El nu de Daniel Radcliffe a 'Equus'

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

Aralforn ha escrit:
Apa, i ara el vídeo d'un paio obsessionat amb el cul d'en Daniel Radcliffe:
http://www.youtube.com/watch?v=Yj_4NqIx8Ec[/youtube]

El món està boig.
o_O --> me quedat aixi, i despres aixi --> :vomita

Bff.. no hi havia moltes arruugues.. :o
ecss, jo no aniria a veur el'obra xDDD. Per cert, aquest tiu aficionat als culs.. no serà una tia més ben dit? :lol:

i la Warner... va molt malament, sí senyor... :roll: xDD pero el Park Warner Bros, el de les atraccions està molt bééé :lol:
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

moflings
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 11:48 pm
Ubicació: al sofa k si esta de coña

Entrada Autor: moflings »

jo noi... jo flipo... no sk tingui el cul molt maco el noi , se li veu bon cul cuan esta vestit xo ara aixi... k voleu k us digui no em comvenç gaire...
wenu ara nomes falta elv ideo de la delantera!!!!!!!!!!!! :P :oops: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted:
||*|| Com a catalans que som morirem en la foscor, i no cara al sol perquè seria morir com un traïdor ||*|| ||*|| la meva terra és catalunya, el meu idioma el català, la meva dansa la sardana i el meu desig la llibertat! ||*||

Avatar de l’usuari
Uriel Michaels
M.A.G
M.A.G
Entrades: 308
Membre des de: dj. des. 01, 2005 9:43 pm
Ubicació: Hogwarts

Entrada Autor: Uriel Michaels »

al final veurem al daniel fent pelikules erotiques... i francament, no em desagradaria ^^
xDD

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Jajajajajaja!
La vergeeeeeee!
Com m'he petat amb el vídeo! :lol: :lol: :lol:
Té com el cul abonyegat! Jajaja
No em feu això, que jo volia dormir... :lol: :lol: :lol:
No vull imaginar la delantera... estàvem esperant massa d'aquest noi! xD
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Getta91 ha escrit:Jajajajajaja!
La vergeeeeeee!
Com m'he petat amb el vídeo! :lol: :lol: :lol:
Té com el cul abonyegat! Jajaja
No em feu això, que jo volia dormir... :lol: :lol: :lol:
No vull imaginar la delantera... estàvem esperant massa d'aquest noi! xD
ui, mareeeee... quin cul!!! 8O Sí, sí, reina, tens tota la raó... N'esperàvem massa, i tu, la Costa i jo que ràpidament vam dir d'anar a Londres... Sort que no hi anirem! he, he, he, per veure aquest cul ja em quedo a casa. No em vull imaginar la davantera... he, he, he, potser és per riure! :lol:
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Lis Malfoy ha escrit:
Getta91 ha escrit:Jajajajajaja!
La vergeeeeeee!
Com m'he petat amb el vídeo! :lol: :lol: :lol:
Té com el cul abonyegat! Jajaja
No em feu això, que jo volia dormir... :lol: :lol: :lol:
No vull imaginar la delantera... estàvem esperant massa d'aquest noi! xD
ui, mareeeee... quin cul!!! 8O Sí, sí, reina, tens tota la raó... N'esperàvem massa, i tu, la Costa i jo que ràpidament vam dir d'anar a Londres... Sort que no hi anirem! he, he, he, per veure aquest cul ja em quedo a casa. No em vull imaginar la davantera... he, he, he, potser és per riure! :lol:
Teniu raó totes dues... em sembla que els diners que havia estalviat per anar a Londres me'ls gastaré en alguna altre cosa... xDDD Mare meva quin cul més raro!!!! Com serà la part de davant? Jo ho vaig pensar... que estavem tenint moltes expectatives per aquest noi... i al final... XASCO! xD Decidit!! prefereixo veure'l amb texans :lol: :lol: Això si... la curiositat que tinc... no me la treurà ningú... i si m'entra un trauma... no me'n vindrà d'un :lol:
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

ala!!! mmmm aket noi prd mol sense pantalons e!!!! nose nose.... magradava mes a les fotos de la pre-estrena! xDDDD k i farem... fet i fet s en radclife... po am texans i snse samarreta continua estan bo e!!
apa gen, no sabeu els diners k me estalviat am aket video perk ara una ksa es segura.... no vui anar a veure aksta obra!!!

