Finalment faran un parc temàtic d'HP

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Però no seria més lògic que ubiquéssin el parc en el seu entorn natural, és a dir, Anglaterra ? Cla que la pela és la pela i a Orlando hi anirà més gent.....La Rowling hagués hagut de fer alguna cosa
Sigui com sigui és una molt bona noticia. Llàstima que estigui tan lluny!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
lyly
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 63
Membre des de: ds. oct. 08, 2005 2:43 pm
Contacta:

Entrada Autor: lyly »

si es veritat aixo de k estigui a orlando no pega, a mes encara esta mes lluny k avans, aixo es injust pero wenu ens aurem de conformar encara k aurem destalviar algu mes. :P :? pero enfi almenys ni aura un de parc. jejejejejejejejejejeje.
i es van fer un peto
final romantic d'una historia d'amor

tot i que no sol ser aixi a la vida real


http://hinaco.myminicity.es/

Avatar de l’usuari
annmapo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 9:11 pm
Ubicació: a casa meva!
Contacta:

Entrada Autor: annmapo »

una pregunta: on esta orlando ?? :o

esta per alla America, no? Pero segur q valdra una pasta l'entrada... Amb tal de fer diners :roll:
--> a l'estiu tota cuca viu <-- http://s4.gladiatus.es/game/c.php?uid=22704
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

annmapo ha escrit:una pregunta: on esta orlando ?? :o

esta per alla America, no? Pero segur q valdra una pasta l'entrada... Amb tal de fer diners :roll:
Eis annmapo, Orlando està a Florida, al sud dels Estats Units, aquell pico que esta tocant a cuba, o sigui que per una quedada u veig senzillament xungu...... :evil:
Però perquè no feien el Parc temàtic a Barcelona?? XDXD jajaja 8) :wink: i que vinguessin el Dan, el Rupert, l'Emma a visitar-nos, ens firmessin coses, ens fessim fotus amb ells, wenu serà millor que em desperti. :|

Eis doncs jo Penso que estaria moooooolt bé, ja tinc nou viatge per proposar a la Family, i si em diuen que no....

1-M'escapo
2- FEM UNA QUEDADA!!! :mrgreen: :mrgreen: :wink: ( ue ho veig practicament i econòmicament imposssible...) :evil:

Però wenu que hi farem..

Vingans!!
DEW!!!
:wink:
PD: les fotus són del poble de Hogsmade??? que guai :mrgreen:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Arnau Castan
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 100
Membre des de: dc. juny 22, 2005 8:10 pm
Ubicació: Terrassa, Catalunya

Entrada Autor: Arnau Castan »

Doncs, diré dues coses. Molt bona la idea i molt dolent el lloc. Però vaja, com que ara la Rowling ja ha acabat, només li deuen importar les p€l€$, i no ha demanat que es faci a un lloc més Hp, com ara Anglaterra o Escòcia (almenys Europaaaaaaaa)
I sobre el parc, ha d'estar bé si el saben fer correctament, mantenint l'esperit Hp, de manera que mai no es mori!!! :boohoo: :boohoo: :boohoo:
Una zona d'entrada al parc tipus Hogsmeade estaria bé (com la Mediterrania a PortAventura), amb la Marmita Foradada, HoneyDukes, el Hog's Head i Ca l'Alfred, per exemple. Llavors hi podria haver una mena d'atracció sobre Gringotts (mentre llegia el primer llibre m'ho imaginava constantment), un castell gegant reproduint Hogwarts, amb el despatx d'en Dumbledore, de la Umbridge, d'en Murri,... Vaja, el que és a Disneyland París el castell de la Bella Dorment. Més coses podrien ser, el torneig dels Tres Bruixots, les proves de la pedra filosofal, la Cambra Secreta, la cova de l'Horcrux R.A.B, el Cau, Grimmauld Place, Azkaban, la Conselleria, etc. Buf, si se'n poden fer de coses.

Ara, un detall que no m'agrada gens és que això s'anunciés abans que es publiqués el 7è llibre. I si la tia va i per culpa d'això influeix en la història?
Snape gazed for a moment at Dumbledore, and there was revulsion and hatred etched in the harsh lines of his face.
"Severus... please..."
Snape raised his wand and pointed it directly at Dumbledore
"Avada Kedavra!"

