Pitjors personatges a les pelis

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Apalput
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 7:34 pm

Entrada Autor: Apalput »

Però els estats jutjant pel grau de..."bellesa" o per com s'assemblen a la definició i com l'interpreten?
Perquè jo crec que tots els Weasley estan molt ben trobats...Encara no hem vist en Bill, per exemple, però la resta de Weasleys estan molt bé! I precisament en Percy és qui menys se m'asembla al del llibre, perquè crec recordar que al llibre porta ulleres...Però tant és...:wink:[/quote]

Ho jutge un poc tot, per exemple. físicament per exemple arthur no el veig, per altra part, el mateix arthur sembla altre personatge, en quant a l'essència, és a dir, sembla amb diferent caracter, personalitat, etc. el mateix amb la ginny, no només pq no te quasi presència a les pelis, pq la poca q té és com un poc mitja figa torrada en sal. i la ginny no és així. el que fa de ron no m'agrada com actua, tot i que el que fa de harry encara m'agrada menys. en definitiva trobe que l'adaptació dels personatges lietaris als cinematogràfics no està ben feta, o millor dit a mi no m'agrada

Avatar de l’usuari
*Aquestnom*
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 12:14 am

Entrada Autor: *Aquestnom* »

Jo més aviat els havia jutjat per aspecte...

La veritat, solo ser bastant exigent, i precisament l'Snape, en Llopin i en Sírius són els meus personatges preferits.

Els actors, tots tres, sobretot en Gary Oldman, ho fan MOLT BÉ però cap dels tres és com el veia... l'Snape sí, no costa pas tant fer un home de negre de nas aguilenc i cabells greixosos :roll: però en Llopin per res....

I en Sírius a aquesta última película l'he trobat molt millor que a la tercera :P aixó si

kimik
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dl. jul. 16, 2007 11:06 am

Entrada Autor: kimik »

si us haig de ser sincer crec que la Dolors Umbridge es dels pitjors que han trobat, habia de tenir més cara granota, ser més baixa i el cabells negres, el caracter l'han clabat, respec altresactor el dubeldor deles 2 primeres peli era molt millor que el de les altres,

:| :|

respecte el murry crec que hauria de ser un pel més alt i no tant gras com el fant. la sr maxim nosek de dumstrang la fant massa alta i massa prima, us la imagineu anant a buscar els gegant amb el hagrid amb aquell especte de finoli que té??

la maggonagal esta molt bé igual que els malfoy i els weasley, en canvi el fudge es molt millor el k surt a la 2a peli i no el que surt a partir de la 3a.


el gegant, en grep, el germa del hagrid jo me'l imaginava molt més alt, més gras, amb cara d'agresiu, pk la cara que té sembla un babau. :alien:

respec a altres personatges com el sirius el llopin el decors, l'snape, altres profes estan ben adavtats, i l'ollivander un dels que més.

la tonk la fan com molt fashion, i no sembla una bruixa (sebla una freaky rokera o algu aixi)

:P :P

be i espero que personatges com el profe de pocions del 6e llibre, entre altres els sapiguen adapter bé a la 6a peli

be crec ja comentat molts espectes del actors

adeu i habeure qui s'acava el 7e abans

Avatar de l’usuari
Judith*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:46 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Judith* »

Seré sincera, no m'els he pogut imaginar gaire a la meva manera, perquè abans de començar a llegir els llibres vaig mirar les primeres 4 pel·licules, i va ser llavors quan em vaig llegir el 5è.
Per tant pràcticament tots tenien cara llavors.
Qui m'ha decepcionat una mica ha estat la Nimfadora Tonks, me l'imaginava amb una cara diferent (i també que tindria una mica més de protagonisme a la peli)
Però parlant d'en Sírius, el pinten molt més guapo al llibre, que a la peli
єïэ נυ∂ιтн*

luna_ravenclaw
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dt. set. 04, 2007 5:46 pm

Entrada Autor: luna_ravenclaw »

a mi m'ha decepcionat l'hermione, l'emma es molt guapa
però l'hermione se suposa k no ho es tan i cada cop va més pentinada
en canvi se suposa que la ginny es molt maca i la bonnie....
el ron es perfecte igual k el lucius malfoy! de totes maneres m'es igual
com siguin jo me'ls continuo imaginant ala meva manera :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Tanit
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 56
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 8:50 pm
Nom: Júlia
Ubicació: Cabanya del Hagrid

Entrada Autor: Tanit »

Aviam, aviam, aviam....

Que ningú em toqui el Gary Oldman!!! A part de ser un gran actor i crec que ha interpretat el Sírius mooolt bé, és molt atractiu!!!
Jo trobo que l'han clavat!!

Evidentment no pot estar com quan era jove i anava a Hogwarts i menys després de passar per Azkaban...Però han captat la seva essència;
NO es guapo, ÉS ATRACTIU, que són coses diferents al meu entendre.
Jo el trobo fantàstic tan com a intérpret com a semblança física.

Sincerament també crec que el trio protagonista el van clavar (potser la que menys em convenç és l'Hermione, sempre la descriuen amb el cabell fet un caos i en canvi a la peli la posen sempre molt ben arregladeta...) però tan el Harry com el Ron, els trobo molt ben caracteritzats.
La familia Weaseley, l'Snape i el Dumbledore també m'agraden molt.

Potser els que mès m'han decebut són la Rita Skeeter i el professor Murri.

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

A nivell físic diria que l'Emma Watson falla perqué es massa maca perquè tothom sap que l'Hermione no hauria de ser tan bonica...Però també es normal que escollessin a l'Emma perqué totes les protagonistes de les pel·lícules de Hollywood son boniques i aquí no farien una excempció per molt que digués la JK que l'Hermione es normaleta.

A nivell de personatges diria que els pitjors enfocats a les pelis són en Draco i la Ginny, ja que mentre Draco ha passat molt desapercebut en les últimes dos pelis, la Ginny encara conserva el poc protagonisme i carácter que va tenir desde HP2. Espero que amb l'arribada de HP6 canvii la situació d'aquests dos personatges.

A nivell d'actuació no tinc motius per queixarme perquè la saga HP té uns dels millors elencs de tot el món cinematògrafic, ja que a HP han treballat la majoria dels millors actors británics del moment...Es un plaer veure tants bons actors junts colze amb colze.
Pretty Ginny l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 06, 2007 3:14 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

luna_ravenclaw
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dt. set. 04, 2007 5:46 pm

Entrada Autor: luna_ravenclaw »

totalment dacord amb tu pretty ginny
unahermione massa macai un dracoque casi no existeix....
quin enemic no? sol t diu una tonteria de tan en tan xDD

Bloquejat