Nip/Tuck

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Qui és l'escultor?

Dr. Sean McNamara
0
No hi ha cap vot
Dr. Christian Troy
1
13%
Dr. Quentin Costa
5
63%
Matt McNamara
2
25%
Kimberly Henry
0
No hi ha cap vot
Julia McNamara
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 8

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Nip/Tuck

Entrada Autor: Uriel Michaels »

No se si hi ha un tema de Nip / Tuck obert, crec que no...

Qui creieu que és l'escultor?

Jo crec que és el Quentin, és un drogata i un putero(perdó x l'expressió, xo és q és la veritat...), fijo que és ell!!

Vosaltres direu!

Chauu

He posat tots els personatjes pricipals, homes i dones.[/b]

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

jo ,em decantava més per Julia,però no se.No és un home l'Escultor?.
És que no estic segura,perque no ho puc veure sempre que ho fan,però ,no va violar un cop al Dr. Troy?
Per això s'ha de ser un home ,no? No se ,no se.

Ely.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dj. oct. 27, 2005 8:24 pm
Ubicació: algun lloc de per alla

Entrada Autor: Ely. »

ui ui l'escultor.........
jo tmb em decanto pel Quentin es molt possible que sigui ell!!! wenu no mol pussible no u he pensat millor i fijo k u es!!!!
com diu la luna lovegood : drogata i putero XDDDDD
apa chao!!!! que vagi mol b!
La mare acabava de treure el mocador.
-Ron tens alguna cosa al nas
-Mare ! Prou !!!
-aha ! ¿El petit roneió té alguna cosa al nassarró ? va dir un dels bessons.

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Uo, uo, uo! Un tema de nip tuck!! Amb el que m'agrada a mi :P
Jo també voto per en Quentin, per les raons que has dit, però potser l'escultor és una persona més secundària... ni idea.
Per cert, vau veure el capítol d'ahir? Ka fort! La Kimberly el deixa allà a l'Església plantaaaaaaat! Oh, my god. Però s'ho mereix. xD
I la "nòvia" d'en Matt? xD Que rareta la noia.. i el seu pare :o
Wenu, que a part de l'escultor, comenteu també la sèrie, no? :wink:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Sisisi!!
i quan estàn el Sean i el Christian tastant pastissos i la venedora els hi diu q son la parella + ben avinguda q ha vist, i llavors ells dos es començen a fer cariñitus :lol: ??XDDDD jajjajja em vaig riure mol...XD

Ah, i estic segurissima de que la Kimberly no s'ha anat pel seu propi peu.
Estic segura que l'escultor l'ha segrestat, xk primer la porta s'obre i no hi ha ningú a darrere, i la Kimberly diu:
- Sisi, ara surto.
Llavors, la kimberly sabia que SI podia i volia casar-se...

Tinc un espòiler dels futurs episodis, si voleu que el posi...
Chau

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Ja veus xD Que bo lo de que la dona els diu que en Christian i en Sean són la parella més enamorada que ha vist xD xD em vaig petar!
Oooooh.. potser sí que és tal i com ho has dit, que l'ha segrestada l'escultor. Jo com que estava a l'ordinador i mirant la tele a la vegada... això se'm a escapar. Qui sap.
I nooooooo!! No diguis spoilers!! :P Ho vull veure jo, que si no després no té gràcia ^^
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gEmMy

Entrada Autor: gEmMy »

una pregunta, què és això?? Esque vaig veient algo de Nip Tuck o no se que i no tinc ni idea de que va... Si algú m'ho pogués dir... Merxiiiii!!!


PD: sorry per les 4 línies, però esque no tinc res més a dir...

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

gEmMy ha escrit:una pregunta, què és això?? Esque vaig veient algo de Nip Tuck o no se que i no tinc ni idea de que va... Si algú m'ho pogués dir... Merxiiiii!!!


PD: sorry per les 4 línies, però esque no tinc res més a dir...
Nip/Tuck és una sèrie que els protagonistes són dos cirurgians plàstics de molt renom als estats units, Christian Troy i Sean McNamara.
Imatge

Operen a gent, es lien amb les pacients(no totes) i a vegades les operacions surten malament, i el pacient mor, entre altres embolics amb la familia.

