Banda Sonora

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Banda Sonora

Entrada Autor: Padfoot »

Ja ha sortit la llista de cançons que apareixeran en la banda sonora. Suposo que no estan ordenades perquè no tindria cap sentit.
1. Fireworks
2. Professor Umbridge
3. Another Story
4. Dementors in the Underpass
5. Dumbledore's Army
6. The Hall of Prophecies
7. Possession
8. The Room of Requirements
9. The Kiss
10. A Journey to Hogwarts
11. The Sirius Deception
12. Death of Sirius
13. Umbridge Spoils a Beautiful Morning
14. Darkness Takes Over
15. The Ministry of Magic
16. The Sacking of Trelawny
17. Flight of the Order of the Phoenix
18. Loved Ones and Leaving
Calia que li dediquessin una cançó al petó? :roll:

Avatar de l’usuari
Kryden
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 39
Membre des de: dv. set. 29, 2006 4:15 pm
Ubicació: ves a sabee...

Entrada Autor: Kryden »

12. Death of Sirius
ufff... per mi aquesta cançó es la mes important... com no motivi... la peli no hem farà el pes... xDD
el petó no el veig tan especial... podrien haver ficat una cançó de nadal o algu així (com se'l fan sota el grevol... (o com s'anomeni xD)
vamos a lo típico...

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Death of Sirius... calia??? :cry: Com no motivi la cançó és per matar-los! Perquè si jo no ploro amb la ... del Sirius m'emprenyaré! xD
i lo de The Sirius deception? Que és? Quan li diu al Harry per la llar de foc que al seu pare li semblaria una bona idea només pel perill que suposa? (per quan vol anar-los a veure a Hogsmeade i tal...) :nose
Una cançó pel petó? Em sembla que sobra... sobra moltíssim. Ara només faltarà que quan surti la peli en DVD surti el Making off: Como se rodó el beso. o als extres com "el primer beso de Harry Potter"... aquests de la Warner ens volen traumar a tots. Jo els denunciava per voler traumar a tots els espectadors de la pel·lícula i que ens donessin una indemnització per pagar-nos els psicòleg.
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

La imatge ja la tenim bastant vista però bé, aquí teniu la portada de la banda sonora.

Imatge

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Ostres, doncs a mi el tema d'en Sírius em té una mica "escaldat"... A veure, si quan t'ho trobes al llibre has de rellegir tres cops l'escena perquè ni "te n'enteres" (no saps ben bé què passa, no s'explica bé i queda tan misteriós que costa fer-se'n a la idea), entenc que quan passi a la pel·li hem de tenir la mateixa sensació, del pal "ah, ara en Sírius cau darrera la cortina... ahà, a veure quan en surt... encara no... ahà, esperem una micona més... a veure...".

:-)
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Bé,la veritat és que a mi no em va passar això..xD
No me'l vaig haver de rellegir ni res...simplement si et fixes en els detalls de com escriu la Rowling des d'un principi per mi és com veure un pel·lícula :mrgreen:
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Si aneu a aquesta web podeu escoltar uns 30 segons de cada cançó i també llegir una mini explicació de cada una :mrgreen:

http://www.soundtrack.net/features/article/?id=236

Hermes_17
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:26 pm
Ubicació: L'Hospitalet del Lobregat - Barcelona

Entrada Autor: Hermes_17 »

Us funciona be? A mi s'em talla el so al cap de 2 o 3 segons de començar a escoltar.

Salutacions
La felicitat es troba fins i tot en els moments més foscos, només en hem d'enrecordar d'encendre el llum... Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Els de la Warner han obert una web dedicada exclusivament a la banda sonora on es poden escoltar totes les cançons complertes:

http://harrypottersoundtrack.com/

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Padfoot ha escrit:Els de la Warner han obert una web dedicada exclusivament a la banda sonora on es poden escoltar totes les cançons complertes:

http://harrypottersoundtrack.com/
Bé, potser que el meu ordinador (el de la feina) estigui tarat... però només deixa escoltar un tros de cada cançó... no pas sencer :P Així que de cançons complertes res de res... només una cosa segura...

El proper 10 de juliol la BSO surt a la venda!

Ps: Els fragments semblen ser diferents dels que haviem escoltat al altre enllaç, com a mínim el de Fireworks m'ho ha semblat :P
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Guaje
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dt. ago. 07, 2007 7:38 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Guaje »

a mi m'agrada la tipica canço de harry potter, xo quan la melodia la canten veus de nens. algu sap on la puc trobar?

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Jo tinc el disc i després d'escoltar-lo fins a la sacietat, he de dir que m'ha encantat. És un de les millors BSO de HP que he escoltat, i si bé reconec que no arriba a ser tan bó com la BSO de Patrick Doyle, la feina d'en Nicholas Hooper si pot posar-se a l'altura de Williams. Jo certament tènia por que Hooper no estigués a l'altura, però després d'escoltar la seva BSO estic convençuda que ha estat una bona elecció.

D'entre tots els temes, els meus favorits són "Dumbledore's Army", "Possession", "Journey to Hogwarts", "The Sirius Deception", i "Flight of the Order of the Phoenix". Jo diria que aquests temes són els millors, destacant en especial el tema de "Possesion" (que com bé indica el seu títol és la música que il·lustra l'escena de la possesió d'en Voldemort cap a en Harry), al que considero meravellosament profunda i perfecta per a aquesta escena. L'únic tema amb qui mantinc un petit dilema és amb el "The Death of Sirius" perquè la música de la batalla és impressionant, però he de reconèixer que la música de la mort és massa simple.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

Van posar a cap tros de la bso cap part del "hedwig's theme"?

es que no recordo haver-la escoltat mentre mirava la peli (bé, em vaig perdre el principi :mrgreen: :roll: )

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Lena ha escrit:Van posar a cap tros de la bso cap part del "hedwig's theme"?
Sí, Lena. El típic "Hedwig's Theme" sí que va sortir a la peli un parell de vegades. Recordo que va sonar quan sortia el títol de la pel·lícula, i encara que sóc conscient que va sortir una o dos vegades més no aconsegueixo recordar en quina part concreta de la peli surt (perdona la meva mala memòria, però és que fa molts mesos que vaig veure la peli).

En el disc el tema "Hedwig's Theme" el pots trobar (una mica modificat respecte l'original) inclós dins del tema "Another Story".
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Bloquejat