Ron i Hermione

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

te futur la parella den ron i l´hermione

si
180
88%
no
24
12%
 
Vots totals: 204

Avatar de l’usuari
lapot
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 500
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 9:42 pm
Ubicació: Entre el llibres de la biblioteca
Contacta:

Entrada Autor: lapot »

e.n. bou: no recordo exactament perque ho pensava suposo perque.. weno simplement perque pensava que farien bona parella..i en el primer llibre en ron es veu...tant tant infaltil? i weno...el pique que hi ha entre el ron i la hermione... fa molt...en aquell moment pensava que la hermione iel harry acabarien junts pero no.

ostres ara perque la rowling ens fasi una )""$: que lhermione surti amb el draco uuuuuaaaaaaaaaa quin mal rollo rowling: pillara mala fama llavors :P
Lapot&Roger J.Potter, Bibliotecaris Oficials de la Web.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

El petó que farà un a l'altre serà perque el seu/va estimat/da està mort i deixarà anar tot l'amor que guardava dins seu amb una plorera que ens farà plorar a totrs.

Ara en serio, jo abans de llegir-me el sisè tambè pensava un HArry-Hermione, però ara ja no pot ser. Al igual que ROn-Hermione una prella feliç, gaudint de l'amor i de l'adolescència.

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Que hi farem, igualment no es un amor pesim... es clar! ara i caic!
l'amor del ron i l'hermione es comensa a saber al 2n llibre, on es veuen
l'arthur i la molly discutint de coses absurdes (concretament, del que
fa l'Arthur amb els objectes muggles). Llavorens si que crec que en ron i
l'hermy fan bona parella perque en wesley pare i la molly tambe en
fan...

:reading: :reading: :reading:
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
marina_fcbarcelona
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 8:09 pm
Ubicació: BABYLON
Contacta:

Re: Ron i Hermione

Entrada Autor: marina_fcbarcelona »

Jo crec k com a parella no tenen gaire futur però crec k es liaran, rollete duna nit o algo per lestil i després fer com si no passés res. Pero si aixo passa no ho descriuran a no ser k en ron li expliqui a en Harry ja k tot el llibre es lu k veu en harry i no crec que aket parell s'enrollin davant dell.
Magrada mol ket tema

Marina

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Doncs no creguis, tal com pinta la Rowling la relació Hermione & Ron, cada cop s'uneixen més, i van perden la vergonya, tot i que el Ron es una mica més paradet i li costa pillar les indirectes mes directes... Oppugno!... Aix... pobre, bé, doncs que passaria si es liesin davant del Harry? El Harry s'ha liat amb la Ginny davant d'en Ron i de l'Hermione i tampoc li han dit res, doncs si s'estimen, que es el que pinta més la Rowling, es liaràn davant del Harry i de tothom.
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
ayako24
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dj. març 02, 2006 2:11 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: ayako24 »

Pues io e vutat q si pq sestimen mol!!!! Lermy seria l general a kasa kla xq si ens em d fia den ron... xD en fi... i lermy tb faria madura na mika n ron i axi nu seria tan mpanat jiji wenu i si an d teni una desendensia km la family k te n ron... ia s poden kumpa una kasa millo xq alla dintre tanta gen no i kep!! klaru k smpre te sulusio... na mika d katro na vareta i ''brikomania''!! (wenuuu io stik fatal ee) en fi en fi en fi en fi... jeje !!!! xDxD ..........EHEM............. buenu pues akesta es la mewa upinio............. (xD)
*·. тнαикѕ fσя α∂∂ιиg мє .·*


єïэ נυ∂ιтн*

joni_huguet
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 6:29 pm

Entrada Autor: joni_huguet »

Codi: Selecciona’ls tots

[b]Senyors aixo es veu d'un hora lluny k akbarien junts[/b]
pero la JKR tarda massa a treure aquest tema perque al sete llibre quasi no li donara temps perque aniran a la caça d'en voldemort
JoNi

emmahg
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:59 pm

Entrada Autor: emmahg »

Jo ara la veig molt clara la parella Ron-Hermione, desde lo de que l'Hermione el mig invita a la festa del professor Llagot i es posen molt vermells i tal...

