Els nostres somnis

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

neus_snitch ha escrit: Jo tinc uns somnis mes raros... Anit mateixa, vaig somniar que estava a París i demanava una magdalena al McDonalds... El que jo vos diga... :boig: :boig:
jajajaj XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

kuan he llegit això m'ha donat un atac de riureaaaaaaaaa XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

murtall

xdddd

chauuu

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

-daniel- ha escrit:però en aquella pàgina web no deia coses sobre els somnis :sleepy: que tinc jo:
- fa uns anys vaig somiar :sleepy: que la meva germana :hug: tenia un clon maligne, i que el meu pare i jo l'havíem de derrotar diguent les paraules que ens havia dit la meva cosina
- fa uns anys vaig somiar :sleepy: que anava a l'aniversari :cake: d'una que anava a la meva classe, i que estàvem en un lloc raro on tot era lila, amb un lloc ple d'aigua enmig. a vegades sortia d'enmig de l'aigua uns tentacles que agafaven algú i se l'emportaven per sota l'aigua... i tothom seguia tranquil!!!!!! com tots (o quasi tots) als somnis, que poden passar coses rares que segueixes igual de tranquil
tinc somnis :sleepy: raros, eh?
Doncs si t'expliqués els meus...
Un del més raros i tontos que vaig tenir, (ja deu fer 2 anys o 1 i mig no sé...)
És que anava al lavabo i em vaig trobar un home ahorcat, penjat, li vaig dir a la professora i no em feia cas, i després assentat al meu pupitre, veia pel vidre el mort passant pel pasadís, i més tard, em semblava que em volia matar però no, total que al final els dos vam passar de la profe i vam seure al terra a jugar al poker, o algun jok de cartas ara no se kin V.V'.

Vamos, que basicament és un somni que el principi em feia por :evil: i al final riure :lol: perquè vam acabar jugant a cartes...

Encara que tinc un amic que en té de molt pitjos... :roll:
Imatge

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

[quote="BeTu]És que anava al lavabo i em vaig trobar un home ahorcat, penjat, li vaig dir a la professora i no em feia cas, i després assentat al meu pupitre, veia pel vidre el mort passant pel pasadís, i més tard, em semblava que em volia matar però no, total que al final els dos vam passar de la profe i vam seure al terra a jugar al poker, o algun jok de cartas ara no se kin V.V'.

Vamos, que basicament és un somni que el principi em feia por :evil: i al final riure :lol: perquè vam acabar jugant a cartes...

Encara que tinc un amic que en té de molt pitjos... :roll:[/quote]


Jugant a cartes...amb el mort?? Ostras, i jo em queixava de demanar una magdalena al McDonalds... xDDD
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Getta91 ha escrit:
neus_snitch ha escrit:Ostras... l'altre dia vaig somniar que Massa i Carla venien a Antella... pff em vaig alçar tota contenta pensant ''Què bé!'' i quan vaig veure el meu cuarto em vaig cagar en algo negre...
Jojojo! :lol: Què fotia jo a Antella en ple somni de la Neus? :riure:
Sona el despertador, et lleves... on són?
Arghhh! Ens hem escapat cap a casa nostra perquè vas guanyar "aquell" concurs "que tu ya sabes"... xD

P.D: en algo negre? :greetings:
cagar-se En algo negre és una expressió que es gasta molt a Antella!
:lol: :lol: :lol: :lol: Jeje, va ser un somni d'aquells que quan els recordes t'entra la risa i estàs 3 dies i mig descollonin-te (com el de la magdalena, eh Luna lovegood? xD). Primer jo estava amb els amics i les amigues, de nit per Antella passejant, i de repent no se per que vaig entrar al ''CA VIRGINIO'' (super-mercat [això de super...] d'Antella), que estava obert allà a les tantes de la nit, però be, com era un somni, era molt normal. Bueno, pos per dins el Ca Virginio no era el ca Virginio, era... el Mercadona d'Alberic! (un poble més gran que Antella que almenys te super mercats)! I jo, tan tranquila, com si fora normal que els establiments comercials canviaren al seu desitg... :roll: Pos be, allà per la secció de gelats de xocolate (com es nota que és l'única del consum que m'interessa :mrgreen: ) veig a Massa, i com soc burra no em done compte, i quan ja estic per la secció d peix (ecs) em done compte, em gire, i si que era ell! I, com els meus somnis son taaaaaaan wais, el peke ni s'haia mogut del lloc! Total, que ens saludem, eixim del Ca Virginio-Mrecadona i...surprise! Tornavem a estar en Antella! I allà, a la porta del supermarket caviant, estaven els de la meua cuadrilla amb...Carla!! I per a mi, era normal, com si Carla vinguera tots els dies amb nosaltres... I aleshores me' vaig a casa, perque m'havia deixat el mòbil (cosa rara, xq sempre el duc damunt) i no se per que em pose a canviar-me de roba, i ixc al carrer i ja no estaven els amics, i telefone al mobil de Silvia i em diu que estan al Sanchis (una bocateria d'Alberic que fan uns entrepans pa cagar-se, en serio :hungry: ) i jo, una volta més, no em done compte fins que no em desperte que el Sanchis està fora del poble i no se com menors d'edat han anat en menys de 5 minuts, a peu (xq cap d'ells te 18 anys ni pot dur cotxe) a un poble que de normal, en automobil, és un quart d'hora... Total, que quan isc de casa per a dirigir-me a ''Ca Rosa'', una altra bocateria d'Antella (no se xq, si ells estaven al Sanchis!), em sent :
Levaaaaaaaaaaaaantateeeeeeee! Es hora de ir al coooooooooole!
Oh!! El malparit del meu despertador!! I agafe un cabreig del 15, xq Carla i Massa encara estan a 400 km d'ací... Que vida mes p***.
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
jeanne_crazy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: ds. març 11, 2006 7:26 pm

