Opinions/ crítiques/ comentaris d'HP5 (perill d'spoilers!)

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Sóc incapaç d'escriure parrafades com les vostres o més llargues però hi ha coses que he de dir abans de que se m'oblidin... per mi és la millor peli de les 5... (amb el petó més curt, la xerrada final i la mort més... currada, hauria estat l'adaptació perfecta)

Coses que em van sobtar:

A veure... QUÈ COLLONS HAN FOTUT AMB LA PROFECIA? La cosa més important de la saga i... primer, un pim pam allà... que no la diu ni sencera... extreuen el tros que inclou en Neville! Després... ni es trenca ni res eh, tu pots pillar una profecia i mira tu, l'escoltes com si res... i a sobre... la senten tots u.U Sincerament... el tema de la profecia és una cosa que havien de fer amb pèls i senyals... me l'han cagat molt, aquí.

On és el medalló? Què passa? Al sisè al Harry no li sonarà de res? A la setena peli sortirà un medalló del no res? ¬¬

I el mirall per comunicar-se en Sirius i en Harry? Em pensava que la Rowling havia dit que en un futur podria ser important... o.O No ho sé... però em va faltar... com em va faltar que el trenqués al final, juntament amb les coses d'en Dumbledore... em va faltar molta més emoció pel personatge d'en Harry amb la mort del seu padrí...

P.D: Em va encantar en Harry posseït, per fi en Daniel m'ha pogut fer emocionar (és clar que en Dumbledore també ajudava, aquella escena va ser magnífica... i a part que ja venia tocada de les escenes Sirius/Harry... xD)
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Re: hp5

Entrada Autor: Enllunada »

jennifer casadevall costa ha escrit:bona tarda!!
per fi ahir a les 22:15 ja estava al ine preparad per veure la pel·lícula! :)
la veritat.. es ue tenia moltes ganes de veurela.. pero em va decepcionr bastant.. :(
tot passava molt ràpid ... i quan et donaves compte.. en harry ja era el super centre d'atenció. va haver un n0i al costat meu al cine que va dir : es que este niño no puede estar 5 min. sin llamar la atencion? 8O
i la veritat, es que a la peli, em va semblar el mateix..

COSES QUE EM VAN ENCANTAR:

-la famosa frase de quan en harry està posseït (Eres tú el débil.
Nunca sabrás lo que és el amor... ni la amistad...
y me das lástima. )

- que en alguns trossos diguessin les coses tal com estàn al llibre... e feia gràcia n0 se,, un bon detall pels fans de veritat de harry potter :)

-personatges LUNA ( que per cert a moments em feia pena pobre,, quan diu: es que no tengo zapatos.. supongo que me los habran cogido els noseque ,,), RON, UMBRIDGE, ...

-la batalla final.. es que me l'imaginava casi igual.. ( treient lu que es saltarien tants atacs i tantes coses.. jo que volia veure cervells..)

- frase de l'hermione ( més o menys): tienes el mismo valor sentimental que un ladrillo.. i es comença a petar xD

-el petó : a mi e va agradar.. tampoc s'em va fer tan llarg.. pero em va sobrar el muérdago..

- que la thonks se la fotés igual que al llibre amb el paraigüer xD.. això no esparv que sortís i mira.. em va fer gràcia no sé.

COSES QUE VAIG DIR .. DEU MEU!:

-La nova veu de l'Hermione al castellà... te veu de pija,, :nose

-que de la profecia ( de la boleta) sortia una cara parlant.. aixo es mentidA!
i la profecia no li va donar a en Lucius!

- la Conversa Dumbledore-harry.. jo esperava que fos més com el llibre: en Harry tirant coses.. enfadat.. pero qe va durar la conversa.. 1 min? indignant.

- on és la Lily? encara l'espero ... va sortir am recors com el mirall de gised.. o al cuadre que al harry té a casa els seus tiets.. pero res més.




Crec que això és lo bàsic.. i una pregunta..


al final diu en harry: hay una cosa que Voldemort no tiene... y no la acaba


algu me pot dir que es siusplau???

jo m'imaginu que se refereix a l'amistat o els amics.. que creieu?


arreveuRE!

