Comentaris que se senten al cinema

Aquí podeu comentar les darreres estrenes cinematogràfiques o les vostres pel·lícules preferides
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
uri bel
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 76
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 2:47 pm
Ubicació: granolleig

Entrada Autor: uri bel »

Osti, doncs a mi em va passar algu semblant amb hp4. Resulta que estava al final de tot, i quan tots els alumnes s'estan despedint, fent-se 2 petons i tal es para la peli x un problema tecnic. Ala, esperat 15 minuts a k l'arreglin. :lol:
I dsps, kuan el vaixell s'sta submergint, s torna a parar com 10 minuts mes. I kuan torna a nar be, s'acaba la peli en 20 segons o algu aixi ¬¬'. I tots drets, cridant i mirant al projector....va star b. ;)

Po wnu, es algu x recordar. Apa, dewwww
She makes me feel like a kid in a candy shop

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

;)

Entrada Autor: Lary fricky potter »

wenu, :oops: :oops:
jejeje jo tenia un nen al custat, ke en una de les escenes de Ice Age 2 es va partir el cul amb una d'akelles rates o com es diguin, cosa que a mi no em va fer gràcia :roll: :roll: , a més en tota la sala, l'unic que es sentia riure era akell nen i la sala es girava cap a nosaltres i tothom ens estava mirant......jeje............va estar bé perquè quan ens miravem, totes nusaltres vam cumensar a riure i wenu, mu vax pasar de P.M., molt bé!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :alien: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Hagrid
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:54 pm

Entrada Autor: Hagrid »

Doncs jo, la meva parella i dues amigues (tots ratllant la trentena) vam der tan merder al començament dels titols de credit de Harry Potter 2, que, un nen petit que hi havia davant nostre es gira cap a sa mare i li diu: "Mama, jo em porto millor que ells, veritat?"

Quin tip de riure que ens vam fer els 4 en sentir aixo.. Riure

Avatar de l’usuari
Larongyea
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dg. juny 25, 2006 7:01 pm
Ubicació: A casa meva que s'hi esta molt bé, xDD

Entrada Autor: Larongyea »

Ahhhhh :o Lo pitjor es quan se't fiquen a prop aquelles dos o tres velles marujes a veure la pelicula i tot el rato comentant, xerrant i rient. I quan els altres comentes elles fan sssshhhttt!! Quina rabia :x XDD!
Auemiremasekadiue it's my finger to my finger...ti amo tom!!

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Enllunada l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 29, 2006 7:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Jo el que odio es quan els pekenyajos (es que son tant petits xD) començen a cridar quan hi han escenes amoroses amistoses: OOOOO! que bonito! ooo! que se besen! que se besen!... patetetic, sincerament patetic. Tambe quan vaig anar a veure ESDLA (el senyor de los anillos) 1, davant meu hi havia un trovador d'errors una mica patetic: alli detras hai un autobus! en ese arbol havia un camara! Aragorn no lleva la espada! Frodo estava riendo!... i tot aixo cridant. Quan em vaig comprar la pelicula no vaig veure ni autobusus, ni cameras en un arbre, ni...
:roll: :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

Juas... x lu k veig hi ha gent k quan va al cine es pensa k sta en un camp d futbol xD
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

Hola a tots!!!

Bé, jo i una amiga quan varem anar a veure Piratas del Caribe dos no paravem de dir, tan al Jhonny com a l'Orlando:
-Tio bueno!!! Ojala estuvieras soltero!!!
- Quien te pillara sin camiseta!!!!
- Quitate los pantalones hombre!!!
I coses així, la majoria de coses les deia jo en veu alta, molt alta.
Però el mes fort va ser que quan me la vaig baixar per l'e-mule, pel que semblava estava grabada del cinema, i justament del mateix cinema al que vaig anar jo i per acabaro d'adobar, el mateix dia, vamos, que se me sentia dir.
- TIO BUENO!!!! MACIZO!!! FUERA CAMISETA!!!!etc...
El dia que ho vaig descubrir l'estava veient amb el meu pare i ell no parava de dir-me:
- Quina noia mes mal eduaca, ja podria apendre una mica de educacio, els seus pares son uns irresponsables...
I clar jo em vaig quedar...

Visca el Heavy!!!
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Kryden
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dv. set. 29, 2006 4:15 pm
Ubicació: ves a sabee...