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Costa ha escrit:
Lis Malfoy ha escrit:
Getta91 ha escrit:Jajajajajaja!
La vergeeeeeee!
Com m'he petat amb el vídeo! :lol: :lol: :lol:
Té com el cul abonyegat! Jajaja
No em feu això, que jo volia dormir... :lol: :lol: :lol:
No vull imaginar la delantera... estàvem esperant massa d'aquest noi! xD
ui, mareeeee... quin cul!!! 8O Sí, sí, reina, tens tota la raó... N'esperàvem massa, i tu, la Costa i jo que ràpidament vam dir d'anar a Londres... Sort que no hi anirem! he, he, he, per veure aquest cul ja em quedo a casa. No em vull imaginar la davantera... he, he, he, potser és per riure! :lol:
Teniu raó totes dues... em sembla que els diners que havia estalviat per anar a Londres me'ls gastaré en alguna altre cosa... xDDD Mare meva quin cul més raro!!!! Com serà la part de davant? Jo ho vaig pensar... que estavem tenint moltes expectatives per aquest noi... i al final... XASCO! xD Decidit!! prefereixo veure'l amb texans :lol: :lol: Això si... la curiositat que tinc... no me la treurà ningú... i si m'entra un trauma... no me'n vindrà d'un :lol:
Calla, calla... :o sort que no havíeu reservat cap bitllet, encara que fos d'1 cèntim, he, he!!! Mmmm... sí, Costa, crec que tens raó... Jo també estic encuriosida, i no ens vindrà d'un trauma... :| total, hem sobreviscut a la imatge d'un Sirius jove moooooolt allunyada de la descripció literària, :evil: que ha sigut mooolt i mooolt pitjor que el cul d'en Radcliffe, sincerament!!!

Es pot saber qui coi fa els càstings? I, més encara, el que fa els càstings s'ha llegit els llibres? Perquè no quadra cap descripció amb aquests rondadors joves! Apa, ja m'he quedat més tranquil·la... HE, HE, HE, QUIN CUL!!! (no me n'he pogut estar de tornar-ho a repetir). :mrgreen:
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
peke_potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 9:39 pm

Re: El nu de Daniel Radcliffe a 'Equus'

Entrada Autor: peke_potter »

ome... jo n crec k estigui tan malament k faci aixo... es un actor i pot fer el que vulgui.... n crec que la gent s'agi d'enfadar per aixo.... :nose ejejj

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

XD

La veritat és que sembla que en Dani apreti el cul amb molta força, com per vergonya o perquè fa fred. És normal, suposo, però això explica les arrugues i aquest aire com de "ai, que m'enculen"!

A més, té les cames molt separades i no se li veu res penjant. M'imagino que duia alguna peça de roba o que han esborrat el que "hauria de penjar".

Ehem.

En tot cas, la foto no queda massa bé, sembla fet per provocar i punt, i com si el nano no si sentís còmode.
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
lyly
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: ds. oct. 08, 2005 2:43 pm
Contacta:

Entrada Autor: lyly »

ei !!!!!!! la veritat M' imagino que si q el te molt apretat
a mes no us espanteu q es veu que porta unes malles molt rares i q nomes se les ade treure quan a d'ensenyar un moment la part delantera

suposo q es perque no passi fred el noi :lol: :twisted:
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor

tot i que no sol ser aixi a la vida real


http://hinaco.myminicity.es/

Adria27
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 8:26 pm

Entrada Autor: Adria27 »

mai m'auria imaginat el Daniel Radcliffe fent de psicopata enamorat duns cavalls 8O (es així no?) pero bueno si a ell vol fer-ho...

magimòrfica_Black
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dl. set. 04, 2006 9:12 pm
Ubicació: a 18 km de Girona

Entrada Autor: magimòrfica_Black »

Avui no dormo del fàstic que carda això!!!!
Que no em vingui de guapo perquè ha fet Harry potter, que el tiu és súpermegahiperultralleig!!!!
A més, no voleu dir que porta un cul postís??? Tanta ratlla per allà és sospitosa.... :mrgreen:
Els morts van a l' infern i al cel hi van els astronautes!!!!

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Quin horror! Quan he entrat a aquesta part del fòrum alguna cosa em deia que no m'hi poses.. Em sembla que la pròxima vegada si tinc un presentiment d'aquests li farè cas... Ara estarè uns quants dies sense poder dormir i mira que ja en tia prou amb l'insomni... :cry:

PS: Potser es deu pensar que tot el teatre és art i que la gent que pensi en contractar-lo ho valorarà però jo crec que quan el vegin rondar per allà despullat se'n guardaràn prou de fer-ho...

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Ei, l'altre dia en Kenneth Branagh (Gilbert Decors) va dir que en Daniel estava fabulós, a l'obra. Que ell va quedar sorprès, perquè feia dos anys que s'havien conegut i que el canvi del nano és brutal, i ja actua com els grans. Diu que tot el que no sabia quan va començar ha sabut aprendre-ho pel seu compte. Que hi havia hagut polèmica, sí, però que en Daniel surt poca estona, en pilotes, i que a en Kenneth li sembla més una tàctica publicitaria dels productors de l'obra que altra cosa, ja que en Daniel ho fa bé i no necessitaria promoció extra.

En fi... Doncs aquí queda dit.
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Bloquejat