T'has llegit els llibres?
Es refereix a l'amor.
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

hp5

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

sisi esclar quem'he llegit els llibres..
jo prefereixo el llibre a les pel·lícules...
pero com a les pel·lícules sempre canvien coses... doncs mira no sé :oops:

igualment merci enllunada!

arreveurE! :mrgreen:
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

hermi_girl ha escrit:jennifer casadevall costa, jo crec que el final de la frase aquella inacabada era la amistad perquè mentre ho deia i ens deixava amb suspense van enfocar a tot el cogollo de gent.
Naturalment XD L'arma és l'amor i l'amistat. És per això que s'enfoquen a tots els estudiants. XD La càmera dóna la resposta :lol:

Doncs ma mare, que sempre m'està preguntant coses de les pel·lis d'Hp que no lliguen, diu que ha entès perfectament tota la pel·li.
És a dir, potser som nosaltres que ens posem massa en el paper d'aquell qui no sap res dels llibres...

La veu de l'Hermione en castellà ha estat bé. La noia ha volgut imitar la Jenner i crec que se n'ha sortit a la perfecció.


Sou uns tiquis miquis. I què que la profecia parli? No ho fan els quadres? XD Tampoc és res de tant descavellat. A m em va semblar molt bé que la profecia parlés. Que no parlés i haver de psoar el pensiu i blablabla hauria estat una pèrdua de temps impressionant.

Ahir en sortir del cine no-recordo-qui deia que no sortia allò de Quan el setè mes s'acabi o noséquè... que no surt. I? Realment és important? Això només creava el dubte de si l'escollit era el Neville o el Harry. Però e´s una cosa que ja s'ha aclarit: és el Harry perquè l'elecció del Voldemort va ser que fos ell l'escollit. I ja està. És una cosa que s'estalvien. Que pels llibres queda genial, però que per a una pel·lícula és totalment prescindible.

Tot i que sí, jo segueixo pensant que calia una explicació del Dumbledore més extensa.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
kity-weasley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dt. des. 27, 2005 7:09 pm
Nom: Ivana
Ubicació: My dark palace in Simcity

Entrada Autor: kity-weasley »

No puc expressar en paraules la meva decepció!!!!!

m'he sentit enganyada!!!!!



1.On son els miralls d'en Sirius i en James???
2.La Cho és una pesada pro no una xivata!!!!!!!!!!! :x
3.En Harry amb convers?? i la Luna també...
4.El descampat xungo del principi...
5.Des de quan en Dudley es regala de la mort de la seva mare???
6.El record de l'Snape :( quina decepció!!!!!!!!!
7. On es el pantà que fan en fred i en george????
8.La mort d'en Sirius... En teoria després de que et fagin la maledicció de la mort et mors, no et quedes cinc minuts que et donen temps per girar-te
9.Petó... per tots els angles possibles...
10.Nombroses vistes panoràmiques de hogwarts...
11.Els vidres que es transformen en sorra????
12.Curiosa conecció entre la vareta d'en Dumbledore i en Voldemort
13. Allo era el departament de misteris??? mes aviat semblava un vestuari :no
14.On es el partit??? i el cap amb el lleó de la Luna???
15.En sirius passejant-se per la estació :nose
16.I la visita a l'hospital???
17. I en firenze fent classe???????????
18.Explosió a la preso???
19. I els pots amb cervells???
20. Al final no havia de trencar mig despatx d'en dumbledore?????
21. L'Umbridge els castiga a tots al gran menjador???
... :bah :avall :enfadat :no :cabrejat: ...




... només m'ha agradat la Luna, la Tonks i la interpretació de la Bellatrix!!! a part de la gran actuació (com sempre) de l'Alan Rickman :roll: ...
ya no tengo fe, ya no tengo miedo...
_________________________________________________________________________
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?titol=469

http://www.fotolog.com/kaedes_planet


...ivana x_x

Avatar de l’usuari
harry...
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dt. feb. 14, 2006 10:19 pm
Ubicació: sota el po0onN Xd

Entrada Autor: harry... »

pero aviam...jo he vist lapeli i m'he llegit els llibres .
i penso que han fet un gran treball...i que hos penseu¿?
que poden ficar tot el llibre en una peli..si fos aixi duraria moltissim..a més s'ha de reconeixer que els actors han madurat i saben molt be el paper que han de fer i son moplt bons...
penseu que es imposible ficar totes les coses importants que pasen al llibre.
bueno...adeu a tothom!a mi personalment m'ha agradat,sempre et deixa amb ganes de mes o ammb la sesació de que has de veure algu mes però jo crec que està molt ben trobada.
adeu a tothom!
P.D.un hurra per la emma watson..la gent pot dir el que vulguis que s una tia perfectaa
emma watso0on...TKM

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Doncs jo com molta gent, la va anar a veure ahir...