Però abans la la veia jo... Potser perque em vaig llegir els 4 primers llibres quan era massa petita i no em fixava tant en aquestes coses...(xd) La questio es que a mi em fotia molt quan veia les pelis i l'Hermione li agafava la mà al Ron o algo per l'estil i mitja sala de cinema feia:"Uuuuoooo (Wenu rotllo aqui hay tema...XD) i jo deia pero si es porten a parir i tot aixó... XD Jo lo de que se pelen se desean ho veia molt clar en tothom menys en ells dos

Wenu no se si eu pillat lo que intentava dir... :oops:

Avatar de l’usuari
Ter*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. nov. 26, 2006 2:48 pm
Ubicació: The Black Parade ^^

Entrada Autor: Ter* »

Esta clarissim! Si no la J.KRowling no s'auria entretingut tant en descriure tot els que els passava a ells dos, envers els seus sentiments!!
I hi han cosas als llibre que u deixan clarissim:

1r llibre
- En Ron no sap efectuar bé els " wingardium-leviosa" quan l'Hermione etsa en perill, el fa perfecte.
2n llibre
-Quan l'Hermione es petrificada, esta supeeer preocupar xD.
3r llibre
-L'hermione, esta molt preocupada per uan el Sirius mosega al Ron
4rt llibre
- El Ron etsa gelos del Krum!! I ella li diu
- Sap quina es la solucio no? Invitam primer la proxima vegada que hi hagi un ball, i no com a ultim recurs!!- es una senyal xD.
5é llibre
-El Peto de la sort
6é llibre
-Quan el Ron surt amb la Lavender, ella no li parla
-Quan el Ron es a l'Hospital, en somnis pronuncia: er-mi-ne(her-mio-ne)
-Al fina tots dos quedan abraçats xD


Algun dubte?
[My Chemical Romance]

[Feel the Romance] =)

emmahg
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:59 pm

Entrada Autor: emmahg »

Petó de la sort ??

Aquest tros on surt ?? Es que no ho recordo ... :oops:

Avatar de l’usuari
Ter*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dg. nov. 26, 2006 2:48 pm
Ubicació: The Black Parade ^^

Entrada Autor: Ter* »

Lo del peto de la sort surt a la pagina 449 del llibre 5 cap al final de la pagina.
[My Chemical Romance]

[Feel the Romance] =)

Avatar de l’usuari
hermyCAT
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 13
Membre des de: dc. des. 27, 2006 4:08 pm
Nom: Lourdees!
Ubicació: B A R C E L O N A!
Contacta:

Entrada Autor: hermyCAT »

x cert, a la primera peli, despres que el hagrid els i digui el nom del nicolas flamel (s'escriu aixi?) l'hermy li pregunta al ron si s'enva de howarts per nadal, i ell li diu que no i sembla que s'entristeixi.

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

La parella Molly-Arthur funciona però, quantes parelles hi ha que coneixent-se desde joves s'hagin casat i hagin durat tants anys? Jo crec que molt poques. A mi em costa de creure que amb el temps la Hermione i el Ron es casin, francament potser acaben junts als llibres però jo crec que la cosa quedaria en amistat al llarg del temps.

Avatar de l’usuari
marina_fcbarcelona
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. jul. 14, 2006 8:09 pm
Ubicació: BABYLON
Contacta:

Entrada Autor: marina_fcbarcelona »

io tinc molt clar que acabarant junts perquè defet es com si ja ho estessin, en el fons, amb tanta discusió es comporten com un matrimoni!

Doncs això, crec que al final final final de tot (la Rowling ens fa esperar!) acabaran junts però la veritat és que no en tinc ni idea de com pot anar la cosa al llibre ia que el llibre sempre mostra el que veu en Harry...i si aquell parell tenen una escena íntima...doncs nose nosee..aiaiai!


Tinc ganes de que per fi passi algo! Tan de temps donant-se gelos entre ells!




aiaiai..no hi ha qui els entengui, el que haurien de fer es canviar una mica els dos perquè aixíi tot concordi!
Imatge

Avatar de l’usuari
giinny[!]
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 2:48 pm
Ubicació: vvA de bLLpxX*

A veure si d'aquí poc enllaç...

Entrada Autor: giinny[!] »

Primer de tot pensava que en Harry feia excel·lent parella amb l'Hermione i que en Ron ja s'espavilaria però a partir de que en Harry va sortir amb la Ginny i tot que vaig trobar la Ginny perfecta per en Harry i que en Ron i l'Hermione tots dos també feien molt bona parella encara que no hagin fet res de moment crec que al final cap dels dos morirà i es quedaran junts(L) 8)
••xQe miiS sueÑuss sE roMpen dE gLpee••

Respon