Quina de les pelis de Harry Potter us agrada més?

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Quina de les pelis us agrada més?

Harry Potter i la pedra filosofal
1
20%
Harry Potter i la cambra secreta
1
20%
Harry Potter i el pres d'Azkaban
2
40%
Harry Potter i el calze de foc
0
No hi ha cap vot
Harry Potter i l'Orde del fènix
0
No hi ha cap vot
Harry Potter i el misteri del Príncep
0
No hi ha cap vot
Harry Potter i les relíquies de la Mort 1ª part
0
No hi ha cap vot
Harry Potter i les relíquies de la Mort 2ª part
1
20%
 
Vots totals: 5

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

esque a la 4rta peli kuasi k no surt... era perque estava fent una altra peli a no se on (em sembla que a la peninsula iberica) i no va poder surtir molt...
PD: e deixat de fer :reading: :reading: :reading: perque ara no em surt a la barra i a mes que feia molt pal fer-ho xD, (simbolitzava que em paso el dia llegint)
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Wenu...

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Wenas, sobre aquest tema...wenu, a mi em va agradar molt la 4a, perquè té molta acció i més tensió que les altres tres, però en el seu moment, quan vaig anar a veure HP i la pedra filosofal al cine, vax surtir al·lucinant!!!!!!!!!!!!!

Clar, era la 1a peli de HP i vax quedarme petrificada però al veure la 4a (a part de que els actors estan més wapus :P :P :P ) em vax quedar...wenu d'una manera molt rara i quan vax arribar a casa després de veure-la vax estar rumiant sobre la mort del Cedric i tal i jejejejejeje, com que sóc tan finolis, em va agafar tristesa envers el Cedric :cry: :cry: , jejejejejejeejjejejejejeje ja sé que es cosa de tontos, però ke voleu, sóc de llàgrima facil!!! 8) 8) :oops:

Però totes quatre han estat sublimes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! un gran tiomf!!!!

P.D.: mencanta HP :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
ginny13
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 1:49 pm
Ubicació: fornells

Entrada Autor: ginny13 »

A mi sincerament les k man agradat mes son la primera i la quarta per el contingut de la historia i pk stan molt ven fetes, el problema d la quarta sk s mlt fosca i el d la primera els personatges kom en harry es veuen molt petits pk ens em akostumata veurels mes garns ja k entre la primera peli i la segona i va aver molt de tems.
[..::lAiA::..]

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Pues m'agrada perquè, nosé, és molt guai el ball, el can you dance like an Hippoggriff mamamamamamamamamamaaaa xDD, perque en HP s'enamooraa :heart: _ :heart: , recussita en Voldyy!!, hi ha més acció... i moltes coses més, és la que m'ha agradat més!!
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter »

jo crec que com a totes les pelis. les primeres són les millors. i cada com van a pitjor en cara que sembla que la 5ena pinta més bé.

no es que les pelis de Harry Potter siguin dolentes, son fantastiques i les tinc totes i les hi vist mes de 10 comps pero jo penso que la 1era sempre es la millor.

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

Weno a estat una eleccio dificil... Cafè

Pero al final e votat la 4t peli. Es en la q hi havia mes accio Starwars i apart tots els protagonistes sortien mol wapos :oops: fins i tot en Draco Malfoy!!! 8O
PERO ESQ EN HARRY :animadora AQELL PENTINAT LI QEDAVA DE MARAVELLA!!!! XDXDXD
llastima q ara sel agi tallat :cry:

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

Doncs jo no voto per la 4 si no per la 1 o la 3 ( les senars) :lol: . La 1 em va agradar molt perquè era el principi, i li vaig trobar l' interessant. I la 3 no se perque pro em va agradar. Tot i que la mes emocionant era la mes emocionant es la 4. I la mes misterosa la 2.
vaia,conclusio :mrgreen: :
totes estan be pero podrien estar millor :lol:
Hi ha coses que algunes vegades és millor no saber...

_________

http://www.metroflog.com/secret_name

Avatar de l’usuari
jeanne
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 134
Membre des de: dg. juny 05, 2005 8:56 pm
Ubicació: cridant al Sirius davant la cortina...