I em va agradar. És de les que més m'ha agradat, la veritat, no sé si és perquè m'esperava una cosa molt pijtor o que... però és així.

A veure... jo feia temps que no em llegia el llibre... i no he trobat a faltar res, l'essència del llibre hi és! No recordava l'atac de la McGonagall... fins que algú per aquí ho ha dit, no deuria ser tan important no?

Sobre el record de l'Snape... seh... molt curt, molt pim pam pim pam corre que ens quedem sense temps!

La mort del Sirius... puf... patètica... però el moment de després... m'encanta, encara que jo no l'hagués fet a camara lenta. Hagués preferit escoltar a en Harry cridar i intentant desfer-se d'en Llopin.

Cal que comenti el petó? Perquè ja està tot dit... masses angles... massa estona per una cosa que al llibre se suposa i fa que perdis minuts per fer que surtin coses més importants...

HE trobat a faltar la rabieta del Harry al final de la pel·lícula, al despatx del Dumbledore, els dos allà sentats, tan tranquil·lament... "me importas, Harry" ¬¬' sense comentaris.

Masses trossos de pel·lícules anteriors... vale que en oclumència i tal es necessites... però... també són minuts desaprofitats xD

Això sí, s'ha de reconèixer que el Radcliffe ha millorat, em va posar la pell de gallina al moment que està posseït. i les paraules del Dumbledore... tot... buff... genial genial, M'encanta aquesta escena.

Els personatges nous, la Luna, l'Umbridge i la Bellatrix són clavats! Claven els papers! Però si hagués de triar entre dos... no sé si agafaria a la Luna o a la Bellatrix... la Tonks... no m'acabava de convèncer, però també esta bé

~ Todo lo que perdemos vuelve... aunque no sea de la manera que esperamos ~ :boohoo:
Sempre ACLEE!!!

Imatge

jennifer casadevall costa
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dl. jul. 18, 2005 11:50 pm

hp5

Entrada Autor: jennifer casadevall costa »

harry... ha escrit:P.D.un hurra per la emma watson..la gent pot dir el que vulguis que s una tia perfectaa

harry.. estic super d'acord amb tu!!
sempre m'ha agradat aquesta noia.. i MAI deixaré de dir que m'encanta com actúa.. i sempre he it que del trio és la millor actuant..

(malgrat he de dir que en Daniel també ho ha fet molt be aquesta vegada..)

igualment tant les actrius i actors de Luna, Umbridge, Hermione, Harry i Neville... crec que es mereixen això

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap::clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap::clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
en Harry va donar una mirada al seu voltant; la Ginny corria cap a ell, i se li va tirar als braços amb els ulls lluents clavats en els seus. I sense pensar en Harry li va fer un petó.

Avatar de l’usuari
Krys
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dj. març 02, 2006 11:11 pm
Ubicació: Inca-Mallorca

Entrada Autor: Krys »

Ja l'he vistaaa!!! Pues... ni fu ni fa... Segons com la miris està prou bé, segons com la miris està prou malament... Per la gent que no s'ha llegit el llibre està bé, però tothom sap que és impossible plasmar-ho tot en poc més de 2h de filme. A mi m'ha parescut molt curta. M'ha passat el temps volant i per jo l'haurien pogut allargar fins a les 3h perfectament i incloure més coses importants...
I bé, tot ja ho heu dit: Na Luna ho fa molt bé (encara que la veu en castellà es molt... o sea (o a mi m'ho ha semblat) i tota la resta de personatges nous bastant bé. Petó massa llarg, coses inventades, coses bastant necessàries sense sortir-hi...
Cal dir que he rigut un munt. Érem unes 10 persones i casi ens treuen a defora... :roll: :roll: I el final en Daniel l'ha clavat quan està posseït ho va fer molt bé :)

Avatar de l’usuari
nana_11
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 49
Membre des de: dj. juny 28, 2007 4:14 pm
Contacta:

Entrada Autor: nana_11 »

coses bones:

- la Luna, la Umbridge, la Bel·latrix perfectess!! Sobretot la Bel·latrix, em va encantar com actuava. I la Umbridge, tela. Em feia molta ràbiaa!

