Rituals

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
shiro_17th
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 80
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 9:18 pm
Ubicació: Tona ^O^ la flor d'Osona XD

Rituals

Entrada Autor: shiro_17th »

M'ha semblat del pal iniciar aket tema.. perque la veritat es q des de que vaig endinsar-me al harry potter world fa anys m'havia plantejat l'arribada del 7e llibre i si faria alguna cosa special..

Teniu cap 'ritual' que seguireu per llegir el llibre??xD sona freak, pero posaria la ma al foc que + d'algu necessitara, no c..mmm.. llegir el llibre en una habitacio aillada del mon, amb telefons desconectats i coses aixi..xD en fi.. pels qui el llegeixin en catala o castella queda 1a mica + lluny, pero la gent que el llegeixi amb angles (que m'imaginu que podria ser prop de la majoria que stem aki..) ho tenim a tocar!xD

Jo vull llegir-me els 6 primers abans del 7e.. no c, fa temps que ho tinc pensat..xD pero no crec que necessiti cap lloc special..xD

Any comments?


(PD: no accents.. 'soz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! no en puc scriure..)
apa.. molts muaks***
!!*!! "In the year of our Lord 1314, patriots of Scotland, starving and outnumbered, charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets. They fought like Scotsmen and won their freedom. Forever." Braveheart

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Abans de llegir-me el setè em penso llegir els altres sis llibres és una mania que tinc sempre que surt algun llibre nou d'una saga que segueixo abans de llegir-me'l haig de llegir els volums anteriors.

Això sí, formo part de la minoria (o no) que encara hauran d'esperar uns quants mesos. A no ser que aparegui alguna bona persona (com va passar l'any passat, oi Violeta?) que vulgui fer la noble tasca de traduir el llibre pels seus companys frikis d'aquesta web que no dominen massa la llengua de la Rowling.

Avatar de l’usuari
Kryden
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dv. set. 29, 2006 4:15 pm
Ubicació: ves a sabee...

Entrada Autor: Kryden »

uiiii....
jooo...
jo aig d'estar tancada en una habitacií i amb MUSICA! perque sinoo.... xDD

amb el codi da Vinci vaig escoltar mägo i ja no podia llegir sense aquesta... xD
i ...
jo m'he tornat a llegir el cinque, i el sisé, hem quedo estancada en el tros del tren... T.T
aiii....
vamos a lo típico...

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

Jo la veritat no se si faig algun ritual quan llegeixo els HP però el que si que faig és tancarme a la meva habitació, posar el llit davant la porta perquè el meu germá no entri i quedar-me allà fins que és l'hora de sopar.
Potser no és ben bé un ritual però sempre ho faig :mrgreen:

Visca el Heavy!!!
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
malenusky
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dt. oct. 03, 2006 6:29 pm
Ubicació: Perduda...
Contacta:

Entrada Autor: malenusky »

hermi_girl ha escrit:Jo la veritat no se si faig algun ritual quan llegeixo els HP però el que si que faig és tancarme a la meva habitació, posar el llit davant la porta perquè el meu germá no entri i quedar-me allà fins que és l'hora de sopar.
Potser no és ben bé un ritual però sempre ho faig :mrgreen:

Visca el Heavy!!!
JO també corru el llit i el poso davant de la porta!!! I poso tot de coixins, per estar comoda, que m'hi puc passar tota la nit!! Normalment m'estiro al llit, posant al cap molt a la punta, poso el llibre al terra al meu devant i aixi no l'he d'aguantar, que sino... imagineuvos 8 hores aguantant aket totxo!!! Jo serà el primer cop que me'l llegeixi en angles, però se que no ho entendre gaire... Potser només anire mirant el noms i alguns verbs, perque les descripcions... :no
For ever an ever Hermy

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Entrada Autor: hermi_girl »

malenusky ha escrit:
hermi_girl ha escrit:Jo la veritat no se si faig algun ritual quan llegeixo els HP però el que si que faig és tancarme a la meva habitació, posar el llit davant la porta perquè el meu germá no entri i quedar-me allà fins que és l'hora de sopar.
Potser no és ben bé un ritual però sempre ho faig :mrgreen:

Visca el Heavy!!!
JO també corru el llit i el poso davant de la porta!!! I poso tot de coixins, per estar comoda, que m'hi puc passar tota la nit!! Normalment m'estiro al llit, posant al cap molt a la punta, poso el llibre al terra al meu devant i aixi no l'he d'aguantar, que sino... imagineuvos 8 hores aguantant aket totxo!!! Jo serà el primer cop que me'l llegeixi en angles, però se que no ho entendre gaire... Potser només anire mirant el noms i alguns verbs, perque les descripcions... :no
Veig que no sóc la única que ho fa :mrgreen: jo també sóc capaç de tirarme 8 h allà llegint, el que passa és que jo encara no he trobat la postura per llegirme'l del tiron, cada 30 minuts em canvio de pose i és una mica incomode xDD a més, tampoc puc estar molta estona llegint-lo perquè ma mare diu que em donara algú alla dins i vol que surti, ai aquestes mares... no comprenen la importancia de llegir un Hp XDD.
Bufa, això de llegir-lo en angles... ho trobo molt xungu. Jo m'espero a la versio Catalana que espero que la tregin haviat perquè si no em dona algú...

Visca el Heavy!!!
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Entrada Autor: Fawkes »

Jo tot i que domino l'anglès no el vull llegir amb anglès perquè el disfruto més en català.
Jo el que faré és llegir-lo a poc a poc perquè duri una mica més que els anteriors.
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Fawkes ha escrit:Jo tot i que domino l'anglès no el vull llegir amb anglès perquè el disfruto més en català.
Jo el que faré és llegir-lo a poc a poc perquè duri una mica més que els anteriors.
Jo faré el mateix, i potser, com diu Finalpotter, me'ls llegiré tots abans de començar-lo. QUINS NERVIS!!!!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Ei!!!!!!!!!!!!!!!!

Jo no mels llegiré tots 6 un altre cop, el que segurííííííssssim que faré és llegir-me el 5è i el 6è altre cop, COMO NO!! oi tant!! :mrgreen:
De fet ara esttic per la 600 dels 5è i no em llegiré el 7è fins acabar el 5è i el 6è un altre cop. 8)

Això també ho faig quan venen pel·lícules, abans que estrenessin la quarta em vaig llegir el Calze de Foc i ara que m'estic llegint l'Orde del Fènix, m'anirà bé per veure la peli amb claredat, no se si m'entenu, és una cosa que sempre faig. :P

Doncs vingans
Que cada dia falta menys per Deathly Hallows (no sé si ho escrit bé)
Vingns!! DEW!!!!!
:mrgreen: :wink: :mrgreen:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Doncs jo no faré cap ritual, però aniré el dissabte a les 10 del matí a la llibreria, i aniré llegint pel carrer fins a casa (bé, potser tant no). El que faré un cop a casa és anar-lo llegint poc a poc (sobretot si és en anglès) i amb una xuleta al costat on m'apuntaré verbs de màgia i paraules que són de Hp (ex: Death Eathers = Cavallers de la Mort; horcruxes = horricreus). I si hi ha alguna cosa important que no em quedi clara (espero que no), doncs me'l tornaré a comprar en català. Per cert, jo també faig el que ha dit la lary, és a dir, llegeixo els llibres abans de veure la pel·li en qüestió. Així me n'adono més de tot el que s'han deixat, o de si l'esperit de la pel·li és similar al del llibre.
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

ruth
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 29, 2006 9:18 am
Ubicació: Al departament de misteris

Entrada Autor: ruth »

Finalpotter ha escrit:Abans de llegir-me el setè em penso llegir els altres sis llibres és una mania que tinc sempre que surt algun llibre nou d'una saga que segueixo abans de llegir-me'l haig de llegir els volums anteriors.

Això sí, formo part de la minoria (o no) que encara hauran d'esperar uns quants mesos. A no ser que aparegui alguna bona persona (com va passar l'any passat, oi Violeta?) que vulgui fer la noble tasca de traduir el llibre pels seus companys frikis d'aquesta web que no dominen massa la llengua de la Rowling.
Veig que no soc l'unica que li costa llegir en anglés :oops: :oops: :oops:
Tal i com tu dius, jo me'ls llegeixo tots abans de començar l'últim de la saga.

