig a solfeig, l'any que ve anire al conservatori, si m'agafen a la prova d'accés q faré en juny...
Vaig estar a la banda, però em cansí de la presidenta i me'n vaig anar.
Ara nomes estic a la banda infantil, i s'acabarà en juny, si m'agafen al conservatori, per que deixaré d'anar a l'escola de musica del poble; o siga, q ja puc fitxar per l'orqestra RTVE... m'ho van proposar l'any passat però vaig dir que no per que havia de tocar en la banda del poble... :mrgreen:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Jo sí toco el timbal, el bombo, el xilofon i els seus variant (carriolns, metalofons,....) i la bateria, però vui aprendre a tocar ses saxo (u.u) i al cole formo part de la coral (si compta com a instrument!) i dels grups instrumentals d'allà!!!!

Massa*peke :painter:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

pues jo toco la flauta al cole i soc vastant (tirant cap a molt) patetetica k diguem... conta com a ser music????

parvati
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 6:22 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: parvati »

Weno...io musika el k sen diu musika...no sk... A part d tocar la flauta al cole, k aixo em sembla k ho fa quasi be tothom :P :P :P , akest curs he començat a tocar la guitarra clàssica, pero no en se gaire (en realitat, sk bastant patetica... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) pero weno, almenys s'intenta...jeje.

P.D: Tmpoc estic en cap banda...no+ faltaria aixo, am lo malament k tocu... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :P :P
Mentre conduïa, el tiet Vernon es va estar queixant a la tieta Petúnia. Li agradava queixar-se de les coses: la gent de la feina, el Harry, el consistori, el Harry, el banc i el Harry tot just eren alguns dels seus temes preferits.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Bééééé, jo molt músic no sóc, bé, toco la flauta al cole i algo em surt, no em surten galls ni coses rares, pero mireu... jo i la música estem enfadats a mort, així que ja us ho podeu imagnar, no m'agrada massa...
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

roni ha escrit:Bééééé, jo molt músic no sóc, bé, toco la flauta al cole i algo em surt, no em surten galls ni coses rares, pero mireu... jo i la música estem enfadats a mort, així que ja us ho podeu imagnar, no m'agrada massa...
Al meu cole també em fan tocar la flauta dolça... però resulta que tinc un trauma de la infantesa, i cada vegada que l'agafo em tremolen les mans dels nervis, i clar, toco com el cul, i a mi si que em surten galls i coses rares xD
M'agrada la música, però estudiar-la, posar-la en pràctica... res.
Per això ja hi ha altra gent, com els Strombers 8)
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

Ei? Jo soc una cutri-musica.... Porte 2 anys en el clarinet (be akest es el segon)i EL DIA 19 TINC LA SEGONA AUDICIO DE LA MEUA VIDA!!!!!! (19 de maig) Tocare una obra q es diu BERCEUSE (opus 16) [L'AUTOR ..POTSER ES DIU NO-SE-Q LAWTON?? ;sydney lawton??]... La coneixeu??
La musica es preciosa x a tot akell k sapiga apreciar-la... I tocar un instrument... Bno ... es superwai , jo segons la cara q pose toke d'une forma o d'altra :lol: si,soc rareta jo...
Be , tots els k token un instrument ja ho sabran no?? I x a les persones k token + d'un instrument ,, q ho sapiguen q son uns herois ... ^^ apa
AURAA!!

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

AHHHHHHHHHHH se m'oblidava!! Jo vaig provar a tocar Amparito Roca(em va deixar la meua cosina) i res de res.... NO,NO se tocar pasodobles, i es una llastima pq jo n'he sentit superboniks... Al conservatori sols m'ensenyen agilitat en els dits ,tecnikes d'aprenentatge, etc,etc... tocar obres bnikes estic començant ara .. Enka q la majoria del temps me la passe fent agilitat en els dits en semicorxees.. Suponc q alguna utilitat tindra ^^ pro es sumament avorrit .
AURAA!!