- La gran actuació de tots els personatges, la veritat ésq a nivell interpretatiu aquesta ha sigut la millor pel·lícula. En Ron perfecte amb el seu sentit de l'humor, l'Hermione a crescut personalment, i en Harry, que mai m'havia agradat com interpretava, ho ha fet bastant b. Tots els altres tb, x aixo.

- La batalla de la conselleria.


coses dolentes:

- La mort d'en Sírius. Fatal!! Casi ni tan sols em vaig emocionar....

- El discurs final d'en Harry-Dumbledore... Encara l'estic esperant... :think: :think:

- El gran petó. :no :no Des de quan un petó té més importància q un atac a la Mc Gonagall o la mort de la última família q et queda??

No ho sé... la veritat és q moltes coses importants se les han deixat. Però buen, ja està feta. Ara toca esperar la 6a.
Potser no queda esperança
d'obtenir la llibertat,
però la pàtria que ens imposen
no és la nostra ni ho serà! ||*||

Catalunya unida, Catalunya revolucionària!

Oi!

Carles
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 73
Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:26 pm

Entrada Autor: Carles »

HpConan ha escrit: - Això de la Xo i la Marietta ho excusen molt adequadament. Si estiguéssiu pendents de la pel·lícula i no d'obsessionar-vos en buscar què falta i què no falta, hauríeu entès que a la Xo li van obligar a prendre un veritaserum. I d'un veritaserum no se n'escapa ningú. I no li surten grans perquè simplement ho han omès XD Per grans grans, els del Filch XD
Aquí jo no estic d'acord, bàsicament, perquè si busques al llibre el final el Harry s'entera quan li diu el Dumbledores que el veritaserum que li va fer el Snape era fals!! Per això encara que diguin, el veritaserum era fals i no parlaria la Xo!!

Carles
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 73
Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:26 pm

Re: hp5

Entrada Autor: Carles »

Enllunada ha escrit:
jennifer casadevall costa ha escrit:bona tarda!!
per fi ahir a les 22:15 ja estava al ine preparad per veure la pel·lícula! :)
la veritat.. es ue tenia moltes ganes de veurela.. pero em va decepcionr bastant.. :(
tot passava molt ràpid ... i quan et donaves compte.. en harry ja era el super centre d'atenció. va haver un n0i al costat meu al cine que va dir : es que este niño no puede estar 5 min. sin llamar la atencion? 8O
i la veritat, es que a la peli, em va semblar el mateix..

COSES QUE EM VAN ENCANTAR:

-la famosa frase de quan en harry està posseït (Eres tú el débil.
Nunca sabrás lo que és el amor... ni la amistad...
y me das lástima. )

- que en alguns trossos diguessin les coses tal com estàn al llibre... e feia gràcia n0 se,, un bon detall pels fans de veritat de harry potter :)

-personatges LUNA ( que per cert a moments em feia pena pobre,, quan diu: es que no tengo zapatos.. supongo que me los habran cogido els noseque ,,), RON, UMBRIDGE, ...

-la batalla final.. es que me l'imaginava casi igual.. ( treient lu que es saltarien tants atacs i tantes coses.. jo que volia veure cervells..)

- frase de l'hermione ( més o menys): tienes el mismo valor sentimental que un ladrillo.. i es comença a petar xD

-el petó : a mi e va agradar.. tampoc s'em va fer tan llarg.. pero em va sobrar el muérdago..

- que la thonks se la fotés igual que al llibre amb el paraigüer xD.. això no esparv que sortís i mira.. em va fer gràcia no sé.

COSES QUE VAIG DIR .. DEU MEU!:

-La nova veu de l'Hermione al castellà... te veu de pija,, :nose

-que de la profecia ( de la boleta) sortia una cara parlant.. aixo es mentidA!
i la profecia no li va donar a en Lucius!

