SPOILERS. Severus Snape. SPOILERS

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

creus que en Severus Snape es dels bons o un caballer de la mort?

Bo sens dubte
91
88%
Caballer de la mort i a mes un traidor!
4
4%
Doncs no ho sé!!! Us podeu esperar a que m'acabi el llibre?
8
8%
 
Vots totals: 103

migprincep

SPOILERS. Severus Snape. SPOILERS

Entrada Autor: migprincep »

bones catalans! ja s'han acabat les preguntes. per fi tink el tresor a les meves mans.
espero que aqui poguem nar comentan tot el que va pasan
SENSE DONAR MOLTA INFORMACIÓ ALS QUE NO SE L'HAN LLEIGIT E???? :idea: :idea: :idea:
Jo ja porto 10 pàgines
nomes em queda dir.... Snape cabron!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Jun
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 5:40 pm
Contacta:

Entrada Autor: Jun »

No corris tant... no és tant cabron... ja veuràs, ja.

Avatar de l’usuari
Berxu
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. nov. 19, 2006 9:21 pm
Ubicació: Al bosc prohibit...

Entrada Autor: Berxu »

Tu ves llegint i...potser t'adonaràs d'alguna cosa. No diré res però se'n parla molt d'ell.

Una pregunta: aquest tema no hauria de anar a la secció restringida?
UNEIX-TE AL ACLEE

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Això no hauria d'anar a la secció restringida????????? no foteu enlaire l'argument, home, que jo encara no el tinc!!!!!

migprincep

Entrada Autor: migprincep »

bueno jo de moment parlo per la pàgina 16 de llibre que vaig!!!!!!!!!
de moment trobo que l'snape es un .......... i que no se mereix ser protagonista pero ja veurem.
que consti que jo a tots els nicks tink "migprincep" que esta mol relacionat amb ell

jun! no t'hauras pas lleigit el llibre pirata??????? jajajaja

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

A veure gent...

hi ha una secció restringida per a parlar del seté llibre. Hi ha gent que encara no se l'ha comprat i no crec que vulguin enterar-se de res. Així que aneu allà a parlar del llibre si us plau.

Si algun mode passa per aquí que tanqui. Gràcies!
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

migprincep

Entrada Autor: migprincep »

no fa falta que la tanquin!!!!!!!!! si no m'aquivoco els admin tenen l'opcio de moure posts per tan un poden moure.
xdoneu x equivocarme de secció.
I'm a big noob!!!!!!!

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

--------------------------------------------
Nota del moderador.
Aqui ja es comença a donar massa informació, ho passo a la seccio restringida i li canvio el títol. Si teniu alguna queixa, envieu-me un mp.

Us demano que a partir d'ara els temes aixi vagin directament a la Seccio restringida.
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

migprincep

Entrada Autor: migprincep »

moltes gracies. esk s nou x mi.
bueno pos ara si k podem dir una mica el que pase al llibre xD

si realment en severus es bon la senyoreta J.K. o ha amagat mol bb jajajaja

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Doncs ara que ja he acabat puc dir... pobre Snape... m'ha encantat el capítol sobre la seva vida, on ens expliquen el que molts ja sospitaven, que en Severus Snape estava enamorat de la Lily Potter...

El que m'ha fet gràcia es que ja la coneix fora de l'escola, o això he entes jo, perque apareix la Petúnia tb...
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo ja m'imaginava que l'Snape seria bo, desde el moment Severus, please d'en Dumbledore al sisè llibre que ja vaig pensar que havia passat algo semblant al que descobrim al setè, i que l'Snape estés enamorat de la Lily també se n'havia parlat bastant. El que no m'havia pensat mai és que també conegués la Petunia i tot xDD

El que no m'ha quadrat gaire és aquesta admiració que de cop en Harry sent cap a l'Snape després de veure tota la història al pensiu, vale que enten que no és dolent, que no va matar en Dumbledore per voluntat propia, etc. Però l'Snape seguia odiant en James i ha estat torturant en Harry durant 6 anys...tan ràpid se li oblida això?...

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Jo ja esperava el moment que es descobrís que l'Snape és bo, seguit del moment de la seva mort. El que no esperava és que moriria abans de saber-se que és bo... L'Snape és un personatge boníssim, el millor personatge que ha creat la Rowling sens dubte.

Jo em sembla que sí que entenc aquesta admiració que de cop i volta sent el Harry per l'Snape: passa de ser un personatge malvat que ha mort en Dumbledore, ha arrancat una orella a en George i 50000 etc més per ser un personatge amargat que ha estat actuant tota l'estona com el dolent, fent-se odiar per TOTHOM excepte per en Voldemort (la resta de caballers de la mort l'odiaven també per la seva proximitat amb el Voldemort) per ajudar-lo a ell d'amagat quan ningú mai li podrà agrair. I li ha estat donant pistes i salvant-li la vida moltes vegades i en Harry mai ha estat prou bo per reconeixer-ho.

A més, una cosa que em crema des que vaig acabar el llibre: sabia l'Snape que la seva vareta no era la Elder? Vull dir que si l'Snape sabia que ell no era el digne propietari de la Elder wand. Perquè si és així, l'Snape va morir en va i, és més, ho sabia, perquè en Voldemort no pogués aconseguir la Elder de debò. Si no ho hagués sabut i es pensava que ell era el propietari indiscutible de la Elder, sent com és l'Snape i sabent que tenia en mà una vareta que no perdia cap duel, potser hauria oposat resistència, no? Mmm... no sé si m'explico gaire bé. De totes formes m'ha encantat aquest final per a l'Snape, és de la millor manera que podia acabar.

Avatar de l’usuari
Sectumsempra
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: dv. ago. 05, 2005 6:44 pm
Ubicació: Montreal/Canada

Entrada Autor: Sectumsempra »

Crec que tens una petita confusió. L'Snape no va posseir mai la Elder. Quan mates al poseidor de la Elder, la teva vareta NO es transforma am la elder, simplement passes a ser el mestre de l'Elder, l'unic que la pot aprofitar al màxim, però tens que robarli la vareta, si no tens la Elder a les teves mans, no serveix de res ser el seu mestre.
Imatge

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Mmm... val, tens raó, acabo de llegir el tema de l'Elder wand (la vareta de saüc XD), que no me'n vaig enterar gaire.

Però vaja, la pregunta és si l'Snape n'era conscient, que ell no era el master de la Elder wand: si sabia que el propietari real havia de ser en Draco Malfoy i no va dir res per protegir en Draco i de retruc en Harry.

Avatar de l’usuari
sempre_cat
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dl. feb. 23, 2004 7:00 am
Ubicació: walking through the clouds
Contacta:

Entrada Autor: sempre_cat »

jo am aket tema de la vareta me liat una mica...perque el harry diu k el seu "master" de veritat era el draco? si el k mata al dumbledore no es el draco no? aki em vaig perdre io....

per cert, m'ha agradat molt el llibre, no ma decepcionat gens, molt mes emocionant que es altres ja que no van al cole ni re....i tame em va fe ilu k per fi lhermione i l ron... :boohoo:
"ask me no questions and I'll tell you no lies"

Bloquejat