Teories sobre el final de HP 7

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LunaLovegood92
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dt. abr. 25, 2006 9:16 pm
Nom: Marina
Rang: Happycargoleraa(8)
Ubicació: Amagada a Hospitalet entre delinqüents assassins xD
Contacta:

Teories sobre el final de HP 7

Entrada Autor: LunaLovegood92 »

Teoria sobre el final d'HP:

Abans de tot, vull dir que això només és una teoria com moltes altres, que segurament no coincidirà en res, o gairebé en res, amb la realitat. També vull dir que el que aquí exposo no és el que a mi m'agradaria que passés (i van ser feliços i van menjar perdiços xD, etc) sinó que és el que CREC que podria passar.

Crec que el Harry morirà i en Voldemort també, però no crec, com pensa molta gent, que hi hagi una relació entre les dues morts. Més aviat m'inclino a pensar que en Voldemort morirà primer, i quan tothom estigui happy de la vida, pataplam, adéu Harry. Potser mor a mans d'un Cavaller de la Mort. A més, crec que la JK Rowling pot tenir motius per treure en Harry del mig, ja que així no hi hauran especul.lacions sobre el futur del noi.
També crec que R.A.B finalment vol dir Regulus Arcturus Black, el germà d'en Sirius, com molta gent creu, tot i que no sé quin paper pot tenir en la història...
Penso que l'Hermione i el Ron no moriran, i que seran la cara feliç de la història, ja que estaran junts i es casaran i tota la pesca. I si ha de morir algun Weasley, crec que podria ser el Sr Weasley, o potser la Ginny, però em decanto més pel sr Weasley.
Ah, i molt important. Hi ha una cosa de la que estic gairebe convençuda (ara segur que fico la pota ¬¬) i és que l'Snape és dels bons. Crec que en Dumledore li va suplicar que el matés (quan diu, "Siusplau, Severus..." que sembla que l'estigui suplicant que no el mati) per no fer del Draco un assassí. El Draco no crec que mori, però tant el Lucius i la Bellatrix sí. Quant el Cuapelada, també crec que morirà, però que abans li retornarà el favor al Harry per haver-li salvat la vida.
També penso que el Harry tornarà a Hogwarts per fer el setè curs (si no hi va la història perdria molta part del seu encant, i crec que seria una cagada total de la Rowling) però que farà sortides esporàdiques amb el Ron i l'Hermione.
Bée no sé que més dir... si se m'acudeix cap cosa més ja l'afegiré... Per cert, m'ha ocupat molt menys del que em pensava...
Apa, doncs ja teniu el rotllo escrit, espero que no us avorriu gaire!! I sobretot, sobretot opineu siusplau, i critiqueu si ho creieu convenient valee??

Moltes gràaaciessssss!!





P.D: Algú recorda la meva ff "Entre 2 mons"? si hi ha algú que la llegia em vull disculpar perquè he estat uns mesos sense escriure res, i que m'hi estic posant de nou. Ho sento de veritat, us prometo que he tingut uns problemes familiars greus i tenia el cap a un altre lloc, no sé si algú s'ha adonat de que he estat mot de temps absent i que he començat a freqüentar la web de nou fa poques setmanes. Ho sento de tot cor!!


Que vagi bé!
Si et vols acargolar
i en un no res ser un anormal
vine a l'Hospitalet
i ho aconseguiràs en un momentet
=D

http://www.fotolog.com/Lunn_2
http://www.fotolog.com/ballem

Avatar de l’usuari
Leta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dt. maig 01, 2007 3:42 pm

Entrada Autor: Leta »

no crec que la teva teoria vagi tan desencaminada luna, encara que la rowling sempre sorpren i fa el que menys ens esperem.... pero estic dacord amb moltes coses, com per exemple que el Harry i el Voldemort moriran, i que es posible que no hi hagi una relació entre les dues morts.....
no estic tan dacord de que la hermione i el ron acabin casats feliçment, pero si que pot ser que acabin amb alguna mena de relacio.. diguemne mes intima...
i lo de l'snape... pos mai m'ho havia replentejat d'aquesta manera... de que li supliques que el mates... pero suposo que seria alguna cosa ben típica de la rowling.... sempre fa el que la majoria no s'espera, i jo aixo no m'ho hauria esperat...
a, i respecte al cuapelada... no crec que li torni el favor al harry salbantli la vida... no el veig tan heroic...
i espero que el Harry tornari a Hogwarts per fer el setè curs.

tens molta imaginacio luna, si set acudeixen mes teories apuntalas!!
.....bud it's time to say the true... i will never be with you.....

