El Suposat Poder de l'Amor en el 7è llibre

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

I els horricreus d'una persona poden ser dins d'altres? Vull dir, imagineu que el Voldemort ha posat horricreus dins d'una persona important per en Harry :roll: Seria possible? Llavors, es clar, no ho hauria fet sobre cap amic d'en Harry perquè quan feia els Horricreus no sabia que ell el derrotaria ni res... (no sé si m'enteneu, vull dir que encara no coneixia el que li passaria). Potser algun horricreu és dins una persona i el Harry l'ha de matar o alguna cosa per l'estil... (seria per donar dramatisme a la trama xD)
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

-sandra-
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 292
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 6:26 pm
Ubicació: Girona y Zaragoza ^.^

Entrada Autor: -sandra- »

No crec que en Harry fos capaç de matar a algú, ni tan sols per poder acabar amb en Voldemort, i la Rowling mai ha escrit res que en Harry no hagi estat capaç de fer (ara me'n direu un munt) però no crec que faci que en Harry es torni en un assassí, almenys amb algú que no sigui en Voldemort, si és que l'acaba matant. El que passa és que fa força que me'l vaig llegir i ja no m'enrecordo, però no va dir que els horricreus eren emblemes de les quatre residències, i que el que quedava era la Nagini? Em pensava que no en quedava cap amb interrogant :?
Sisplau, si algú li agrada One Piece, que passi per aquest fòrum que està molt moix :(

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Sandra, un consell, rellegeix-te el capitol 23 del sise llibre (Horcruxes o be Horricreus) i llavors veuras que la nAgini no es ni segura.

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Re: El Suposat Poder de l'Amor en el 7è llibre

Entrada Autor: aurea »

No se...jo crec q no es referix a eixe tipus d'amor (vull dir dumbledore) crec q es referix a l'amor x exemple q hi ha entre els 3 amics no??No se encara q tb cmpartisc l'opinio de q podria fer algun conjur d'akestos ancestral o algo paregut... :? magia ancestral?? ...Pero no se, no crec q rowling li done tanta importancia a la ginnny ...potser fan magia l'hermione amb el ron!!! x suposar :| :| ...U_U I aixo dels horricreus dins d'una persona...tmpoc seria tn estrany...pero em pareix 1 poket brutal U_U--- I tmpoc crec jo q Harry puga matar ningu...tindrem q esperar ... :wink: :wink:
AURAA!!

Avatar de l’usuari
yukino_weasly
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dt. gen. 17, 2006 6:54 pm

Entrada Autor: yukino_weasly »

Jo crec que ningú ajudarà a en Harry a la lluita contra en Voldemort. Però crec que serà tot el conjunt d'amor que ha rebut en Harry. És a dir, el dels seus pares, els seus amics, el de la ginny, el de la familia weasley, el del Dumbledore, etc. Fins i tot, el fet que vol "salvar els mons" perquè tota la gent deixi de patir. En fi que serà l'amor en tots els sentits.
I, és quasi impossible que un horricreussigui a dins d'una persona, tal com li explica en Dumbledore a en Harry. A més, en Harry no pot anar matant la gent...
It's not in the nature of the dementor to be forgiving

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Jo crec que a la batalla final el harry requerirà de l'amor dels seusa mics intims i coneguts.......és a dir que hi haurà una mena de poder de l'amor delsa amics d'en harry que li permetran vencer en voldemort
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

yukino_weasly ha escrit:I, és quasi impossible que un horricreu sigui a dins d'una persona, tal com li explica en Dumbledore a en Harry. A més, en Harry no pot anar matant la gent...
No se que dirte he.. el Dumby l'hi explica que hi ha 7 horcruxes i que un d'ells es el del seu própi cós... i si ha fet un horcrux a la Nagini no pot aver-hi tantes complicions a fer un horcrux a una persona. Però com l'unica que sap del tema es la Rowling...no tenim cap garantia d'aquestes afirmacions.

Pero perque diu que hi ha set horcruxes ( guardapel, anell, la serp, el diari, algo de Griffindor , algo de Ravenclaw i el propi Voldy ) i no que i ha 6??? Perque la part de l'alma del Voldy es una part de la seva alma de sempre pero en teoria no és un horcrux..