Avatar de l’usuari
annmapo
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 9:11 pm
Ubicació: a casa meva!
Contacta:

Entrada Autor: annmapo »

Ei , seria genial que tingues totes aquestes coses pero la Lary fricky potter te rao, p q no es a Barcelona, no es just, nomes tenim el tibidabo.

Si ja se sap que a tots els guiris els agrada BCN, haver- ho fet aqui, home!
--> a l'estiu tota cuca viu <-- http://s4.gladiatus.es/game/c.php?uid=22704
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
helena_potter
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 3
Membre des de: dc. ago. 01, 2007 9:26 pm
Ubicació: en algun lloc màgic, a prop d'aqui

Entrada Autor: helena_potter »

com mola!

però el podrien haver fet més a prop... A Barcelona o per aqui...
esque es moooolt lluny!


també si podria arribar amb tren posats a dir, amb landana 9 i tres quarts, trevessant una paret... :lol: :lol:
i hi podria haver la conselleria
i atraccions sobre escombres i les pilotes del quiditx
i com a disneyland també podrien haver-hi elfs domestics en comptes de mikeys i etc.

si puc, algun dia (d'aquí molt temps...) ja i aniré amb les meves amigues XD

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Segons The Orlando Sentinel el parc temàtic obriria les portes per primer cop entre el 15 de desembre del 2009 i el 30 de juny del 2010 segons es diu en l'acord de la llicencia entre Warner Bros i Universal.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Re: BRRR

Entrada Autor: Getta91 »

CATALA4EVER ha escrit:Perquè a Orlando i no a Girona!!!!!!!!!!!!! :evil: :cabrejat:
Per què una línea i no quatre!? :evil: :cabrejat:

Personalment, el parc em queda massa lluny... :lol:
Ara, una cosa està clara... no són tontos, no. L'última peli de Harry Potter s'estrenarà per allà el 2009, no? I amb què faran diners després? Ah, ja sé. Farem un parc! ¬¬ Quan s'hagi acabat l'era HP farem un parc i que no s'acabi mai! Som-hi! :roll:
En fan un gra massa... Harry Potter és una colla de llibres. Punt.
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Entrada Autor: roni »

Bé, he esborrat el missatge que la Getta ha citat a sobre... el missatge no tenia cap mena de sentit... a més, que ho podria haver adornat... No costa tantissim escriure una mica llarg... Ni que sigui per posar-hi tonteries, però almenys acabeu d'explicar-vos.... Potser us surt una parida, però no serà un missatge sense sentit... No sé si m'explico...

Bé, el qu venia a dir, que els misatges curts els aniré esborrant, i m'es igual si estan citats o no... Ja n'estic fart

Apa! Siauuuuuuuus!

EDITO: Que se m'havia oblidat, també borraré tots els missatges que siguin escrits únicament en majúscules sense cap sentit.
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

roni ha escrit:Bé, he esborrat el missatge que la Getta ha citat a sobre... el missatge no tenia cap mena de sentit... a més, que ho podria haver adornat... No costa tantissim escriure una mica llarg... Ni que sigui per posar-hi tonteries, però almenys acabeu d'explicar-vos.... Potser us surt una parida, però no serà un missatge sense sentit... No sé si m'explico...

Bé, el qu venia a dir, que els misatges curts els aniré esborrant, i m'es igual si estan citats o no... Ja n'estic fart

Apa! Siauuuuuuuus!

EDITO: Que se m'havia oblidat, també borraré tots els missatges que siguin escrits únicament en majúscules sense cap sentit.
Em sembla molt bé que per fi es prenguin mesures (o s'anuncii, que potser ja es fa i no me n'he adonat) contra els missatges curts. Però, roni, si dius que has fet una cosa assegurat-en que en cas la màquina no t'ha fet cas.

PD: Això sí, que cap moderador s'emocioni i comenci a borrar i borrar i borrar i...

