Pel·lícules cada vegada més fosques?!

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

pues no a tot arreu la tenien gran, :oops: :P :P estic dient que el joc també és de terror, (encara que hi he jugat i no ho sembla :? :? ) llavors perquè posen que és de terror??
Imatge

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Auror-TonKs ha escrit:PD: No as aconseguit una foto una miqueta mes petiteta??? xD t'as lluït
Millor ara, no?? no molesta tant.
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

BeTu, si el simbol de l'aranya no va acompanyat de +18 passa d'ell. A casa tinc un videojoc (Kingdom Hearts) que tambe surt el simbol de l'aranya i lo mes terrorific que surt es el mon de "Pesadilla antes de navidad" :o

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Possen l'aranya com a mode de precaució per als pares cuan van a comprar algun videojoc per un nen.. aixó només es orientatiu, possa a jugar a un nen que te 7 anys amb el joc de les aranyes i això... jo crec que s'asustaria o li quedaria marcat x'DD
Imatge

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

aaahh, oks, :wink: :wink: perquè la veritat ja m'extranyava de que fos de por perquè la màxima por que he tingut en aquest joc va ser quant no vaig guardar un partida. XD XD :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Auror-TonKs ha escrit:Possen l'aranya com a mode de precaució per als pares cuan van a comprar algun videojoc per un nen.. aixó només es orientatiu, possa a jugar a un nen que te 7 anys amb el joc de les aranyes i això... jo crec que s'asustaria o li quedaria marcat x'DD
En el cas de Harry Potter 4 no t'ho se dir, pero en el joc que he dit abans, es que no em quadra de cap manera. Un joc en que el 90% son mons de pelis de Disney i de personatges d'aquestes pelis, no se que hi ha de terrorific.

PD: ALgu hi ha jugat?

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Finalpotter ha escrit:PD: ALgu hi ha jugat?
Si et refereixes al de Harry Potter 4 si, i a l'altre també. Però d'on has tret que Kingdom Hearts és de por, a la caratula i instruccions no ho posa. Jo no hi veig res de por no sé què pot ser lo més terrorífic d'aquest joc, adamés és per Tots els Públics, no pot ser de terror. :? :? :? :? :?
Imatge

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Mireu dintre las instruccions normalment auria de explicar per quin motiu aquell videojoc o pel·licula són per a majors de 7,13,18 o si son agresius o sexuals o lo que sigui m'e informat del tema i mireu l'o que e trobat aquiPer exemple el joc de the sims magia potagia és de violencia :| weno en realitat tots els jocs de the sims possa que son violents pro en cambi no possen que son de sexe (com ja saveu als sims es poden fer més que cosetes).Tema resolt?

PD: Aquest tema no te res a veure amb el tema que en teoria s'auria de parlar aqui.

┼Ø•L•ã•ï•Ä╣:worker:
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

BeTu ha escrit:
Finalpotter ha escrit:PD: ALgu hi ha jugat?
Però d'on has tret que Kingdom Hearts és de por, a la caratula i instruccions no ho posa. Jo no hi veig res de por no sé què pot ser lo més terrorífic d'aquest joc, adamés és per Tots els Públics, no pot ser de terror. :? :? :? :? :?
Ara no el tinc a casa, pero si mires aqui (abaix de tot) ho veuras. Jo tinc la versio platinium i ficaria la ma al foc que si que hi apereixia. Si algu ho sap que ho digui.

PD: Moderadors sento si aixo s'esta anant massa del tema, si es aixi per mi podeu retocar o eliminar aquests missatges.

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Finalpotter ha escrit:PD: Moderadors sento si aixo s'esta anant massa del tema, si es aixi per mi podeu retocar o eliminar aquests missatges.
És veritat perdó :oops: :oops: ens hem anat molt del tema, hauriem de parlar de que les pelis d'HP cada vegada són més fosques.
Imatge

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Sí, tens raó.
I la quarta una mica molt pitjor! Després de l'atac a la Final del Mundial de Quiddich, quan en HP es desperta, i veu a en Mauch Jr., doncs quan el veu per ultima vegada el vaig confondre amb en HP i no relacionava res!! Fins que la vaig veure per 4t cop que no ho vaig entendre!! xDD
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
malenusky
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dt. oct. 03, 2006 6:29 pm
Ubicació: Perduda...
Contacta:

Entrada Autor: malenusky »

heu vist la ultima¿?¿ Aquesta si que es fosca!!! I amb la tipica musiqueta, calma-sustu, calma-sustu...

(srry missatge curt)
For ever an ever Hermy

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

És veritat, les pelis cada cop són més fosques.
A la primera, en la part més fosca de la peli, per lo menys es veia als protagonistes.
La segona, bé, aquesta ja va ser més fosca, sobretot la part del Bosc Prohibit i de la cambra secreta.
La tercera ja no hi havia qui veies als protas, tot era negre, jo la vaig anar a veure amb la meva iaia i no em parava de dir: -Donde estan?? i jo li deia: -Tu sigue buscando por la pantalla, quando los veas me avisas.
La quarta, bueno, aquella ni fu ni fa, hi havia moments de més llum i hi havia d'altres que no es veia res.
I aquesta ultima... ha estao una peli mu negra xDDD jupe tu ,a la sala de les profecies és que no es veien ni els mortifegs que apareixien, i assobre estava a primera fila, així que ho veia encara menys T-T.

En fi, que cada cop la cosa esta més negra, si segueix aixi, quan treguin la setena no veurem el convat final, només el sentirem i punt.

Visca el Heavy!!!

P.D: Crec que les fan més fosques perquè com hi ha moments que no es veu res dons no cal que rodin aquella escena, només posant-li la veu ja esta bé... ai els de Holliwood, con total de aorrarse dinero...
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

En efecte, les pelis són cada vagada més fosques i adultes. I a mi em sembla que això es tot un encert, j què la màgia en les pelis ha perdut l'inocència per què en Harry també l'ha perduda. En les dues primeres pelis en Harry era petit i tot era més lluminós i menys dolent, però a partir del tercer llibre en Harry es converteix en un adolescent i al ser ell més madur, les seves històries passen a ser molt fosques i malignes. Així que és normal que les pelis també hagin adoptat el to tenebrós i adult que ja tenen els llibres.

I de les cinc pelis d'en Harry Potter fetes pel moment, jo diria que la més fosca és la cuarta. Els 10 minuts més obscurs de la saga van ser els del cementiri. Però segurament la cuarta será reemplaçada futurament per la setena peli, que ha de ser obligatòriament la peli més fosca i adulta de totes, per què el llibre es així.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

si que són cada vegada més fosques...


i els llibres cada vegada fan plorar més! :cry:

Bloquejat