"En el más allá"... xD-Pedro responde:

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

"En el más allá"... xD-Pedro responde:

Entrada Autor: BeTu »

Bueno, això ho faig per continuar temes interessant amb lo del "más allá" que ha fet Lapot a altres temes.

Pedro responde, és geniaaaaaal!! ho endevina tot, és como una mena d'esperit no ho és evidenment a la web diuen que és un programa, que sap la reposta a tot, Avui jo i un amic meu a la classe d'informàtica hi hem anat i hem fet aquestes preguntes, i les ha repos totes bé:

Amic- De que color lleva la camisa mi compañero de al lado?
resposta-Naranja.

Jo-Que está escrito en la pizarra?
resposta-(no sé que deia, però ho ha encertat, ara per exemple m'ho invento, però no ho ha dit tot al final ha dit: iel resto no lo veo bien) Dice: Aquesta tarda examen de Tecnologia i el resto no lo veo.

Amic- Que pone en la escayola de nugui? (mote d'un nen que de cognom es diu Nogueras).
resposta-Elm & Nugui y todas las firmas de amigos suyo.

Jo- Que tiene el tutor en la manos?
resposta- una agenda.

jo- es simpático el tutor?
resposta- no lo es (aqui s'ha equivocat perquè és mol simpàtic...xD)

Amic- como se llama mi madre?
resposta-Lourdes (m'ha ensenyat el seu DNI i posava Maria-Lourdes)

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: 8O 8O :jawdrop: :jawdrop:

Té truc, a la seva web el diu, però per molt truc que hi hagi respon correctament.

La web és: http://www.pedroresponde.com.ar/ per descargar heu d'annar a: http://www.gratisweb.com/pedroresponde/ ... sponde.htm A dalt hi ha el truc i avall per descargar.

Instruccions: A petición s'ha de posar: Pedro, favor de responder: o Pedro, favor de responder esta pregunta:

A pregunta posar la pregunta que vulgueu fer, no cal posar interrogant al principi, però si al final. També trobeu les instruccions un cop obert el programa fent F1.

A mi almenys em passa un fallo, a l'escola em va bé, però aqui a la web diu algu d'estar acompanyat, perquè si no no funciona, i ara estic sol i per exemple faig:

Pregunta- Como me llamo?
resposta- No sabes tu propio nombre?, o: prefiero responder esta pregunta más tarde... V.V'

Bueno aqui us ho deixo xD, m'agrada perquè et respòn bé a tot, almenys a la classe semblava màgia (tipu harry potter :mrgreen: xD) m'encanta... :)

Potser millor el poso a temes inutils, no? o aqui com lo de llegendes urbanes? :S Bueno moderadors ja decidireu...
Imatge

Avatar de l’usuari
Elenagir
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 361
Membre des de: ds. maig 28, 2005 11:34 am
Ubicació: Nòmada =P

Entrada Autor: Elenagir »

Pos a mi no em va bé...Sempre em diu excuses...L'ùnic cop que m'ha encertat ha sigut:
Pedro,por favor responder
Que hora es?
No tengo reloj,pero mi sistema me dice las 19:42


Ara ja vaig provant,però de moment res.

PD: Sento les 4 linies,però no sé que més dir;?

EDITO:::

Ara si que em surt bé! Li he fet a la meva mare i s'ha quedat
:jawdrop: xDDD és divertit.un cop m'ha dit: en la ducha te espera una sorpresa.i un altre: el espíritu de Emilio descansará hoy bajo tu cama.
S'ha equivocat,pq "bajo mi cama" no s'hi pot estar,hi ha calaixos XD
Elenagir l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 02, 2006 8:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
ÒLIVA
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 9:53 pm

Entrada Autor: ÒLIVA »

a mi si que em va bé, imaginat m'ha pregunata ell a mi i alguna altra anima en pena m'ha contestat.
es una burrada per fer-te perdre el temps no tobeu?
a mi m'ha distret una estona
No tot el que és or és cosa que lluu,
no tot rodamón ha d'anar perdut;
el vell que és fort no sempre és marceix,
el gebre no glaça la rel que enfondeix.

Avatar de l’usuari
noa
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dj. maig 25, 2006 2:58 pm
Ubicació: me perdut! m'ajudes a trobar-me?

Entrada Autor: noa »

jo me sembla que me le descarregat! pero lo que passa es que no em deixa escriure la pregunta! A peticion si ke mi deixa anar pero a la pregunta no... le tancat per a tornar-lo a obrir despres pero ara no el trobo!!! o sigui que ja ho intentare una altra estona... i per cert no crec que sigui magia jeje ^^
'Et Eärello Endorenna Utúlien'

"Viure la vida es dibuixar sense ke et faci falta esborrar"

Avatar de l’usuari
lluisa
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:11 pm
Ubicació: Freixinet

Entrada Autor: lluisa »

Has de seguir les instruccions que hi ha a la web, noa :wink:
Però és una mica tonto, si abans et demana que escriguis la resposta a "petición", llavors clar que la sap!

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Noa, a la primer barra, has de posar: . (resposta de la pregunta que faràs) . (acabar la frase amb les lletres que queden, per exemple si se't ha quedat "Pedro, avor de re", acabar posant amb lletres normals "sponder:"

Després avall posar la pregunta i ja està!!