L'escultor és el nom d'un assasí en sèrie que porta màscara:

Imatge

Mata o mutila a pacients i a altres persones relacionades amb el centre d'estètica McNamara&Troy.

Aquest tema és per saber quì opina la gent que pot ser l'escultor, què, òbviament, és algú conegut (crec)...

Chau!

Avatar de l’usuari
Flippy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 62
Membre des de: dg. feb. 01, 2004 7:00 am
Ubicació: Gurb
Contacta:

Entrada Autor: Flippy »

Oh! Nip/Tuck! juju M'encanta ( ho tinc a la firma :P )

Em va fer molta ràbia perque un diaque estava buscant al google imatges de nip/tuck, em va sortir una foto de l'escultor sense la mascara (no dic qui es, es clar). Ja m'ha tret l'emocio de saber qui es... :cry:

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

Flippy ha escrit:Oh! Nip/Tuck! juju M'encanta ( ho tinc a la firma :P )

Em va fer molta ràbia perque un dia que estava buscant al google imatges de nip/tuck, em va sortir una foto de l'escultor sense la mascara (no dic qui es, es clar). Ja m'ha tret l'emocio de saber qui es... :cry:

si,a mi em passa el mateix.Vaig fer un recerca d'imatges pel Google,i va,i m'ix l'Escultor sense máscara.Ara ja m'ha matat la intriga i l'emoció!
:evil: Aneu amb conte amb això de la recerca d'imatges,perque potser que us emporteu una desagradable sorpresa.A mi m'ha passat més d'un cop.

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Cyllan ha escrit:
Flippy ha escrit:Oh! Nip/Tuck! juju M'encanta ( ho tinc a la firma :P )

Em va fer molta ràbia perque un dia que estava buscant al google imatges de nip/tuck, em va sortir una foto de l'escultor sense la mascara (no dic qui es, es clar). Ja m'ha tret l'emocio de saber qui es... :cry:

si,a mi em passa el mateix.Vaig fer un recerca d'imatges pel Google,i va,i m'ix l'Escultor sense máscara.Ara ja m'ha matat la intriga i l'emoció!
:evil: Aneu amb conte amb això de la recerca d'imatges,perque potser que us emporteu una desagradable sorpresa.A mi m'ha passat més d'un cop.
sip, jo u vai saber cuan vaig buscar les imgs del missatge de dalt... i el pitjor de tot esq vaig trobar un video on es veia l'escultor treient-se la mascara... ToT...

Chau

Avatar de l’usuari
Luna007
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dl. gen. 03, 2005 7:00 am
Nom: Mireia
Ubicació: Castelldefels

Entrada Autor: Luna007 »

algu sap en quin capitol es sap qui es l'escultor?? m'agradaria saber-ho. Jo tmb desgraciadamnt buscant fotos d la serie al google vaig veure qui era l'escultor,igual q la luna lovegood i el flippy. No es q segueixi gaire la serie xro em va fer rabia :evil:




(havia votat l'enquesta abans d veure la foto xro ara ja no dic res)
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Luna007 ha escrit:algu sap en quin capitol es sap qui es l'escultor?? m'agradaria saber-ho. Jo tmb desgraciadamnt buscant fotos d la serie al google vaig veure qui era l'escultor,igual q la luna lovegood i el flippy. No es q segueixi gaire la serie xro em va fer rabia :evil:
Luna007, la identitat de l'escultor es desvela a lúltim capítol de la temporada, d'aqui a cinc capítols!! *emoció emoció!!*

Chau

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Uale, jo em pensava que es sabria avui... u_u com que fan tants anuncis de l'escultor cap aquí i cap allà... husss
Així que d'aquí cinc capítols... està bé :P Emoció!!
A veure què passa avui :mrgreen:
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
gullem
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 10:26 pm
Ubicació: Figueres, Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: gullem »

Bé en el capítol d'ahir com ja m'imaginava es va veure el que realment li havia passat a la Kimberly per abandonar en Christian a l'altar xD. Ja he vist que alguns ja s'imaginaven el mateix que jo... :evil:

Respon