Primeres imatges oficials de la cinquena pel·lícula!

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Hermes_17
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:26 pm
Ubicació: L'Hospitalet del Lobregat - Barcelona

Primeres imatges oficials de la cinquena pel·lícula!

Entrada Autor: Hermes_17 »

La Warner Bros ha mostrat la primera imatge de la cinquena pel·lícula. No deixa molt clar quina escena es en concret, però diria que es del principi del llibre, on en harry es atacat pel dementor.

La imatge la podeu veure a

http://www.veritaserum.com/galleries/di ... =482&pos=0
Hermes_17 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 25, 2006 2:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La felicitat es troba fins i tot en els moments més foscos, només en hem d'enrecordar d'encendre el llum... Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore.

polita_828
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dj. set. 07, 2006 7:57 pm

Entrada Autor: polita_828 »

8O waaaalaaaa po kin decorat np? kin lloc deu ser??? 8O potser sip k es el principi, po k raro !! k deu ser akesta mena de tuneeel!!!

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

ais..... vols dir que és al principi?? nose, a mi em sonava que passes en un barri residencial..... i aquest grafiti..... pro esclar, no se m'acudeix capo altre lloc :roll: :roll: :roll:
segueixo dient que el pentinat no m'agrada gens! :evil: i la postura en que està, amb el cul una mica axecat... :? nose... tot en conjunt em fa semblar com si fos marieta.... :roll: :|
no m'agrada.....
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Jo la volia posar a la galeria d'aquí HPCat però no sé per què em diu que error, que l'arxiu no es pot moure... i no me la deixa pujar! :(
però en fi ara ja la teniu aquí al fòrum... :lol:
A mi no m'agrada gens gens però gens, o sigui... el barri dels Dursley és una zona residencial tranquil·leta, o això em pensava, i això sembla un carreró de yonkis del mig de ves a saber on... xD
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Eiii!! Ja l'habia vist, però l'anava a posar ara...
Mireu, jo he trobat una web amb una altra imatge, també és de la peli, crec, perquè no sembla "de rodatge"...
Aquí posso les dues, i la web on les he vist:

Imatge

Imatge

http://news.scotsman.com/index.cfm?id=1414202006

La segona mola, eh? L'Umbridge, la Trelawney i la McGonagall! ^^

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

8O quina foto més rara! segurament ha de ser el començament perquè no se'm acut cap altra escena amb aquest decorat!
la postura del harry... una mica rara. al final de la imatge hi ha aigua? es que no ho he vist molt clar, tampoc ha de ser cap cosa rara no?
espero que d'aquí ha poc hi hagin més fotos de la peli!

edito: que he vist l'altra foto però potser si que és del rodatge, no? no pot ser que sigui quan fan fora a la Trelawny? ha ser algu així perquè estan tots els alumnes al darrera.
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Uoo molt bones imatges! Crec que es força clar d'on és cada imatge...

La primer clarissimament ha de ser quan ataquen els dementors a en Harry i en Duddy :lol: i la segona es quan la Umbridge despatxa a la Trelawney.

La primera imatge em sembla molt impactant, es veu força realista, els demèntors ataquen en un corrareo i el decorat es veu força carrero real, amb pixats , pintades...

la segona imatge em fa molt gràcia per que es veu a la Umbridge i se li agafa mania eh... :lol: :lol: A més semba del moment en que apareix en Dumbledore per que estan mirant cap a on hi hauria d'haver la porta.

A veure quan podem veure la peli i deixar-se de fotos :wink:
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo també he intentat penjar les imatges a la galeria i no he pogut :? A veure si després en Jomast ens explica què li passa i ho arregla :P

He trobat una versió més ampliada de la foto de la Umbrigde i companyia, mireu quina cara fa la Trelawney :lol: :lol: :lol:

Imatge
Padfoot l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 26, 2006 11:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Per favor, quina Umbridge T__T
La que vaig dibuixar jo m'agrada més ^^ xD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

ja comencen a posar imatges...! em venen unes ganes de veure la pelii!!!


El carrero es molt raro, jo no m'esperava k fos aixi kuan ataken al harry...i la umbridge...la esperava mes baixeta, amb un llaç al cap i amb cara de gripau...xDDD
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

(Costa en estat de shock) Esto... un carreró al barri dels Dursley amb un graffiti??? Que algú em digui que ha fet el llibre per mereixer això!!! I el Dan... esto... per favor... quin pentinat més horrible... a part... no sé si sóc jo o per com esta la foto... però el Dan sembla que porti el cabell o mullat o engominat.
La segona foto... és quan despatxen a la Trelawney fijo! La Umbridge ja em fa ràbia així quieteta... la cara de la Trelawney es tot un poema! Quina gracia! xD
Tinc ganes de veure la peli, espero no desepcionar-me... (Carla anirem amb clinex i tomaquets a veure-la no? xD)
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

gina ha escrit: edito: que he vist l'altra foto però potser si que és del rodatge, no? no pot ser que sigui quan fan fora a la Trelawny? ha ser algu així perquè estan tots els alumnes al darrera.
Si, si, és de la peli...Amb lo de "de rodatge" em referia a que fos una d'aquestes que es veu als actors preparats epr començar a grabar o el "darrere les càmeres" o alguna cosa així, que n'hi han moltes d'aquestes, però de els bones, només aquestes dues.... :mrgreen:

I tampoc falta tant per a la peli com perquè possessin més imatges, eh? :P

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Més fotossss! Oleee Oleee :mrgreen:

Exèrcit d'en Dumbledore
Imatge
Us heu fixat que la Ginny és la única noia que va amb pantalons? :lol: :lol:

El trio davant d'una llar de foc, a casa d'en Sirius potser :P
Imatge

La Umbridge al seu despatx, la decoració la trobo bastant encertada...però la seva cara...:roll:
Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Costa ha escrit:(Carla anirem amb clinex i tomaquets a veure-la no? xD)
Anirem, anirem... 8O tomàquets sobretot! :P
Eh mentre que en Ron i l'Hermione es van arreglant, en Harry empitjora... quin... cabolo... més raro, no? xD Entre poc i massa juer...

La Umbridge sembla una iaia iaia però iaia ricaxona! xD Però pensava que ho farien pitjor, està bé! :mrgreen:

P.D: cal dir que els bessons no es queden curts en pentinat cutre... els hi quedava millos el cabell llarg! :?
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Oh!!! Però quin horror!!!! :o Què li ha passat a en Harry? Ostres, sense ofendre ningú, però està molt millor en Ron, i penseu que no m'agrada gens!!! Que mona, no, l'Hermione?
I a la foto de l'Exèrcit d'en Dumbledore... us heu fixat que són tots molt baixets? o bé els bessons, em sembla en Neville i no sé qui més, molt alts? Hi ha molt contrast, oi?
I l'Umbridge... bé... no sé... una mica cursi? però m'agrada ella, el despatx, gens, horrorós! :mrgreen:
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Bloquejat