Per on vau descobri la web??

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Per on vau descobri la web??

L’enquesta ha acabat el ds. set. 24, 2005 10:41 am

Pel Google
26
68%
Per Terra
0
No hi ha cap vot
Per Yahoo
0
No hi ha cap vot
Us ho va dir algun amic
6
16%
Per casualitat
6
16%
 
Vots totals: 38

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

Dons a mi... m´ho va comentar un nen i jo hi vaig entrar i l´endamà em diu :"t´ha agradat la web"Jo li dic que si, es posa a riure i em diu:"però si em vaig inventar l´adreça!!" i si, si, se l´havia inventat a "voleo" però existeix de veritat...jaja!!!! Riure
Charlotte
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
Auror-TonKs
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: ds. març 04, 2006 6:57 pm
Ubicació: watashi wa L desu!
Contacta:

Entrada Autor: Auror-TonKs »

Jo la vai coneixe un dia buscant per google i mira em vai topa amb la web i em va agrada molt perque, era l'única important i coneixuda, jejeje i em vaig registrar! I ara soc aqui i seguiré estan. :) :)

I crec que mai l'i he dit al Jomast, que està molt bé la web, i que tots junts treballant aconseguirem una web encara millor i actulitzada, gàcies per els teus primers esforços per tirar aquesta web endavant (perque moltes web's s'esfoncen avans de ser molt coneixudes), per tenir-la completament amb català que això cada vegada costa més, gràcies Jomast.

Un salut!

┼Ø•L•ã•ï•Ä╣ :reverencia:
Imatge

Avatar de l’usuari
Hermi!!¡¡
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 13
Membre des de: dt. març 07, 2006 1:47 pm
Ubicació: :S Catalunya ?

Entrada Autor: Hermi!!¡¡ »

Jo vaig coneixer la web per l'Hpconan
Al forum del 3xl.net.
Allo del : Periodic profetic acutalitzacio diaria !
( encara hi escrius HP Conan?)
L'ultim cop hihavien com unes 200 pags. o +

:lol:
“Te ríes de mí porque soy diferente, y yo me río de ti porque eres igual a los demás”

Avatar de l’usuari
lluisa
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:11 pm
Ubicació: Freixinet

Entrada Autor: lluisa »

jo vaig coneixer la web buscant cines que fessin no se quina pel·lícula de harry potter en català

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

A mi em va donar la direcció una companya per a que veiera els rumors, després em vaig integrar amb el FF, i ara ja em coneixen tots... Per la meua fama de VALENCIANA ROÏN!
(Ja sé que caic molt be a tots, no cal que m'ho dieu)
Au cacau!

XÈ!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

a mi me la van recomenar, primer no vaig escriure casi res, pero
dies mes tard m'hi vaig apuntar...

:reading: :reading: :reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Jo un dia vax posa l buscado Harry potter i en l d catala l prime va se Harrypottercat mu vax mirar i despres d mig any mi vax apuntar. :)
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
uri bel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 76
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 2:47 pm
Ubicació: granolleig

Entrada Autor: uri bel »

Jo alguna vegada l'havia vist pel google, i hi havia entrat po no m'hi vaig registrar. Per sort, una amiga meva (la Hermione ^^) me la va dir i, dsps d'haver insistit molt, em vaig registrar. Men alegru d'haver-m'hi registrat, pk aixi he conegut gent meravellosa :lol: i m'hu he passat molt b. (tot i que encara nu he nat a cap kdada, a la proxima vinc ^^)

Wnu, dewww
She makes me feel like a kid in a candy shop

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Dons jo no se si ho he dit, dec haver votat perke em surten les barres, po no recordo si vaig escriure res, em sembla ke no :roll: ...

Dons ho dic ara :mrgreen: !!! Jo anava un dia tan tranquilament pel Google buscant pagines d'Hp, i tot em sortia en angles i jo - Vale, nem bee :) ! Vaja, ke no entenia res :lol: ... Tambe hi havia alguna en castellà, pro no em feia el pes. Aixi ke vaig posar cerca avnçada, Harry Potter i idioma català. Em va sortir akesta, em vaig registrar (no vaig trigar mig any, va ser al moment :P ) i vaig trobar el forum, les secciona, i en resum tota la web =D !!

Emmmm... sembla un conte, no? xD

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

Doncs jo tinc una història... corria l'abril del dos-mil cinc, i jo estava fent el meu esport preferit "surfing for internet", i em poso a pensar en el sisè llibre de Harry Potter... vaig començar a buscar al google, al yahoo,... llavors, per casualitat vaig veure a no-sé-on una cosa que posava "Harry Potter i el príncep Mestís" o una cosa per l'estil, d'una tal LunaBlack_Lovegood i vaig llegir-me'l... llavors vaig llegir a un capitol que era una fanfiction, i que necessitava registrar-me per poder escriu-re, però sóc tan curt que fins al cap de mig any més no em vaig registrar... mentrestant em passava pel fòrum, llegia els rumors... així que...

GRÀCIES LUNABLACK_LOVEGOOD!!!!!!

Massa>>> :mrgreen:
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

wolas!

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Wenu, jo fa poc que estik aki però vax descobrir aquesta web gràcies a un amic meu que va a la mateixa classe que jo que em va dir que en aquesta web hi havien moltes persones de la meva classe i el meravellós còmic del Harry Potra, i jo un dia hi vaig voler anar-hi i m'hi vax registrar... :P :P :P

Fins ara...bé bé
:wink:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Jo la vaig descobrir per casualitat un dia que m'aburria molt i molt... vaig posar al google Harry Potter i em van sortir moltes pàgines però vaig entrar a aquesta i estic encantada d'haver-ho fet! La veritat és que ja m'havien parlat d'aquesta web cap allà al 2004 però no hi havia entrat, ara em sap greu no haver-ho fet més aviat...xD

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Jo igual que l'Ismene. Ho vaig buscar en el google i em va agradar sobretot lo de Mirall de Gised i bueno. Al cap de molt temps m'he registrat, esque em feia por :o XDD :mrgreen: . I com que soc catalana i m'he sentia bé amb la web en català en general doncs mira ara hi estic sempre. Jo li he acosellat a una amiga meva
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

BliShAm ha escrit:
Jomura ha escrit:Fuas! jo ja no ho recordu jo vaig comensar quan tot era un forum, nomes existia el forum jaja quins temps aquells...
Que jo recordi no és que només existís el fòrum, sinó que anaven per separat... Put* fòrum de miarroba ¬¬ El vaig odiar tant. L'han borrat, ja, oi? :___

Farà uns anyets, també, tres o així, crec que vaig buscar pel google (terra passà de moda i crec que l'única que utilitza yahoo és ma germana i per pura mania u_u) rumors sobre el 5è llibre i vaig donar amb la web. Uns mesos més tard vaig registrar-me al fòrum (al prinicpi vaig tenir problemes per fer-ho :/ pel servidor i blablabla).

Quina nostàlgia :_

Jommie ha escrit:
A mi m'ho va dir un malparit.
xDDDDD




PD: Conan SPAMMER! :*
Sí i em vas dir a mi que havies descobert aquesta web, jo em vaig connectar i em vaig registrar al fòrum vell, al de miarroba fa 3 anys crec. (com passa el temps... :( ) :wink:

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Per uns deures

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

doncs jo buscava una imatge per uns deures, vaig buscar la hedwick un moment pq em feia gràcia i em va sortir la secció personatges de la web, desprès la web em va agradar, vaig preguntar al meu pare si m'hi podia registrar, va dir que si i m'hi vaig registrar.
*Luna Lovegood* l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 06, 2008 8:36 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

Bloquejat