Quina és la vostra serie MANGA?

Aquí podeu comentar les vostres sèries d'anime i els vostres mangues preferits.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

Bleach?? :? em sona, no m'enrecorde de que....
Bé no m'he llegit tots els missatges (son 17 pàgines) :P ,però ... algú s'estan llegin un còmic que es diu Aqua??? jo m'he l'estic llegin i està molt bé... :wink:
adeuuuu :)

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Slam Dunk. L'han fet varies vegades, tres diria jo. Al canal K3! Molt bona! (perdoneu per no fer les 4 linies)
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Ely.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dj. oct. 27, 2005 8:24 pm
Ubicació: algun lloc de per alla

Entrada Autor: Ely. »

UTENAAAAAA m'encanta encara que es super raru po m'encanta :heart: (Chu-Chu) :heart: algu mes d'aki li agrada?? wenu tmb magrada Fruits Basket (KYOOOOO!!! XDD) i detectiu conan tmb !!! ii Jeanne la lladre kamikaze...wenu i moltes mes po per mi the best es utena!
apa men vaig dwwwss!!
La mare acabava de treure el mocador.
-Ron tens alguna cosa al nas
-Mare ! Prou !!!
-aha ! ¿El petit roneió té alguna cosa al nassarró ? va dir un dels bessons.

Avatar de l’usuari
Clara_Forcat
M.A.G
M.A.G
Entrades: 307
Membre des de: dj. ago. 07, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Clara_Forcat »

Jo la veritat és que no miro massa manga, de petita m'encantava bola de drac! i em vaig posar tan trista quan van deixar de fer-lo, també m'agradava molt cinturó negre i Conan també força.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

Detectiu Conan, claro que xi, el Shinichi esta molt bo, en Heiji como que ta bien i en Kit Kad, m'encanta...

una pregunta per la gent que es compra el manga de detectiu conan: si mireu a la contraportada per la part de dintre avaix fica 52/54 volum...i la pregunta es: és veritat que nomes queden 2 volmus per acabar la cole... home algun cop lan canviat... i pero no xe perque la cosa es...una mica... uaaa que mola molt vaja.. be doncs si algu ho sap... em faria un favor

una altra pregunta per la gent que tmb es compra el manga de detectiu conan: be suposo que ja sabreuq ue existexen 4 volums de conan en catala..i pregunto... el seu contingut es el mateix que amb el castella pero traduit..?no xe xi me explico.. son els mateixos casos tan en castella com el catala..?
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

buf! moltes de les serie que dieu ,ni em sonen! (será que m'estic fent vella :mrgreen: ) A mi l'animació m'agradava de mes joveneta ,cuan tenia 12-18 anys.Ara soc més de llegir :reading: ,que de tele.
Les series ,en català (en castellà ,és un altra historia),que més m'agradaven eren Conan (no ,el Detectiu,no ,i el Barbar tampoc xD),el nen del futur, El Capitá Harlock , Lamu, Musculman i Cinturó negre.
En castellà, Candy,Candy, ,El misterio de la piedra azul, Jhonny y sus amigos, Caballeros del Zodiaco...
De les actuals,així que em cridin l'atenció,no en se cuasi ninguna.
Mmm..per exemple,Inuyasha i Detectiu Conan,no están mal.

P.D. estava pensant,que cuan miraba series,molts de vosaltres no havieu ni nascut .Ai,que m'agafa la depre. :cry:

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

e.n.bou!! a mi si q m sona!!! vaig esta a punt de descarregar-me-la, pro al final em vai decantar x Full Metal Alchemist :P :mrgreen: m sembla q m cumensare a descarregar Bleach, x veure com pinta...
Full Metal Alchemist ta mu be!!!!! nkara no ha sortit a espanya, pro es veu q al japo va arrassar... :mrgreen: :mrgreen: s la mva prefe, compartin la 1ra posicio am inu-yasha :twisted: el Conan tmb m'agrada mol, pro yuyu hakusho, slam dunk, love hina i sakura li fan la competencia :mrgreen: :P diria q estan tots cinc en segona posicio :twisted: :twisted:
apa siau!!
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
tsubasa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 68
Membre des de: dc. set. 14, 2005 2:00 pm
Contacta:

Entrada Autor: tsubasa »

Hola la serie que mes m'agrada es Tsubasa 8) , encara que també molt Utena de fet tinc tots els comics i e vist la serie mes d'una vegada el que més m'agrda dl anime es el final, es tan estrany... kina es la vostra teoria sobre el q li pasa a l'Utena al final? ske ningu s'enrecorda d'ella...y l'altra la va a buscar....
I'm not crazy.....Just a little Unwell....
Imatge

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Aqui les meves sèries preferides!! (per rànquing)

1) Loveless

Imatge Imatge

2) Gravitation

Imatge

3) Love Hina

Imatge

4) Mahou Sensei Negima

Imatge

5) Fruits Basket

Imatge

6) Kare Kano

Imatge

7) Chobits

Imatge

8) Card Captor Sakura
Imatge

no poso més, q si no es descuadrara el forum

chauu!

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

pos ami magradan karekano, ayshi no ceres, negima, love hina, alice 19th, wish, fruits basket, conan, inuyasha, saikano el arma definitiva, fushihgui yugi i molts més...
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Aquest matí he acabat de veure Full Metal Archemist (si no m'equivoco aquest mes l'han començat a paassar-ho per no sé quin canal, de pago si no l'erro, aqui), la serie està molt bé, i sobretot l'argument.

