*** Sevy is our king ***

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Sobre en R.A.B no me'n recordo massa del tros :oops: :oops: :oops: pero diria que no se sap que estigui mort ell no creu que visqui gaire mes pero no es diu que estigui mort.

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

No oblideu el retrat d'en Dumbledore a Hogwarts..
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

Donncs jo tb trobu q els tres marios son massa inexperts per tenir res a pelar contra Voldemort (la unica q ultimament te el collons ben posats es la gGinny i el Harry la planta "pq no li passi res" :greetings: ), i si, crec q la JKR ens vol de mostrar q ja son grans per anar pel seu conte pero a mi no em convens :roll:
Per mi o els ajuden o el Voldy els fa papilleta de bebe :hungry: :ballar:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Això, això, al setè vull una babypapilla ben amanida amb grans dosis de llagrimetes i ragera de mocs :riure:
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

8O estic en estat de xoc... l'he acabat en anglès!!
Mmm... sé que arribo un pèl tard, pro la qüestió és que aquí estic!

M'he llegit tot el tema i només començar m'he trobat amb el comentari de la Padfoot, per mi la clavat, jo penso el mateix (les argumentacions són molt bones, així que no cal repetir-les, només seria una vulgar imitació).
I Felix Felicis.
Snape no és del tot malvat.
Fer veure que el Dumbledore és tant imbècil de no adonar-se que l'Snape és un traïdor no té sentit, jo no li veig. Sempre ens l'han posat com el gran bruixot, ell sempre ha confiat en l'Snape!! I tothom sempre li ha qüestionat... hem de continuar confiant en el Dumbledore (encara que costi).
Si l'Snape fos veritablament dolent, un traïdor, el Dumbledore perdria tota credibilitat. Un és tossut en una cosa i després resulta que no té raó mmm NO

Bé... dins de la teoria Snape-bàndol-bo... per què cal matar en Dumbledore?? Arggg... ara l'Snape està sol... doncs no cerc que ningú de l'Ordre conegués els seus tristos plans de mort.

Perdoneu-me que us digui això, però es que em fa molta ràbia... cal que el Dumbledore i el HArry vagin sols a buscar l'horcrux (horricreu OO)? No pot evitar la seva mort? No es pot sacrificar algú altre menys valuós? Voldemort només tenia por-respecte cap a ell...
Sempre passa igual... és com a les pelis on mai obren la llum argggg

La teoria Snape-bàndol-bo en part és un no-pot-ser que sigui dolent, doncs ens fa massa mal.


Bé... altres possibilitats (no les descarto, encara haig de pensar molt...)
Que fos realment dolent. Em costa de creure.
Abans d'això voto per que va a la seva bola... A més jo encara no li he vist fer mal a ningú. El Harry no a fet més que ajudar-lo. I el Draco (que tampoc és un noi dolentot, o assassí com diu el Dumbledore) l'ha protegit, podriem deduir que el considera mig bo, més aviat innocent, víctima de Voldemort i del que els seus pares són.
Després de matar el Dumbledore ningún cavaller de la mort podrà posar el dubte el seu bàndol.

I.. com és que Voldemort no s'ha adonat encara que Snape no està dins del seu bàndol? Argggg... Voldemort és el millor leglimens (bé com es digui) i per molta occlumència que sàpiga l'Snape, the Dark Lord s'adonaria...

Ah! I jo m'emportaria molt abans al Ron i a l'Hermione que la Ginny, és massa impulsiva!!

Avatar de l’usuari
malenusky
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dt. oct. 03, 2006 6:29 pm
Ubicació: Perduda...
Contacta:

Entrada Autor: malenusky »

La meva opinió:
-el Dumby paralitza al Harry perque pugui veure com el "maten".
-en realitat no el maten perque diu que va sortir disparat pero va caure lentament...
-en realitat es un animagic i es converteix en fenix :)
For ever an ever Hermy

Avatar de l’usuari
Rowena
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dg. set. 17, 2006 6:52 pm
Rang: Gran Marmota
Ubicació: Acadèmia Spence

Entrada Autor: Rowena »

Jo crec que el Dumby SÍ es mort :( perquè van trobar el cadàver... I podria ser que el cos sigués fals, clar 8O 8O però si va sortir volant transformat en fènix o el que sigui... Com podria fer màgia? Amagat al bosc? Clar que té els seus mètodes per fer-se invisible, però no seeeee ho trobo massa rebuscat, com la falsa mort de Sherlock Holmes, no?

