Músics

Aquí podeu comentar els vostres grups preferits, cançons o qualsevol novetat musical. A més de obres de teatre o altres espectacles culturals que us puguin interessar
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Eres músic?

Si, estic a una banda
5
14%
Si, però no estic a cap banda
19
53%
No, no soc músic
8
22%
Vaig ser músic, i m'ho vaig deixar
4
11%
 
Vots totals: 36

Avatar de l’usuari
sonatavarius
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 151
Membre des de: dv. març 28, 2003 7:00 am
Ubicació: Catalunya

Entrada Autor: sonatavarius »

neus_snitch ha escrit:Ens durem fatal, sonatavarius, però he de reconéixer que en això et done la raó!
XÈ! :wink:
Weno weno, no tant fatal eh!! xDDD K ja m'he disculpat i m'he explicat (mira el tema dels estatuts) Cada cop veig k compartim més coses, neus. D'aki poc ja et podré dir neuetes! xDDD
La natura només crea humans, quan la imperfecció de la matèria no li permet de crear porcs.

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

sonatavarius ha escrit:
neus_snitch ha escrit:Ens durem fatal, sonatavarius, però he de reconéixer que en això et done la raó!
XÈ! :wink:
Weno weno, no tant fatal eh!! xDDD K ja m'he disculpat i m'he explicat (mira el tema dels estatuts) Cada cop veig k compartim més coses, neus. D'aki poc ja et podré dir neuetes! xDDD


neuetes... :? :? :? ho dubte, xq en realitat i per desgràcia em dic Mónica... em vaig posar Neus pel personatge del meu FF que més m'agrada i mira, ara se m'ha quedat i se'm fa raro el meu propi nom... :)
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

doncs jo toco el pìano.....
mencanta!! es molt relaxant!!

Avatar de l’usuari
safrerut
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 17
Membre des de: dg. maig 22, 2005 8:30 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: safrerut »

Doncs jo toco el piano , una miiiica la guitarra i una mica l'harmonica.
safrerut l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 04, 2006 7:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

En un pasat llunya vaig toca el :boohoo: xo fa temps k ho vaig deixa, xk era un pal, la professora era una tia borde, k mentre els alumnes tocaven sinflava a menjar pastes i bolleria industrial.
Suposo k com k no parava d renyar-nos :rage: les classes eren molt pesades.

P.D. També he tocatla flauta al cole, i la bateria amb el bateria d'un grup d musica vaig estar tocant durant un temps,xo ara te molta feina, fent gires i no podem mai. :x :x
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

jo toco el piano des de fa sis anys, més o menys, abans tocava amb una orquestra però al gener ho vaig deixar, no m'agradava gens :mrgreen:

fa cinc mesos que toco la guitarra (clàsica) i de moment men surto bastant bé, tot i que en sé mlt poc.

a l'escola toco la flauta però això dels instruments de vent.... mai m'ha apassionat gaire :P
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
lluisa
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:11 pm
Ubicació: Freixinet

Entrada Autor: lluisa »

Jo toco el piano des de fa 9 anys i el violí des de fa 10.
El piano m'encantaaaa, no puc passar sense ell. L'únic problema que tinc és que quan faig concerts o vaig a l'examen em fico moooolt nerviosa i perdo tota l'expressivitat :( . Ara estic fent 3r de grau mig, però en una escola de música normal. Com que només fan fins a 4t de gm, després aniré al conservatori, si puc i passo lexamen :?
I el violí no m'agrada gensss, el toco fatal, desfinu que dona gust i no estudio mai. Es que no m'agrada gens, però gens.
També vaig a una coral i faig llenguatge musical. Ara estic fent harmonia i no m'agrada, és moolt avorrit! Lu d'improvitzar i compondre no és lu meu.

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

Jo toco la guitarra i m'espavilo amb l'elèctrica. Tinc un grup de música (eh "saferut")De petita vaig tocar el piano, però me'n vaig cansar... jo de tota la vida que he fet llenguatje músical i jo també dic que és un rotllo. Improvisar encara m'agrada i cantar m'encanta!!!!!:ballar: I sempre he cantat en una coral, meys aquest any que me'n he desapuntat, però tornaré a cantar...no puc viure sense fer-ho!!!! :P
ccccccccchhhhhhhhaaaaaaaaao!!!!!!!!!!!
Charlotte :juggle:
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Músics

Entrada Autor: Potter_granger »

Jo toco la flauta dolça a l'institut i a l'orquestra de l'institut, a vegades faig de mà esquerra del piano i estic a la coral. M'agrada molt la música, i m'agradaria aprendre travessera. Tinc un amic, que també està a l'orquestra i a la coral, que toca superbé el violí, una vegada, al primer assaig que vam fer marche funebre per la mort d'une marionette, un tema súper complicat (vaig trigar tres mesos a aprendre'l), ell es va quedar sol, va ser l'únic que no es va perdre.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Respon