Opinions/ crítiques/ comentaris d'HP5 (perill d'spoilers!)

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Bé,fins ahir no havia vist la pel·lícula,i he de dir que vaig estar a punt d'aixecar-me...
Se que sona radical eh,però,que han fet?
A part de que la part més important de llibre (almenys des de el meu punt de vista) és la xerrada final amb en Dumbledore,l'han suprimit,
que és això de que és la Xo la que es "xiva" de l'exercit? ja que es pel te però...sembla que sigui el motiu pel que no es veuen més...
A part de que l'Emma Watson per mi és...(sento qui es senti ofes) extremadament dolenta,en les dues ultimes es lluiex la noia xD

Tot inventat,els Weasly entren per fer els castells de focs en mig dels gnom??
I la mort d'en Sírius...no en vull ni parlar...

Resumint,cada any em passa el mateix,que no paro de queixar-me en tota la pel·lícula...
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Enllunada16, tens raó pel que fa a la xerrada d'en Dumbledore fa falta perquè és molt important. Però pel demès... el tema de la traïció s'ho han fet venir a la seva manera i els ha quedat bé. Sobre els bessons i els GNOM tens raó és inventat però no queda malament. L'Emma jo trobo que no ho fa malament tot i que veig poques pelis i no hi entenc gaire.

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Es que a mi el que em fa rabia és que per estalviar-se temps i dilemes s'inventin un altre trama...La Rowling no es queixa?
A mi el que no m'agrada de l'Emma Watson és que sembla que hagi d'arrencar a plorar en qualsevol moment, em fa rabia xD
El que veig de les pel·lícules és que si no has llegit el llibre encanten a la gent,en canvi (normalment) si els has llegit, sempre hi trobes mil i un errors.Això és normal però.
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Una altra trama? L'essència de la trama original l'han mantinguda (només faltaria!!) però l'han modificat perquè els trossos que han hagut de treure no es notessin a faltar.

La Rowling és llegeix el guió i els dóna instruccions o consells (com en aquesta pel·lícula en recomanar-los que fessin aparèixer en Kreacher si volien fer una setena adaptació) perquè quedi bé en relació a les novel·les.

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

ole oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :mrgreen:

Avui per fi la vaig a veureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Si tu, arribar de vacanses una setmana i mitja més tard de l'estrenu és frustrant i em sentu impotent, quan vai arribar (divendres) no hi havia ningu dels meus amics per poder quedar, uns estaven de càmping, uns arribaven a l'endema, els altres nosekuan, però wenu, ha arribat el moment i estic nerviosiiiiiiiiiiisimaaaaaaaa :o :o :o :P

Va va que ia s'acosta :) uhuhuhuhuhuhhuuhhuhuhuhhuhuhuhuuhuhu 8)

Estarem sols a la sala, tothom ia l'haurà vist......, po wenu, al menys no haurem d'estat les dos hores i picu de peli fent shhhhhhttt, calleu!! :lol:

jajjajaajaj

Wenu doncs avui és el gran dia jaja
Vingans :wink: :mrgreen:
DEW!!!!!!!!!!!!!!!!!
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

A la tercera per exemple,sembla que l'Hermione i el Ron tontegin,quan en realitat en el tercer llibre és quan es porten pitjor,perquè s'agraden o no,ja és un altre historia.El que vull dir no és que s'inventin tot el llibre,sinó que si que afegeixen coses que fan variar el llibre,més o menys,però ho fan.Però tot s'ha de dir,és que jo estic en contra de les pelis,no m'agraden,ho reconec,i tots els petits errors em fan ràbia xD
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Potser sí que les pel·lis agraden més a qui no llegeix els llibres, però com a pel·lis que són, estan orientades al públic que va al cine, com totes les altres pel·lis. Sobre aquesta última, he de dir que, al meu parer, és la segona millor, després de la del Pres d'Azkaban, sobretot gràcies a la interpretació dels personatges "secundaris" o millor dit, que en altres parts no tenen tant protagonisme (McGonagall, Snape, Umbridge, Luna, Lupin i Bel·latrix). Sobre el tema de la Marietta i la Xo penso que ho han fet prou bé, perquè així s'estalvien un bon temps i refreden la relació entre el Harry i la Xo, que al llibre passa amb altres coses. He trobat a faltar més explicació d'en Kreacher, o que es veiés més qui era i bé, han resumit i enganxat una amb l'altra algunes escenes tal com heu comentat (focs artificials - somni sobre en Sírius o atac al Sr. Weasley - classes d'oclumència).

De moment li poso un 8 de nota, esperant apujar-la quan la vagi a veure en VO.
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
Judith*
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:46 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Judith* »

Jo em pensava que la Luna tindria una miqueta més de caracter: 'em sembla que m'en vaig a menjar pastís..' xDD ui amb això i el 'concentri's poteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!' de l'Snape, ens agafava cada paranoiaa... xD
єïэ נυ∂ιтн*

Avatar de l’usuari
giinny[!]
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 12
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 2:48 pm
Ubicació: vvA de bLLpxX*

booooMbaaa!

