Emma Watson deixa Harry Potter

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Hola!!
Quin embolic! Jo diria que no però ella en cap moment ho ha confirmat.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

En primer lloc sorry per l'error de l'altre missatge.

Segons he llegit avui a HarryLatino sembla ser que al final l'Emma ha acceptat el contracte i podrem gaudir (o patir, va a gustos) la seva interpretació com a Hermione en les pròximes dues pel·lícules. Us deixo amb unes paraules seves:
Emma Watson ha escrit:Nunca podría dejar ir a Hermione - ¡ella es mi heroe! La amo demasiado y me encanta lo que ha significado para mi interpretarla. Me siento emocionada y honrada de finalizar lo que comencé e interpretarla en las siete películas.
:roll: :roll: :boohoo: :roll: :roll:

Sincerament, no sé si dir-li hipòcrita o bé agafar-m'ho a cachondeo.

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Jo he trobat el mateix que Finalpotter, però a Mugglenet.com i amb els tres actors:
Warner Brothers has announced in a press release today that Dan Radcliffe, Emma Watson, and Rupert Grint are all officially signed on for the Half-Blood Prince and Deathly Hallows films. Each of the three actors, along with Producer David Heyman, were quoted in the release.

From Dan:

"Playing the role of Harry Potter has been an immense privilege, and I look forward to completing the series. I feel a huge sense of loyalty to the character of Harry and the fans who have supported these films over the years. During filming, I have learnt so much, made lots of friends and met people who have changed my life. I am indebted to J K Rowling, Warner Bros. and David Heyman for giving me this fantastic opportunity."

From Emma:

"I could never let Hermione go-she is my hero! I love her too much and love what playing her has meant to me. I am excited and honoured to be finishing what I started and playing her in all seven of the films."

From Rupert:

"Ron Weasley has become a big part of my life and not just because we've both got ginger hair! I've been so proud to play him and loved every second of being part of this world. I'm really looking forward to filming the last two films and being back with my 'Weasley family' and, of course, to seeing my good friends Emma and Dan. Thank you to everyone for being so supportive over the years; we couldn't have done it without you."
I també arribo a la mateixa conclusió... Hipòcrita? Avariciosa? Ganes de fer-se notar? Bé, és igual. La tenim, que és el que ens interessa... :roll:

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Sips. Així doncs, la "pija" continua!

:-)

També n'han parlat aquí, amb certa mala baba, per cert:
http://www.aintitcool.com/node/32018

Ara tots a deixar de patir i a millorar la qualitat de les pel·lis! Que vull veure una cosa més decent que l'última! I prou vestits rosa, sisplau! A veure si sou capaços de fotre una Hermione sense vestits rosa!

Tan de bo la Rowling posi a l'últim llibre alguna frase del pal "L'Hermione duia una jaqueta verda, com sempre, perquè era el seu color favorit, al contrari del rosa, que odiava profundament i mai es posaria"... Ehem. Anada d'olla. Ja callo.

:-P

;-)
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Carai, quina paranoia d'article has linkat, Aralforn. :lol: :lol: :lol:

Bé, només dir que, després de mil·lenis sense notis, ja vaig postejar-ne una ahir ^^ Res, que si voleu comentar-la, tampoc farà cap mal a ningú... :boohoo:
:P

I, bé... Que estava massa clar que no ho deixarien. Estratègies comercials, de publicitat... Pff... Ja dic que des de la segona que diuen que no seran a la pròxima :lol: :lol: :lol:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Carina
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dl. abr. 09, 2007 11:40 am
Ubicació: ostii, enllu ma agradat la teva ubicació i ara no la record...T.T jo volia viure amb tu...T.T

Entrada Autor: Carina »

Eeeh!! però ... si s'en va... qui la substitueix?? :o
Vaia merda pavooo!!!
Sí... segur que és per crear espectativa...i guanyar uns diners fàcils..
(K)(K)
Plaers..
Tinc una nova vida,,!

Avatar de l’usuari
ralau
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 105
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 12:44 pm
Ubicació: CDV

Entrada Autor: ralau »

Carina ha escrit:Eeeh!! però ... si s'en va... qui la substitueix?? :o
Vaia merda pavooo!!!
Sí... segur que és per crear espectativa...i guanyar uns diners fàcils..
(K)(K)
Diosss vas una mica desfasada eh!! ;)
ja van firmar un contracte tots 3 de que seguien fins la 7, aquesta també inclosa :)

Ho pots veure a l'apartat de noticies.

siauu!
No es oro todo lo que brilla... emocion, intriga, dolor de barriga!!

