Bona musica

Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Bona musica

Entrada Autor: Raistlin »

Iep, pues eso k volia obrir un tema dedicat a la bona musica, es a dir, al Heavy Metal!!!!XDDDDjeje, wueno tmbe incloc el Rock(pero sisplau, res de Pop Rock o coses per lestil rollo Greenday o Simpleplan).
He vist alguns avatars que fan referencia a grups de Heavy, i em molaria k parlesim aki dels nostres grups preferits, comentar discos, etc.
Pues eso, jo de moment faig una llista d'uns kuants grups: Dream Theater,Stratovarius,Nightwish,GammaRay,HammerFall,Iron Maiden...i wueno, k em fa pal escriure mes XDDD a si, el meu grup preferit es Queen XDD va ser el primer grup k em va agradar per mi mateix a la terna edat de...mmmm...10 anys crec ^^
Aviam si els pocs heavys k hi ha per aki us animeu i fem k aketa gent sapiga k es la bona musica i kins grups saben tocar de veritat els seus instruments(amb axos faig referencia a grups, no a orkestras)
(moderadors,sisplau, no em canvieu el titol del tema, pk llavors no entrara ni peter XDDD)
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

Bueno!! Un tema dedicat especialment al heavy metal,jejej... Dons per mi els millors grups de H.M. són:
-Hammerfall (els millors, grans cançons)
-Dragonforce (són uns genis tocant els seus instruments)
-Lordi (grup gòtic, no m'apassiona però té cançons molt bones)
-Gammaray (gran grup, m'agraden sobretot les lletres)
-Judas Priest (bàsicament perquè per mi són els pares del metal)

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Els únics noms de grups de música Heavy que conec són per les samarretes d'un noi amant de la música en qüestió de la meva classe (sempre negres... al final es fa avorrit) i a l'hora de plàstica ens barallem, perquè ell vol posar música de la seva i jo de japonesa, batalla en que jo no en surto ben parada (ell fa defensa personal... em fot unes rebregades al braç...) I bé, ja se suposa que se sap el final, no?
A mi m'agrada, la música Heavy, però no és allò que dius "el meu tipus de música preferida..." prefereixo rock, i si pot ser, japonès!

Aupa AKFG!
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

jeje, es mol tipic portar samarras de grups de heavy.jo tmbe n'havia protat, i ara de tant en kuant tmbe en porto alguna, pero ja m'he cansat XDD. Wueno, ara crecomanare una canço xulisima, apta per tothom. "Si amaneciera" de Saratoga.son espanyols.a la gent k no li moli el heavy no us recomano k us baixeu cap altre dells, pk segurament no us agradara. aketa es una balada mol xula.
buff, DragonForce son una pasada. els vaig veure kuan van venir a Barna a fer de teloners de Edguy.encara k el so era mol guarro, ho van fer de pm. el guitarra japo es la ostia jajaja.
jajaja Judas els pares del metal¿??¿jo diria k ja son els avis XDDD jje, certament, judas es un grup k per el k ha fet mai morira.igual k metalica, k nkhara k els ultims discos sigin bastant caca(= k els ultims de judas) per el k representen i per lo k han donat al metal mai moriran. jeje
Per cert, coneixeu Rhapsody¿?¿?stan mol be.fan una barreja de heavy i musica classica. Es mol melodic i epic, stan mol bé.En una canço et pots trobar trosos de metal, i al cap de mitj minut un fons de violins, chelos, etc.
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
sonatavarius
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 151
Membre des de: dv. març 28, 2003 7:00 am
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: sonatavarius »

El heavy no es una música, és una filosofia, un ofrma d'entendre el món.
Rhapsody es fantasticament genial.
La primera cançó que vaig sentir heavy va ser la de paradise (d'stratovarius) i vaig pensar és wapa però kin nom més raro el grup. Vaig començar a escoltar coses d'aquest grup i es va convertir en el meu grup preferit.

Després un amic freaky em va presentar a "Sonata Arctica" i a "Nightwish" que el segon acabava de treure el seu segon disc.

I Stratovarius, Sonata arctica i Nightwish van passar a ser els meus dos grups preferits.

També em mola molt Rhapsody, Edguy i, cada cop més, Ensiferum.

Ensiferum fa musica folklore bastant guarra (tipo death). A mi el death no m'agrada però ensiferum és diferent.

Jo toco el piano i m'encanta tocar cançons dels grup que més m'agraden. Em sento de )""$ mare tocant "Wolf and raven" o "Destruction preventer".

Per cert, vai anar al concert de Sonata i Nightwish i va ser fantàstic.
La natura només crea humans, quan la imperfecció de la matèria no li permet de crear porcs.

Avatar de l’usuari
sonatavarius
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 151
Membre des de: dv. març 28, 2003 7:00 am
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: sonatavarius »

Ah ostis!!! Me n'oblidava.

