Capítols fan fictions

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
anni
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 167
Membre des de: ds. des. 24, 2005 7:44 pm
Ubicació: dons davant del meu ordinador
Contacta:

Entrada Autor: anni »

a mi em sembla per fecte aixo de allergar els capis...pero es k normalment no em surt mes dun pagina i si mocupa dos es un miracle... es poden fer capitols de 1 pagina i mitja??? si no ja els allargare...
-Però havien guanyat amb justícia...Fins i tot el Roure o reconeix
-¿I on és?- va preguntar en harry que de sobte s'havia adonat que no hi era
-A la dutxa- va dir en Fred- Em sembla que es vol ofegar

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Bé, aquest tema va fer el seu efecte i me n'alegro moltíssim!
Malauradament sempre hi ha qui s'anima a fer una ff... i abans de començar no es passa per l'apartat fan fictions del fòrum... això no és lo que importa, el que importa de debò és que t'escriuen capítols de 15 línies... els esborres i quan veus que l'han tornat a penjar... ho han fet amb la lletra més gran que es pot i en negreta! :o

Que no sóc tontaaaa! :|
Amb lo de la llargària no vull dir que em feu la lletra gran... si és així acabaran esborrats els capítols i no me'ls pengeu cinc vegades! :roll:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

hOME, JO AIXÒ DE TRES PAGINES DE WORD HO TROBO UNA KICA EXAGERAT. (perdó per les majuscules). jo normalment els intento fer d'una pagina i mitja de llatrg, eencara que posi prous espais... no se , però a mi aaixò de no posar capis cada cinc minuts... a veure, jo, ara, he acnoseguit el guió de la pel·licula Vhicago, per`que estic fent una ff-musical amb ell... son 136 pàgines de word... i tann sols es canviar algunes frases i c'est finî, així que... penso que mes que fer això de penjar capis cada cinc minuts no, però podriem fer que tan sols poguessim penjar dos capis al dia (deixar més als malalts), o alguna cosa per l'estil, que us pareix??

Massa>>> :mrgreen:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Jo estic fent UNA Fan Fic (primicia!!! No ho sabia ningú :o !!! Weno, la Charlotte; jo no xD, la Lun@ xD) i porto 6 pagines en 4 capitols... aixo fa una mitjana de... ara mateix no ho se contar xD(aix les mates :P) pro mes d'una pagina i mitja per capitol, alguns mes llargs i alguns mes curts.

Creieu ke està bé? Em sembla ke si, jo vex, al full de Word, molta lletra... em sembla ke es suficient, sino quan la penji i creieu ke es poc, afegeixo coses, no faig la lletra mes gran :lol: (ke mira ke "pedazo idea" han tingut xD)

pd: jo em pensava ke era LA Fan Fic (per aixo UNA FF), pero vaig veure ke deieu EL Fan Fic... po keda millor LA, no :| ? A mi em sembla ke si... jo també diré LA Fan Fic :mrgreen:

Pd 2: no hos emocioneu amb la primicia, ke la Fan Fic trigarà a arribar, se m'acaben les idees, no te ni nom xD!!!

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

TOt depen charlotte
primer de la lletra en el WOrd , la predeterminada en la web es Arial 9 si tu escrius en el Word en Times New ROman 12 la diferencia poden arribar de una pagina amb que es veura

I si ho fas amb una lletra mes petita ,en menys espai al Word hauras escrit mes

Despres del que hagis escrit si esrius paragrafs de quatre linees es diferent al dialeg , en el que les 15 linees serien virtuals

Segons aixo si la teva pagina i mitja es mes "compacta" no tenen per que llevar-t'ho

PD: Getta si poso dos "trossos" en un dia , i els dos tenen mes de dues pagines i mitja a la Web , els tindria que ajuntar
Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Solysg ha escrit:Getta si poso dos "trossos" en un dia , i els dos tenen mes de dues pagines i mitja a la Web , els tindria que ajuntar
No sóc la Getta, però ja et responc jo. Ella es refereix a algunes ffs que en un sol dia pengen vario trossos però que amb prou feines arriben a una pàgina del word. En le teu cas no hi ha cap problema, pots continuar penjant dos trossos en un dia.

