Spoilers? - Titols dels capítols i possible final?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

A veure...el títol del tema ja deia clarament que hi havia spoilers, si entreu i us ho llegiu ho esteu fent voluntariament...

Ja editaré el títol del tema perquè quedi més clar de què van els spoilers i que s'ho miri només la gent que realment vol saber què passa encara que no hagi sortit el llibre.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Doncs ara m'he mirat l'índex dels capitols i hi ha alguna que promet bastant i es bastant probable que sigui així... El que m'ha fet gràcia és que surtia una foto on es veien tot de caixes on deia "prohibit obrir" i la de dalt de tot estava obert... (segons deien, la llibreria tenia permis) i llavors jo dic... tan de secretisme i ara això? Aquests anglesos estan fatal xD

PS: ALERTA! Al link aquest de l'Aulin la primera noticia són spoilers a sac, no són els capitols! xD

Però jo ja us dic que si no voleu saber no mireu... i si no us sabeu controlar doncs mala sort
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

HarryLatino ha escrit:Un representante de la editorial británica Bloomsbury habló anoche sobre esta fuga de más de 450 páginas: "Muchas personas dicen tener copias del libro, pero por lo que nosotros sabemos la versión verdadera no ha sido filtrada".
Creuem els dits i resem a la Mare de Déu dels Spòilers.
:roll:


Ara bé. HarryAdictos ha penjat 24 imatges inicials de capítol, i... jo ja he vist una tomba dibuixada... i el mirall del Sírius :roll: Si això no és filtrar un llibre, ja m'explicareu què és ^^'
I, clar, són tan simpàtics que no només fan la foto al dibuix, sinó també a les dues planes... Obitus per subitum...
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Potser era cert, perquè han eliminat els links a les imatges :roll:...

Una altra teoría de Mundopotter (Dios, he de deixar de visitar aquesta web xD):

http://imgpotter.com/data/media/644/por ... tter_7.jpg

Doncs bé, a la imatge es veu al trío pujat a sobre d'un drac (raro) i amb barba -.-' Per allà diuen que pot ser en Dumbledore i és un animag, però jo no em refereixo a aquesta teoría, ja que crec que en Dumbledore SÍ ha mort.

El que vull dir amb aquest drac (millor dit, volen dir) és que és molt estrany veure al trío a sobre d'un Drac tan panxos, que el drac té barba -.-', que en Ron i l'Hermione són els únics que porten les túniques i estan resgades, i miren algo al cel, empanats, per on volen...

També se l'ha relacionat amn la frase: "Draco Dormiens Nunquam Titillandus", (és la frase del logo de Hogwarts, feta per en Dumbledore (bueno, la Rowling xD) i fins ara era com un lema) Però i si ja no significa un simple lema? I si es refereix a aquest drac?? I si està amagat en algún lloc de Hogwats?? (com ara la Pedra filosofal, el Fluffy, els escacs humans, el mirall de Gised, la prova de pocions de l'Snape, el Llaç del diable, la Cambra secreta... En fi, hi ha moltes coses amagades a Hogwarts)


Què en penseu???
Imatge

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

BeTu ha escrit:Potser era cert, perquè han eliminat els links a les imatges :roll:...

Una altra teoría de Mundopotter (Dios, he de deixar de visitar aquesta web xD):

http://imgpotter.com/data/media/644/por ... tter_7.jpg

Doncs bé, a la imatge es veu al trío pujat a sobre d'un drac (raro) i amb barba -.-' Per allà diuen que pot ser en Dumbledore i és un animag, però jo no em refereixo a aquesta teoría, ja que crec que en Dumbledore SÍ ha mort.

El que vull dir amb aquest drac (millor dit, volen dir) és que és molt estrany veure al trío a sobre d'un Drac tan panxos, que el drac té barba -.-', que en Ron i l'Hermione són els únics que porten les túniques i estan resgades, i miren algo al cel, empanats, per on volen...

També se l'ha relacionat amn la frase: "Draco Dormiens Nunquam Titillandus", (és la frase del logo de Hogwarts, feta per en Dumbledore (bueno, la Rowling xD) i fins ara era com un lema) Però i si ja no significa un simple lema? I si es refereix a aquest drac?? I si està amagat en algún lloc de Hogwats?? (com ara la Pedra filosofal, el Fluffy, els escacs humans, el mirall de Gised, la prova de pocions de l'Snape, el Llaç del diable, la Cambra secreta... En fi, hi ha moltes coses amagades a Hogwarts)


Què en penseu???
El que penso es que aquest drac ja va sortir, però llavors no duia barba... en quan a la relació amb Hogwarts, doncs es probable... però està claríssim que no és en Dumbledore, sembla que no us canseu de sentir que la Rowling va assegurar que estava mort... com a molt veurem el seu quadre...

EDITO: Val, si que duia barba... ara mi he fixat ja que la imatge es la mateixa :P
Roger J. Potter l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 17, 2007 1:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Jo volia resaltar lo de "Draco Dormiens Nunquam Titillandus" no lo d'en Dumbledore, com he dit jo SÍ crec que s'ha mort.
Imatge

Avatar de l’usuari
Berxu
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. nov. 19, 2006 9:21 pm
Ubicació: Al bosc prohibit...