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Uoo, no puc morir sense haver-hi anat. M' estic imaginant l' ambient... Entrant al parc i veient molts llocs del món de Harry Potter reproduïts en tamany real :lol: D' atraccions se' n poden fer moltíssimes, des de fortes de vagonetes (com s' ha comentat la prova del drac del torneig dels tres bruixots o moltes de les peripècies que ha viscut el Harry) fins a atraccions per nens on es pot visitar Hogwarts, donar una volta en vagoneta, però lent, per Gringotts...

A més imagineu-se tot el merxandatge que hi haurà :mrgreen:

En fi, que tard o d' hora i hauré d' anar :lol:

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Wow!!! Això del parc temàtic de Potter em sembla molt bona notícia!!! Possiblement no pugui anar perquè és massa lluny i no hi ha calers (de moment), però és una passada pensar que hauran atraccions del món màgic de HP a Orlando...Tant de bo algun dia pugui anar.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
judith_black
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: ds. nov. 17, 2007 5:57 pm
Ubicació: ViC*
Contacta:

Entrada Autor: judith_black »

Estic morta de ganes de veure-ho! Espero que sigui molt divertit, :ballar:

Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

harry potter resort

Entrada Autor: ullal »

moderadors obro el tema aqui perque no se on posar-lo.


us copio una noticia de la web del msn (http://entretenimiento.es.msn.com/ocio/ ... =149729630). la pregunta és fa falta?
i el comentari ja tardaven... :mrgreen:

Toda la magia de Hogwarts, en Florida
LOS ANGELES, 16 (Reuters/EP) Dar una vuelta por la tienda de bromas Zonko, comprar golosinas de Bertie Bott o tomar un vaso de cerveza de mantequilla en Las Tres Escobas después de volar a lomos de un hipógrifo. Estas son algunas de las fantasías que los seguidores de Harry Potter podrán hacer realidad en el Mundo Mágico de Harry Potter, el parque temático que abrirá sus puertas en Florida la próxima primavera.

LOS ANGELES, 16 (Reuters/EP)
Dar una vuelta por la tienda de bromas Zonko, comprar golosinas de Bertie Bott o tomar un vaso de cerveza de mantequilla en Las Tres Escobas después de volar a lomos de un hipógrifo. Estas son algunas de las fantasías que los seguidores de Harry Potter podrán hacer realidad en el Mundo Mágico de Harry Potter, el parque temático que abrirá sus puertas en Florida la próxima primavera.
Universal Orlando ha presentado todos los detalles del Parque Temático de Harry Potter, sus atracciones, tiendas y demás virguerías que harán las delicias de los fans de la saga creada por J.K. Rowling. "Hará alucinar a muchas personas serias", aseguró Tom Felton, que da vida al archienemigo de Potter, Draco Malfoy, a través de una videoconferencia.
Los visitantes de esta especie de Disneylandia de Harry Potter podrán saborear la "cerveza de mantequilla", bebida no alcohólica, y el "jugo de calabaza" en el pub Hog's Head (Cabeza de Puerco), ir de compras y pasear por una gigantesca réplica de la Escuela de Magia y Hechicería de Hogwart, comprar la tienda de bromas Zonko o visitar la Lechucería.
Las atraccionees más espectáculares serán el Desafío del Dragón, un montaña rusa gemela de alta velocidad, y el Vuelo del Hipógrifo, una montaña rusa familiar que correrá por sobre los terrenos de Hogwarts. Los hipógrifos son criaturas mágicas con la cabeza, alas y patas delanteras de un águila gigante, mientras que el cuerpo, patas traseras y cola pertenecen a un caballo.
LOS PERSONAJES COBRARÁN VIDA
Además, dentro de Hogwarts, Universal planea instalar moderna tecnología para darle vida a los personajes, tanto a Harry, Hermione, Ron y sus amigos, como a los enemigos
"Teníamos una idea sobre el proyecto, pero una vez que comenzamos a meternos en el tema nos dimos cuenta en lo grande que se convirtió la historia en todo el mundo", comentó Mark Woodbury, presidente del grupo de creativos del Universal Orlando Resort.
Universal es quien explotará este parque tras un acuerdo Warner Bros, una división de Time Warner Inc y del estudio que está tras la franquicia 'Harry Potter'. El Blackstone Group y NBC Universal, una unidad de General Electric Co, son propietarios del Universal Orlando Resort.
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Bloquejat