Final del llibre (només llegir un cop acabat)

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Lorine_24
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dg. des. 11, 2005 6:25 pm
Ubicació: c/Grimmauld place nº12

Entrada Autor: Lorine_24 »

merci per les aclaracions!!! si, es que el meu anglés em fa perdre algunes coses con lo de King Cross i tot plegat..i lo de l'ARc es que tenia la dubte desde que apareix i em semblava que la Rowling ho expicaria mes endavant pero bé, no es una detall "tan" important.

Petonets

Avatar de l’usuari
Mizuno_Miaka
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dc. abr. 12, 2006 7:58 pm

Entrada Autor: Mizuno_Miaka »

Vash86 escrigué
ara un minutet de silenci pels que ens han deixat...

-Alastor Mad-Eye Moddy

-Hedwig

-Remus Lupin

-Nynphadora Tonks

-Ted Tonks

-Fred Weasley

-Bathilda Bagshot

-Dobby (A FREE ELF!)

-Severus Snape

-Colin Creavey

Una cosa: El Tedd Tonks mor?? Perque que jo sapigui surt a l'epíleg quan el James diu que l'ha vist morrejant-se (perdó per l'expressió) amb la Victorie....o això crec... :oops:

Avatar de l’usuari
iRiS_MaLFoY
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:38 pm
Ubicació: Malfoy Manor (Sabadell)
Contacta:

Entrada Autor: iRiS_MaLFoY »

Una cosa: El Tedd Tonks mor?? Perque que jo sapigui surt a l'epíleg quan el James diu que l'ha vist morrejant-se (perdó per l'expressió) amb la Victorie....o això crec...
Mor el Tedd Tonks pare el marit de la Andromeda, mare de la Ninfadora .

El que surt a l'epíleg es el Teddy, fill de la Ninfadora i en Lupin, te el seu nom per fer honor al seu avi ja que es mort.
:wink: :wink:
Imatge
"-No creo que tener la cabeza abierta por una cicatriz sea tan importante." (2° libro pag. 89)

Avatar de l’usuari
albuseverus
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 1:07 am

Entrada Autor: albuseverus »

Jo tinc un dubte. Si no em sembla recordar malament, l'última frase del llibre ve a dir que al Harry, la cicatriu no li havia fet mal durant els últims 19 anys. Però uns quants capitolets abans, diu que la cicatriu del Harry ha marxat amb l tros d'ànima del Voldemort no? O és que m'he perdut algú...

merci :?

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

albuseverus, no ho se, no tinc a ma el llibre i no puc fer comprovacions...
El final m'ha encantat, el FINAL, no l'epileg. I la batalla de hogwarts es increible, jo m'imagino les armadures que la mcgonagall ha reanimat caminant lentament amb la musica del SDLA (senyor de los anillos) de la marcha de los ents (que mutivat que soc xD). Si, aixo dels deathly hallows es una gran parida que no m'ha agradat molt, pero que hi farem... També està bé que la JKR ha donat importancia a detalls anteriors (Gellert Grindelwald, Aberfoth, Capa que fa invisible que tenia el Dumbledore, Dracs a Gringotts....).
Tot i que està molt bé, penso que l'epíleg s'el podria haver estalviat.

PD: Xenophillius! Cabr*!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

El final bonissim si els cinquanta( no es aixi?) morts de la batalla final, La mort dels Horcrux..(la millor sens dubte la nagini..,en Neville es deu...)(per cert maten tres horcrux el mateix dia? quina sort...

Les reliquies de la mort..pse no es que sigui el millor de la historia
i l'epileg...pse (Jo volia que en Harr moris PER SEMPRE... (però vaja s'acepta..))