També penso que el Sevy NO és cap traïdor (pitjor és el Wormtail o fins i tot el idiot del Mundungus :evil:).

No sé, quan surti el 7è se sabrà tot :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

malenusky ha escrit:La meva opinió:
-el Dumby paralitza al Harry perque pugui veure com el "maten".
Per mi no ho fa perquè vegi com mor, sinó perquè els altres no sapiguen que hi és i se'ns acabi la història un llibre abans de l'esperat.
malenusky ha escrit:-en realitat no el maten perque diu que va sortir disparat pero va caure lentament...
M'hauria de rellegir el fragment que tu dius perquè no me'n recordo massa, però diria que es referia a que va semblar que el cos lentament. Tot i que des de l'alçada que va caure seria difícil que sobrevisqués.
malenusky ha escrit:-en realitat es un animagic i es converteix en fenix :)
I el cos què? A part de que es troba el seu cos no seria propi d'ell fer-se el mort. Si estigués viu no hi hauria hagut cap funeral. I per acabar, la Rowling ja ha confirmat que en Dumbledore és mort.

Això sí, em va fer molta pena que moris, era el meu personatge preferit.

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

el sevy es dolent, no hi ha més!! i com magrada akest gir al personatge!!

encara que la idea que tot sigui pel joc a dues bandes és bona, igualment que el dumbledore sagi hagut de sacrifcar.... xk sta mort...

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Jo encara no tinc clar si és bo o dolent. El personatge pot donar moltes voltes, encara. Però el punt més important per imaginar-lo dolent és que ha matat en Dumbi! Però és que podria ser que en Dumbi i ell s'haguéssin confabulat, cert. "Severus, sisplau..." potser volia dir un còmplice "va, Severus, fes el que hem pactat per més llàstima que et faci", i en Dumbi, el mag més gran de tots els temps, podria tenir un as a la màniga...

O em fareu creure que podent matar en Harry l'Snape diu "no, que ja el matarà en Voldi", tenint en compte que en Voldi ha estat incapaç de fer-ho en múltiples ocasions? Si es volgués marcar un punt amb en Voldi ell hauria matat en Harry i li hauria dut al seu cap als peus del Senyor del Mal!

Snape: Dolent o innocent? Potser és un dels punts més interessants a descobrir de la saga...
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Aralforn ha escrit:Oem fareu creure que podent matar en Harry l'Snape diu "no, que ja el matarà en Voldi", tenint en compte que en Voldi ha estat incapaç de fer-ho en múltiples ocasions? Si es volgués marcar un punt amb en Voldi ell hauria matat en Harry i li hauria dut al seu cap als peus del Senyor del Mal!
Depèn, per en Voldemort matar en Harry és un afer personal i no crec que estigués gaire content si un dels subordinats li lliurés el seu cadàver. Ell el vol matar amb les seves pròpies mans (o millor dit, amb la seva vareta) i gaudir del moment.

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Ostres, però és que ja ha fracassat uns quants cops, eh?

Casi que millor si l'Snape o qualsevol altre cavaller li fes la feina per ell, que està clar que ell no arriba al (ehem) nivell.

(En Voldi em matarà, si llegeix això!)
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Sí, ha fracassat uns quants cops, però ell o el mata o es mor primer, perquè no crec que deixi que un dels seus servents demostri que és tan (per no dir més) bo que ell.

Per si de cas, "vigilància permanent!!" :lol:

A. R. Rodlel
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:25 pm
Ubicació: bcn

Entrada Autor: A. R. Rodlel »

no me llegit tot el tema, pero jo opino q l'Snape al final sera dels bons...
Xq en Dumbledore i l'snape discutien (ho explica en hagrid a en harry)?
xq estan pintats l'odi i la repugnancia a la cara d l'snape quan esta a punt de matar en Dumbledore? doncs xq en dumble li havia demanat q el matés, i l'snape s'hi negava, x aixo tmb feia cara d fastic quan l'esta a punt d matar, xq està obrant en contra d la seva naturalesa, a més es perfecte x infiltrar-se a les files d'en Voldemort, sap mol d legilimència i moltes altres coses, i l'efecte q fa fisicament, enquadra d conya amb l'imatge d'un cavaller d la mort

xDDD aixo pot semblar una parida, pero si al final acaba d ser aixi, què? ya ho descobrirem, espero...

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

A. R. Rodlel, et garanteixo que molts de la web no pensen que el que has dit sigui una parida. Al llarg del tema s'ha explicat amb més detall els motius que has dit. AIxò si, segueixo creient que o és "dolent" o que va per lliure.

Bloquejat