La crítica d'HP3

Aquí comenta la tercera pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
AlizzWyatt
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dt. jul. 20, 2004 7:00 am
Ubicació: VampireCity, the Underworld
Contacta:

Entrada Autor: AlizzWyatt »

Teniu raó en que sobra bastant "Hermione" a la pel·lícula. El que a mi em fa ràbia és que la frase que diu el Ron al llibre li hagin posat a l'Herimione a la peli. El Ron sempre queda de babau i còmic, i ara que es mostrava una mica valent, van i li donen la frase a l'Hermione... Hmph. :evil:
If I could act like this was my real life, and not some cage where I've been placed, then I could tell you the truth like I used to, and not be afraid of sounding fake.

H/Hr ~ D/G ~ R/Lu

Avatar de l’usuari
Mitgerol
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 480
Membre des de: dg. juny 20, 2004 7:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Mitgerol »

Quina frase li donen a l'Hermi xunga? (Copyright Calis)

La frase amb la que l'Hermione queda rollo Parvati és:
Así se ve mi pelo por detrás???
Per favor, siguem seriosos senyor Cuarón!!
A mi la peli m'ha agradat molt més que les altres dues, no sé per què, potser pq tal com dieu anava més dirigida als lectors.

AlizzWyatt
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dt. jul. 20, 2004 7:00 am
Ubicació: VampireCity, the Underworld
Contacta:

Entrada Autor: AlizzWyatt »

La frase aquella que diu algo així com... "Si vols matar al Harry, ens hauràs de matar a nosaltres també!"

Sí, també crec que la frase de lo del cabell no queda gens Hermione... ¬¬ Però en general la peli està bé :D
If I could act like this was my real life, and not some cage where I've been placed, then I could tell you the truth like I used to, and not be afraid of sounding fake.

H/Hr ~ D/G ~ R/Lu

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

El que sobra molt MOLT MOLT és l'acció hermione... si la barqueta es tomba amb el pi cabaralla.... Anar de nena superxunga a totes les classes.... tirar pedres.... Aix Quin fàstic quant GIRL POWER!!! em sobra tant akt rollo Spice girl- Barbie!!!!
PEr això deia jo això...és una barreja entre barbie i girl-power... xDDD

és molt trist... ELs moments de Hermy xunga (copyright by calis) són:

a) Professor Snape deixi'm parlar pk he arribat tard de la pelu
b) La trelawney és gilipolles i jo sóc superguapa
c) tiro la bola i em piro pk em toca....
d) ostia malfoy
e) SI vols matar-lo mata'ns a tots
f) Auuu auu (hermy-lloba)...calla harry que sóc molt valenta xDDD
g) I wenu... Bombarda!!! ( que és un moment k penses, quina imaginació...inventa't més encanteris si vols... xDDD)

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

h) ara salto el Pi Cabaralla, i despres m'agaxo i la barqueta es tomba, nananan...( o la branqueta es tomba?)
i) ara m'agafo a una branca i com soc super xunga agafo al Harry amb una sola mà i el fico pel forat de l'arbre, per on desprès caurè jo amb el meu super estil a sobre del Harry
j) Hagrid com tu ets curt i jo soc molt llesta et dic q has de portar al Malfoy a l'hospital.
k) la teva rata Ron és una merda i fa pudor, i ja m'estas demanant disculpes pq se m'ha apropat massa!!!!! :rage:

Weno paro pq no acabo!!!!XD
Per cert una pregunta de la peli, pq el Harry no es sorpren quan el Llopin sap q el pergamí és un mapa i en canvi l'Snape no? A part tracta fatal a l'Snape.
Harry(a l'snape): i ara em faria el favor de baixar la vareta ( es q practico per ser tan xungo com l'Herm!)
Harry(als bessons referint-se al mapa del magatotis): kina merda és això? :jawdrop:

AH! hi han fotos d'escenes que no han sortit, mireu-les:

http://img.photobucket.com/albums/v31/H ... is/mcg.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v31/H ... is/pij.jpg
Se suposa que això es quan el Sirius es presenta al dormitori i "ataca al Ron"

http://img.photobucket.com/albums/v31/H ... _argue.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v31/H ... /argue.jpg
El Ron i l'Hermione discuteixen sobre el gat i la rata, amb el Harry queixant-se pel mig. Starwars

http://img.photobucket.com/albums/v31/H ... lis/mf.jpg
Aquesta tia penso que no surt a la peli, esta a la Marmita Furadada.

Una altre pregunta, el mateix dia que es troben el Harry, el Ron i l'Herm a la Marmita furadada, també marxen cap a Hogwarts? O és que els agrada portar la mateixa roba i han coincidt? ( al llibre se que no, però a la peli??):
Imatge

:clap: Totes les Hermis Xungues Copyright by Calis. XD
Aina l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 02, 2004 11:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Així s'agafa un gat? si agafés algun els de casa així m'haurien arrencat les tripes
xdxd

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

No sé. Preguntali al Tarry ell ho deu saber segur, ho pateix en carn propia. XD
Imatge

Alfred

Entrada Autor: Alfred »

tant de bo sigues akest gat i pogues...
Argh, UF , aaah, Yahoo, Bruff, OH, Ah

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

¬¬" Cafè no serà tant!!!
:roll:

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Alfred tu no seràs un d'aquests que van comprovant si els actors estan com trens o no, oi¿?¿?

Per cert heu vist el moment Hermy-calces llargues¿?¿?¿? XDD k mona amb trenetes...treu tot l'encant Hermy xunga (copyright by calis)

A la peli si xDDD és el mateix dia xDD Per això porta la mateixa roba... pk k sàpigues k l'hermy xunga mai port ala mateixa roba dues vegades....
(sí, són 3 ulls)

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Per això ho preguntava, ja m'estranyava q la super herm repetis roba, seria una traicio a ella mateixa, encara q em sembla q la sudadera rosa la porta més d'un cop, i creec q se suposa q son dies diferents :jawdrop:
Imatge

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

A aprt de hermy xunga també tenim la vessant hermy - nimfòmana... a me l'hauràn de tallar... a si la branqueta es tomba i caic sobre el harry fent 1 gemec.....a la professor snape jo ticn raó, no senyoreta, al meu despatx....etc :roll:
(sí, són 3 ulls)

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

Jo crec que deu tenir tres o quatre suaderes roses, per no haver de portar la mateixa, o potser no renta la roba i la llença i en compra de nova, ja se sap, amb aquesta gent....

A més segur que porta un puny metàlic a la mà per fotre-li pinyes a la gent que troba!

i un burro català a l'escombra! (mmmh haurem de fer campanya per a la pròxima pel,.lícula, algú podria convèncer en cuarón?)

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

A veure per molt cremat que vagi el director no he entes allo de la xocolata, i una cosa: Tu vas a veure la peli per disfrutar-la o hi vas amb una llibreta i un llapis apuntan-te tot el que hi diu. Per què no la has anat a veure en catala?
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Buaf. Fawkes... si el missatge anava dirigit a mi... Pfffff... doncs aquesta crítica és de ja fa temps. I sí que la vaig anar a veure en català... PErò després. ^^

i no vaig anar amb llapis ni res. La vaig veure i la vaig gaugir. Peròd esprés vaig voler fer la crítica i em vaig anar recordant de coses. XD


i això de la xocolata... Tan se val. :coffeemachine:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Bloquejat