Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Doncs el profe de socials que vaig tindre l'altre curs i que segurament tindre durant tota l'E.S.O (joer ¬¬') li diuen Hitler. Es un dictador de mer**!!! Ens mana com em d'escriure, amb quins colors, ens tanca a la clase amb clau i baldes (lo d baldes es una exageracio, xD). Es un prepotent, et fica mala nota si et pilla murmurant, ha de hi haver silenci total, si no has contestat un exercici perquè no sabies et posa 3 negatius! I aquest profe es un fricky fricky, sempre va amb roba i coses de promocions de curses i tal. I lo més bo de tot! Ve corrent fent footing desde casa seva per la maquinista fins al cole!!!XDD (Un cop es va trencar el peu i vam tindre sustitua, menosmal uf¬¬, muhaha). A mi sembla que em tingui mania perquè trec molt bones notes. Sempre em diu: eres una aburrida, sacas siempre las mismas notas. O un dia amb la ansia quan em vaig equivocar per una pregunta que va fer que nomes se la sap ell tota rebuscada em diu: Aaahhrggg (amb l'ansia alla) que ganas tenia de ponerte mala nota!!! I jo em vaig enfadar i asobre diu que m'enfadava perquè m'havia equivocat, un altre dia casi em posa un parte per estar al costat de la porta al cambi de classe, un dia em volia ficar deures extres sobre un Hipo de Tebes que es va pusar a recitar mitja clase ¬¬. Ai, en fi, que l'odiem.
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

sorciere
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: dt. abr. 19, 2005 7:15 pm

Entrada Autor: sorciere »

Juas! Ia un personal pel mon k teeela! I llavors eskexen pk diuen k katalunya es dls + baixos en ensenyament! K PUTSE ELS EXTRANYA??? am akets profees.... ¬¬'

Io tin una profe MOL tnta k smpa li ftem bromes i la pobra ncara riu! Vem dibuixar un puntet a la pissarra i kda cop k pasava x davan, la gen deia PIIIIII! (lo tipic) I la tia k flipava! I kuan va descobrir, anava passan x davan dl puntet rapid, pk anessim pitan... ¬¬' Tmb li feiem ubna atre broma: d cop, unb d la classe crida FLEX! i tutom es fa l'adormit (com lanunci d matalassos) i la tia s'hi partia! XD! i llavors ho deia ella i ningu li fotia cas... juas!
Hos hi heu fixat k els profes d tecno solen ser els + raros?
Juajuajuajua!

Tmb tnia una profe d socials k no es depilava les axelles i smpa duia bruses escotades i snse manigues! EEEEKKKS! se li veia una pelussssa! :o i a + era vella! i kuan es fikva dvan teu x explikart algu, cm k sajupia, veies ttes les tetes arrugades.... KIN MAREIG!!!"!

i un d tecno k ens feia cantar a les 8 dl matí.... I cansons mol KUMBAIÀ, a +! Sobre la pau al mon i tt axo... XDXD

i una d socials k va vestida d mecànica! En serio, no es broma! Du un peto(mono) dakells blaus i una brusa d ralles blaves i blankes x sota... i una bossa hippy! XDXDXDXD

Una vegada (a primaria) una profe va vni vstida d gitana i va posar-se a ballar al mig d klasse akella canso: "gitana gitana erees!"! Tot pk en fessim una descripció! (RECOrd inolvidable d'infancia/traume infantil)

una profe d mates (la cara caballo) k kuan entrava ttom es posava a renillar i una atre (PINGU) k la gen li canta la canso dn pingu !

I llavors un d tecno k es mol raro i k no sap explika ls cses... i comensa a dir: "ejem... dons llavonses... kdem k axo es axi pk... ejem, ejem! eh....aaahhh.... cof cof!, weno axo dons eee! aaaaaaah... tu, fes un resum daxo, va" i tu et kdes: A VAAL!

i una d gimnastika k es una sergento! vas a la sva clase i smbla k tagis apuntat a les milícies! et fa suar la pala porka! XDXD :chainsaw: :police:

i la dangles es una tia jove i camperola... kin fart d riure! kuan prla en angles no pronuncia b i tira un mun d sipis! la gen es posa en files d darrere.... !!!! ¬¬'''''''' diu: Intrudakxon!!! (introdaction) i veus un mun d babes volan x la classe.....

Weno... i un mun d profes rarus k em deskuidu i k valen la pena dexplikar...