Tinc ganes de veure la 5a peli, no sé.... em dona la sensació que aquest cop se l'han currat. Starwars

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Finalpotter ha escrit:Abans de llegir-me el setè em penso llegir els altres sis llibres és una mania que tinc sempre que surt algun llibre nou d'una saga que segueixo abans de llegir-me'l haig de llegir els volums anteriors.
Ui, sí, jo he de fer-ho, però en comptes de amb tots, amb el d'abans, o els dos d'abans, com a molt..
Hermi_girl ha escrit:però el que si que faig és tancarme a la meva habitació, posar el llit davant la porta perquè el meu germá no entri i quedar-me allà fins que és l'hora de sopar.
Ouch, que bestia xDD
Jo, em tanco a l'habitació, em poso al llit com puc, i m'hi puc estar hores [bé, abans més que ara..] amb la radio a tope..
Hermi_girl ha escrit: cada 30 minuts em canvio de pose i és una mica incomode xDD
Si entres a l'habitació [sense picar la porta] em pots trobar de qualsevol manera.
Un cop va entrar la meva mare i jo estava.. com ho diriem.. estirada amb el cap recolzat al tall de fusta que hi ha a la paret [que van posar perquè tacava massa la paret amb els peus, de tant donar voltes quan llegia xD] , el cul posat al llit, i els peus i tot això posat a sobre la taula.. xDD
Fawkes ha escrit: Jo el que faré és llegir-lo a poc a poc perquè duri una mica més que els anteriors.
Jo amb l'últim ho vaig dir, i quan vaig arribar a la meitat no me n'havia adonat.
:|
Però amb aquest ho he de fer, sí.. Que es l'últim, carai! xD
Que cada dia falta menys per Deathly Hallows (no sé si ho escrit bé)
Sí, ho has escrit bé.
Arnau Castan ha escrit: jo també faig el que ha dit la lary, és a dir, llegeixo els llibres abans de veure la pel·li en qüestió. Així me n'adono més de tot el que s'han deixat, o de si l'esperit de la pel·li és similar al del llibre.
Sisi, jo també xDDD
El que també mola, es, anar al cine i quan està la cosa emocionant dir: el Cedric es el que es mor!!

I tots: 8O

xD

Es ser cruel, però.. mola.. 8)


PD\ Juers, vaia post més llarg..
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

ruth
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 29, 2006 9:18 am
Ubicació: Al departament de misteris

Entrada Autor: ruth »

Arnau Castan ha escrit: jo també faig el que ha dit la lary, és a dir, llegeixo els llibres abans de veure la pel·li en qüestió. Així me n'adono més de tot el que s'han deixat, o de si l'esperit de la pel·li és similar al del llibre.
Sisi, jo també xDDD
El que també mola, es, anar al cine i quan està la cosa emocionant dir: el Cedric es el que es mor!!

I tots: 8O

xD

Es ser cruel, però.. mola.. 8)


PD\ Juers, vaia post més llarg..[/quote]

Aixó ho vaig fer jo amb el meu marit i es va enfadar com un burro. 8O 8O 8O 8O 8O

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Doncs jo aquest anyl'intentaré llegir en anglès...és a dir, que em pasaré tooota l'estona traduint paraules o fins i tot frases al traductor...u_u

El que estic fent és llegir-me el cinquè, i així el tinc recent per a la peli, i després el sisè abans del setè, com tots vosaltres, em sembla...^^

I el dia que surti, el compraré i no veuré la tele perquè com que a les notícies en aprlaran, no vull que diguin CAP detall del llibre...Per si ja l'han fet algun cop d'ull...¬¬

I no entraré a cap web...Per si de cas hi han spoilers...és que em fotria taaaaant un spoiler del setè...><

Així que estaré a l'habitació llegint, traduint la majoria al traductor...Potser trigo més, però total, tampoc tinc pressa per acabar-lo, que és l'últim, i a més, segur que sóc més ràpida que el traductor (entenent aquí traductor com a la persona que el tradueix, clar! xD)...u_u

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

LunaBlack_Lovegood ha escrit: El que estic fent és llegir-me el cinquè, i així el tinc recent per a la peli, i després el sisè abans del setè, com tots vosaltres, em sembla...^^

si!! 8O jo també sempre faig aixo.. pocs dies abans de fer la peli.. me'l llegeixo.. ara mateix me l'estic llegint i vaig pel capitul 16 .. i el libre me'l vull acabar dimecres a les 3 o aixi.. per tenir-lo ben recent :)

rituals per llegir els llibres... sobretot que ningú em parli ni m'interrumpeixi.. i res de música ni tele.. és a dir... com les monges: tot en silenci i sense escàndol xD
es que si n0.. no entenc reS!
i mu e de llegir com 8 cop fins que ho entenc.. :P

a si! també tinc que fer servir un punt dellibre que vaig cear jo mateixa de hp.. :P
i si es el sisé llibre.. doncs un que tinc de hp amb la fto d'en dumby a la barca amb en harry..


arreveuRE!
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Bloquejat