Apropinquet has vist la peli de Full Metal Archemist? Si no l'has vist mira-la que és l'autèntic final, tot i que a mi no m'ha agradat gaire,i mira que la serie m'ha enganxat.

Bleach em sona, la tinc pendent de veure, ara fa poc que ha sortit el manga en castellà. Al japó l'anime ja està acabat?

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

lapot ha escrit:una pregunta per la gent que es compra el manga de detectiu conan: si mireu a la contraportada per la part de dintre avaix fica 52/54 volum...i la pregunta es: és veritat que nomes queden 2 volmus per acabar la cole... home algun cop lan canviat... i pero no xe perque la cosa es...una mica... uaaa que mola molt vaja.. be doncs si algu ho sap... em faria un favor

una altra pregunta per la gent que tmb es compra el manga de detectiu conan: be suposo que ja sabreuq ue existexen 4 volums de conan en catala..i pregunto... el seu contingut es el mateix que amb el castella pero traduit..?no xe xi me explico.. son els mateixos casos tan en castella com el catala..?
Joooo mel compro :mrgreen: !!!

Resposta a la 1a pregunta: No, no es veritat, son uns mentiders :evil: !! No, el ke pasa es ke suposu ke a mesura ke el van traduint van posant mes numeros en aki, aket lloc on dius ke posa 52/54 (tens el 52? Wooooo, com mola :mrgreen: !!), eske el van canviant, abans posava /50 i menys, weno res, ke no en facis cap cas :P Perke a mes, com ke no sa acabat el Conan ni al japo, dons no el poden deixar, o sigui, ke tenim Conan per a rato :mrgreen: !!!

A la 2a: Ajà, es el mateix :P ! Si, son els mateixos po traduits en català, pero em sembla ke en van fer 4 o 5 i ja esta, vaja ke com ke mesos abans els van posar en castellà i despres va sortir el català, dons clar, la gent no sels va comprar (o almenys jo :roll: ) perke ja els tenia en castellà, llavors no van tenir exit i ja no en fan mes :wink: I jo el ke vaig fer es llegirlos a la biblioteca, per veure si eren iguals i es ke si :P

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

1) Explicació de la charlotte correcta. XD Aniran treient els mangues a mida que vagin treient-los al Japó (amb un temps de marge per la traducció i edició).

2) Explicació de la charlotte correcta, amb la diferència de que jo tinc l'1 (me'l vaig comprar en un Saló) i el 4 (em va tocar en un concurs del 3xl) en català també XD
Però el contingut és idèntic (de fet, crec que és una traducció directa del castellà... I les onomatopeies són exactes...).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

charlotte evans ha escrit:
lapot ha escrit:una pregunta per la gent que es compra el manga de detectiu conan: si mireu a la contraportada per la part de dintre avaix fica 52/54 volum...i la pregunta es: és veritat que nomes queden 2 volmus per acabar la cole... home algun cop lan canviat... i pero no xe perque la cosa es...una mica... uaaa que mola molt vaja.. be doncs si algu ho sap... em faria un favor

una altra pregunta per la gent que tmb es compra el manga de detectiu conan: be suposo que ja sabreuq ue existexen 4 volums de conan en catala..i pregunto... el seu contingut es el mateix que amb el castella pero traduit..?no xe xi me explico.. son els mateixos casos tan en castella com el catala..?
Joooo mel compro :mrgreen: !!!


Resposta a la 1a pregunta: No, no es veritat, son uns mentiders :evil: !! No, el ke pasa es ke suposu ke a mesura ke el van traduint van posant mes numeros en aki, aket lloc on dius ke posa 52/54 (tens el 52? Wooooo, com mola :mrgreen: !!), eske el van canviant, abans posava /50 i menys, weno res, ke no en facis cap cas :P Perke a mes, com ke no sa acabat el Conan ni al japo, dons no el poden deixar, o sigui, ke tenim Conan per a rato :mrgreen: !!!

A la 2a: Ajà, es el mateix :P ! Si, son els mateixos po traduits en català, pero em sembla ke en van fer 4 o 5 i ja esta, vaja ke com ke mesos abans els van posar en castellà i despres va sortir el català, dons clar, la gent no sels va comprar (o almenys jo :roll: ) perke ja els tenia en castellà, llavors no van tenir exit i ja no en fan mes :wink: I jo el ke vaig fer es llegirlos a la biblioteca, per veure si eren iguals i es ke si :P

vaja moltes gracies... o sigui que la primera pregunta es mentira..que capullos no?...jo que ja tenia el final proyectat a les vinyetes..i ara... weno tu ante prevenir que curar..no pega gaire pero weno...

be una altra pregunta, pel frikis del conan... en el volum 51, em sembla surt una escena en que la ran recorda un festival, en que esta disfresa, be vestida de princesa i surt un noi vestit del cavaller que " resulta ser en shinichi" pregunta en qin volum, en quin numero surt el festival..siusplau digeu si ho sabeu.merci
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

lapot, aquest "festival" és l'obra de teatre de la Teitan, capítol que van fer "fa poc" pel 3xl.net.
El capítol rep el nom de Shinichi's Rebirth (el renaixement del Shinichi), i Planeta l'ha editat en els mangues 25 i 26 del segon volum.
:wink:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Respon