Quina és la vostra serie MANGA?

Aquí podeu comentar les vostres sèries d'anime i els vostres mangues preferits.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

ostres xi que xuta el tema aquest, i jo pensava que duraria quatre dies... jojojo....

bé dir que ultimament el meu germa i jo ens hem aficionat a one piece. mola molt, em recordo a slam dunk, perque per fer una batalla necesiten millers de capitols xd
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

lapot ha escrit:ostres xi que xuta el tema aquest, i jo pensava que duraria quatre dies... jojojo....

bé dir que ultimament el meu germa i jo ens hem aficionat a one piece. mola molt, em recordo a slam dunk, perque per fer una batalla necesiten millers de capitols xd
T'estas llegint el manga de One Piece o mires l'anime? Ho dic per saber que tal és l'anime, els mangas estan molt bé, però l'anime em sembla que no està a l'alçada.

Avatar de l’usuari
jeanne_crazy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: ds. març 11, 2006 7:26 pm

Entrada Autor: jeanne_crazy »

weno ara k ho penso inuyasha tambe es una d les meves preferides i ranma, i yuyu hakusho, kamikaze kaito jeanne, fushigi yugi, kimagure orange road, sakura, conan, utena, bobo bo( k potser penseu k per posar aixo estic boja, pero esque amb el bobo bo rius molt) love hina, fruits basket, loky,comic parti, shin chan, cinturo negre comic party,sailor moon... weno que m'agraden totes!!! jajaja.. :juggle:

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

ara de moment m'agrada Negima! encara no esta doblada ni res, xo la podeuy veure amb subtitols en castellà.

...

el que ara passa esquee.... :heart:
m'estic viciant al Yaoi.... :heart: :heart: :heart: :heart:
sabeu que és no??

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

one piece:a veure miro anime, pero al meu germa sa llegit un manga(me le mirat per sobre), jo prefereixo anime!!!
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

luna Lovegood ha escrit: el que ara passa esquee.... :heart:
m'estic viciant al Yaoi.... :heart: :heart: :heart: :heart:
sabeu que és no??
Sí xD Jo no n'he vist mai (la serie que es deia Blau -Aoi en japonès- que van ficar al 3xl però que després van treure pel bàsquet ho era, oi?) A part d'això, no n'he vist res més :P xD Bé, tu recomana'n algun
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No, no. La sèrie Blau no era yaoi. Suposo que el que volies dir era "hentai", tot i que Blau no ho era. Com a mínim, no més que Love :heart: Hina...

Yaoi són les sèries de relacions noi-noi, com Gravitation o Fake, per dir de les més "famoses"...

I les sèries yuri són de relacions noia-noia. Però pel 3xl no acostumen a passar sèries d'aquestes... :roll: És més, no n'han posat cap.
L'únic que té alguuuunes petites tendències yaoi i yuri és Utena (per cert, que demà la tornen a posar al 3xl.net, a l'hora de Fushigi Yugi ^^).


Ah, i un altre de yaoi és Lawful Drug, que és de les CLAMP (aquest me l'he llegit... xD Quin fart de riure, a la residència de nois xD xD xD xD).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

Doncs les meves series preferides son: yu yu Hakusho, Inuyasha, Time stranger Kyoko, Kamikaze Kaitou Jeanne, shojo kakumei Utena, karekano, fushigi yugi, Sakura cardcaptor, X/1999 (no es hentai eee) Love Hina, Devil&Devil, Sailormoon :mrgreen: Fullmoon wo sagashite, Kimagure Orenge Road, Slam Dunk, Mentantei Conan, Fruits Bàsquet, Ranma, death note... unes cuantes U.U

Deu ser per això que estic estudiant japonès :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

HpConan ha escrit:No, no. La sèrie Blau no era yaoi. Suposo que el que volies dir era "hentai", tot i que Blau no ho era. Com a mínim, no més que Love :heart: Hina...

Yaoi són les sèries de relacions noi-noi, com Gravitation o Fake, per dir de les més "famoses"...

I les sèries yuri són de relacions noia-noia. Però pel 3xl no acostumen a passar sèries d'aquestes... :roll: És més, no n'han posat cap.
L'únic que té alguuuunes petites tendències yaoi i yuri és Utena (per cert, que demà la tornen a posar al 3xl.net, a l'hora de Fushigi Yugi ^^).