Entrada Autor: Kryden »

un dia tavam al cine i era de por, i això que són uns dels moments en que sents un soroll a l'habitació i estas sol a casa, i son tan estupids, que van a veure que passa! i aixó que cumenso a dir: pro que coi fot? es estupida o que? i el del custat va i salta: dejala, no ves que es rubia de pote... xDD
i quan l'estan a punt de matar, crida:
-Ti dos! ven tidos!! xDD
vamos a lo típico...

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

Una vegada al cinema em va passar una cosa que em va fer molta ràbia:

Ja havia començat la pel·lícula i al cap d'un quart d'hora més o menys apareixen unes iaietes cridant i s'asseuen darrere meu, però lu més fort és que no em van veure i em van tirar la jaqueta al cap així com qui la tira a seient de davant. La meva germana i jo no podíem parar de riure.

Ja sé que ara no fa gràcia però us asseguro que si us passa és molt bo xD
:D

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Comentaris que se senten al cinema

Entrada Autor: BelitBlack »

Els millors comentaris van ser quan vaig anar a veure la marató de Crepúsculo amb ma germana:

Primer quan estan a l'habitació que l'Edward li diu k es quedi kieta i en passa mitja hora acostantsi per ferli un peto a la bella, una tia va crida <<Pero besala ya coññoo!!!>>. I com k tothom estava pensant allo pro ningu satrevia a dirho tothomm es va posar a cridar i a aplaudir.

Després, van anar sortint comentaris de l'estil, o tipus <<Sembla un anunci d'Ariel>> quan estaven en el prat.
Però quan vaig riure + va ser quan ma germana es va passar tot Luna Nueva diguentme <<Pa, amb mermelada, mantega, sucre i més sucre i més sucre, puah!>> cada vegada que sortia alguna frase empalagosa.

També m'ho vaig passar molt bé quan vaig anar a veure Expediente 39 al cine, amb l'única amiga k tinc k li agraden les pelis de por (encara k sigui una cagada). I quan posaven la musiqueta d'abans d'un susto li cridava a l'orella. O com que al cine sempre es passen amb l'aire acondicionat, sempre pujo les cames i me les agafo amb els braços, aleshores em va preguntar que feia, i la vai vacilar dientli k era per si venia la nena de la peli per sota els seients, i de cop va fer un crit i es va posar igual k jo!!xD

Però va ser pitjor a REC, que com k no feia gens de por, vam anar pel cine tocant els peus de la gent, bufantelsi el clatell o les orelles... va ser bonissim!

O també va ser boníssim una tarda que vam pillar una peli k era una merda, després ens vam canviar de sala, i ho vam fer unes cinc vegades, fins k vam acabar anant a una sala k no hi havia ningú i vam fer una BATALLA pro batalla de veritat, de crispetes!

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Comentaris que se senten al cinema

Entrada Autor: harry_james_potter »

Bé, un dia que era al cinema amb mons pares, a Abrera (que ara hi ha el Yelmocines) van posar l'anunci de "Campamento Flippy" i ma mare ja ens havia jurat que no l'aniriem a veure (millor, vaig pensar). Llavors els molt fatxes del yelomcines passen un anunci dient que "per culpa de la nova llei dels cinemes ja no podrem passar les pel·lícules que em anunciat" i ma mare crida "DONCS JA ENS ESTÀ BÉ!" (referint-se al "Campamento Flippy").

Llavors em vaig mirar amb ma germana i ens vem mig amagar al seient. En realitat vaig riure molt, interiorment.

Lo pitjor de tot és que a Abrera no han passat una peli en català (excepte Shin Chan i Doraemon,l però no comten perquè TV3 en té els derts a Catalunya) mai i sempre passen aqeust anunci (des que Yelmocines ho porta). I fins fa poc hi havia a la façana del Centre Comercial anunciat la peli de "Trobaràs l'home dels teus somnis" en català i es veu que Yelmocines només la passen a fora de Catalunya, en castellà (tot perquè el productor de la peli, que és en Jaume Roures, va fer que es fecin moltes copies en català). És vergonyós i insultant tot el que estan fent per matar el català.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Re: Comentaris que se senten al cinema

Entrada Autor: Gemms »