Entrada Autor: giinny[!] »

Doncs ahir a la nit vaig anar al cinema a veure la pel·lícula i tot i que faltaven moltíssims detalls del llibre i les meves amigues em preguntaven cada moment coses sobre la pel·lícula m'ha semblat una pel·lícula realment bona i ja tinc ganes de veure la 6! :)

PeeetOOOns* :P
••xQe miiS sueÑuss sE roMpen dE gLpee••

Avatar de l’usuari
annmapo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 9:11 pm
Ubicació: a casa meva!
Contacta:

Entrada Autor: annmapo »

Enllunada16 ha escrit:El que vull dir no és que s'inventin tot el llibre,sinó que si que afegeixen coses que fan variar el llibre,més o menys,però ho fan.Però tot s'ha de dir,és que jo estic en contra de les pelis,no m'agraden,ho reconec,i tots els petits errors em fan ràbia xD
Estic d'acord amb tu enllunada16, a mi tampoc m'agrada veure les pelis despres d'haver llegit el llibre, el q crec q hauriem de fer es veure la peli i despres llegir el llibre, i aixi pots valorar mes positivament la peli, pero es q sino... ja no som imparcials :wink:
--> a l'estiu tota cuca viu <-- http://s4.gladiatus.es/game/c.php?uid=22704
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Eis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja l'he viiiiiiiisttt!! 8) 8) 8) :lol:
ole oleeeeeeeeeeeee
:mrgreen:
A veure, m'ha agradat bastant, és molt intensa, emocionant i un 10 pel duel entre el Dumby i el Voldy, BRAVO!!! :clap:

Ara, lu que m'ha decepcionat és que el Dumbledore li hauria d'aver explicat TOT en en Harry, però no ha comentat res d'en Kreacher ni re de re, tampoc ha surtit el mirall i el ganivet aquell del Sírius i lu que m'ha fet més rabia és lu del pensiu de l'Snape, joder, no han surtit ni la lily, ni el Sirius ni el LLopin ni el Ben, ME CAGUN!!! :evil: :evil:

Però bé, m'ha agradat, i tot i que em fagi un pèl de ràbia, el petó és molt dolç jijijijijiji :heart: :heart: :oops:

VIngans!!!
DeW!!!!
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
vareta_magica
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 52
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:27 pm

Entrada Autor: vareta_magica »

En general m'ha agradat molt la peli. Sobretot els efectes especials i la ambientació.

Però he trobat de falta parts del llibre com la part de l'Hospital de Sant Mungo per exemple entre d'altres...

Per aquells qui no l'hagueu vist encara, us recomano que la veieu!
Harry Potter forever!

pol33
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 1:28 pm
Ubicació: La Selva del Camp

Harry potter i el calze de foc

Entrada Autor: pol33 »

A mi també em va agradar força la pel·lícula,
ja l'he vist dos cops; una en català i una en castellà.
Personalment, el doblatje en català em va agradar més ja que les veus en castellà eren una miqueta "cutres", com la de l'hermiome.
A més, moltes paraules canvien com per exemple el gat, Malifet o el Lladruc. Canvien completament.
Una altre cosa, és que canvien força coses com per exemple que la Xo delata a l'ED i es la Marietta, no?
I vaig trobar a faltar Quiditch ja que el Ron feia de porter, esperava sentir la cancó "El Weasley és el Millor", versió dels de Grifindor però.

Gràcies
pOL

emmahg
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:59 pm

Entrada Autor: emmahg »

A mi la cinquena peli no m'ha fet ni fred ni calor...

Al principi tenia la sensaci'o com si fos una peli per fer burla de harry potter (no se es el que vaig pensar...) Despres quan els bessons Weasley apareixen a la cuina vaig fotre un bot de la butaca. I quan comencen les imatges del diari em vaig marejar... :oops: XD I al final em vaig quedar indiferent...

Suposo que el que m'es em va impactar eren les parides que deien la gent del meu voltant. Un nen li explicava al seu amic que ell n'havia vist tres de pelicules, que li faltaven per veure la segona i la tercera (que vaig pensar: nen com t'enteres d'algo aixi...) i que tenien un amic que tenia la sisena =S (Si, si... La sisena!!) I que dema podrien anar a casa seva a veure-la... I que la sisena ja era la ultima...

Estava per girir-me i dils-hi que Harry Potter estava basat en una serie de llibres i que al cap d'un mes surtiria el sete... Pero em vaig reprimir... Per que em va agafar la vena Granger...

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

emmahg ha escrit:Un nen li explicava al seu amic que ell n'havia vist tres de pelicules, que li faltaven per veure la segona i la tercera (que vaig pensar: nen com t'enteres d'algo aixi...) i que tenien un amic que tenia la sisena =S (Si, si... La sisena!!) I que dema podrien anar a casa seva a veure-la... I que la sisena ja era la ultima...
De què em sona? :think:

No sé si la gent que no us ha agradat esperàveu una gran peli o què però jo que vaig anar perquè en el títol hi havia "Harry Potter" sense esperar res de bo ni res de dolent, la vaig trobar molt bona.

Bloquejat