Celebració de l'aniversari de la reina

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Entrada Autor: li-kiow »

Però k això no és de la cinquena pel·lícula! xD :wink:
això es del video que fan a la reina que no i te res a veure!
"De mano de WB, nos llega nueva información sobre el corto que se proyectará en el cumpleaños de la reina de Inglaterra. En un guión no escrito por JK Rowling, el trio y Neville le recomendarán a los guardian del Palacio un hechizo anti-ladrones."

Imatge
això es un poster de la cinquena :p
[/url]

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

El psoter aquest ja l'he vist en un altre tema del fòrum, en el qual vaig dir que no crec que sigui l'oficial.

Sobre les fotos, que voleu que us digui per lo que han ensenyat, per mi com si no les ahgués vist. I si, com diu la li-kiow, no són de la 5a peli, sinó del video que li preparan a la reina, no ens podem fiar de com surten en aquestes fotos.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

Finalpotter ha escrit:El psoter aquest ja l'he vist en un altre tema del fòrum, en el qual vaig dir que no crec que sigui l'oficial.

Sobre les fotos, que voleu que us digui per lo que han ensenyat, per mi com si no les ahgués vist. I si, com diu la li-kiow, no són de la 5a peli, sinó del video que li preparan a la reina, no ens podem fiar de com surten en aquestes fotos.
si,ja t'entenc.Però és de supossar,que si el video aquet,és d'ara,i la peli,també la están rodant ara,el look,que tenen al video,és el mateix que tenen a la pel.lícula,no?,al menys seria el més lògic.
Un altre tema seria que el video estigués gravat,en un d'aquells interval de temps que hi ha entre peli i peli.
I el poster ,home ,el look de Harry si que pareix el de la cinquena pel.lícula,ja es veurá.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Tinc previst de posar una de les meves "noti-resum", per fer-vos una idea de com va el rodatge, i posar fotos.
A veure quan ho faig. ^^'

Per cert, ara crec que té cabell del Harry que m'imaginava, li falta una mica més de remolinos... Però ara té menys cara Harry que de normal. :roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

Quin tallat de cabells tan radical!!! Jajajaja, a vere, ni tan llarg kom a la 4a peli, ni tan curt kom aki!!!! K passa? k li akaben d paga el sou de las primera peli i li ha fet tanta ilusio k a nat a kan llongueras o k?
Vaia teeeeela, k feo....espero k li kreixin namika els kabells x la 5a peli...espero k axo nu+ sigui x laniversari de la reina de UK... kin horror!!

PD: tot i k si u pensem b, amb lu baixet k es, i lu k sa engreixat (k passa, k no kreix + amun o k?), el cabell "llarg" k portava, li kdava fatal, el feia + baixet i + gordu. Putse ara l'estilitzarà...no s'ha de perdre mai l'esperança...
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Babum! El nou pentinat és oficial, clar! I si bé el cartell aquest no ho és, sí que va fer-se com a "promo teaser" de la pel·li pel NY Licensing Show...

http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=23658

El curt de la Reina, per tant, el van rodar els actors com un extra, per fer-li el regalet? A sobre que la dona no paga un duro i viu pel morro, en ple rodatge d'una superproducció s'aturen i li dediquen un curt! Quina sort, això de la monarquia!

En tot cas, el nou pentinat trobo que és un salt massa bèstia. Sóc de l'opinió que calia tallar una mica el cabell, però que és massa el que li han fet! En tot cas, el poc que es veu d'en Ron em satisfà més; li han arreglat allò tan deixat que duia, i la veritat és que és "lògic" tenint en compte que van a un centre súper-elitista i tal, si no no s'entendria que els deixessin anar amb aquelles grenyes!

:-P

Ja friso per la nova pel·li! Iupi!
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
HèctorPotter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 35
Membre des de: dg. oct. 16, 2005 8:02 pm
Ubicació: Omnipresent: Gran Line, Terra Mitja, Terramar, Alagaësia, Olimp, Hogwarts i Sta Coloma de Gramenet!
Contacta:

Entrada Autor: HèctorPotter »

Doncs nuse, jo crec k es veia millor amb els cabells llargs :? ... Si us hi fixeu a les primeres fotos el Ron tambe sha cambiat el cabell, el te com a les primeres pelis, pro tirat capa un canto dl front.
Ja magradaria a mi fer un curt com akest, kin morro no la reina?
Wenu la kuestio eske tinc moltes ganes de ke surti ja la peliiii!!!!