Bé, comentaris sempre de tot tipus, però el que més ràbia em va fer va ser quan vaig anar a veure Harry Potter i la cambra secreta (en castellà). Imagineu que tenia 12 o 13 anys... súper emocionada que anava, amb ma germana i una amiga meva, el cinema a petar, perquè era l'estrena o l'endemà, no ho recordo. Doncs clar, com que vam anar a la sessió on hi ha tots els criajos i adolescents irrespectuosos, a l'escena final, si la recordeu, quan el senyor Malfoy li diu al Harry: "Pues esperemos que el senyor Potter esté allí para salvar al mundo..." i el Harry li diu: "No se preocupe, estaré". Doncs bé, lo següent no ho vaig sentir fins que no em vaig comprar el DVD i el vaig veure a casa, perquè en aquell moment es va ficar tothom a aplaudir i a xiular, del plan "que sexi que és el Potter i quin guió tan fantàstic li han escrit"! Mira, quin emprenyu vaig agafar!! Tothom ho sap que el Potter és sexi, i ho dic jo, que en aquella època era el meu amor platònic! Però anar al cine no és com estar a casa i quan aplaudeixes en una pel·lícula (que jo també ho he fet) només es fa quan a la sala sou pocs i ja sembla que sigueu família. A més, si es fa, es fa fluix no cridant com energumens...

Sobre això de iaies cridaneres i guerres de crispetes... Una vegada vaig muntar el poll del segle quan tenia la paperina de crispetes entre les cames que no sé que feia jo, i sense voler (estava mig plena), no sé com, XOOOOF!!!! totes les crispetes pel terra!! Mare meva, l'acomodadora es veia una feina al damunt... XD Però amb lo cares que son, joder, ja em val!! :mrgreen:
I de gent imbècil sempre n'hi ha molta. Un cop, uns nens ens tiraven crispetes des de radera i no van deixar de parlar en tota la peli. Que dius: t'has gastat 6€ per venir a tocar els collons? Jo miro la peli sencera!! :boig:
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Comentaris que se senten al cinema

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Gemms ha escrit:Bé, comentaris sempre de tot tipus, però el que més ràbia em va fer va ser quan vaig anar a veure Harry Potter i la cambra secreta (en castellà). Imagineu que tenia 12 o 13 anys... súper emocionada que anava, amb ma germana i una amiga meva, el cinema a petar, perquè era l'estrena o l'endemà, no ho recordo. Doncs clar, com que vam anar a la sessió on hi ha tots els criajos i adolescents irrespectuosos, a l'escena final, si la recordeu, quan el senyor Malfoy li diu al Harry: "Pues esperemos que el senyor Potter esté allí para salvar al mundo..." i el Harry li diu: "No se preocupe, estaré". Doncs bé, lo següent no ho vaig sentir fins que no em vaig comprar el DVD i el vaig veure a casa, perquè en aquell moment es va ficar tothom a aplaudir i a xiular, del plan "que sexi que és el Potter i quin guió tan fantàstic li han escrit"! Mira, quin emprenyu vaig agafar!! Tothom ho sap que el Potter és sexi, i ho dic jo, que en aquella època era el meu amor platònic! Però anar al cine no és com estar a casa i quan aplaudeixes en una pel·lícula (que jo també ho he fet) només es fa quan a la sala sou pocs i ja sembla que sigueu família. A més, si es fa, es fa fluix no cridant com energumens...
dona, però a mi m'encanta l'ambient a la sala del cine, quan tothom xiula i tal. Una altra cosa és que ho facin per molestar, però quan tots aplaudim és com genial i jo penso : mira! som una comunitat, a tots ens agrada i ho compartim!
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Comentaris que se senten al cinema

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Ai sí, a mi també m'agraden els moments de xiular i aplaudir. No m'agrada quan la gent es passa mitja peli parlant, quan vaig anar a Luna Nueva les del costat tot el puto rato parlant i fent comentaris. Però en els moments del pal que el Jacob es treu la samarreta o coses així si que mola molt que tothom aplaudeixi xD no sé, a mi m'agrada, sempre que siguin moments. Vaig riure molt quan a una amiga meva se li van caure les crispetes quan va sortir el Robert Pattinson per primera vegada tot sexy amb les ray-ban xD De cop va fer un "uoo" i va apretar la paperina i totes al terra! Crec que va ser algo així xD
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Respon