Porta de JKR.com, oberta... de nou?

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Porta de JKR.com, oberta... de nou?

Entrada Autor: HpConan »

Cap web encara ho ha dit, però el rètol de "No molestar" de la web de JKR en anglès ha desaparegut. En castellà no, així que dedueixo que no seran els M.I.Q.O., sinó alguna cosa del setè llibre ^.^

El que passa és que encara no he descobert què s'ha de fer per obrir-la, i el Peeves, quan passa, no fa res que em doni cap pista :lol:

<B>PD:</B> Increïblement, la porta s'ha tancat :o :o 8O
A la que he tornat ara, el rètol hi era O.O
HpConan l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 08, 2007 11:23 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Ui... Vols dir que no ho hauràs somiat? xD

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

:lol: :lol: :lol:

Nooo XD Ho he vist amb els meus propis uuulls XD El que penso és que potser estaven toquetejant alguna cosa per una possible pròxima obertura de la porta. No ho sé. Molt estrany, tot plegat. :roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

A vera HpConan ja que veig k tu saps com funciona la pagina de la Rowling m'agradaria k em resolguessis uns kuants dubtes k tenk...:S
1.Ques es axo del TIMO?Comhi puc entrar?
2.i exactament com s'obtre la porta?
asies^^

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

jeanne ha escrit:A vera HpConan ja que veig k tu saps com funciona la pagina de la Rowling m'agradaria k em resolguessis uns kuants dubtes k tenk...:S
1.Ques es axo del TIMO?Comhi puc entrar?
2.i exactament com s'obtre la porta?
asies^^
No sóc en HpConan però si no et molesta ja et responc jo. Els TIMO són els GNOM però en castellà. Si et refereixes als M.I.Q.O. (en algune web castellanes els anomenen TIMO) són una mena d'exàmens que es van poder fer durant uns dies determinats a la pàgina oficial de la Rowling per tal de saber quin és el coneixement que tens sobre el món dels sus llibres. Actualment ja no es poden fer.

La porta s'obre molt de tant en tant (no se sap quan passarà) i cada cop s'ha de fer una serie d'accions que ha canviat cada cop que s'ha obert.

Espero que t'hagi servit d'algo.

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

jeje moltes gracies per l'info!^^si k m'ha servit!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Com que sembla que ha estat una falsa alarma i de moment no hi ha cap novetat referent a la web de la Rowling tanco el tema. Per la gent que tingui dubtes sobre com funciona la web, els exàmens i tot això ja hi ha altres temes on s'en parla, pregunteu-ho allà :wink:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Per increïble que sembli, dijous passat es va tornar a obrir la porta durant uns minuts, i només en l’anglesa... :S

Aquest cop vaig agafar captura de pantalla, i vaig fer que es veiés la data. Sé que això es pot retocar fàcilment, però mira, si no us ho creieu... ^^’
Aquesta és la imatge.

Què passa, amb la porta?? Ens estaran preparant alguna sorpresa...? :S Els nou M.I.Q.O.? La Rowling, que no té ni idea d’informàtica, està toquetejant la web...?
^^

Qui sap, qui sap..
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

Jo crec que ara que ha acabat la saga de Harry Potter la J.K.Rowling no sap gaire com omplir les hores que dedicava a escriure el llibre i ara és conecta a la web però... no en sap gaire i toca les tecles que no ha de tocar...
Però la opciò més normal crec que seria la de que preparen alguna cosa. I sense voler s' els hi obra la porta.
No ho se... Però alguna cosa pasa pk ara ja se de 4 persones que els hi ha passat això :roll: .
Vaja més o meys el que ha dit l¡ Hpconan.
Hi ha coses que algunes vegades és millor no saber...

_________

http://www.metroflog.com/secret_name

Bloquejat