el so del "mosquito"

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

pots sentir el so del "mosquito"?

37
90%
no
4
10%
 
Vots totals: 41

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Jo en aquet cas el seno fluixet, pero det va fican al cap i es molt molest.... (ho se, soc una sorda, k ksi no el sento, com pot ser?) xDDD
El meu pare tpoc el sent gens... el van posar ahir per les noticies i ua!!! anda que no se sentia....no se si el van posar mes fort o k po... i el meu pare: as sentit algu? i io: dish...
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Avere jo m'estic liant... com sa d'escoltar d'alt l'altaveu??? perque jo depen si que o sento.. i que pitido es?? que representa que es aquesta grabació un clase i possen akest pitido ??????? jo no entenc reeeeeeee! :cry: :cry: :cry:
Ara el tornare a escoltar avere que passa!..

EDITAT:

L'he tornat a escoltar i jo no sento re de re que s'em posi al cap ni pitidos ni re jo sento una tia que s'està rient i coses mouen-se...

PD: Expliqueume millor que soc curteta i no ho entenc.
PD2: M'estic quedant sordaaaaaaaaaaaaaaaa!!NOOOOOOOOOOOOOOOO! :rage:

EDITAT2:

L'he escoltat per 3 vegada i ara si que el sento.. bueno no es re que s'em possi al cap ... es com el pitido aquell que tens quan arribes a casa despres de anar a la discoteca, concerts, bars... i et vas a dormir s'et queda al cap... i això es perque el timpà nesecite 2 hores per parar de vibrar i calmar-se.

EDITAT3:

Waalaaa! S'e le fet al meu parei no escolta res de res ooooowowowow!! :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop:
Auror-TonKs l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 16, 2006 9:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

aqui se seny perfactament:

http://graphics.nytimes.com/packages/au ... NGTONE.mp3

jo el sento perfactameny, és agudíssim, com una punxada.... 8O

chauu

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

L'altre apenes el sentia, però aquest altre es sent clarament, és el piiiiiiiiiiiiiiiip que se sent oi que si??? pk a part daxo no sentu res mes, ara als i fare al meus paras a veure k tals, kin flipe!!! xD :lol: :lol:
Imatge

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

Jo no se valtrus, però jo no el sentu i en tink 14 d'anys, potser al viure en una ciutat sents menys perquè estas acostumat a sentir les ones akestes sonores, ens hi acostumem i donx no les sentim, pero el soroll del moskit i de la mosca kuan se m'apropen si k el sento , es terrorific !!!!

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Jo visc a una ciutat (Mataró) i el sento, però és com un pitido molt agut oi que si?? en el primer no el sento gens i en el segon si és que és el que dic el sento molt bé, i adamés em fa mal el cap... i ho he de sentir, perquè tinc 14 anys...
Imatge

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Argh... es sent molt fort, pero el ke pasa, es ke si hji ha soroll, no ho notes... i en una classe... un xiulet aixi, es casi inaudible... i menys als profes ke han d'estar concentrats explicant... pero els alumnes... ke pasem dellls, els sentim XD Bé, es nomes pel soroll de fons ke hi hagi... PEr cet, on el puk conseguir pel mbl?
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Amb el segon link si que el sento perfectament (amb el primer em semblava sentir-ho però no massa). Això, li-kiow, de que no el sents perquè vius en una ciutat no és cap motiu jo visc a Barcelona i per la tarda sempre sento, des de casa, el soroll dels cotxes i camions, i el sento molt bé (el soroll del link) i tinc 3 anys més que tu.

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

aMB EL segon si k ho he sentit !!! Vaig a vore si identifike eixe sonit al primer .... :cry: es vritat es molt agut!!! kina nota sera??? Jo aposte a k es un si!!! (em fan mal els oits jo pnsava k no era vritat) Ps es util pro no es gens bnik tirar a la gent d'un lloc aixi!!! :roll:
AURAA!!

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Ala, un altre però aquest no cal descargar-lo, per si a algu li feia mandra descargar-se'l i sentir-ho, aqui el té:

So del "mosquito" sense descarregar.

Una pregunta, em sembla que no es pot fer a fòrums, però a altres zones d'una propia web si, com es fa per posar el video a la web, en vers de posar la url?
Imatge

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Lo de la pregunta... No ho se :lol: , pero jo pregunto: com ho has fet per posar, en comptes de la URL, el nom?¿, feia temps ke ho volia preguntar ;) ...

Lo del moskito: al 1r nomes sentia soroll com d'un bar, dones cridant, i cops... al 2n el sentia pro molt fluixet, encara ke ara em fa mal el cap :roll: I el 3r... una barreja dels dos: el soroll com de bar i el so, pro fluixet... Estic sorda 8O ?¿

Pd: òstia, em fa un mal el cap :P ...

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

déu meu, quina rallada de so!! M'ha entrat un mal de cap... I això que se sent com gent parlant, què és? Puff, això taladra, eh?
Després ho faré a algú més gran, a veure si ho sent!

Horcrux... has probat de treure't els cabells de davant les orelles, abans d'escoltar-ho? :lol: (és conya... :wink: )
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
kk_xû_black
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:10 pm
Nom: Menxa
Rang: Sawyer
Ubicació: Cardona bonica, Cardona estimada, ets preuada joia, miroia del veinat...
Contacta:

Entrada Autor: kk_xû_black »

roni ha escrit:Argh... es sent molt fort, pero el ke pasa, es ke si hji ha soroll, no ho notes... i en una classe... un xiulet aixi, es casi inaudible... i menys als profes ke han d'estar concentrats explicant... pero els alumnes... ke pasem dellls, els sentim XD Bé, es nomes pel soroll de fons ke hi hagi... PEr cet, on el puk conseguir pel mbl?
Si tens un cable pel mòbil... t'ho baixes (com a aquí), el passes al mòbil i ja està... bé jo tinc un USB per bluetooth que no cal cap cable pel pc, i serveix per tooots els mòbils amb bluetooth... em va costar entre 10 i 20 € (no me'n recordo, em sembla que 17 però potser ara mateix et dic una bestiesa) i em funciona molt bé.
Al voltant d'aquest castell
farem una gran sardana
estrenyent-nos fort les mans
per fer-la més catalana!
I direm Cardona aimada,
que serà sempre estimada...
http://www.fotolog.com/lerdolandia

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

charlotte evans ha escrit:Lo de la pregunta... No ho se :lol: , pero jo pregunto: com ho has fet per posar, en comptes de la URL, el nom?¿, feia temps ke ho volia preguntar ;) ...

Es fa així:
Poses:

(aqui poses les paraules que vols que es vegin)


Si no ho as entés dis-mo.
Imatge

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

El segon k heu penat, el sent tohom!!!
Com a minim me mare, i el meu tiet, k tenen bastant mes d vint anys!!!

Xo el primer si k no el sentia ningu exepte jo i me germana, tot i k te 20 anys i 9 dies (crec) :lol: :lol:
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Respon