Harry Potter i l'Ordre del Fènix

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Aniras a veure la proxima pelicula de Harry Potter el dia de l'estrena en angles?

L’enquesta ha acabat el dg. jul. 01, 2007 7:34 pm

8
22%
No
28
78%
 
Vots totals: 36

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Prò voleu dir que és tan fàcil anar a veure la peli a l'estrena??? I a Londres... Els cines estaran plens de Londinencs i gent del voltant i els cines estaran saturats una setmaneta. Hehe, no sóc tan friki encara com per anar expressament a Anglaterra per veure la 5a peli del HP quan només tarden una o dues setmanes a fer-la aquí després d'estrenar-se allà!

PD: Falta un any i 11 dies :P

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Ajà! Dic el mateix ke la Violetta... voleu dir ke cal :? ? No se, jo no ho vex com dient... Estem aburrits, ke fem? No res, agafem l'avió i anem a Anglaterra a veure el Harry Potter :lol: ! No, no crec ke sigui tan fàcil... nu se l'enkesta no la trobo encertada, no es una cosa ke es faci axi, en un moment i normalment, no :wink: ?

I una pregunta... hi ha algun cine aki ke abans de l'estrena en català o en catallà la pasin en angles? Ai, axo si ke m'agraderia, una tonteria pro, po weno, m'agrada escoltar pelis en angles, jugo a veurer si pillo algo :lol:

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

Violetta Black ha escrit:Prò voleu dir que és tan fàcil anar a veure la peli a l'estrena??? I a Londres... Els cines estaran plens de Londinencs i gent del voltant i els cines estaran saturats una setmaneta. Hehe, no sóc tan friki encara com per anar expressament a Anglaterra per veure la 5a peli del HP quan només tarden una o dues setmanes a fer-la aquí després d'estrenar-se allà!

PD: Falta un any i 11 dies :P

jajaja , aixo és el que ens caracteritza, que som una panda de frikisXD

ostres, és que de fet jo ja volia anar l'any passat a l'estrena de la 4a, però els meus pares no hi volien enar (no m'hi volien portar), i m'he estat informant, i no surt molt car, reservar entrades a un cine no pot ser tan difícil....
no?

chau

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Jo em penso esperar a la peli en català o castellà!!!!

Ja en vaig tenir prou de pelis en idiomes estrangers quan em van portar a veure la tercera d'Star Wars en francès.... :x :x
I respecta a això del vol a Anglaterra, ja sóc jo el que es nega a anar-hi... :roll:

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

eiii
Dons molaria molt!!! si algu hi va jo m'apunto, bueno si em deixen els pares, k si mi poso els convenso segur.
Xo trobar entrades x la estrena, no se no se, segur k = k nosaltres ho estem pensant altra gent d'arreu dl món ho pot haber pensat i seria molt dificil trobar entrades. vaja aixo crec jo. :?
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

En angles??? Jo em pensava que aquí només l'estrenaven en català i castellà... Però si esteu parlant d'anar a Anglaterra... Noooo!!!! Ara que, quin privilegi deu ser eeeh!!
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Jo he votat que no, perquè anarme'n a Anglaterra a mirar la 5na peli en ANGLÈS que no en tinc ni idea xD!? Per això m'espero 15 dies (que és el que em sembla que tarda) que sortirà aquí a Catalunya, i ja està, 2 setmanes passen ràpid.
BeTu l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 25, 2006 4:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Sectumsempra!
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 140
Membre des de: dg. juny 18, 2006 9:31 pm
Ubicació: Villa oculta de la hoja

Entrada Autor: Sectumsempra! »

triga mes d'un mes en doblarse una pelicula i en sortir krek jo...
xo si k val la pena xk ad+ es bunk xk no numes nirem x veure la peli, anglaterra es un lloc bunic x visitar...
Soc catala i porto barretina, si em fas emfadar et tallo la sardina.
visiteu la meva nova web plis: http://wwwme.org/web.php?id=18648

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

1 més?? jo vaig llegir a no se on que tardaven un cap de setmana :?!! Doncs no sé, però doblar una pel·licula no es tant difícil com rodarla, allà només poses la veu (encara que també requereix el seu esforç). Jo crec que és 2 dies, no sé on ho vaig llegir, però un més sencer per doblar una peli!! No sé...
Imatge

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Sectumsempra! ha escrit:triga mes d'un mes en doblarse una pelicula i en sortir krek jo...
xo si k val la pena xk ad+ es bunk xk no numes nirem x veure la peli, anglaterra es un lloc bunic x visitar...
BeTu ha escrit:1 més?? jo vaig llegir a no se on que tardaven un cap de setmana :? !!
Un mes no crec, és molt temps!!!! I un cap de setmana és massa poc! Em sembla que el meu tiet em va dir que tardaven una setmaneta, més o menys...

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

a doblar una pelicula de harry potter es triga un cap de setmana, amb les anteriors és el que van tardar, però com que aquesta és la més llarga de les cinc, potser triguen una mica més.

Chau

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

luna Lovegood ha escrit:però com que aquesta és la més llarga de les cinc, potser triguen una mica més.
Ja se sap que serà la més llarga? Ho dic perquè (si no m'equivoco) la tercera peli és la més curta i el llibre respectiu era el més llarg.

Avatar de l’usuari
tillw skywalker
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 17
Membre des de: dc. des. 28, 2005 3:47 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat, Catalunya ll*ll
Contacta:

Entrada Autor: tillw skywalker »

si q hi aniré, pq estare a irlanda el dia de l'estrena :)
So dark the con of man

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Entrada Autor: Gemms »

Doncs la veritat és que no hi voldria anar pk jo en anglès ni papa... Però segur que allà hi haurà molta més afició que aquí (crec jo) no creieu? Si aquí ja nio ha molta imaginat allà. Ho tenen a tocar, per dir-ho així. `
Però bé, jo segurameny hi aniré el dia de l'estrena aquí a Catalunya, o almenys quan l'estrenin al cinema de Vilanova (la meva ciutat)!!

Gemms :flame:
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Galad McGonagall
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm

Entrada Autor: Galad McGonagall »

Ui jo poc que hi aniré! No hi entendria pas gaire de res!

Quan si que hi aniré serà el dia de l'estrena aquí a Catalunya (tot sol pq els meus amics no els hi agrada HP!-->com pot ser?). I el dia que surti el DVD m'el compraré per poder veure tant els extres com la peli sencera però en versió original. Així guanya molt!

Bloquejat