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter »

El que es podria fer es un tema on tothom poguessim ficar les nostres teories. Estaria Bé... No¿?
Pel que fa a la teva teoria, sincerament, la trobo practicament improbable. que en Harry i en Voldemort no poden morir tots, seria tragic :lol: :lol:

I pel que fa a en Regulus Black. Crec que en el sise mor o no se quina história. algú ho pot confirmar?


PD: Ho confirmaria jo, pero he deixat el llibre a un amic...

Avatar de l’usuari
LunaLovegood92
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dt. abr. 25, 2006 9:16 pm
Nom: Marina
Rang: Happycargoleraa(8)
Ubicació: Amagada a Hospitalet entre delinqüents assassins xD
Contacta:

Entrada Autor: LunaLovegood92 »

em sembla bé que la gent posi les seves teories si vol^^. ja, ja sé que és impossible que es compleixi tot, només és una teoria... i que el Ron i l'Hermione es casin era una exageració, home... em referia a això, que acabrien junts xD...
Gràcies per llegir-hoo
Si et vols acargolar
i en un no res ser un anormal
vine a l'Hospitalet
i ho aconseguiràs en un momentet
=D

http://www.fotolog.com/Lunn_2
http://www.fotolog.com/ballem

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Mikey Potter ha escrit:El que es podria fer es un tema on tothom poguessim ficar les nostres teories. Estaria Bé... No¿?
Pel que fa a la teva teoria, sincerament, la trobo practicament improbable. que en Harry i en Voldemort no poden morir tots, seria tragic :lol: :lol:

I pel que fa a en Regulus Black. Crec que en el sise mor o no se quina história. algú ho pot confirmar?


PD: Ho confirmaria jo, pero he deixat el llibre a un amic...
En Regulus no mort en cap llibre, està mort d'abans de que comenci tota la història, abans de que en Harry comenci a Hogwarts com a mínim... Es diu que en Regulus havia sigut Cavaller de la Mort però que deixa de ser-ho i llavors el maten... En el cinqué llibre, davant de l'arbre genealogic dels Black, en Sírius li explica a en Harry, si no recordo malament...
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Leta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dt. maig 01, 2007 3:42 pm

Entrada Autor: Leta »

no recordes malament. justament en el cinque es on en sirius li explica a en harry que en voldemort va enviar un dels seus caballers de la mort per matar en regulus.. pero hi ha cap confirmacio? podria ser que si es tractes de en regulus no??

a! i lu del tema de posar les teories em sembla molt be, poseulo ya!!
.....bud it's time to say the true... i will never be with you.....

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter »

Gracies per la confirmació :)

Ja em semblava a mi que parlaven d'ell però no sabia si moria en el trancurs dels llibres o nomes s'en parlava però passava abans.
Si Roger Potter, ho he estat mirant i si, al principi del 5é llibre


PD: Lo del tema, o obro... :boohoo:

Avatar de l’usuari
LunaLovegood92
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 51
Membre des de: dt. abr. 25, 2006 9:16 pm
Nom: Marina
Rang: Happycargoleraa(8)
Ubicació: Amagada a Hospitalet entre delinqüents assassins xD
Contacta:

Entrada Autor: LunaLovegood92 »

em sembla bé que hàgiu canviat el títol ^^.
Una cosa, me'n vaig oblidar... També crec que morirà el Hagrid ( Sóc una homicida, em carrego a tothom :twisted: )
Si et vols acargolar
i en un no res ser un anormal
vine a l'Hospitalet
i ho aconseguiràs en un momentet
=D

http://www.fotolog.com/Lunn_2
http://www.fotolog.com/ballem

Avatar de l’usuari
Leta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dt. maig 01, 2007 3:42 pm

Entrada Autor: Leta »

una mica omicida si... XDXD
anem a cargarnos a tots els personatges!!
tampoc crec que morin tants.. es un llibre, en un llibre no crec que morin tanta gent.. a menys que caigui una bomba atomica... pero es bastant improbable. a mes, algú a de quedar viu. si moren tots qui quedara?
.....bud it's time to say the true... i will never be with you.....

Avatar de l’usuari
^Mione^
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dt. maig 29, 2007 1:43 pm
Ubicació: En la lluna... ^^

Entrada Autor: ^Mione^ »

Hola.

El primer, sóc nova aquí, així que encantada de conèixer-vos a tots.

També voldria dir-vos que, encara que soc catalana, no ho escric molt bé. De fet, tinc a la meva mara amb mi perque m'ajudi ^^.

Jo pinso que LunaLovegood92 té raó en tot el que ha dit, jo pinso de la mateixa manera.

Encara que, si ho pinso millor, dubto que mori el senyor o qualsevol altre weasley, no se... moltes omicides... ^^

Crec que va sent hora de anar-me.