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Jo tampoc sòc músic,faig com en Roni,toco la flauta al cole i ja està,em surt bé. A part d'això vaig als concerts d'una meva amiga que toca el piano i l'oboè... :boohoo:
Imatge

Avatar de l’usuari
lavander
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dv. març 03, 2006 7:39 pm
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: lavander »

jo tocu el violoncel i el piano, apart de la flauta a l'escola i k me iaia m'ensenya tuka l'harmonica d tan en tan... jo toku en 2 urkestres i esta mol b! a mi m'encanta la musica! a ksa mva tots tukem algun instrumen (menys el meu pare). des d petitona k vai am la musica!

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

Jo vaig començar tocant la guitarra clàssica als 9 anys. Ara toco la guitarra elèctrica en un grup mig heavy mig punk :boohoo:

Avatar de l’usuari
memoriespotter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
Nom: Patri
Rang: FaDeTa
Ubicació: Balears

Entrada Autor: memoriespotter »

Jo vaig començar a tocar piano, però després ho vaig deixar.
Ara estic aprenent a tocar sa guitarra espanyola, però m'agradaria saber tocar s'elèctrica!!!!
B aviam com surt tot.
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

uooooooo gràcies x contestar! jo pensaa ''ara estarà el tema este abandonat 4 o 5 anys'' :cry:
I mira x on... q no! :lol: :lol: :lol:
Aurea, esq els pasodobles s'aprenen...tocant-los! Un professor, x bo i expert q siga, no et pot dir com es disfruta d'una xaranga, ho has d'experimentar tu mateixa tocant en falles, amb una banda de poble, d'aquestes on el q conta es lo be qu t'ho pases, i no el que cobres o els enxufes q tens.
Lo de la flauta dolça...teòricament, algú que toca la flauteta ja és music, però amb el tema jo em referia a musics de banda, d'orquestra...
No hi ha cap que toque a la banda del poble, com feia jo abans? Vos ho recomane, és inoblidable, passes estones com quan toques en un cap de futbol (MESTALLAAAAAA), en falles, en les eixides...Pe`ro no vingueu a la d'Antella, que aí si no tens enxufe no pots fer res,i x això em vaig borrar jo. :roll:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

massa_hpifriends.com ha escrit:Jo sí toco el timbal, el bombo, el xilofon i els seus variant (carriolns, metalofons,....) i la bateria, però vui aprendre a tocar ses saxo (u.u) i al cole formo part de la coral (si compta com a instrument!) i dels grups instrumentals d'allà!!!!

Massa*peke :painter:
el saxo? com selene i domigo!! :mrgreen: :mrgreen:
Mon pare tocava el saxo, igual que mon tio, de fet crec que el pobre instrument encara vaga per casa... a saber.
Ma uelo tocava el clarinet (com jo), i jo vaig ser la primera 'xica-music' (xq ''musica'' no està ben dit) de la familia!
Ara ha començat ma germana amb la flauta travessera, però no estudia gens.
A ma casa, no hi ha molta tradició musical...però a mi m'agrada...si m'agafen l conservatori, potser em trauré el grau mitjà, i si no el mes probable és qu abandone la musica (un temps) i em centre en els estudis.
Ai, quines filosofies jo sola xD.
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Jo toco la flauta trevessera, pero la veritat, potser ho dieixare..... no tinc temps i el profe d'aquest any em cau fatal!!!!
També se tocar una mica la guitarra i el piano, i la flauta dolça em surt "de calle" , comparada amb la trevessera... es superfacil :P
No toco en cap banda ni res, pero no es pot dir que no hagi tocat a llocs...teatres, auditoris.... fins i tot a l'esglesia :oops:
La meva petita carrera com a music, va acompanyada de una flautista més i dues clarinetistes, k casi sempre toquem juntes!
I la meua millor amiga k toca el piano.... quan organitzen algo a l'insti, sempre ens fan tocar juntes.. :wink:

I els k aneu a musica feu solfeig i tot aixo, vau fer el pas de grau??? jo el vaig fer a 6e i em vaig saltar una excursio (tants dies com hi han a l'any i havien de triar precisament aquell!!! :evil: )
JO vaig treure un 8,3 de solfeig i un 6 de flauta...... un 7,15 de mitjana....
una amiga meva va treure un 7,5 de mitja i li van donar una beca...(aixo em passa per posarme nerviosa...)

:cd: A mi el k magrada es cantar.... xDDD
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Respon