PD: Perque a de ser algo de Griffindor o Ravenclaw i no de Hufflepuff??
:no
Imatge

Avatar de l’usuari
yukino_weasly
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dt. gen. 17, 2006 6:54 pm

Entrada Autor: yukino_weasly »

Auror-TonKs ha escrit:
PD: Perque a de ser algo de Griffindor o Ravenclaw i no de Hufflepuff??
:no
Pq en principi el de Hufflepuff ja en té un, el que li va ensenyar la dona aquella (no me'n recordo com es diu) amb l'elf.
De fet hi he estat pensant i crec possible que un sigui en Harry mateix... per la conexió entre ells dos i tal... Aixx!! quines ganes de llegir el 7e!!
It's not in the nature of the dementor to be forgiving

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Si vols llegirte una teoria que vaig llegir i la vaig pengar al forum alomillor t'ajuda a relaccionar idees... mira te la deixo aqui:
Teoria de Voldemort

┼Ø•L•ã•ï•Ä╣
Imatge

Avatar de l’usuari
yukino_weasly
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dt. gen. 17, 2006 6:54 pm

Entrada Autor: yukino_weasly »

gràcies! l'acabo de llegir! :)

M'ha semblat interesant, tot iq ue en alguns punts no hi estic d'acord, però tot es possible.
Però també crec que un punt important (tot i que no té a veure amb la profecia ni amb l'amor) és el paper de Cuapalada, ja que en Harry (sense voler) li va salvar la vida i això segur que deixa marca. De fet, no sé on ho vaig llegir la J.K.R també ho deia!
It's not in the nature of the dementor to be forgiving

kukis16
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dj. des. 07, 2006 8:44 pm
Ubicació: bcn ciutat

Entrada Autor: kukis16 »

io krek k el poder de l`amor sera desisiu po no krek k sera am la ginny( seran novios durant tot el temps) po en el moment desisu segur k i van el trio i en harry demostrara dalwuna manera tot el amor k sent x la hermione nse km po wno k en penseu?

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

.
Pero perque diu que hi ha set horcruxes ( guardapel, anell, la serp, el diari, algo de Griffindor , algo de Ravenclaw i el propi Voldy ) i no que i ha 6??? Perque la part de l'alma del Voldy es una part de la seva alma de sempre pero en teoria no és un horcrux..
Griffindor no te horcrux , en Dumby ho va dir i segons en Voldy hi ha sis trossoos d'anima perduts (.. no penso repetir la llista )

EL sete horcrux no existeix abans de la semi rara mort d'en Voldemort , basicament per que el sete horcrux anava a ser en Harry

Ara aplicant la teoria Si en Voldy descobreix les intencions d'ne Harry (segurament quan ja ha destruit el quart horcrux (ja hi ha l'anell el diari i el medallo (voto per ravenclaw... ) ) en Voldy clarament crearia el sete horcrux dins un amic GRIFFINDOR ( voto per Ginny ) per provocar un dilema a en Harry . I bla bla bla ( en Harry no arribara a matar-la , el horcuxat es automatara )
SI surten prejudicis o coses rares s'obre la possible automort i s'arriscaria a perdre'l Explicacio senzilla fara fer un horcrux al horcruxat per que aixo no passi i a aquest horcrux l'amagaria prò be be be ...)

Un horcrux post ressurreccio al Harry seria guai , però en Voldi sap que en Harry es Griffindor i que es suicidaria per salvar a tots (menys que na JKR ens sorprengui i molt ( Lord Potter)) i no es gaire probable

Aplicant-ho al tema l'assasinat a el horcruxat seria imposssible (amor=no matar als altres) es a dir implicaria una escena final molt bona per a algun dels protas ( l'amor = a automort) pe Lily a çHarry
Imatge

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

A veure jo tampoc em vull repetir, no se quans cops he parlat ja dels horcruxs i de la mort del Harry al final o no.

Així que anire al gra. Un horcrux mai, repeteixo MAI pot ser una persona. Creieu que ningú notaria que té un tros d'ànima dintre seu. Que no recordeu que al primer llibre en Quirrell estava poseit per en Voldemort? Que no recordeu que el mateix Dumbledore li diu a en Harry que cap horcruxs és un ésser viu?

Apa, ja m'he quedat a gust.

Ah, i en Voldemort no pot notar que es destrueixen els horcruxs, el mateix Dumbledore també li diu a en Harry. Llavors com pot saber en VOldemort que fa en Harry?????
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Entrada Autor: JoTGi »

Roger J. Potter ha escrit: Que no recordeu que el mateix Dumbledore li diu a en Harry que cap horcruxs és un ésser viu?
En dumbledore no diu que NO PUGUI SER un ésser viu, sinó que a en Voldemort li convé que no ho sigui perquè un ésser viu és fàcil de destruir, no? Això recordo, no ho sé xD

Tot i així, estic d'acord en que cap ésser viu serà un horcrux. Ho dubto.

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

.. I que si ho nota ? ... Vaja el tros d'anima seria en Voldemort i podria posseir a la figura , el problema es que la persona horcruxada podria lluitar contra l'anima , pro si en Voldi s'ho arregla no suposa cap preblema .

una persona ,diguem feble, no resistiria gens contra en el poder d'en Voli i a mes de ser posseida podria actuar com a cavaller de la mort nou lord del mal ....
Imatge

Bloquejat