Memòries d'Idhun

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Quin personatge t'ha agradat més?

Victoria
5
9%
Jack
26
46%
Kirstash
16
29%
Alsan
4
7%
Shail
3
5%
Allegra
2
4%
Gerde
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 56

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Un petit recull de notícies:

El 16 de juny la Gallego va acabar d'escriure l'últim llibre de la trilogia; Memòries d'Idhun: El Panteó. Si l'impresió i el format del llibre és el mateix que en Tríada el llibre tindrà 921 pàgines (en la versió castellana), un 23% més.

La Gallego ha tornat a fer un trivial per tal que intentem endevinar qui diu cada frase (segueix el mateix estil que l'anterior), amb algunes d'interessant. Jo n'he encertat 7, no és gaire difícil.

El dia 1 de juliol, la Gallego firmarà llibres a València, concretament a l'Abacus (Galeria Comercial D. Juan de Austria, nº 4) a les 6 de la tarda, els que viviu allà o us va bé anar, ja sabeu. La firma aquesta no es fa per cap motiu en concret:
Laura Gallego, en el seu fòrum ha escrit:aprovechando que vivo en Valencia, vamos a organizar un par de firmillas por aquí con motivo de la nueva edición, puesto que no me cuesta nada desplazarme una tarde a algúna librería de Valencia, o alrededores.
Totes aquestes notícies les he tret de [url=http://www.idhun.net/] Idhun.net[/quote]

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

surtirà al 14 d'octubre??? 8O
wowowo fa mol tems q espero akest llibre!!! :mrgreen: :mrgreen: x fi pudre sabe com s'acaba tot!!!! :lol: :lol:
ya tik impacient x llegir-lo.
x cert, el Jack es el millo!! :wink:
i x els q no hagueu llegit akests llibres, feu-ho ja! son la repera :wink:
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

jo encara no me l'he llegit, pero ja le demanat a la llibreria... i pel que dieu sembla
estar molt be... :roll: m'han explicat que es tipu narnia, si es aixi segurament
m'agradara.
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Si hi ha algu que estigui impacient per llegir l'últim a partir d'avui en algunes llibreries es pot trobar, totalment gratis, un fulletó amb les primeres vuit pàgines del primer capítol. A veure si ho aconsegueixo abans que s'esgotin.

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

memòries d'idhun

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

Gràcies a aquest tema , amb la curiositat que em vau deixar el cos, per Sant Jordi em vaig comprar la 1º i la 2º part de memòries d'idhun. fa tan sols 10 minuts que m'he acabat la 1º part, i no m'hi arrepenteixo gens d'averme'l comprat...es lo millor que he comprat en anys ( després que harry potter clar!! 8) ). Jo ja me'l imaginava com aquells llibres típics que penses: avera quan s'acaba... pero m'equivocava i molt!!
Aquesta nit començare la 2º part i estic impacient per comprarme la 3º el 14 de octubre...
GRACIES !!!
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

Això de les 8 pàgines...és només a les llibreries que diu ho és a gairebé totes? Es què aviam, m'agradaria molt llegir-les però si me n'he d'anar a les llibreries que diu, potser ho deixo córrer... :roll:
Per sert, jennifer, m'en alegro que t'hagi agradat el llibre! Jo crec que és dels més bons juntament amb Eragon i (evidentment) Harry Potter!! (pel meu gust)
Charlotte
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Lun@, que jo sapiga només és en aquestes llibreries, tot i que ho veig estrany. Jennifer, estic d'acord amb la Lun@ són uns llibres molt bons (les tres sagues que ha esmentat) que els rwecomano a tothom.

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

Finalpotter, merci per dir-ho!! Si hi vaig (aprofitant les vacanses) i les aconsegueixo... ja diré de què van... O ja les penjaré!! :)
(No sé cm ocupar les quatre línies... es que hi ha respostes que no ocupen gaire per molt que vulguis...) :roll:
Charlotte (almenys ja les he fet... :wink: )
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Pels que no ho heu aconseguit (i pels que si) [url=http://www.memoriasdeidhun.com/triada/idhun.htm]des d'aqui[url] podeu baixar-vos una versió extesa de la que s'ofereix (si es que encara queden exemplars) a les llibreries d'aquella llista. Encara no ho he llegit, quan ho hagi fet ja us diré que em sembla.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Des d'aquí la podreu trobar millor que des de la pàgina oficial. L'he baixada i l'he posat en una web meva, o sigui que és del tot recomanable :P

http://es.geocities.com/mrc2407/SM_EXTRACTO_PANTEON.doc

Si voleu, podeu posar comentaris aquí (aquesta web TAMBÉ és meva... és la 3a, ja :P ):

http://mrc2407.foros.ws/viewtopic.php?t=29

Avatar de l’usuari
marina_fcbarcelona
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 8:09 pm
Ubicació: BABYLON
Contacta:

Re: Memòries d'Idhun

Entrada Autor: marina_fcbarcelona »

Recomano k us el llegiu en castellà ja k aixi esta escrit i sempre es millor ja k a vegades les traduccions catalanes son molt pesades (exemple: el hòbbit) pero harry potter es molt millor en catala jeeje!. :wink: :wink:

llegiu m. d'idhun esta mol be i té morbu.

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

Jo m legit tots dos llibres d memories d idhun i en jak es un personatge molt ven trobat.

Po el segon libre ha sigut el k m a agradat mes jo llegeixu molt i akests llibres man agradat molt.

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Memòries d'Idhun

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

M'encanta memòries d'idhun! no m'he llegit els comentaris perquè ara mateix m'estic llegint el 3r, i no he votat el meu personatge preferit, perquè n'he tingut un per a cada llibre. Al primer llibre el Kirtash de molt! des de que era un assassí sense cap mena de sentiments (aquí m'encantava lo fred que era, era lo màxim) i quan va començar amb la victoria, les cites d'amagat i tot també m'encantava. En el segon llibre em va encantar la Zaizei (s'escriu així?) m'encantaria poder fer una foto de com me la imagino, m'encanta, i és molt bona persona, m'encanta la seva història amb el Shail. Ara, en el 3, el meu preferit és el Shail, té molt bon cor.

Malgrat tot, Harry Potter és infinitament millor!
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Memòries d'Idhun

Entrada Autor: kumi »

Jo mels vaig anar llegint a mida que sortien, i quan la Laura Gallego va venir al meu poble m'els va firmar, va ser taaaan simpàtica...

Personalment, el personatge que més m'agrada és el Kirtash, és tan misteriós. I m'agrada que secobreixi la seva humanitat, que sigui capaç de vèncer al monstre q duu dins per l'amor de la Victòria
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
Clara_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. oct. 30, 2009 3:39 pm
Nom: Clara
Rang: Vaga oficial de casa meva
Ubicació: Bromes dels Bruixots Bessons

Re: Memòries d'Idhun

Entrada Autor: Clara_Weasley »

El millor es el Jack, siusplau! La Victoria s'hauria d'haver quedat només amb el Jack, el Kirtash no em cau bé...
:mrgreen:
M'encanta com el Jack li demana perdó a la Victoria al tercer llibre. Es per parar de llegir, aixecar el cap i fer un: Ooooooooooh. Aiiixx, es que es tan mono :ok

Respon