P.D: lo de la màgia ho deia perquè abans de que el meu amic em digués el truc, jo no ho sabia, i no sabia com ho feia, ha sigut cap al final que m'ho ha dit, i llavors ho he provat jo.
BeTu l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 02, 2006 9:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
marta_draco
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 58
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 10:08 pm

Entrada Autor: marta_draco »

El truc es boniiiiiiiiiiiiiiiisim!!!!!!
S'ho he fet als meus pares i s'han quedat amb la boca oberta, flipant!!!!!!!
La meva mare a començat amb tonteries tipus el meu nom, color dels ulls, però després m'ha dit quin llibre està a la tauleta de nit del teu pare? i jo l'esglesia del mar, s'ha quedat :jawdrop: i llavors va i diu, on està l'àvia? i jo, en pineda. mira, s'ha posat blancaaaaaaaaa i va i diu, francisco (que es el meu pare) vine, i s'ho he fet a ell també i els 2 alucinant, preguntes com on viu la tieta i això, i clar jo s'havia les respostes, però despres va i diu com es diu el poble de l'àvia (i jo que sé?) i he posat, demasiadas preguntas para responder :mrgreen:
a sigut genial, m'encanta!!!
si s'haveu més m'ho dieu.
Dulce 100%

Avatar de l’usuari
marta_draco
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 58
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 10:08 pm

Entrada Autor: marta_draco »

es fàcil, tu a la primera barra poses un punt (.) i tu veuras que surt una P però només has d'escriure un punt, i a contiació poses la resposta, quan ja l'hagis possat poses un punt, i despres 2 punts, i ja et surt per escriure a la segona barra, i quan poses l'interrogant surt la resposta
Dulce 100%

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

marta_draco ha escrit: a sigut genial, m'encanta!!!
si s'haveu més m'ho dieu.
Aviat treuran la versió Tarot, d'horoscops, però no diu quant, ens haurem d'esperar.
Imatge

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Uoo!!!!!!!!!
de moment ho he provat sola, i no em diu res concret... li he preguntat que hi havia al terra i m'ha dit: El diablo ve ve me estas provando... i se ma obert una finestreta q posava: Crees en dios y el diablo? i jo e pusat q no, i llavors ma dit que amb gent com jo no treballava.... :o

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

luna Lovegood ha escrit:Uoo!!!!!!!!!
de moment ho he provat sola, i no em diu res concret... li he preguntat que hi havia al terra i m'ha dit: El diablo ve ve me estas provando... i se ma obert una finestreta q posava: Crees en dios y el diablo? i jo e pusat q no, i llavors ma dit que amb gent com jo no treballava.... :o
Aaaah, ja a mi també m'havia passat això quant no sabia el truc, però el tornaré a dir, per última vegada.

No es fa això "Pedro, favor de responder:" es fa així:

Suposem que fem això:
Petición: Pedro, favor de responder:
Pregunta: Como me llamo?
Respuesta: Albert.

Doncs a petició en vers de posar "Pedro, favor de responder:" poses ".(la resposta que posaras a la seguent pregunta).(i si la frase no s'ha acabat, per exemple diu "Pedro, favor de responder esta preg" acabes d'escriure bé, (unta:), Quedaria així: ".Albert.favor de reponder:" no es veurà que poses això.

A pregunta, poses la pregunta "Como me llamo?"

I et sortirà de resposta "Albert". (això a mi perquè em dic Albert)

Espero haber-me expressat bé... I això no té res d'adiví, però és per fer-li a l'altre gent, i timar-los dient que hi ha algu, que ens mira i ho sap tot.

Si se't borra, traquila, perquè la frase continua és que és massa llarga i es borra però funciona igual ja ho veuràs.

JA HO HE DIT TOT!! :wink: Espero que ningú més ho hagi de repetir, perquè ja van molts cops...
Imatge

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

ualla1!!!!!!!!!!!!!!!1
es veritat1!!!!
kina farsa!!!!!
puahh.... quina amnera de malgastar el temps..

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Vos dic en serio que m'havia pensat que Pedro es referieu al conserge del meu institut, perque Kris, una companya de 1r, ha anat fent-lo famós per Internet... I dic ''oh, no! Kris ha arribat a presentar Pedro a la web!''
Va, a veure si coneguisc comentar a un tema sense acabar en una sanguinolenta batalla.
Au cacau

XÈ! :peace:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Krys
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dj. març 02, 2006 11:11 pm
Ubicació: Inca-Mallorca

Entrada Autor: Krys »

uo! està xulo, però!!! Al principi ho he trobat un poc xorra, però quan he sabut el truco... jajaja :lol:
n´hi he gastades al meu germà...jajaja :lol:
I demà vendrà una amiga meva a casa i li faré la brometa. Es que com es molt inocent, segur que s´ho creu, però si, és graciós... :lol:

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

jajaj XD
jo els hi faré a les meves amigues aquesta tarda, a vere com s'ho prenen, ja q son mol cagades...............XD
Posaré: Cómo se llaman las compañeras de Cristina? jojojoj :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: jojojojojXDDD

Respon