Mag del Mes - Spoilers Hp7

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Mag del Mes - Spoilers Hp7

Entrada Autor: li-kiow »

Obro aquest tema perquè el nou mag del mes de la web de JKRowling no és ni més ni menys que harry Potter.

1980 -
El nen que va sobreviure, únic supervivent conegut de la maledicció Avada Kedavra i vencedor de Lord Voldemort, també conegut com Tom Riddle. Harry Potter va entrar en el remodelat Departament de Aurores baix la direcció de Kingsley Shacklebolt a l'edat de 17 anys, i va arribar a ser Director el 2007 .
?

Imatge

Això és com una notícia oi? no se on posar-ho per cert, crec que és molt probable que els pròxims mags del mes siguin Spòliers i que siguin sobre els membres de l'ordre i de l'ED, que en penseu

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Home era d'esperar que la Rowling acabés dedicant un mag del mes a en Harry després de tants anys xD

Els quatre mesos anteriors havien aparegut els fundadors de Hogwarts...ves a saber què tocarà el mes que ve, els membres de l'ED no crec, potser en Ron i l'Hermy com a molt. Fins ara el mag del mes acostumaven a ser personatges cèlebres, molt d'ells mort ja, i no crec que ara comenci a posar personatges més coneguts per nosaltres però menys coneguts per la "comunitat màgica" :P

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Entrada Autor: APWBD »

fins que no tregui l'enciclopèdia serà l'única via per la qual ens anirà enviant informació, no? Si no comptem xats i declaracions.

El mes passat si no ho recordo malament el mag del mes era l'Albus Dumbledore.

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

M'ha agradat molt que en Harry sigui el nou mag del mes, perquè ja estava començant a impacientar-me perquè els mesos passaven i en Harry no sortia mai. Però de totes les coses que s'expliquen en la seva descripció el que més m'ha impressionat ha estat que en Harry comencés a treballar com a auror als 17 anys, tot just caure en Voldemort!!! Lo d'aquest noi si és un record i les altres coses són tonteries!!!

Per cert, no us heu donat compte que el dibuix d'en Harry s'assembla molt a en Dan Radcliffe?? Es que segons he llegit, es diu que els dissenyadors de la web oficial de la Rowling s'han inspirat en una imatge d'en Dan com en Harry en HP5 per fer aquest dibuix...Li trobeu semblança en aquesta foto comparativa??

Imatge
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Entrada Autor: APWBD »

sí que s'assemblen. Si en Harry va començar als 17 se suposa que en Ron també ho va fer. Llàstima que en Ron sigui una mica més grandet.

Suposo que els de novembre i desembre seran en ROn i l'Hermione. SUposo que un cop entrem al 2008 tornarà a ficar-ne no no massa coneguts per mi o bé seguirà amb els personatges dels llibres, ves a saber.

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Sincerament, jo també els hi trobo una gran semblança. I no és d'estranyar que els dissenyadors de la web oficial de Rowling hagin escollit aquesta foto promocional d'en Dan com en Harry en HP5, perquè a la fi i el cap és el seu rostre real. M'agrada molt el dibu, és totalment idèntic a la foto d'en Dan (inclòs el posa i la roba).

I en quant a la professió d'en Ron, jo no estic gens segura de que en realitat sigui auror. La Rowling va dir en una entrevista que en Ron era auror, això es cert, però uns dies més tard va dir al chat que en Ron es el soci d'en George en "Sortilegis Weasley". Així que una de dues; o la Rowling ha canviat d'opinió respecte al treball d'en Ron o bé s'ha equivocat en una de les dues entrevistes. Espero que si en Ron surt com a mag del mes s'aclareixi la seva veritable feina.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
HAS
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: ds. set. 22, 2007 8:38 pm
Ubicació: veient el mon des d'un llibre

Entrada Autor: HAS »

Doncs jo també penso que aixó de l'ofici es donar espoilers a la gent que no s'ha llegit el llibre, pero a part d'aixó l'ha informació m'ha semblat molt bona ja que el epileg del llibre no et deia gairebe res de res.


A i sobre la foto jo també trobo que s'asembla molt, em sembla com molt be eu dit que es debien vasar en en Dan per fer-lo.
El senyor i la senyora Dursley, del carrer Privet número quatre, estaven molt orgullosos de poder dir que eren gent perfectament normal, gràcies a Déu.

Hermione_Kitty
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dl. jul. 02, 2007 2:51 pm
Contacta:

Entrada Autor: Hermione_Kitty »

I si al final faun 8 llibre?I si el fa d k anira perque si el Voldemort ja no esta!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Hermione_Kitty ha escrit:I si al final faun 8 llibre?I si el fa d k anira perque si el Voldemort ja no esta!
Ehem. Per 2.098.554 vegada, NO el faran. Punt.

http://www.harrypottercat.com/forums/vi ... php?t=2090

Sento ser borde però és que portem anys amb el mateix... :roll:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Us heu fixat que des del mes d'octubre que la Rowling no actualitza la part del mag del mes de la seva web?

Ha anat actualitzat les altres seccions però aquesta que s'actualitzava puntualment cada dia 1 ha quedat encallada amb en Harry... :roll:

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Entrada Autor: APWBD »

volia preguntar si en sabíeu res a mitjans de novembre però vaig suposar que qui ho feia s'havia despistat.

Per tant el més normal és que amb en Harry tanquin aquesta secció. Llàstima jo volia veure com deixaven en Voldemort...

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

doncs ja es una pena, no crec que el harry ni tant sols es mereixi ser el mag del mes, no ha fet gaire cosa a la seva vida comparant-lo amb altres :|

a més, els dibuixos són molt lletjos :P

Bloquejat