Ralau ve de laura...sí,soc una noia xD

Carina
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 38
Membre des de: dl. abr. 09, 2007 11:40 am
Ubicació: ostii, enllu ma agradat la teva ubicació i ara no la record...T.T jo volia viure amb tu...T.T

Entrada Autor: Carina »

És que sóc novata...XD i no m'enteru de res...XD ho sentuu..XD però gràcies..XDXD
(K)(K)
Plaers..
Tinc una nova vida,,!

Avatar de l’usuari
Citing
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dg. març 12, 2006 7:14 pm
Ubicació: Quan sapiga on soc serà un miracle

Entrada Autor: Citing »

Eric Ardan ha escrit:Watson, de 16 años, dice estar cansada de que la identifiquen con el personaje.
A veure una cosa, jo crec que tindria que estar orgullosa que la identifiquin amb el personatge no creieu??? Sino qui li ha donat la fama que té. Ningú coneixeria aquesta noia sino fos per les pel·licules de Harry Potter per tant tindria que estar molt orgullosa i donar las gracies de que la identifiquin gracies al personatge Hermione. Si es que la fama fa embogir a molta gent...
Des de les cultures més primitives l'home sempre a volgut trobar respostes
By Flocel:
"L'espècie esta degenerant... que diria en Darwin!! En comptes d'aprobar hem suspeneu tots!!

migprincep

Entrada Autor: migprincep »

sere clar. com a fan de la emma vai entrar a la seva nova web i ella escriu:

WILL EMMA BE DOING ALL HARRY POTTER MOVIES?

yes, despite de reports of media sources, emma has now anounced that she is happy to agrre terms to do the remaining two of the 7 harry potter films.

----------------------------------------------------

pels que no saven angles:

Seguira la emma fen totes les pelis del harry potter?

si, tot i els mitjans de comunicació, la emma acava d'anunciar que esta satisfeta d'afirmar que fara les 2 pelicules restans de la saga de 7 llibres de harry potter.



HO DESMENTEIX A LA SEVA WEB.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

migprincep ha escrit:sere clar. com a fan de la emma vai entrar a la seva nova web i ella escriu:

WILL EMMA BE DOING ALL HARRY POTTER MOVIES?

yes, despite de reports of media sources, emma has now anounced that she is happy to agrre terms to do the remaining two of the 7 harry potter films.

----------------------------------------------------

pels que no saven angles:

Seguira la emma fen totes les pelis del harry potter?

si, tot i els mitjans de comunicació, la emma acava d'anunciar que esta satisfeta d'afirmar que fara les 2 pelicules restans de la saga de 7 llibres de harry potter.



HO DESMENTEIX A LA SEVA WEB.
La resposta anterior a la teva és de fa 3 mesos i crec recordar que en aquells moments la Emma encara no tenia aquella web i que havia dit alguna cosa que no sabia si deixar el seu paper per alguna altra actriu o no.

migprincep

Entrada Autor: migprincep »

perdo profesor lupin xD
no m'havia fixat en la data del ultim post.

pd: xdo x scriure nomes 2 linies. :wink:

Avatar de l’usuari
Judith*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:46 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Judith* »

Doncs, sincerament no vull que marxi; perquè per molt bé que ho faci l'altre actriu, molta gent la veurà com la 'suplent', i pobre no en tindria la culpa...
Espero que es quedi, l'Emma, que ja ha fet 5 pel·licules, i per 2 que li queden... d'acord que son molts anys però crec que no li ve tant d'aqui...

Confio en què tot això siguin només rumors!
єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

:lol: migprincep, per aquest cop et perdono xd No passa res, tothom algun cop s'ha equivocat amb coses així. En un tema la vaig fer més grossa :oops:

Judith*, si no m'equivoco l'Emma ja ha firmat per les dues darreres pel·lícules. En un principi no ho va fer perquè deia que no sabia si s'ho podria combinar bé amb els estudis però al final ha dit que sí.

Avatar de l’usuari
Judith*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:46 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Judith* »

Gràcies finalpotter; me n'alegro molt! =D
(Sento les 4 línies)
єïэ נυ∂ιтн*

Bloquejat