Com el profe d catala d me germana!
Van anar a la sala dactes am maskares d monstres (tota la classe), i es van posar a lescenari. Ell duia una bata blanca (tt era fosc) i a la ma duia un pollastre mort. el van makillar (llavis pintats, maniucura inclosa....), i el van untar am mel. i llavors van fer una dansa al voltan. Va servir x explikar-los alguna cosa d la literatura!! ¬¬'
una altra vegada, x demostrarlos k a vegades dius k faras cses k al final no fas, va cridar un nano d la classe i li va dir: "Tiram un got daigua al cap!". al final akell nano no li va tirar, po li va tirar una tia d la mtexa class!!!!
una atra vegada, avia guanyat el barça cntra el madrid (ell es mol culé), i el conserge stava depre(pk és un merengue). Va cnvenser als alumnes d k l'acompanyessin a cantar l'imne dl barça a consegeria (ell dirigint) a canvi d'una piruleta x cada un. Ho van fe, po.... resulta k akell dia avia vingut l'inspector :police: a kole!!!!!!!! es va muntar un sideral! XDXDXDXD
IO VOLDRIA TNI UN PROFE AXIIII!!!! XDXDXD
semla sse k a intntat vni a cole am banyador + dun cop... po no el dexen... !!!!! ¬¬' sta fatal! XDXDXD

PD: podriem explikar bromes o gamberrades k feu a cole... seria + divertit! XDXDXD
AREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW!

(si k kdes dscansada, si! xdxd) :torrats

Avatar de l’usuari
uri bel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 76
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 2:47 pm
Ubicació: granolleig

Entrada Autor: uri bel »

Mmmm....tns raó sorciere, els profes de tecno sempre són els més frikis. :lol:
Osti, x cert, això de una profe que no es depila tmb ens passava a nusaltres. La de natus, k a l'estiu sempre portava camises a tirants i quan aixecava els braços se li veia el fregall a sota el braç. Però és que no era normal, és que tenia una mata de pèl que no se la acabava. Deiem que la tenia xk am els intruments del laboratori tocava el violi, i els pèls eren les cordes d'aquest XDXD ¬¬' Vaya anades d'olla, les nostres....a 2n d'ESO fa 2 anys. Mwhahhahahaha

Apa, dewww
She makes me feel like a kid in a candy shop

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

uri bel ha escrit:Mmmm....tns raó sorciere, els profes de tecno sempre són els més frikis. :lol:
A què si?! Al nostre institut només hi ha un de tecno ''normal'', els altres 2 estan mal del cap! Clar, es que a veure a qui se li ocurrix estudiar carrera per a torturar els pobres xiquets amb tan fastigosa assignatura (es nota que l'ODIE?)...

8)
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Si. Al meu institut la majoria dels de Tecno no son normals, son mes freaks. Hi ha un profe que sembla tonto gallego i te nosequantes carreres, masters... I despres ja una altra que es una profe que te una veu ronca tipu de la Mafia però explica molt bé i que se sap els llibres de memòria. Hi ha cada freak a tecno...XD
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Precisament el de Tecnologia de l'institut era un dement espectacular. Amb prou feines aconseguia llegir tres paraules seguides, i escrivia "Acsamen", "policha" i "vocabulitsà" (per dir "vocalitzar"). Era un geni. Al billar no el guanyava ningú. U_u

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Doncs al meu institut... un es molt bo, es el que tinc jo, pero et fa pencar molt (moltissim, mecasum...) i els examens son super complicats (se d'una classe que la tercera mes alta era un quatre....
I e tio per explicarte les coses senrotlla com una persiana i t'explica la seva vida... pq sera xD

A l'altre no el tinc, pero pels sobrenoms ja diu.... "la mòmia" i "l'empanat" ...

alguna cosa mes?¿? Ah si, i tots dos es diuen josep xD (el sunyer neus, en sunyer xDDD)

APA SIAUUU

Laia (amb angines)
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Lia2 ha escrit:alguna cosa mes?¿? Ah si, i tots dos es diuen josep xD (el sunyer neus, en sunyer xDDD)

