Final del llibre (només llegir un cop acabat)

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

També existeix l'estesa teoria que la copa de cava no se la va trincar un cop acabat l'epíleg, sinó abans i durant.
:P

Per cert, no he entès què dieu sobre la pedra i tal... El Harry no mor perquè la part que mor és la volderiana. Jo diria que no hi té res a veure, amb les relíquies, perquè, que jo recordi, llença l'anell abans de morir, no? I no recordo si la capa la duu a sobre... És a dir, el Harry no ha arribat a ser mai senyor de la Mort, nop?

Escrivint el missatge veig que m'estic embolicant :roll:
Res. No he dit res XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Aulin
M.A.G
M.A.G
Entrades: 338
Membre des de: dg. des. 11, 2005 11:19 pm

Entrada Autor: Aulin »

Doncs jo crec que sí, que en Harry es va convertir en senyor de la mort: en escollir lliurement morir per als demés, va fer com el germà Peverell petit: va ser ell qui va decidir morir. I això és ser un veritable "senyor de la mort". No ho és qui es fa invencible i immortal, sinó qui deixa de témer la mort.

A més, en Harry és l'únic que ha posseït i dominat, encara que no totes alhora, les tres relíquies de la Mort. En Dumbledore també les va posseir, però només va dominar la Vareta. La Capa només la va examinar; i l'Anell, va estar temptat d'emprar-lo amb un propòsit que no era tan digne com el d'en Harry quan s'encamina cap a en Voldermort en el Bosc Prohibit.

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Final del llibre (només llegir un cop acabat)

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

a mi m'ha agradat po ja k escriuen sobre el final pos k ho allarguin una mica i k xplikin la vida dels dursley, la luna els weasley...
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: Final del llibre (només llegir un cop acabat)

Entrada Autor: lanark »

ginny_weasley_potter ha escrit:a mi m'ha agradat po ja k escriuen sobre el final pos k ho allarguin una mica i k xplikin la vida dels dursley, la luna els weasley...
a mi m'ha agradat po ja k escriuen sobre el final pos k ho allarguin una mica i k xplikin la vida dels dursley, la luna els weasley...
Supose que això ho deixarà per a la enciclopèdia, perquè si ho explica tot ara, quan la publique, no vendria ni un exemplar... I això, no convé :roll:
I, personalment, no hagués sigut capáç de suportar més pàgines d'eixe "espectacular´" epíleg, encara que allí ens hagués explicat la vida i miracles de tots els personatges que apareixen en la saga...
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Re: Final del llibre (només llegir un cop acabat)

Entrada Autor: Severus Davnur »

només puc dir que hi ha una cosa que no m'ha agradat gens, GENS!!! La mort de l'Snape!. Sabia que moriria, i havia de morir, però no en dues línies, sense lluitar, mort per la )""$ serp, en un tres i no res....estic indignat, molt :cabrejat: (no representa que era un mag extraordinar? :bah )

M'ha encantat, el Neville matant la serp i la batalla dial·lectica que mantenen en Harry i en Voldy al final (perquè el Harry el desarma psicològicamnet a cada història que li revela...brutal xD)

P.D: Que el Percy torni de cop i aqui no ha passat res....miau :no
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Re:

Entrada Autor: ginny_winky »

Aulin ha escrit:Doncs jo crec que sí, que en Harry es va convertir en senyor de la mort: en escollir lliurement morir per als demés, va fer com el germà Peverell petit: va ser ell qui va decidir morir. I això és ser un veritable "senyor de la mort". No ho és qui es fa invencible i immortal, sinó qui deixa de témer la mort.

A més, en Harry és l'únic que ha posseït i dominat, encara que no totes alhora, les tres relíquies de la Mort. En Dumbledore també les va posseir, però només va dominar la Vareta. La Capa només la va examinar; i l'Anell, va estar temptat d'emprar-lo amb un propòsit que no era tan digne com el d'en Harry quan s'encamina cap a en Voldermort en el Bosc Prohibit.
Jo crec que en Harry si que posseeix les tres reliquies de la mort a la vegada: La capa la té a la butxaca i és legítimament seva, la pedra l'ha heretat d'en Dumbledore (per tant també és seva) i la vareta d'àlber, encara que la tingui en Voldemort el verdader propiqtari és en Harry. Les té totes tres no?
Sobre les morts, totes massa ràpides. L'Snape, en Fred, en Llopin i la Tonks. Tots quatre mereixien més linies.
:D

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: Final del llibre (només llegir un cop acabat)

Entrada Autor: lord-granger »

Sobre la mort de snape jo crec que l'atac de la serp l'agafa per sorpresa,
El que jo no entenc es que pasa quant el harry obre la papallona i li surten els seus pares amb el sirius i el llopin segons he llegit fa poc el sirius i el llopin surten mes joves del normal.