Entrada Autor: Berxu »

No se perquè però el poc que he vist m'ho crec...
Sigui veritat o sigui mentida, qui ho hagi fet s'ho ha currat molt xD
UNEIX-TE AL ACLEE

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

Esperu que els noms dels capitols no siguin aquest perquè sinó he moro, ja em poden enterrar viva, tindria una gran decepció, no es l'estil de la Rowling, m'he llegit algun tros i no em convenç gens!
La Rowling va dir que se'n morien 2 k no tenia pensats i no se si ho va assegurar pro a mi m'han dit:-el harry no es mor pk el vol fer servir per altres històries i sincerament o trobo lògic. Respecte a les possibles morts del ron o l'hermione no se res ara si passes em moro de pena!
- i si les morts són del vandol contrari???
Els altres personatges tampoc vull k es morin(ginny acaba amb en harry, ron &hermione...)

_____________________________

Visca Obrint Pas i visca els països catalans

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

clara_cat ha escrit:el harry no es mor pk el vol fer servir per altres històries i sincerament o trobo lògic.
On ho vas veure això? La Rowling sempre ha dit que en Harry s'acabava amb el seté llibre i que si escrivia res més seria sobre el món que ha creat però res a veure amb Harry Potter xD

Bé, a part d'aixó, el petit fragment que he pogut llegir, igual que la clara, no m¡ha semblat de l'estil de la Rowling (ara bé quan foto la pota pq es cert, però de moment jo estic al 60 % de que no es cert xD)

Una cosa està clara... si no voleu saber no mireu...eh Marc jajajajaja
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Jo em sumo a la decisió d'alguns: No em veureu més per aquí fins que tingui el llibre a les mans.

I possiblement no parlaré d'ell fins que no l'hagi llegit, o sigui que ens veiem el setembre que ve!!!! xD

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

EL PITJOR SPOILER!!

xD

Doncs si era dolent l'spoiler del final del llibre, ara hi ha TOT EL LLIBRE SENCER! (en fotos, no en text) i si algú s'ho descarga es pot agrandar fàcilment amb el "Visor de imágenes y fax de windows". Potser no es pot posar en el fòrum (encara que estic deixant clar que hi ha spoilers serios) o putser els moderadors borreu el link de descarga perquè el fet de regalar un llibre per internet és il·legal, i ho entenc, però almenys ho poso perquè la gent ho sàpiga. Cada vegada sembla més cert :shock: perquè sinó flipo en que hi hagi un fan tan pirat com per escriure un libre completament inutil... Els botiguers deuen haver fet la foto amb el mòvil i han traicionat la confiança de la Rowling... Continuo pensant que és fals, perquè ho veig cutre, encara que cada vegada estic més insegur... (reconec que m'he descargat les pàgines, però no he llegit res, ni el final, i no ho faré. Tot el que sé ho sé per els comentaris del fòrum de MP, adamés, no em penso llegir un llibre per ordinador i en anglès :roll:)

ARA SÍ, SPOILER!!!

Pàgina 1 - 495
Pàgina 496 - Final

És terrible!! De debò ho serà!! o.O :shock: espero que no...

EDITO: S'ha acabat, definitivament m'ho crec. Per mi es el llibre:

Primera pàgina del llibre

Comença exactament com ho tenim a la pàgina principal, i en aquest poc temps que es va donar la notícia no han pogut escriure el llibre :roll:
Imatge

Avatar de l’usuari
Horcrux
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 192
Membre des de: dv. des. 02, 2005 12:33 am
Ubicació: (Valles Oriental) Països Catalans.

Entrada Autor: Horcrux »

Jo també me descarregat les fotus d'un torrent, sembla molt real, però no crec que sigui veritat.
Bloomsbury, s'ha gastat una milionada en seguretat, no crec que algu hagi tingut temps de fer 397 fotus sense que el pillesin.


Esperò que no sigui el de veritat!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!
Visca la Terra!!! LLiure!!!

Visca visca visca!!! Visca la Terra LLiure!!!

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

No sé si algú ho ha dit abans (no ho he vist escrit per aquí), però Scholastic (l'editorial americana que publica els llibres) ha enviat correus d'alerta a diverses webs (tant en castellà com en anglès) demanant que es retiressin les imatges per infringir els drets d'autor.

Amb això estan dient que no era un muntatge i que realment era el llibre??? 8O
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

:estefi:
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dc. jul. 12, 2006 6:28 pm
Nom: Estefania
Ubicació: Al meu món^^

Entrada Autor: :estefi: »

No sé vosaltres... Però jo encara crec que és una trola com una casa!! :lol: ... Em sembla massa ''dish'' que s'hagin gastat unes millonades en seguretat, a més a més de tot el secretisme que s'ha generat entorn al llibre, per a què després s'hagi filtrat el llibre sencer... 8) Potser m'equivoco, però és que és massa ''dish'' :roll: ...

Això de les editorials, doncs no sé, encara que no ho hagi escrit la Jo... És una cosa semblant a les fics... No crec que puguis fer una fic basada (o copiada,...) en un altra, d'una altra persona i sense consentiment del autor... Amb això vull dir, la Jo té uns drets d'autor i que s'haurien de respectar... No em malinterpreteu! Les fics no poden borrar-les o censurar-les perquè tan sols són fics, però tot allò que es fa passar com a llibre (com a setè llibre, concretament) de Harry Potter, doncs no sé... Si al final resulta que no és el llibre, qui ho hagi fet deu ser la persona més friki, amb més temps per perdre i avorrir-se del món... :lol: :lol:

En l'últim paràgraf, no sé si m'hauré explicat amb gaire claritat^^ Ho sento, no m'explico molt bé en general :P . I torno a dir que no crec que sigui el llibre^^

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Tant de bo tinguis raó...


Més que res perquè no m'agrada gens ni el final ni l'argument de segons quin tema...


Tant de bo la JK s'hagi inspirat més!!!! molt més!!!
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Bloquejat