PD: M'equivoco Getta?

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Doncs no, jo tampoc sóc la Getta, com es de suposar, no? Pero també sóc moderador de fics, i suposo ke també puc contestar, no? XD Bé, el ke jo penso, es que si els capitols son suficientment llargs, en pots penjar en un mateix dia els ke necessitis, tampoc cal passar-se, però si que en pots penjar 2 o 3, pero sempre, respectant les normes de fer-los mes o menys llarguets XD

Bé, si els capitols son molt curtets, es normal ke s'ajuntin, ok? XD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

La Getta sóc jo!!! xDDD
Què és això tots fent de Getta? :P
Doncs no cal que respongui... l'Albert i el Roger no s'equivoquen i ho han deixat tot ben claret! Oh quines vacances! Fan la feia per mi! :mrgreen:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Solysg ha escrit:TOt depen charlotte
primer de la lletra en el WOrd , la predeterminada en la web es Arial 9 si tu escrius en el Word en Times New ROman 12 la diferencia poden arribar de una pagina amb que es veura
I si ho fas amb una lletra mes petita ,en menys espai al Word hauras escrit mes
Despres del que hagis escrit si esrius paragrafs de quatre linees es diferent al dialeg , en el que les 15 linees serien virtuals
Segons aixo si la teva pagina i mitja es mes "compacta" no tenen per que llevar-t'ho
La ke jo faig es Comic sans 12. I de moment hi ha poc dialeg, menys en algun troç, la majoria son "parrafos" (com es diu en català?¿ Parrafus¿? xD). Jo ho veig força admisible, he vist algunes ke sembla ke facin menys, em semble ke si ke "dona la talla" :P

Pd: Getta, vigila ke et treuen l'identitat :lol: !!!

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

A veure, aleshores, de quina llargària mínima han de ser els capítols?
Ho dic perque ara estic esrivint-ne un i sé que si el faig de 3 pàgines es farà pesat, ni tan sols jo puc fer riure la gent durant 3 inacabables pàgines de word amb una lletra de times new roman 12...
A més, si un capítol són 3 pàgines, i jo en total tinc 5 ff (3 a aquesta pàgina i 2 que no vull que conega més gent dels que ja els coneix) i vull penjar un capítol de cada, que tinc que escriure,15 pàgines? :?
Au cacau!!
xè!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaLovegood92
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dt. abr. 25, 2006 9:16 pm
Nom: Marina
Rang: Happycargoleraa(8)
Ubicació: Amagada a Hospitalet entre delinqüents assassins xD
Contacta:

Entrada Autor: LunaLovegood92 »

eiiis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jo volia fer una pregunta, encara que se ke no hi te gaire a veure... hi ha un limit de capitols en UNA (xD) FF o en pots fer tots els ke set rotin? gracies!
Si et vols acargolar
i en un no res ser un anormal
vine a l'Hospitalet
i ho aconseguiràs en un momentet
=D

http://www.fotolog.com/Lunn_2
http://www.fotolog.com/ballem

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

LunaLovegood92 ha escrit:eiiis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jo volia fer una pregunta, encara que se ke no hi te gaire a veure... hi ha un limit de capitols en UNA (xD) FF o en pots fer tots els ke set rotin? gracies!
Bah, pregunta tonta, només fa falta mirar el ranking... a veure si se't rota en una super rotonda rotada girar a l'esquerra gires a l'esquerra i si se't rota estampar-te contra un mur t'hi estampes... xD
A veure, carda (m'encanta, rotar, cardar...) tots els capis que vulguis, hi ha algunES (jejeje...) FF amb 70 entrades i algunes que es paren a les 14... el que si que no facis és penjar capis el mateix dia i curts, que per altra banda la gent fa i ja tornem on érem... (volver a empezar... otra vez! xD) res, capítols llargs i pim pam, els que tu vulguis i a vivir la vida! :wink:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