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: Final del llibre (només llegir un cop acabat)

Entrada Autor: lanark »

lord-granger ha escrit:El que jo no entenc es que pasa quant el harry obre la papallona i li surten els seus pares amb el sirius i el llopin segons he llegit fa poc el sirius i el llopin surten mes joves del normal.
Quan Harry obri la papallona, troba la pedra de la resurecció, que Dumbledore li havia guardat allí dins per a que només l'emprara en el moment precís (quan ell siga conscient que ha de morir per derrocar a Voldemort). Aleshores, quan utilitza la pedra, li surten totes les persones que han mort i que han sigut importants per a ell per ajudar-lo i recolzar-lo en eixe moment tan difícil...

Llopin i Sírius surten més joves, sí. Després de morts es manifesten així, com en la seua millor època, l'època en que van ser més feliços.
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Re: Final del llibre (només llegir un cop acabat)

Entrada Autor: clara_cat »

Sip com a dit lanark (jo tmb crec) que com que són morts, són ànimes i per tant es representen en el moment(o època) en que van ser més feliços ara també podria ser que fos perquè és com en Harry li agradaria recordar-los ja que els ha vist tal com se li apareixen en fotus i records(al pensiu) així que hi han varis motius.
Sobre si en Harry és el veritable senyor de la mort, crec que no hi ha cap dubte, però només uns moments ja que la pedra li "cau" i la vareta no la fa servir i la capa, que di de la capa, no sabem com acaba! de manera que per mi ho és durant uns instants però ho deixa de ser(materialment). Ara si deixem de banda el materialisme o simbologisme per mi ho és perquè no és el senyor de la mort qui te possesio dels objectes sinó qui no li te por i ho afronta.( filosofia: som humans perquè sabem que podem morir...-entre d'altres coses que ens caracterítzen-)
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Gised
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 2:50 pm

Re: Final del llibre (només llegir un cop acabat)

Entrada Autor: Gised »

A mi m'ha agradat moltissim el llibre, al principi pensava que em faria pena que no anes a Hogwarts l'últim any..i bueno, em sap greu pero a la vegada està bé pq aixi viu moltes coses per tot anglaterra, estic d'acord que a l'epileg falta moltissima informació, està bé però has de deduir moltes coses, a mes a la web de la Rowling hi ha un calendari on finca bruixot del mes Harry Potter, i alla t'explica que es converteix en Auror i jo em pregunto, com ho fa per ser Auror si no ha acabat els estudis?! A la pagina anant on la porta tancada en una de las datas pots obrir la porta i surt un dibuix amb un arbre genealogic on pots veure qui es casa amb qui i quins fills te pero ja ho podia haver posat al llibre que jo ho vaig trobar de xiripa!

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: Final del llibre (només llegir un cop acabat)

Entrada Autor: lanark »

Gised ha escrit:a la web de la Rowling hi ha un calendari on finca bruixot del mes Harry Potter, i alla t'explica que es converteix en Auror i jo em pregunto, com ho fa per ser Auror si no ha acabat els estudis?!
Ja fa algun temps vaig llegir per ahí que Rowling va dir que l'única que tornava a Hogwarts per acabar els seus estudis del trio era [sorpresa!] Hermione :mrgreen: Ara, que ho digués de veritat o s'ho han inventat, ja no ho sé, que s'han dit tantes coses...

El que sí que està clar és que Harry va entrar a treballar com auror als 17 (només va derrotar a Voldemort), òbviament sense acabar els estudis ni res de res.. La meua resposta sobre com va aconseguir treballar d'auror sense estudis és simple: té un enxufe com una catedral de gran o, com dirien en el meu poble qui té padrins, el bategen, jajaja. És cert que Harry, després de véncer a Voldemort, ja havia provat suficient que era bo i tot això, però m'hagués agradat que arribara a auror pels procediments normals...

En fi, que anem a fer-li! A cada cosa que ens diu la Rowling ens deixa més espiritats... :boig:
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Fènix_CAT92
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dc. ago. 22, 2007 4:17 pm
Ubicació: Perduda en el meu món!

