Quedada a Lleida

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

jajaja XD Si, ha estat molt be... pero cansada!! No puk mes!! XD

Bé... a la de gryffindor posava:

opcio A i correcta: Els gryffindor son els valents

opcio B incorrecta: Els gryffindor son els dolents

(mes valia preguntar... ke ho ha fet un slytherin!! XD)

Jo m'he petat XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Wooooless!! Akabo d'arribar a casaa!! Ei a estat molt bé la gincama una passada!! Me rigut molt amb les vacilades del Alex i Mario jajajajaja que cracks! Al principi tothom tenie vergonya pro despres de minjar anat tot més fluid, a percert a costat decidir on dinaven...jajaja...o hem fet a cara o creu, al final em anat al McDonals, Parapapapaaa I'm loving it! xDD Els millors els de Hufflepuff!!! Que deie el paperet "Els de Hufflepuff son de cor honest", pos claro que si! xD Heeeee que hem guanyatttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt!! (bueno jo he sigut la que a estat tot el rato heeee ¬¬, bueno i la super profa la Coral, jejeje que maja ella)
Total que la quedada molt bé, bé, bé, bé, bé!
Eii doncs la Carla i jo (olaia) ens em anat a les atracions, i ens em pujat al BOMBER jajaja que passada d'atracció!!!! M'e quedat afonica de lo que e gritat! Os ho recomano es bonissima aquesta atracció!!!!

Un salut a tots!


┼Ø•L•ã•ï•Ä╣ :blahblah:
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

La quedada ha estat molt be tot i lo bestia que era la gimcana (no apte per a no frikis), la tortura de la torre i les dos corregudes pel tren de tornada. Aixo s'ha de repetir pero mes aprop.

A veure getn, que esteu dient?! Els millors son els de Ravenclaw amb l'Alex al davant, es un bestia. No he estat al final de la gimcana pero els Ravenclaw han estat els millors. Aixo si, cal mencionar la gran interpretacio d'una Mc Gonagall, un pel calenta ("m'estan tirant els trastos") que flipava molt.

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

M´ho vaig passar molt molt be!!! Vaig acabar cansadisima, i encara ho estic. Vem riure tant i ens ho vem passar tan be, per cert, Els de Hufflepuff vem estar genials!!! com va acabar la gincama al final??

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

çAveure, la gincama va acbar amb un joc ded rol xD

Paraules de l McGonagall: "A sobre que feu tard, em tili hauria d'hver tret punts per la insiolències!! "Professor Flichich!!

çOlaia, el bomber es brutalll!! Ai!! Casi cic kuan et posen cap per avall!! XD :P
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Ary, vaam guanyar els Hufflepuff (em vai quedar sola :cry: ) pero vaaam guanya!!!! Esq jo... jajaja

Pufff el Bomber es una passada, no eu montat els de lleida??? ami m'encanten les atraccions, es pitjor que el Dragon Kan! perque va més lent i dones la volta, es tan bestia!! IM-presionant xDDD

PD: Visca els Hufflepuff!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

Vem guanyar!!! ho sabia!!! esque ho vem fer molt be tot!!! quina llastima que no em vaig poguer quedar per guanyar, pro almenys vaig estar mes estona de la que m´avria de haber estat, aixo si, per culpa de perdre el tren, i vem estar molta mes estona al tren, m´en alegro k guanyessim.

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Que tal us ha anat? que heu fet? en que consistia la gincama? al final ha vingut gaire/poca/molts/alla on anavem no s'hi cabia de tanta gent?? vinga ràpid (el peke preguntaire de la web enta en accio!!! jajajajajaja) sips, se men va la olla!

Massa*peke :painter:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Molt be, moltes coses, era un joc, que erem 4 cases i feiem proves i pregunta i al finl un joc de rol (Marçaaaaaaaaal!! Tink el vidoeooo!!) XD Al final vam anar 18 persones! :P PEro nomes 16 surtim a les fotus... els altres 2 profes (Coral i Mario) No van sortir a les fotus... XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Flippy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 62
Membre des de: dg. feb. 01, 2004 7:00 am
Ubicació: Gurb
Contacta:

Entrada Autor: Flippy »

Mirar que grabar-nos Roger... :oops:
Els de BCN vem perdre el tren... :P Però almenys va servir per alguna cosa... xD

Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

Doncs jo aquest video el vull veure i les fotos també!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: on les penjareu???

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Això, això! Els que no vam tenir la sort de poder-hi anar volem veure fotos.... i vídeos! :wink:

Vau aconseguir fotografiar al Roger? :o I qui eren aquests dos professors que dieu?

PD: La pròxima a Barcelona! 8)
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Si crec que hi a alguna foto que surt el Roger pro aquestes en grup... i com que les ha de penjar ell, no se si les penjarà les que surti ell, pero suposo que si.

I parlant de penjar fotos, Roger puja-les :) i las que va fer l'Alex, si pots també, no?

Va se molt bona la quedada, primer vam quedar a la porta de l'estació, Renfe, despres vam anar passegant per els camps elisis fins als jardins, que hi avien tendetes, perque son les festes de Lleida, despres vam anar fins a les universitats noves i allí al costat hi han McDonals, Pans&Compani... vam elegir a on dinavem, amb la sort de cara o creu d'una moneda de 20 centms, jejeje, vam estar-hi 2 hores al McDonals que és on al final varem dinar, despres ens vam dirigir al carrèr majòr, on s'ens van ajuntar la Coral, i el Mario, vam anar a la Seu vella i vam començar la gincama dalt de tot, a la torre (pujar més de 300 escales... :rage: ) vamm fer una mena de elecció de "bolso seleccionador" que ens va dividir en les 4 cases difrentes. La primera proba era de cantar la canció del Mag!!!! quina vergonya... :oops: . Si superavem cada prova ens feien una pregunta i si l'encertavem ens donaven 1 punt. Hi havia moltes probes d'interpretació com: interpretar el transplant de mandràgora, vendre una vareta, duel, classe de futurologia, poccions, etc. Ens van fer ballar!!!!! (com va dir el Alex:-Dos paraules...no tres...Ball de Nadal, jajaja)hi ha un video de natres ballant, que percert no podiem escollir parella :oops: , i despres al final de tot, amb els punts que avia aconseguit cada casa, vam fer com un joc de rol, va guanyar la meva casa la de Hufflepuff!!!!! I els caps de cada cassa eren els seguents, el Roni ere el cap de Gryffindor, l'Alex ere el de Ravenclaw, el Mario ere el de Slytherin, i la Coral ere de Hufflepuff. Cada Cap anave am la samarreta del color que li tocave, vermell, blau, verd i grog, i portaven enganchines a la samarreta, com l'escut de la casa i el nom, i els alumnes portavem també un escut pro més petit.

Tot això es lo que vam fer a la kdd del 13 de Maig.

┼Ø•L•ã•ï•Ä╣
Imatge

Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

va si poseu fotos k les volem veure!!!
-Però havien guanyat amb justícia...Fins i tot el Roure o reconeix
-¿I on és?- va preguntar en harry que de sobte s'havia adonat que no hi era
-A la dutxa- va dir en Fred- Em sembla que es vol ofegar

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

ostres nois,..quina enveja..jo no podia venir.. jolines...
sembla uqe us ho vau passar de **** mare...
doncs mb..!;)

jo tmb vull veure les fotus si no us fa re ;)
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Bloquejat