BE quan sortira l'enciclopedia?
Imatge

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Entrada Autor: e.n.bou »

Coincideixo amb en Solysg, en harry tindria que haver mort, i no haver viscut feliçment. Ja podrien haver canviat a en Fred per en harry xD. També el que no m'agrada es el casament Ron-Hermione. L'hermione amb en Krum home!!! i en Ron solter, cla que si xD.
L'enciclopedia no sortira fins tard, ja que la JKR vol descansar una mica...
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

hermioneg123
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: ds. des. 23, 2006 3:47 pm
Nom: Judit Cardona Bonell
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: hermioneg123 »

A mi també m'ha decepcionat bastant l'epileg :? .Esperava que diguessin que els hi pasava a tots els personatges, no només al ells tres :roll: .
Però en general és el llibre que mes m'ha agradat,potser perquè és diferent als altres. I de les relíquies de la mort...m'esperava alguna cosa més :?
Però què els hi passa al final als Dursley? I a que venia l'atac d'amabilitat d'en Dudley? 8O No se,encara que digués que li havia salvat la vida ja feia dos anys d'allò i no l'havia tractat millor.
Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

e.n.bou ha escrit: PD: Xenophillius! Cabr*!!!!
Homeee, jo no ho veig aixíí!!
Al principi va informar de la veritat i tot això...
Va delatar en Harry per salvar la seva filla...
No és "correcte", però crec que és el que faria qualsevol per la seva filla...A més, la Luna era l'única persona que tenia el Xenophilius...Si ens posem des del seu punt de vista, jo l'entenc i em fa pena... :roll:

Avatar de l’usuari
Beauxbatons
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dt. ago. 07, 2007 10:18 pm

Entrada Autor: Beauxbatons »

juditcarbo ha escrit:A mi també m'ha decepcionat bastant l'epileg :? .Esperava que diguessin que els hi pasava a tots els personatges, no només al ells tres :roll: .
Però en general és el llibre que mes m'ha agradat,potser perquè és diferent als altres. I de les relíquies de la mort...m'esperava alguna cosa més :?
Però què els hi passa al final als Dursley? I a que venia l'atac d'amabilitat d'en Dudley? 8O No se,encara que digués que li havia salvat la vida ja feia dos anys d'allò i no l'havia tractat millor.
Doncs jo seré un més dels que criticaran l'epíleg, jo almenys penso que se'l podria haver estalviat. A mi em costa creure que dinou anys més tard todo quede en casa, perquè sembla que tots els fills dels amics del Harry acaben relacionant-se amb altres amics dels fills del Harry...

No sé, sembla molt: "Mira, el Teddy! Mira, el Malfoy! Mira, el Neville!", etc.
Des étoiles lumineuses dans le ciel obscur.

Avatar de l’usuari
Enanitos
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dl. jul. 23, 2007 11:50 am
Ubicació: Terrassa

Genial

Entrada Autor: Enanitos »

Jo penso que ha estat genial, em vaig quedar sense paraules. No sé, estava feliç tot i que fos massa happy end...
Jo em vaig emocionar quan en Harry va veure els pares, en Lupin i el Sirius...no sé perquè però em va semblar força emotiu!
Per cert, me'l vaig acabar ahir i espero tornar-me a llegir algun capítol que pot semblar confós com el de gringotts...
Llegir-lo en english és el millor que es pot fer!Realment genial!
Salut a tothom!
"...y que todo lo escrito en ellos era irrepetible desde siempre y para siempre, porque las estirpes condenadas a cien años de soledad no tenían una segunda oportunidad sobre la tierra."

Galad McGonagall
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm

Entrada Autor: Galad McGonagall »

Ei en general molt bo el llibre!!!!! M'encanta!!!!!!! Tot i que també tinc algunes crítiques per fer: l'epíleg (sí sí jo també) és massa feliç (tot i que m'encanta, és que soc molt sentimental!!!!), tampoc m'agrada que no sabem res de la Luna, de que treballen els tres protagonistes, qui es el nou ministre, el nou director/a de Hogwarts, qui es la dona den Malfoy (la Pansy?¿?¿?), que passa amb tots els altres Weasley, ai no sé son unes quantes coses que ens queden per saber, però a l'enciclopedia.......