Ah, i un altre de yaoi és Lawful Drug, que és de les CLAMP (aquest me l'he llegit... xD Quin fart de riure, a la residència de nois xD xD xD xD).
Això son descripcions i la resta tonteries!!
jaja
tinc links de còmics yaoi de harry potter (doujins o petites històries), alguns no son aptes per a gent sensibleXD, si voleu faig un tema a ronda golallop i poso els links.
Contesteu pliis
nomes cal que us agradi la parella
....
Harry & Draco :heart:

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

One Piece ,m'agrada molt els personatges ,ZatchBell es molt parida pero es molt divertida I Bola de Drac, no ha existit
Imatge

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

luna Lovegood ha escrit: tinc links de còmics yaoi de harry potter (doujins o petites històries), alguns no son aptes per a gent sensibleXD, si voleu faig un tema a ronda golallop i poso els links.
Contesteu pliis
nomes cal que us agradi la parella
....
Harry & Draco :heart:
si ,si us plau possa els links! a mi m'encanta el yaoi ,i la parella Harry -Draco té el seu "morbillo" :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

tens
Cyllan ha escrit:
luna Lovegood ha escrit: tinc links de còmics yaoi de harry potter (doujins o petites històries), alguns no son aptes per a gent sensibleXD, si voleu faig un tema a ronda golallop i poso els links.
Contesteu pliis
nomes cal que us agradi la parella
....
Harry & Draco :heart:
si ,si us plau possa els links! a mi m'encanta el yaoi ,i la parella Harry -Draco té el seu "morbillo" :mrgreen:
huhuhuhu val els poso en un tema de la ronda golallop okis?

no si... :heart: tens raó....
tenen el seu.....
"morbillo" XDDDD :heart: :heart: :heart: :heart:

Avatar de l’usuari
fitag05
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 6:28 pm
Ubicació: my hOusE

Entrada Autor: fitag05 »

Cyllan ha escrit:
luna Lovegood ha escrit: tinc links de còmics yaoi de harry potter (doujins o petites històries), alguns no son aptes per a gent sensibleXD, si voleu faig un tema a ronda golallop i poso els links.
Contesteu pliis
nomes cal que us agradi la parella
....
Harry & Draco :heart:
si ,si us plau possa els links! a mi m'encanta el yaoi ,i la parella Harry -Draco té el seu "morbillo" :mrgreen:
jo tb hi estic d'acord!!!! Harry & Draco, el rubio con el moreno... u...... 8) :P :imslow: :twisted: tenen lu seu no?? jejejeje
...I'll try to go on like I never knew you...

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

HpConan ha escrit:No, no. La sèrie Blau no era yaoi. Suposo que el que volies dir era "hentai", tot i que Blau no ho era. Com a mínim, no més que Love :heart: Hina...

Yaoi són les sèries de relacions noi-noi, com Gravitation o Fake, per dir de les més "famoses"...

I les sèries yuri són de relacions noia-noia. Però pel 3xl no acostumen a passar sèries d'aquestes... :roll: És més, no n'han posat cap.
L'únic que té alguuuunes petites tendències yaoi i yuri és Utena (per cert, que demà la tornen a posar al 3xl.net, a l'hora de Fushigi Yugi ^^).


Ah, i un altre de yaoi és Lawful Drug, que és de les CLAMP (aquest me l'he llegit... xD Quin fart de riure, a la residència de nois xD xD xD xD).
Doncs no sé perquè tenia la mania que Aoi era yaoi (o yuri, una de dos xD)
Doncs ara me'n vaig a la Golallop a fer una mirada :mrgreen:
I bé, quin són els vostres primers animes? Jo que recordi, el primer... pfff... Bola de Drac, o l'Arale, o el Doraemon, no ho sabria dir xDD I es pot dir que el meu primer shojo va ser Marmalade boy, que ho feien fa mooolts anys a la 2 amb el nom de la Familia crece (anda que són fidels al nom original... encara que no sé si queda més "cutre" la familia crece o el chico melmelada xDD) M'encantava aquesta sèrie! Ara, encara que ho trobo una mica cursi, m'estic descarregant els capítols i ho torno a veure, i no sé com però em recordo d'alguns capítols >.< (Soc molt gafe perquè sofretot em recordo del final xDDD I això m'ho esguerra U_Û)
Vinga, digueu quin va ser el vostre primer anime :mrgreen:
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

M'ha dit que hi ha un comic manga que es diu
Marmalade Boy
Pfa algu em pot dir si es ven a Valencia?? Ja se k aci no pinta res,pro no anava a obrir un tema nou x akesta tonteria...
Diu q tracta d'un xiket k sen te k anar de casa a casa d'una xica k no li cau be i no se k pasa al final... pero jo el vull ,m'ha intrigat bueno contesteu pfa gracies
AURAA!!

Respon