Re: Final del llibre (només llegir un cop acabat)

Entrada Autor: Fènix_CAT92 »

A mi també em va agradar molt el llibre tan en català com en anglès, però també trobo que va resoldre les morts massa ràpid, si podria haver posat un pèl més amb les morts del Remus o l' Snape, però bueno, el llibre en si està molt bé..
Respecte a l' èpileg, també si podia haver matat una mica més espero que quan tregui l' enciclopedia, resolgui tots els dubtes que han quedat oberts en el llibre.
Fènix_CAT92 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 22, 2008 8:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Final del llibre (només llegir un cop acabat)

Entrada Autor: hpkarina »

Doncs a mi el llibre m'ha semblat fantàstic!! vaig plorar molt, em vaig creure de veritat que Harry havia mort, quan ho vaig llegir vaig tindre que parar, plorar i després continuar! xDD(m'emocione fàcilment) l'epíleg no està malament... però m'agradaria saber qui és la dona de Malfoy! :think: no s'hi val! jo vuic saber qui s'ha pogut casar amb ell!!!! :enfadat xD, bé en resum m'ha semblat el llibre més fascinant que he llegit mai! quan me'l vaig acabar em vaig sentir... trista... perquè es te que acabar la saga de HP?!?!?!?! :cry:
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

ginny__tonks

Re: Final del llibre (només llegir un cop acabat)

Entrada Autor: ginny__tonks »

mmmmm...
bona pregunta, jo no sabria dir si m'ha agradat de veritat o no.
trobo que està molt bé que "sembli que es mori", perquè en un primer moment, jo em vaig espantar... però el que em va decepssionar de veritat va se que en Voldemort és morís tant ràpid, sense lluitar... (segurament això és perquè jo m'esperava una GRAN lluita :nose ). Ara el que si que em va agradar molt d'aquest moment, va ser quan en Harry li va parlant a en Voldemort... i ell es va enrabiant cada cop més!! :mrgreen:


I de l'epíleg no sé que dir...
- qui és la Victoire?! jo suposo que és la filla del bill i la fleur... però no ho diu!
- de què treballen el trio? d'aurors com és lògic, però a enlloc ho diu!!
- a que ve a que és salduin amb en malfoy d'aquella manera?! el harry el va salvar, però: I què?
- On s'en van els Dursley exactament?
- què s'en fa de la Luna? del Neville si que ho diu però d'ella noo



a part d'això queden moltes coses que no es diuen... com per exemple no acaba d'explicar l'història d'en Dean...



però en general em va agradar, sobretot la batalla a Hogwarts!
llàstima de les morts! (la més guai i immpresionant la de la Belatrix Lestarnge!!) :P




Ah! i no se si algú se n'havia adonat, però hi ha un fallo de la Rowling...
i es que el Pau Parra, que hi fa a Hogwarts si es fill de muggles?! en el 2n llibre ho deixa molt clar!


aquí hos deixo la meva opinió... (segurament sóc bastant exigent, però és el que crec i penso! :))

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Re: Final del llibre (només llegir un cop acabat)

Entrada Autor: roni »

ginny__tonks ha escrit: I de l'epíleg no sé que dir...
- qui és la Victoire?! jo suposo que és la filla del bill i la fleur... però no ho diu!
- de què treballen el trio? d'aurors com és lògic, però a enlloc ho diu!!
- a que ve a que és salduin amb en malfoy d'aquella manera?! el harry el va salvar, però: I què?
- On s'en van els Dursley exactament?
- què s'en fa de la Luna? del Neville si que ho diu però d'ella noo



a part d'això queden moltes coses que no es diuen... com per exemple no acaba d'explicar l'història d'en Dean...



però en general em va agradar, sobretot la batalla a Hogwarts!
llàstima de les morts! (la més guai i immpresionant la de la Belatrix Lestarnge!!) :P




Ah! i no se si algú se n'havia adonat, però hi ha un fallo de la Rowling...
i es que el Pau Parra, que hi fa a Hogwarts si es fill de muggles?! en el 2n llibre ho deixa molt clar!
Bé, només dir-te, que la JKR va fer un xat després per acabar d'explicar les coses que no havia acabat d'explicar al llibre, com, si no m'equivoco, que la Luna es casava amb un naturista i voltava pel món i coses així, tot i que no ho recordo del tot bé, ara miraré a veure si el trobo en algun lloc i te'l vinculo aquí.

I pel que fa al Pau Parra... Suposo que tens raó, a no ser que algun avantpassat fós mag... Per que, oi que no va arribar després cridat pel missatge de les monedes? Es que no me'n recordo, però bé...

Espero haver-te ajudat.

Siauuu!!! (Si trobo el xat, ja editaré el missatge)

EDITO: Si no m'equivoco, és això:

http://www.harrypottercat.com/forums/vi ... =27&t=2226

EDITO 2:

si, mira, del Pau, diu que va venir després xD
J. K. Rowling ha escrit:Colin no era un estudiante. El entró de nuevo con el resto del ED, junto con Fred,

George y el resto. No debería haberse quedado cuando McGonagall le dijo que se fuera, pero

lo hizo.
I el Ron treballa amb sa germà a Sortilegis Weasley, L'Hermi al Departament de Control i Regulació de Criatures Màgiques i el Harry sí, és auror xDDD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Bloquejat