charlotte evans ha escrit:
Solysg ha escrit:TOt depen charlotte
primer de la lletra en el WOrd , la predeterminada en la web es Arial 9 si tu escrius en el Word en Times New ROman 12 la diferencia poden arribar de una pagina amb que es veura
I si ho fas amb una lletra mes petita ,en menys espai al Word hauras escrit mes
Despres del que hagis escrit si esrius paragrafs de quatre linees es diferent al dialeg , en el que les 15 linees serien virtuals
Segons aixo si la teva pagina i mitja es mes "compacta" no tenen per que llevar-t'ho
La ke jo faig es Comic sans 12. I de moment hi ha poc dialeg, menys en algun troç, la majoria son "parrafos" (com es diu en català?¿ Parrafus¿? xD). Jo ho veig força admisible, he vist algunes ke sembla ke facin menys, em semble ke si ke "dona la talla" :P

Pd: Getta, vigila ke et treuen l'identitat :lol: !!!
(paràgrafs xDDD)

Bé, a mi ja m'ho dius (getta) al mateix comentari xDDD
jo ja sé que no els faig molt llargs, pero ho intento... (tampoc en tinc tants, ehem...) i be, trobu perfecte que es prohhibeixin els capis massa curts, (ja ja i jo k? xDDD)
Pero una introduccio curta si k puc, no??? (vaig posa k era NECESSARIA) ja que al primer capi ja em van preguntar sobre un aspecte k definia a la introduccio.

PD/ Necessitem el llibre "com fer contents als moderadors" xDDD
Be, no menrotllo mes....

APA SIAAAU

Laia
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

neus_snitch ha escrit:A veure, aleshores, de quina llargària mínima han de ser els capítols?
Ho dic perque ara estic esrivint-ne un i sé que si el faig de 3 pàgines es farà pesat, ni tan sols jo puc fer riure la gent durant 3 inacabables pàgines de word amb una lletra de times new roman 12...
A més, si un capítol són 3 pàgines, i jo en total tinc 5 ff (3 a aquesta pàgina i 2 que no vull que conega més gent dels que ja els coneix) i vull penjar un capítol de cada, que tinc que escriure,15 pàgines? :?
Au cacau!!
xè!

Em cite a mi mateixa per veure si així em contesta algú, perque hi ha 2 ó 3 respostes darrere el meu post i no em fa cas ni el retor... :cry:
Vingaaaaaaa que vull penjar un capítol de Maeres en París!!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Vale, vale, no ens estressem, que estem de vacances... jo en teoria estic fent vaga però com que el Roger és una mica vago també ja veig que he de respondre jo... :P Pas per pas! Poc a poc i amb bona lletra! (ai k mona, això m'ho deien de petita... vale, tornem a la realitat... :mrgreen: )

Lia, la introducció com pots veure ja no te la vaig tocar, és normal que sigui curta. Sobre aquest llibre... buf seria la canya, el que passa és que la gent faria com ara... entra per una orella lalala i surt per l'altre! clap clap clap! xD (m'acabo de llevar, per si noteu que no sóc jo del tot... :wink: ) en fi... xD Em treuen la identita quan volen, sí... :lol:

Neuseta, carinyo, que ningú t'escolta! xD A veure... no és que quedéssim en una cosa concreta però... a veure, que si que seria convenient entre dues pàgines i mitja i tres de Word. No ho facis tot de cop, dona! Escrius uan miqueta i el dia següent escrius un altre poc... i tu pots fer riure a qualsevol, maca, en una paraula o en cinquanta mil! :mrgreen:
SEMPRE ACLEE!

Respon