Entrada Autor: jeanne_crazy »

sincerament, jo mai m'en recordo del que somio, pero tot i aixo, m'han dit, que quan una persona esta dormint, si li preguntes alguna cosa a cau d'orella et conteste, nose si sera veritat, no ho he provat mai... :roll:

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

jeanne_crazy ha escrit:sincerament, jo mai m'en recordo del que somio, pero tot i aixo, m'han dit, que quan una persona esta dormint, si li preguntes alguna cosa a cau d'orella et conteste, nose si sera veritat, no ho he provat mai... :roll:
Amb mi si que ho han provat... Això que ma mare em diu ''va, alçat, que són les 7!'' i jo li conteste ''mama, que hui no vull dinar paella''...
:roll: :oops: :roll: :oops:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

neus_snitch ha escrit: Amb mi si que ho han provat... Això que ma mare em diu ''va, alçat, que són les 7!'' i jo li conteste ''mama, que hui no vull dinar paella''...
:roll: :oops: :roll: :oops:
jajaj la perola, la perolaa!!!!!!!!!!!!XDDDDDDDD

Ahir vaig somiar que em barallava amb la )""$!!!!
(per qui no conegui la història: http://www.harrypottercat.com/forums/vi ... c&start=15)

Anavem al parti del meu cole tot el grup, i de sobte, ens posem a dormir tots en un descampat que no se sap de on habia sortit, i ens desperten uns gitanos, q anaven presidits per la )""$!! I ella diu: " Atacar-las, chuchos!!!" I els gitanos (q tenien la cara coberta de pèl) es posen a fer de gos i a perseguir-nos! XD i llavosr nosaltres, amb un xiclet gegant que ens trobem, tot ple de babes, el llencem al cap de la )""$, i ella comença a cridar com una boja! i de sobte, amb els cabells plens de xiclet, li començen a sortir pels seus estúpids rinxolets tot de serps!!!
i els gitanos s'acosten, i amb la seva pudor(amb això no vull dir que els gitanos facin pudor, obviament, és un somi), maten a les serps, i nosaltrs, li tirem un matal'as de latex de "lo mònaco" al damunt, i es moren tots.

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

chauuu

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

luna Lovegood ha escrit:
neus_snitch ha escrit: Amb mi si que ho han provat... Això que ma mare em diu ''va, alçat, que són les 7!'' i jo li conteste ''mama, que hui no vull dinar paella''...
:roll: :oops: :roll: :oops:
jajaj la perola, la perolaa!!!!!!!!!!!!XDDDDDDDD

Ahir vaig somiar que em barallava amb la )""$!!!!
(per qui no conegui la història: http://www.harrypottercat.com/forums/vi ... c&start=15)

Anavem al parti del meu cole tot el grup, i de sobte, ens posem a dormir tots en un descampat que no se sap de on habia sortit, i ens desperten uns gitanos, q anaven presidits per la )""$!! I ella diu: " Atacar-las, chuchos!!!" I els gitanos (q tenien la cara coberta de pèl) es posen a fer de gos i a perseguir-nos! XD i llavosr nosaltres, amb un xiclet gegant que ens trobem, tot ple de babes, el llencem al cap de la )""$, i ella comença a cridar com una boja! i de sobte, amb els cabells plens de xiclet, li començen a sortir pels seus estúpids rinxolets tot de serps!!!
i els gitanos s'acosten, i amb la seva pudor(amb això no vull dir que els gitanos facin pudor, obviament, és un somi), maten a les serps, i nosaltrs, li tirem un matal'as de latex de "lo mònaco" al damunt, i es moren tots.

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

chauuu


:jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: Encara li passa poc a la )""$... :lol:
Lo raro es que no apareguerem Carla amb el cutxicutxi i jo amb el haster per ajudar... :mrgreen: :mrgreen:
Aaaaaai que està mirant-vos!!!
Au cacau!!

XÈ! :ballar:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Doncs jo avui he somiat una cosa més rara... :roll:

Resulta que entrava en un mòn on hi havia dos grups: els bons i els del costat del Voldemort (si,del voldemort) jo era dels bons.
Resulta que la majoria de la gent que estimo eren dolents.
Llavors em trobava una nena de 3 anys que conec i els dolents l'agafaven i en feien pastís de carn (literalment) i jo veia els talls de carn.
Llavors Voldemort em perseguia i jo m'escapava corrents amb les meves amigues...
Llavors el Voldemort em va enxampar amb els meus avis (avi i avia) i ens volia matar a tots tres...Llavors jo li deia a Voldemort "em passo al teu bàndol,però als avis no els hi facis res" llavors el Voldemort era el meu germà i deia "oooh,d'acord...Acepto" i llavors me n'anava amb ell i em trobava els meus pares que s'havien agut de rapar... ens escapavem...Llavors veia que tots els dolents tenien un cos de plàstic...Aquell cos de plàstic els hi havia fet el Voldemort donant-els-hi un petó a la galta...
Llavors jo i la gent que conec ens escapavem cap al mòn normal.

Raro oi? He passat por però m'ha agradat. :mrgreen:
Imatge

Respon