Per si algú no ho sap, el meu nick (sonatavarius) es de la barreja de "Sonata arctica" + "Stratovarius". :P:P

I la meva millor amiga te de nick Stratoarctica, que complementa el meu!! ^^
La natura només crea humans, quan la imperfecció de la matèria no li permet de crear porcs.

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

sonatavarius ha escrit: I Stratovarius, Sonata arctica i Nightwish van passar a ser els meus dos grups preferits.
No seria k van pasar a ser els teus 3 grups preferits¿?¿?XDDD
Ostia sonata, no seras el Carbó¿??¿?¿XDDDD i la millor amiga de la k parles no sera la Iris, d'Esparragera¿?¿? ueeee,k pekenyo k es l mundo. jo soc l'Albert, k ens hem vist als concerts de nightwish+sonata, a GammaRay(a aket no se si vas venir) i al ultim de Edguy^^.pues eso, ja sas ki soc(si t'enrecordes claru...)
Pues jo als k m'estic viciant bastant desde fara mitj anyet es a Dream Theater.Buffff,son impresionants.token de putisima mare,per mi son els millors(teknicament parlant).Molta gent els troba excesivament teknics pero wueno, a mi em molen moltes de les seves melodies(Scenes from a Memory rules!!!!)XDD A vere kuan venen akets cabroncetes.
Pues lultim concert k vaig anar va ser al d'Edguy, k vaig veure a DragonForce,un altre peazo grup de power^^ i Edguy van estar mol be.van tocar mol be,el Sammet no va desafinar gaire(XDD) i em va molar mol com es va relacionar amb el public i tal.tot i k em van faltar algunes cançons del seu repartori jeje
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

kk_xû_black ha escrit:prefereixo rock, i si pot ser, japonès!

Aupa AKFG!
Però has de seguir "Strombeando" tota la teva vida eh, després ja, el Rock Japonès! :riure:
Jo la música heavy... no em va, m'he de prendre una aspirina després de sentir una cançó... xD
P.D: nou verb inventat: Strombear... Me gusta Strombear! Jo Strombeo! que mal... xD :P
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

Getta91 ha escrit:
kk_xû_black ha escrit:prefereixo rock, i si pot ser, japonès!

Aupa AKFG!
Però has de seguir "Strombeando" tota la teva vida eh, després ja, el Rock Japonès! :riure:
Jo la música heavy... no em va, m'he de prendre una aspirina després de sentir una cançó... xD
P.D: nou verb inventat: Strombear... Me gusta Strombear! Jo Strombeo! que mal... xD :P
Jajajaj xDD Doncs sí, me gusta strombear xD Jo strombeo, tu strombeas, ell strombea, nosaltres strombeem... xD
A mi la música heavy no és per prendre'm una aspirina, alguna cosa m'agrada, mentres només la senti... Però si els cantants van vestits gaire... mmm... gotics? Amb aquells ulls blaus-lilosos... em poso malalta! I mira que tinc una amiga heavy que té unes lentilles d'aquelles, i la primera vegada que la vaig veure em vaig espantar! xD
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

Eis algú de vosaltres coneix Lordi?? Acabo d'enterar-me de que tocaran a Eurovisió, per Finlàndia!!

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

jajaja Lordi?¿¿?i ki es aket¿??¿?¿XDD k toca¿?power¿?XDD i axos k dieu per aki dalt k nem vestits raros...wueno, no se, jo normalment no vaig pel carrer com els(amb perdo) frikis dels gotics XDDD. i dic amb perdo, pk la roba k porten val una pasta!!(mireu preus a la Candem de C/Tallers)
Pero wueno, la majoria de heavys k conec porten alguna samarra de tant en kuan de grups i tal,pero la resta del any van normal XDD(menys kuan sortim per marina) :)
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

Bàsicament són aquets tius d'aki xDDDD

Imatge

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

ostia )""$....XDDD vaia payasos....jajajaja.i ja els dexen concursar a eurovision¿?XDDD suposo k tokaran black o death....en fin...sisplau,la gent k ho veigi, k no es pensi k tots anem axis....jajajaja
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Nens menors de 10 anys, prohibit veure el pròxim festival d'Eurovisión! xDD però què és això? Juas!
Ale, ja heu fet que m'entri l'atac de riure.... Què heu dit que cantaven? Heavy? 8O
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
sonatavarius
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 151
Membre des de: dv. març 28, 2003 7:00 am
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: sonatavarius »

Raistlin!!!!!!!!! No mu puk kreure!!!!!!!!! JAJAJAJAJAJA l'albert dels concerts!!!!!!!! Que boooooooooooo!!!! AH! i no es carbó, és carbo (KARBU).
No sabia que t'agradés el Harry potter, Jo porto a akest fòrum 3 anys! Deu meu, que petit es el món!!! :):):):)
La natura només crea humans, quan la imperfecció de la matèria no li permet de crear porcs.

Respon