Emma Watson "acosada" per un fan

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Emma Watson "acosada" per un fan

Entrada Autor: Marc Riera »

Extret de 20minutos.es:
Emma Watson , la joven actriz que encarna a Hermione Granger en las películas de Harry Potter, ha sido acosada por un admirador a las puertas del colegio donde cursa sus estudios, informa The Sun .

La familia de Emma, de 16 años, llamó a la Policía tras varios incidentes con un hombre de entre 20 y 30 años que la abordaba y le preguntaba cosas sobre las películas.

La Policía ha interrogado y amonestado al sospechoso, al tiempo que ha designado a un agente para que se ocupe de la protección de la adolescente, que combina su trabajo en la gran pantalla con sus estudios y aficiones, según el periódico.

Una amiga declaró al rotativo que el suceso ha dejado a Watson "no sólo preocupada sino también frustrada", ya que la actriz, que tiene muchos amigos, pretende llevar una vida lo más normal posible.

Emma Watson hará su próxima aparición en el cine junto a Daniel Radcliffe en Harry Potter y la orden del Fénix, la quinta entrega de la serie de películas sobre el joven mago creado por la escritora británica JK Rowling.

En entrevistas concedidas en el pasado, Watson ha confesado que su fama es un obstáculo para encontrar novio.

"Los chicos se sienten intimidados, se ponen a la defensiva o se burlan de mí", ha declarado.
Bé, potser la notícia en sí no té gaire interès, doncs tot va acabar bé, però és increïble veure fins a quin punt està la gent de malament... :roll:

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Si només ha estat un cop i només li ha fet preguntes sobre les pelis no té de que queixar-se; és el preu per ser famós.

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Si només han estat preguntes sobre les pelis és normal home,pensa que aquest nena és de fama internacional,i que mira,si només se li han acostat a fer-li quatre preguntes encara és raro que no rebi visites de nenes histeriques...
És una put*** tot s'ha de dir.Ser famós no se si val tan la pena com es diu eh... :? :?
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

si els nois es senten intimidats... :) :)

pro ia va sortir amb el daniel radcliffe, no cal k es desespreri!!

Avatar de l’usuari
peke_potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 9:39 pm

Re: Emma Watson "acosada" per un fan

Entrada Autor: peke_potter »

8O que malament que està la gent, no?
fuaaa.... pobra noia!!! ejj
:? :? bueno, i els nois que se senten intimidats!!xD pobrettaaaa
una cosa , m'han dit que l'Emma deixa la palícula i que s'en va ( no ho se segur, es el que m'han dit eeee!!) algu sap si és veritat aixó??
:o
bueno espero que a la noia no la amassacrin més amb preguntes jejej :wink:

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Finalpotter digue:
Si només ha estat un cop i només li ha fet preguntes sobre les pelis no té de que queixar-se; és el preu per ser famós.
Coincideixo amb en Finalpotter, que no es pensi que sent famosa tindra una vida normal... Personalment mai m'ha caigut be l'Emma (pel que se, no la puc jutjar del tot pero...), Respecto qualsevol altre opinió pero aquesta es la meva opinió.
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Emma Watson "acosada" per un fan

Entrada Autor: hermione potter »

Jo crec que pobreta que no la deixin en pau i que a mes no pugi trbar novio
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Emma Watson "acosada" per un fan

Entrada Autor: Arwen Black »

Sí, és el que comporta ser famós, tot i que des del meu punt de vista també cal tenir en compte que les notícies a vegades exageren una miiica els fets... Jo crec, entenent "crec" com "no en tinc ni idea però em baso en com l'he sentit parlar en alguna que altra entrevista", que ella no es frustrava, que ja s'esperava que passaria, simplement que no li agradava que passés... I ala, ja ho posen a les notícies... A més, aquesta "amiga" era com en Draco amb l'abella a la mà als jardins de Hogwarts? XD
Igualment ara ja ha passat un temps des d'això, i les coses poden haver canviat (em sento rara comentant algo de fa tant, però no deixa de semblar-me interessant això que un famós estudiï amb altres mortals :D)
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Bloquejat