Ai paro ja que em vaig quedar amb molt bon gust de boca i ara m'estic emprenyant una miqueta....
apa siau!!!!

NinFadorA
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:52 pm
Ubicació: Baix Camp

Per fi ho puc compartir!!!!!!

Entrada Autor: NinFadorA »

Hola a Tothom :) !!
Sóc nova en aquest forum i tenia moltes ganes de comentar aquest llibre.
Resulta complicat no poder comentar res amb la resta de mortals que, o no els importa gens o bé, els interesa i encara no l'han llegit.
Estic amb vosaltres, el llibre m'ha agradat moltíssim i això que l'he llegit en castellà des d'un blog.
Al igual que els darrers missatges el tema epíleg i no res seria el mateix, quina ràbia, un llibre tant intens i un epíleg :o de pur compromís, que potser no tenia paper o el bic li havia fet figa?
La batalla del final superior i el Nevile és el millor, tant pacífic que és ell.
Vaja que és un gran llibre.
Ninfadora

Avatar de l’usuari
anna evans
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: dv. gen. 26, 2007 5:10 pm
Ubicació: xeik's village

Entrada Autor: anna evans »

Ep en 600 i poques pàgines he plorat només quan s'ha mort en Dobby... Per mi el pitjor, és una mica així que s'allargui tant la mort de l'elf i la del Remus i la Tonks es digui una mica com de passada. Estic d'acord amb vosaltres que l'epíleg és massa happy i el final no l'he entés! No es suposava que la cicatriu havia desaparegut amb Voldy? O és que no va desaparéixer? 8O Ai... No no està mort.! Ah per cert per mi el millor tros és el de Kings Cross.
Qui creieu que és la parella del Malfoy?

Avatar de l’usuari
Giny_Bell
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 546
Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...

Entrada Autor: Giny_Bell »

A veure, la cicatriu no desapareix, tan sols deixa de fer-li mal. I al cap de 19 anys d'haver mort en Voldemort, encara segueix sense fer-li mal, cosa que és una bona senyal. NO?

Una altra cosa, al llibre es diu que han proposat en Kingsley Shacklebot per ser ministre. D'això deduim que ho és, suposo.

Per cert, la Victoire, és la filla d'en Bill i la Fleur pel que he deduit, però la posen així a "palo seco". Espero que la futura enciclopèdia ens aclareixi moltes coses. El llibre és molt dens, molt complet, ha tancat molts enigmes, però sempre queden petites preguntes:

-De què treballaven els pares del Harry?

- Qui és el nou director de Hogwarts?

- On viuen en Harry i la Ginny? A Grimmauld place amb en Kreacher?

- Què se'n fa dels Dursley?

A més a més, hi ha els dubtes més detallistes:

- En George es mor de pena perquè en Fred és mort?

- Què passa amb tooooots els altres personatges que no han mort però que han estat importants pel desenvolupament de la història (Luna, Dean, Seamus, McGonagall, Goyle, Hagrid, Grep, Griphook...)

- On deixa la Elder Wand en Harry, que estigui prou segura com perquè ningú l'agafi abans de que ell es mori? Perquè quan parla amb el retrat d'en Dumby no especifica, només diu "la deixaré aquí" no?


Tinc un dubte. Com pot ser, que si l'espasa de Gryffindor se l'emporta el goblin, després apareixi dins el barret que tria?? Simplement desapareix de les mans del goblin?

L'epíleg, tinc el dubte si l'ha fet perquè els lectors estem segurs de que farà una enciclopèdia, o per deixar-nos a tots amb aquest malestar de saber només el happy-ending d'en Harry i no els dels altres personatges.
En fi, em fa rabia l'epíleg, perquè m'agradaria que fos més llarg o que no n'hi hagués, però en el fons penso que sort que l'ha posat.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;

WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!

Imatge

Bloquejat