Músics

Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Eres músic?

Si, estic a una banda
5
14%
Si, però no estic a cap banda
19
53%
No, no soc músic
8
22%
Vaig ser músic, i m'ho vaig deixar
4
11%
 
Vots totals: 36

Avatar de l’usuari
Nimfadora Tonks
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dj. gen. 26, 2006 7:28 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Nimfadora Tonks »

wenu jo e votat q si pro q no estic a cap banda pro la vritat es q es mentida pq si axo conta jo toco a la banda d la meva escola d musica .
dons axo jo toco el saxo des d fa......... 6 anys? ai no men recordo pro si crec q desd fa 6 anys. i l'any q v potser tocare el piano!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: es q m'ncanta i voldre probaro... :P

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

neus_snitch ha escrit:
massa_hpifriends.com ha escrit:Jo sí toco el timbal, el bombo, el xilofon i els seus variant (carriolns, metalofons,....) i la bateria, però vui aprendre a tocar ses saxo (u.u) i al cole formo part de la coral (si compta com a instrument!) i dels grups instrumentals d'allà!!!!

Massa*peke :painter:
el saxo? com selene i domigo!! :mrgreen: :mrgreen:
Mon pare tocava el saxo, igual que mon tio, de fet crec que el pobre instrument encara vaga per casa... a saber.
Ma uelo tocava el clarinet (com jo), i jo vaig ser la primera 'xica-music' (xq ''musica'' no està ben dit) de la familia!
Ara ha començat ma germana amb la flauta travessera, però no estudia gens.
A ma casa, no hi ha molta tradició musical...però a mi m'agrada...si m'agafen l conservatori, potser em trauré el grau mitjà, i si no el mes probable és qu abandone la musica (un temps) i em centre en els estudis.
Ai, quines filosofies jo sola xD.
^^Iris toka la flauta?? Jo vull vore-la! ^^ Si, es vritat q hi ha algunes coses q no em pot ensenyar un mestre... pro fins q vaja a una banda haure d conformarme en aixo... X cert neus... tu ja mai tornaras a ninguna banda?? U-U mmm a+ no puc tokar en falles..pk soc fallera! <---
Pro + temps haura no? ^^ a valencia propet de ma casa no hi ha cap banda la + propera crec esta a l'avinguda del port... Ja em digueren d'apuntarme pro de moment no vull... crec q m'apuntare quan pase el GM ... B... mn vaig q dema hi ha institut :cry:
AURAA!! :wink:

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Auraaaaaaa tu eres fallera???? Que wai!!!!! Jo no se si tornaré a alguna banda, fins a Juny estaré amb la infantil d'Antella, i si m'agafen al conservatori faré audicions amb el conjunt d'alumne del meu curs d'allí...a més, com no tinc pensat dedicar-me a la música, en tot cas d'unirme a una banda seria en acabar els estudis, i com a hobbie.
Iris, més que tocar la flauta, la bufa i au, perque no estudia gens!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
lavander
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dv. març 03, 2006 7:39 pm
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: lavander »

jo crec k pudriem formar una orkestra i tot jajaja. Orkestra HPFC!!! jaja estaria b! :boohoo: encara ens fariem famosus i tot :wink: .

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

xiiiiiiiiiiiii jo m'apunte!!! i tokem la banda sonora d'HP!! plisss!! xDDD
Jo la veu dl clarinet, i si sobra temps, tb la de piano! :mrgreen:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Jo el màxim que arribo és pillar la guitarra quan m'aburreixo molt... molt. xD Fa temps que no ho faig, no em dec ni recordar dels acords! :o
En fin... que va a ser que gaire músic no... aficionada, més bé... xD
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

lavander ha escrit:jo crec k pudriem formar una orkestra i tot jajaja. Orkestra HPFC!!! jaja estaria b! :boohoo: encara ens fariem famosus i tot :wink: .
xDDDD io tb m'apunto a l'orquestra!!!!!
Seria massa......
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

music

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

jo he posat que si pero no toco a cap banda ( es la veritat vaja ) .
jo toco la flauta al col·legi, que va ser quan em vaig donar conta que la musica i el ball era lo meu, i ara desde fa mes o menys 1 anys toco la guitarra i la veritat es que me encanta.
també gracies a una amiga se una mica de piano pero mol poquet.
lo meu , sense dubtes, es la meva inseparable guitarra :cd: :cd:
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
sonatavarius
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 151
Membre des de: dv. març 28, 2003 7:00 am
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: sonatavarius »