Un petó

Raquel
Imatge

Avatar de l’usuari
weasley_yeah
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dg. abr. 15, 2007 8:41 pm

Snape

Entrada Autor: weasley_yeah »

be, jo crec que el harry es un horricreu i que el voldemort ho te molt ben pensat. Si mata al harry ja ha guanyat, i si el harry el mata a ell posseeix el seu cos i hi surt guanyant, aixo pot ser veritat o no ser-ho, pero el que si que crec és que...
->El rival més important del harry serà l'snape, no tenia clar a qui pertanyia en realitat i com que sempre havia estat un llepaculs marginat (jaja magrada aixo de "llepaculs marginat xd") doncs fara per dir-ho d'alguna manera el seu ejercit propi copiant una mica l'orde del fenix i els cavallers de la mort, d'entrada el malfoy (nen) ja en deu ser un membre.

-> ah i del tema den RAB... crec que podria estar viu, per molt mort que sembli estar ,recordeu que a casa seva hi havia un horricreu ( le medallo que va vendre en mundungus) i que podia pertanyer al voldemort o a ell. Ah, em refereixo al Regulus Black

weno, segurament res de el que he escrit es complira...

Avatar de l’usuari
malena_loovergood
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dv. juny 08, 2007 7:37 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: malena_loovergood »

Si jo estic amb la luna, tambe estic convençuda de que l'Snape es bo...

La veritat crec que l'Snape sempre ha sigut fidel a en Dumbeldore, i es molt probable que pogues fer veure que en veritat estava amb en Voldemort ja que domina molt la Oclumacia (No se si es diu aixi en catala ja que jo m'els he llegit en castella)
Pero en els seus plans va sorgir un imprevist, i es que es va veure obligat a pronunciar el jurament, ja que Narcisa el va posar en un compromis i si no ho hagues fet, Bellatrix hauria sospitat molt, i a ell el que mes l'importava era mantenir la seva falsa identitat de que era fidel a Voldemort, axi que no va tenir mes remeir que pronunciar-ho.
l'Snape li va explicar a Dumbeldore que habia pronunciat el jurament i crec que ell li va dir que si (us enrecurdeu que la ultima part del jurament era que si el Draco no podia cumplir amb el que Voldemort li va ordenar que ho fes l'Snape) es veia obligat a matar-lo a ell, en el remot cas de que en Draco no ho pogues fer i ell estigues devant en un compromis (com el que va pasar), el mates, perque el que mes l'importava a Dumbeldore no era la seva mort, sino el seu pla, que es que en Harry sobrevisqui i que l'Snape mantingues la seva mentida.
Exactament com a dit la luna, crec que cuan en Dumbeldore li deia: Sisplau Snape, es referia a que el mates i no a que no el mates.


Aixo solament son suposicions...



Petons!
Si tu saltas; yo salto... recuerdas?....[titanic]

************************

Don't stop; move your body!

Avatar de l’usuari
kuki
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dc. juny 20, 2007 9:07 am

Entrada Autor: kuki »

De debo que si el Harry es mor magafarà algu!!

:o

Però a part d'això.. només crec que si en Harry es mor.. estaría bé que la Ginny també es morís, perquè així la parelleta no es quedes trencada!!


Només era per dir això!!

Espero que ja estiguis bé!!

petons!! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Leta
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dt. maig 01, 2007 3:42 pm

Entrada Autor: Leta »

jo crec que en Harry es un horricreu.. pero que en voldemort no acabarà guanyan igualment. em sembla que moriran en harry i ell, perque segurament el mata el altre nen de la profesia, el Neville... y segurament que mort un mun de gent més, pero jo aposto a que moren tan en voldemort com en harry, pero molt que hi hagin teories que diguin que es fusionaran en un sol ser o coses així..
.....bud it's time to say the true... i will never be with you.....

Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

hep hep con precaucion!

Entrada Autor: shiro_17th »

merda.. stic en un pais stranger i no puc posar accents!!! se'm perdona familia?? zenks babies!

bnesh.. soc una ex-participant d'aquest forum.. no crec que ningu em recordi ^^ tot i k encara recordo la luna i alguns personatges +.. que funny xD

Gent! La shiro pensa k esta boja perque li sembla haver llegit a no se quina web que aseeguraven que dos dels 3 protes morien.. es a dir, o mort en Harry i Ron o Hermione, o be, moren en Ron i l'Hermione.. es veritat?? Algu ha sentit mai tal afirmacio?? Digueu-me que no plis, que casi me posu a plorar en terres llunyanes!xD

^^
Segons jo mateixa en persona.. tambe afirmaria que tornen a l'escola, pero amb continues escapades permeses per la incredible new director..McGonagall!.. and no tinc cap + teoria de sobre qui morira.. de fet m'estimo + no tenir-la xk despres em deprimeixo jo sola.. dones!xD

en fi amistats querides.. em fugu que haig de sopar (7:58pm)
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Bloquejat