Entrada Autor: jeanne »

Doncs johe votat per la 4t! xk la primera i la segona son els llibre que menos m'agraden per tant la peli tmp... la 3 el llibre es el k mes m'agrada pero a la peli es bastant poc fidel(es deixen moltes coses...) i la 4t es la k mes m'agrada xk el llibre hem va agradar molt i la peli trobo k es bastant fidel...no es deixen coses gaire important.

Avatar de l’usuari
planashrh
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dj. maig 31, 2007 4:32 pm

Entrada Autor: planashrh »

Doncs jo he votat la quarte el que passa és que he duptat molt entre la quarte i la primera, perque la primera va ser la que me va animar a llegir els llibres!
I la quarte està molt bé, els afectes especials són genials, i el daniel està guapisssim!! :lol: :mrgreen:
Mentres somiem entram en un món que ningú coneix...deixem que es sumerguesqui dins els oceans més profuns i que voli per sobre dels núvols més alts...

Avatar de l’usuari
malena_loovergood
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dv. juny 08, 2007 7:37 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: malena_loovergood »

A mi les primeres em van agradar molt, no se, jo era petita i les 2 primeres pelicul·les corresponien molt amb els llibre..

La quarta em va agradar si, però em va decepcionar molt la veritat, posaven coses que no eren gaire importants i algunes importants se les saltaven, em va fer ravia, pero en el fons em va agradar...

Petons!
Si tu saltas; yo salto... recuerdas?....[titanic]

************************

Don't stop; move your body!

Avatar de l’usuari
lyly
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: ds. oct. 08, 2005 2:43 pm
Contacta:

Entrada Autor: lyly »

mmmmmmmmmmm :? :? :? si crec q triare la 4rta pq de moment es la que mes efectes especials e vist i en la q estan fets millor esclar ( si mires a cada peli quan el harry vola amb escombra es nota moltisim l'evolucio dels efectes especials,jejeje ), a més la trama es la mes no se com dir-ho , eslar que la tercera es la que va despres pq es on apareix en sirius, i com q a la 4rta no apareix gaire q diguem doncs la fa baixar batastant jejejej :oops: :) :) :) :) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :)
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor

tot i que no sol ser aixi a la vida real


http://hinaco.myminicity.es/

Galad McGonagall
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm

Entrada Autor: Galad McGonagall »

Ei quan de temps, bufffff!!!!

Bé doncs jo he votat per la quarta, perquè en general és la que més efectes especials té i la trama m'agrada molt, amb tot això dels Mundials, els cavallers, en voldy, no sé. Tot i que la primera, suposu que pel fet de ser la primera, també em va agradar molt.

Doncs apa, ja està.... jijiji

Avatar de l’usuari
snape?
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 1:41 pm

Entrada Autor: snape? »

la segona i la kuarta no em criden gaire l'atencio, i entre la primera i la tercera, la tercera pk coneix el sirius i descubreix la vritat sobre ki es va "xivar"

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

La meva pel·lícula preferida de les 4 de moment és la 3era, l'aparició del Sírius i el començament de la peli per mi es la millor.

Hermes_17
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:26 pm
Ubicació: L'Hospitalet del Lobregat - Barcelona

Entrada Autor: Hermes_17 »

Hola a tots, per mi, la millor segueix sent la tercera, es la que em sembla més emotiva i la que més tracta la part sentimental de la història.

En part, he tingut la sort de poder anar a la preestrena de l'Orde del Fènix, avuí a les 12 del matí a multicines Aribau. Era en V.O. subtitulada en castellà. He de dir que m'ha agradat bastant, han condensat bastant bé un llibre de quasi 1000 pàgines en una pel·lícula de 2 hores i 10 minuts. El ritme de la història passa una mica ràpid, però trobo que tot i anar ràpid, toquen tots els temes una mica.

He trobat a faltar també alguns detalls, com el Dobby, que no se li veu el pel, i altres detall que m'han agradat molt.

Jo ordenaria de millor a menor les pel·lícules així:

1 - Presoner Azkaban
2 - Cambra Secreta
3 - Orde del Fènix
4 - Pedra Filosofal
5 - Calze de Foc

Salutacions!
La felicitat es troba fins i tot en els moments més foscos, només en hem d'enrecordar d'encendre el llum... Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore.

Respon