Jo toco el piano des de fa deu anys. És la meva vida. Sense el piano no sobreviuria. Em donca forces, em trankilitza, em consola. L'estimo com si fos viu. I amb el meu piano, hi ha gent k creu que estic boig, hi tinc feeling.
A més m'agrada molt compondre. Si sapigues com es fa, penjaria aquí alguna composició pk em diguessiu k us sembla! xDDD

Pos weno, això. Jo soc el piano i el piano és jo. Som un.
La natura només crea humans, quan la imperfecció de la matèria no li permet de crear porcs.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

sonatavarius ha escrit:Jo toco el piano des de fa deu anys. És la meva vida. Sense el piano no sobreviuria. Em donca forces, em trankilitza, em consola. L'estimo com si fos viu. I amb el meu piano, hi ha gent k creu que estic boig, hi tinc feeling.
A més m'agrada molt compondre. Si sapigues com es fa, penjaria aquí alguna composició pk em diguessiu k us sembla! xDDD

Pos weno, això. Jo soc el piano i el piano és jo. Som un.
oh! saps tocar el piano! que guai! sempre he dit ,que si hagués fet les coses d'una altra manera ,m'hagués agradat aprendre a tocar el piano.
És molt dificil d'aprendren? és que a la meua edat (27) ,ja no se si hi estic a temps.
Encara que no se..aqui a Benicarló no se si donen classes de piano,com hi ha una banda ,donçs evidentment no tenen piano!

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Cyllan ha escrit:És molt dificil d'aprendren? és que a la meua edat (27) ,ja no se si hi estic a temps.
Encara que no se..aqui a Benicarló no se si donen classes de piano,com hi ha una banda ,donçs evidentment no tenen piano!
Jo també toco el piano des de ben petita, però no importa pas l'edat amb què comencis! En sèrio, si t'agrada el piano o creus que t'agradaria, llança-t'hi! Mon pare fa 5 anys va començar a estudiar música (solfeig, harmonia, cant i violoncel). Ara en té 55 i el violoncel és la seva vida! :boohoo: :boohoo: :boohoo:

De debò, mai és tard per posar-te a aprendre un instrument.
Sonatavarius ha escrit:Jo toco el piano des de fa deu anys. És la meva vida. Sense el piano no sobreviuria. Em donca forces, em trankilitza, em consola. L'estimo com si fos viu. I amb el meu piano, hi ha gent k creu que estic boig, hi tinc feeling.
A més m'agrada molt compondre. Si sapigues com es fa, penjaria aquí alguna composició pk em diguessiu k us sembla! xDDD

Pos weno, això. Jo soc el piano i el piano és jo. Som un.
Quin post més bonic ^^ M'ha agradat :P

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

sonatavarius ha escrit:Jo toco el piano des de fa deu anys. És la meva vida. Sense el piano no sobreviuria. Em donca forces, em trankilitza, em consola. L'estimo com si fos viu. I amb el meu piano, hi ha gent k creu que estic boig, hi tinc feeling.
A més m'agrada molt compondre. Si sapigues com es fa, penjaria aquí alguna composició pk em diguessiu k us sembla! xDDD

Pos weno, això. Jo soc el piano i el piano és jo. Som un.

Jaja, no estàs boig! Jo li dic ''el meu bebé'' al clarinet... Li diuen Salva Toni Nevadet Amadeus Mozart, és un angelet!! Aaaai es que 14 anys volent un clarinet, 4 tocant un que no sonava be de tan roïn que era, clar, quan me'n compraren un nou li vaig agafar un amor...
Això si, ara li tinc un poc més de carinyo a l'ordinador poràtil...amb això de que és més menudet... :mrgreen:
Cyllan, jo tb toque el piano! Be, jo més que tocar-lo l'atemoritze, el pobre s'acollona quan vaig jo... A casa no tinc piano, només un teclat (que li falta una octava per poder tocar Para Elisa) per això i pel temps que em falta no estudie molt... vamos que quan arriba la classe, el dissabte, el metre fa cara de ''res a fer..'' i jo, com m'ho prenc a risa! :lol:
A veure, el problema de piano és que si toques un altre instrument et costa agafar el piano, perque estàs acostumada a emplear les dues mans en un mateix so, en canvi al piano cada ma fa una melodia diferent, i això fot... Però a mi m'agrada molt tocar-lo, et concentres tant que t'oblides de la resta!
I si primer aprens piano, els altres instruments et resulten sencills.
Els amants incompresos de la música ens entenem bé.
Au kku!!