- la Conversa Dumbledore-harry.. jo esperava que fos més com el llibre: en Harry tirant coses.. enfadat.. pero qe va durar la conversa.. 1 min? indignant.

- on és la Lily? encara l'espero ... va sortir am recors com el mirall de gised.. o al cuadre que al harry té a casa els seus tiets.. pero res més.




Crec que això és lo bàsic.. i una pregunta..


al final diu en harry: hay una cosa que Voldemort no tiene... y no la acaba


algu me pot dir que es siusplau???

jo m'imaginu que se refereix a l'amistat o els amics.. que creieu?


arreveuRE!

T'has llegit els llibres?
Es refereix a l'amor.
En referencia el muerdago que dius tu grèvol (em sembla en català), en el llibre si que apareix, però des de un bon principi de la clase, això de la aparició repentina dacord, però realment existeix i no com dius tu!

A més la sala tenia d'estar adornada de nadal...

Carles
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 73
Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:26 pm

Entrada Autor: Carles »

No penseu que va faltar la reunió d'orientació professional? Jo penso que són una de les escenes que van faltar i que m'haguesin agradat que estiguessin.

Ara que hi penso estic dubtant si van apareixer, però penso que no.


A més trobo que aquella part era important ja que no es veu les intencions de'n Harry a ser AUROR!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

1) Però és que la pel·li no és el llibre, i el veritaserum que li van donar a la Xo era real fins que no es demostri el contrari XD Si per una esmena de la pel·lícula vas a buscar al llibre, estem arreglats. :lol:

2) La Sala de la Necessitat tenia arbres de nadal i tot XD XD XD

3) No surten les entrevistes d'orientació professional, nop. Ni tampoc la paraula 42 començant per a abix de la pàgina 734. Mira que deixar-se-la!
:roll:


Doncs heus aquí el secret de la bona interpretació del Daniel Radcliffe (extret d'HPLA):

Cómo Gary Oldman ayudó a Daniel para La Orden

Gary Oldman literalmente sacudió a Daniel Radcliffe para una escena emocional para La Orden del Fénix para que el llanto del joven actor fuera real. Dan reveló que Gary le preguntó si podía "ponerse físico" con él para prepararlo para la escena en la que Harry se entera de la muerte de su padrino, interpretado por Oldman.

Daniel comenta: "Habíamos estado haciendo varias tomas, ya llevábamos en eso como dos horas haciendo la misma escena, entonces me dijo, 'Dan, te importaría si hago algo un poco más físico contigo esta vez?' Yo solo dije 'Si, está bien' pensando que quizá me daría un abrazo o algo así. Pero de hecho lo que hizo fue tomarme de los hombros y me sacudió increíblemente por cerca de 30 segundos y me gritó. Lo bizarro es que tuve una especie de regresión rápida a este estado infantil y yo simplemente empecé a llorar... creo que realmente me ayudó para esta escena."


:roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

HpConan ha escrit:Cómo Gary Oldman ayudó a Daniel para La Orden

Gary Oldman literalmente sacudió a Daniel Radcliffe para una escena emocional para La Orden del Fénix para que el llanto del joven actor fuera real. Dan reveló que Gary le preguntó si podía "ponerse físico" con él para prepararlo para la escena en la que Harry se entera de la muerte de su padrino, interpretado por Oldman.

Daniel comenta: "Habíamos estado haciendo varias tomas, ya llevábamos en eso como dos horas haciendo la misma escena, entonces me dijo, 'Dan, te importaría si hago algo un poco más físico contigo esta vez?' Yo solo dije 'Si, está bien' pensando que quizá me daría un abrazo o algo así. Pero de hecho lo que hizo fue tomarme de los hombros y me sacudió increíblemente por cerca de 30 segundos y me gritó. Lo bizarro es que tuve una especie de regresión rápida a este estado infantil y yo simplemente empecé a llorar... creo que realmente me ayudó para esta escena."


:roll:
Diooos!!!! xD No fotis!! jaja Ja m'imagino a en Gary agafant-lo i sacsejant-lo 30 segons i cridant-li a la cara!!! I amb l'aspecte d'en Sirius xD Quina por em faria a mi XDXD
Imatge

Bloquejat