PD: per cert, als cartells danunci del dvd de hp4 (ja fa un temps) a sota hi posava k es sortejaven viatges per anar a veure el rodatge de la 5a peli, algu en sap alguna cosa?? siusplau digueu-ho. Eske vaig mirar dins lestoig dl DVD, vaig preguntar a la botiga i res...
Imatge

I SI CALLES LA BOCA?

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Queda malament i tot el nou tallat... wa que mes dona, la peli mai a sigut molt fidel al llibre... vaia un curt-metratge, que deixin en pau la reina, que ja te prous regals, i que acavin el 1r trailer... que al igual que la pelicula friso per veurel. Unes imatges de com rodaven una escena al tàmesis (riu que pasa per londres):

Imatge

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Si voleu veure el video regalet que li han fet a la reina aquí el teniu i de pas us poso unes quantes fotos del sarau que han montat a la festeta de la reina on surten en Harry, Ron, Hermi, Neville i la mateixa Rowling (que es veu que li han fet llegir un tros del sisè llibre :P) :wink:

En Ron li ha tocat el lloc d'honor, just davant la reina que fa una cara de passar-s'ho d'allò més bé :lol: :lol: :lol:

Imatge
Imatge
Imatge

PD: Per qui no acabi de pillar de què va el video, resum ràpid: els tres protes reben una carta del primer ministre que els hi demana ajuda perquè han robat el bolso de la reina on tenia guardat el discurs que havia de fer a la festa del seu aniversari ( :roll: ) Total, que en Harry decideix provar amb l'encanteri Accio (en català no m'enrecordo com es diu :oops: ) però com que el palau cau molt lluny, acaben només apareixent bolsos perduts de l'àvia d'en Neville :lol: :lol: I al final decideixen contestar la carta explicant l'encanteri i que el facin tots els nens que hi ha allà al palau :roll: :roll:

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Oh que bé. Ja he vist el video. Gràcies Padfoot. Per cert. Us heu fixat en un home que hi ha a la primera fotu que has pusat que esta empanat i amb les ulleres al nas? XD Qui deu ser...Ara perquè sigui un famòs politic i l'hem pillat aqui.

PD: A en Ron i a l'Hermione sempre els vec molt juntets. Em fa una ràbia, XD :? Fins un altre! :P

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

guaaaa!!!
el Harry està lletgissim amb aquest pentinat!!! i ara se li veu més una cara d'adult. I amb aquests cabells tant curts i enganxats a la cara no m'agrada gens. :( decepció :cry:
per cert, gràcies Padfoot! m'ha agradat tornar a veure el Ron i l'Hermione. amb el Harry tan canviat la pelicula ya no serà lu que m'esperava, i teniu raó, cada vegada fan la peli més diferent del llibre. :o
apa cuideu-vos i no us moriu d'impaciència mentres esperem la 5ena peli i el 7è llibre :mrgreen:
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Una altra foto de la Rowling :P

Imatge
Padfoot l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 26, 2006 1:46 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

EL video només el sé d'escriure amb una paraula: patètic. Sobre els personatges 8com ja s'ha dit abans) l'Hermione i el Ron molt semblants a com ara, el Harry un canvi que, pel meu gust, massa radical, podrien haver fet un entremig, ni tan curt ni tan llarg com a la quarta.

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Si, jo del video, no se, le trobat com cutre. Perquè actuaven diferent, com malament. I asobre estava gravat com molt raros els planos. I heu vist l'habitació? Amb paperets de flors amb conills. No se si es perquè no estava traduit o que pero els he notat actuan bastant malament. En Ron i l'Hermione encara estan bé. Pero en Harry amb aquest cabell! XD
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Larongyea ha escrit:I heu vist l'habitació? Amb paperets de flors amb conills.
Era la sala comuna de Gryffindor... En totes les pel·lis ha estat així...

Doncs sí, força cutre el vídeo, però què voleu... :roll: Aquests vídeos ja solen ser així...
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Bloquejat