APA SIAUUU

Laia (amb angines)
ostras... sempre se m'oblida dir-li-ho!! li ho tindré que dir un dia o altre...pobret, a veure si li cause un trauma...xD

xè! :wink:
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Jo a en vaig tenir un que la veritat no hauria d'haver-se fet proofe xD u feia faataal!!!!!!!! Tan malament com podia xDD Bueno no donaré gaires detalls perquè si algu el coneixx... :fuig
I un altre de tecno nou d'aquest any amb el seu particular i original mètode de: llegir->subratllar->copiar
ja veus, que guai!
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
lAiA*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dg. jul. 09, 2006 10:14 pm
Ubicació: gironA*
Contacta:

Entrada Autor: lAiA* »

eeiSS dons io

avera abans a l'escola tenía una profe que es deia Imma de francès,,

i deiaaa : le ballOOOOONN!! jjaajjaja tothom li prenía el pel ,,

i ara doncs tinc un que li tinc molta mania es diu antoni (el de mates cmo no)!! pero jo li dic ANTO doncs axo ......no el traguu xDD

lAiA*
|вєcαυѕєтнιѕ؟|

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

jo tink una profe enana i cridanera k es diu julia i te la veu super aguda, la gent la lia mol a la seva klase xk sino es fa insoportable, amb la seva veu monotona, pos la jent li diu julita, jilita, julieta i sargento onil, xo jo li dik la borraxa. wenw pos es super estupida, i ens tracta com si fossim petits gilip*ll*s.
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re:

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Uff jo em passo la vida criticant els profes, xD però aquest cop si que és fort, una profe (no diré el nom) avui a la classe ens ha dit que s'havien posat d'acord tots els profes i que ara hauríem de fer els dociers de totes les assingatures igulas. La primera norma era que TOT (menys mates) hauria de ser amb fulls blancs. Ens hem queixat perquè tenim llibreta quadriculada a pràcticament totes les assignatures, i no ens poden dir a mig curs de haver de canviar totes les llibretes i l'organització. Amb un cop a la pissarra ens ha tingut a tots callats, però aleshores ens ha dit que baixessim les mans aixecades, que als profes no se'ls discuteix, algú ha dit "però no podem donar la nostra opinió?" No! és la meva classe, i aquí parlo jo, vosaltres esteu callats. Som els profes que decidim com es fan les coses, i com algu torni a dir alguna cosa li poso una falta greu" tot de mans aixecades "he dit que baixeu les mans, que aquí mano jo i ningú m'ha de discutir res. Jo mai m'hauria atrevit discutir-li res a un profe, mai, s'ha perdut tot el respecte, sou tots uns malcriats i uns maleducats (etc.)" "però (nom de la profe), nosaltres com a persones tenim dret a opinar, amb respecte i aixecant la mà ho hem de poder fer, perquè les normes dels dossiers també ens influèixen a nosaltres i no pots pretendre que a mig curs haguem de canviar"" Prou! (nom de la noia) CALLA!! o et poso una falta greu! no has entès res, aquí mano jo, i si dic que no vull que ningú parli no es parla i punt" ha posat una falta a un noi que ha intentat raonar que nosaltres hem de poder donar la nostra opinió si ho fem amb respecte i l'ha insultat una mica i s'ha acabat el tema. Ho trobeu normal? No he exagerat gens, al contrari, ho he resumit molt, això ha durat més de mitja hora, oi anna_lovegood? (va a la meva classe). és que sembla que visqui al segle passat.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Clara_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. oct. 30, 2009 3:39 pm
Nom: Clara
Rang: Vaga oficial de casa meva
Ubicació: Bromes dels Bruixots Bessons

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: Clara_Weasley »

Es que la (inserteu el nom que os sembli per una profesora de socials imbècil) es estúpida. Les seves clases son horroroses, es passa el dia explicant amb la seva veu de pitu :blahblah: que ja m'està tocants els... nassos, i a sobre posa moltisims exàmens. Aaarrgggh, com l'odio :chainsaw:

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: anna_lovegood »

Ja veus ha sigut un moment de: com? 8O
I ademes ara que fare jo?tinc tres llibretes quadriculades... que trist

P.D. Per cert, Marta m'he llegit el capitol de la tornada :)

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re:

Entrada Autor: ginny loovegod »

Lia2 ha escrit:Doncs al meu institut... un es molt bo, es el que tinc jo, pero et fa pencar molt (moltissim, mecasum...) i els examens son super complicats (se d'una classe que la tercera mes alta era un quatre....
I e tio per explicarte les coses senrotlla com una persiana i t'explica la seva vida... pq sera xD
Uala! acabes de fer una descripció del meu profe de mates!


Què ensenya el teu? Com es diu?

Respon