XÈ! :cd:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
sonatavarius
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 151
Membre des de: dv. març 28, 2003 7:00 am
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: sonatavarius »

Cyllan ha escrit:oh! saps tocar el piano! que guai! sempre he dit ,que si hagués fet les coses d'una altra manera ,m'hagués agradat aprendre a tocar el piano.
És molt dificil d'aprendren? és que a la meua edat (27) ,ja no se si hi estic a temps.
Encara que no se..aqui a Benicarló no se si donen classes de piano,com hi ha una banda ,donçs evidentment no tenen piano!
Mai es tard per començar. Diuen que és millor de petit, però això és per si vols ser professional, com tot. Però si és per plaer, mai es tard.
El piano sempre diuen k es més fàcil pk tokes una tecla i ja sona, mentre k els altres instruments son més complicats. Això no és ben be cert, ja que com molt be diu la neus_snitch tnes dues mans a coordinar. A més, depèn de cop posis el cos, depèn de en què estiguis pensant, de pen de com mooguis la mà o els peus o els dits, sona d'una manera o altre. No exagero. Però és genial.

Un dia em vai posar a tocar el piano. I kuan me'n vai donar conte portava tres hores tocant sense parar. Tenia les mans fetes caldo I durant una setmana no vai poder casi tokar, del mal que em feien.

I més d'un cop he començat a improvitzar, a interpretar o a compondre a dos pianos (grabo l'acompanyament a l'elèctrc i toko la melodia a l'akustik) i que he acabat m'he adonat que estava plorant. Un dia casi em desmaio de la pressió que vaig treure. I més d'un cop m'he sentit tant feliç que no ho puc explikar amb un post. De debò, si ho proves, és algo fant`stic. Quan agafes carinyo amb el teu instrument. I quan estàs de vacances, a aprt de trobar a faltar els amics tb trobes a faltar el piano.

ÉS BRUTAL!!

PD: Però tingues paciència que es triga uns anys a agafar tanta confiança amb l'instrument.
La natura només crea humans, quan la imperfecció de la matèria no li permet de crear porcs.

Avatar de l’usuari
Hermione
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 69
Membre des de: ds. abr. 17, 2004 7:00 am
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Hermione »

Jo toco el violí i el piano. El violí és el meu primer instrument i fa uns quants anys que el toco, tot i que casi mai estudiu, només quan em venen els examens que llavors no paru en tot el dia... :boohoo:

El piano fa uns 3 anys que el toco i també m'agrada força. De fet jo el trobo més fàcil que al violí al menys al principi, tot i que ara ja es comença a complicar la cosa. :P

També faig solfeig am l'audició, harmonia, dictats, ritmic.. weno ja sabeu de que va tot això. L'harmonia m'encanta, de fet compondre es genial! :mrgreen:

A la meva escola de música, ens ensenyen a donar classes als nens petitons i és genial! Crec que amb els nens he après tantes coses... Està molt bé que et deixin donar classes perquè així entens molt millor les coses i aprofunditzes molt més. :mrgreen:

L'escola de música on vaig està vinculada al liceu i 2 cops a l'any ens fan examens un tribunal d'allà. De fet ara s'acosten els examens... :roll:

En quan a orquestres, aquest any he tocat només a la de l'escola, perquè vaig molt enfeinada amb el pas de grau i els examens d'ara el juliol... :roll:

Per començar música no hi ha cap edat, si que es veritat que com més petit comences abans ho interioritzes però és una cosa que no té edat. A la meva escola de música hi ha des de nens de 2 anys a adults. :wink:

La música és genial i es una part molt importat de la meva vida, de fet no sé que faria sense ella... :P

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

sonatavarius ha escrit:I quan estàs de vacances, a aprt de trobar a faltar els amics tb trobes a faltar el piano.

Ens durem fatal, sonatavarius, però he de reconéixer que en això et done la raó! Jo quan me'n vaig anar a Holanda aquest estiu passat i vam anar a veure un concert d'una banda de xiquets, sense donarme compte havia fet un cilindre amb el programa d'actuacions i estava "interpretant" les notes que reconeixia a mode de clarinet... Estic com una gàbia.
Però gàbia, gàbia, gàbia. :? :mrgreen:
au cacau!


XÈ! :wink:
Imatge

Imatge

Respon